Ik heb thuis 4 kinderen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Naar een wedstrijd van Feyenoord gaan, mi gado
In je hoofd, daar is veel loze ruimte.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:58 schreef JanCees het volgende:
Waar kan ik het goedkoopst een website hosten
Niet zo mad doenquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In je hoofd, daar is veel loze ruimte.
Gecondoleerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste managerspel dat ik speelde was Tactical Manager 2quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
FIFA '94
oldskool
Ken je TIF?quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eerste managerspel dat ik speelde was Tactical Manager 2
[ afbeelding ]
En ik speelde Actua Soccer
[ afbeelding ]
Ja volgensmij wel, kon je van amateurclubje van een of ander school uitgroeien tot een topclub. Vermakelijk wel.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van naam, was alleen op de console toch?
Die bovenste heb ik ook gespeeld.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eerste managerspel dat ik speelde was Tactical Manager 2
[ afbeelding ]
En ik speelde Actua Soccer
[ afbeelding ]
Leuk om te weten.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die bovenste heb ik ook gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |