Klopt, in dat spel kreeg je 4 namen te zien en 4 negers en moest je raden welke naam bij welke neger hoorde.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:35 schreef opperkleurder het volgende:
Co Adriaanse had ook een eigen spel.
Daar had ik er altijd 3 van fout. Zo stom.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, in dat spel kreeg je 4 namen te zien en 4 negers en moest je raden welke naam bij welke neger hoorde.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, in dat spel kreeg je 4 namen te zien en 4 negers en moest je raden welke naam bij welke neger hoorde.
Ja, in een later (zwaar uitgemolken) deel. Maar ook door het Binnenhof.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar kon je door scheveningen toch?
Mooie tijd was dat, toen was Tekken en Street Fighter ook baasquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, in een later (zwaar uitgemolken) deel. Maar ook door het Binnenhof.
Yepquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooie tijd was dat, toen was Tekken en Street Fighter ook baas
rammen op knopjes en deze god
[ afbeelding ]
ik heb nog een hoop van ps1 en ps2quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben alles kwijt qua games en consoles van die tijd, baal er wel van
De NES komt weer terug las ik.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb heel veel verkocht. Ook de Commodore '64. Wat een bazen ding was datquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is wel nicequote:
Ja zag het, hoewel ik daar niet zoveel herinneringen van heb, PSX was echt mijn ding. Ik had wel the Simpsons voor de NES weet ik nog en TMNT.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De NES komt weer terug las ik.
Die ken ik nietquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb heel veel verkocht. Ook de Commodore '64. Wat een bazen ding was dat
Deze was ook baasquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opper, Don, Onlo en denk Vicenzo wel.
California gamesquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]Was een van de eerste consoles voor het grote publiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |