Wie zegt dat? Hij slingert er 30% meer fps uit dan de One die nu op de markt is. Weet jij veel voor welke spellen dat geldt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:42 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Best mogelijke in 1 spel, dat zal in de andere 499 waarschijnlijk niet het geval zijn.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 01:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Hij slingert er 30% meer fps uit dan de One die nu op de markt is. Weet jij veel voor welke spellen dat geldt.
Jazeker. Het is tevens een goed moment om juist de nieuwe Xbox One te halen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:50 schreef Badeendt het volgende:
Is dit een goed moment om juist de oude xbox one te halen ivm de (toekomstige?) prijzendump?
Hmm, moet dus nog kiezen uit een oude xbox one of een xbox one s.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:53 schreef 2dope het volgende:
goed moment om juist de nieuwe Xbox One te
Er komen straks ongetwijfeld een boel oudere Xbox Ones op marktplaats te staan. Ik ben zelf niet zo'n fan van tweedehands electronica, maar dat is makkelijk roepen vanaf de zijlijn want niet iedereen heeft evenveel geld (over) voor nieuw spul. Wel zou ik mensen bij de keuze tussen een nieuwe One en One S aanraden om voor de One S te gaan. Dat heeft niet alleen te maken met de vele extra's die de One S biedt, maar ook met het feit dat er maar 50 euro verschil zit tussen de twee.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:20 schreef Badeendt het volgende:
[..]
Hmm, moet dus nog kiezen uit een oude xbox one of een xbox one s.
jammer johquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:40 schreef Rossdale het volgende:
Bwoah deze game lijkt me vetJammer dat het een Xbone/PC exclusive is
Lijkt me een tof spel! Hopelijk ook op de gewone xbox one te spelen...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:40 schreef Rossdale het volgende:
Ja is ook zo, denk dat hij de 360 bedoelde ?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:19 schreef OMG het volgende:
Was 't idee niet dat alle games op alle Xbox One varianten te spelen zouden zijn?
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:40 schreef Rossdale het volgende:
Ik snap wel waarom dit jou zo aanspreektquote:We Happy Few is the tale of a plucky bunch of moderately terrible people trying to escape from a lifetime of cheerful denial.
Xbone is Xbox one hè.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:10 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Lijkt me een tof spel! Hopelijk ook op de gewone xbox one te spelen...
Nee, verre van nee.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:50 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Dacht dat ze misschien met de xbox s weer alle spelen daarvoor gingen maken.
Heb een z.g.a.n. Xbox One op de kop weten te tikken voor ¤200,- . DIt is het "Microsoft Xbox One 500GB White + Quantum Break/ Alan Wake Wit/ Fallout4/Alien Isolation en Far Cry 4" pakket. Voor mij was de keus dus snel gemaakt om voor de 'oude' te gaanquote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Er komen straks ongetwijfeld een boel oudere Xbox Ones op marktplaats te staan. Ik ben zelf niet zo'n fan van tweedehands electronica, maar dat is makkelijk roepen vanaf de zijlijn want niet iedereen heeft evenveel geld (over) voor nieuw spul. Wel zou ik mensen bij de keuze tussen een nieuwe One en One S aanraden om voor de One S te gaan. Dat heeft niet alleen te maken met de vele extra's die de One S biedt, maar ook met het feit dat er maar 50 euro verschil zit tussen de twee.
Er was hier laatst ook iemand die had de extra 100 euro niet over om een Xbox One te kiezen boven een Xbox 360 en heeft toen dus maar een nieuwe 360 gekocht. Dat vind ik nou niet echt een handige aanschaf. Nu is 100 euro voor veel mensen misschien wel een boel geld, maar als je al 200 euro over hebt voor een console van 11 jaar oud, dan moet met een beetje doorsparen 300 euro toch ook wel op te hoesten zijn voor een console van 3 jaar oud.
Interpunctie...quote:
Wel voor xbox live(krediet)... Livekaarten.nl en meer van dat soort websites.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:34 schreef Badeendt het volgende:
Ga vanavond mijn Xbox One ophalen
Nu heb ik weleens gehoord dat cdkeys goedkoper zijn dan de fysieke spellen. Weten jullie goeie goedkope sites hiervoor?
Bedoelde meer de games. Heb inmiddels http://www.cdkeys.com/ gevonden. Nu Assasins Creed Syndicate voor ¤2,43 ! Lijkt me een mooie dealquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Wel voor xbox live(krediet)... Livekaarten.nl en meer van dat soort websites.
Het goedkoopst is om je adres te wijzigen naar een land waar de spellen goedkoop zijn. Koop je op internet giftcards van dat land en koop je in die store dus goedkoop spellen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:34 schreef Badeendt het volgende:
Ga vanavond mijn Xbox One ophalen
Nu heb ik weleens gehoord dat cdkeys goedkoper zijn dan de fysieke spellen. Weten jullie goeie goedkope sites hiervoor?
Daar zitten leuke prijzen tussen. Nieuwe wel nog volle mep zie ik..quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:57 schreef Badeendt het volgende:
[..]
Bedoelde meer de games. Heb inmiddels http://www.cdkeys.com/ gevonden. Nu Assasins Creed Syndicate voor ¤2,43 ! Lijkt me een mooie deal
Edit: Unity ipv Syndicate
Kun je blijven wisselen tussen 'store accounts' dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het goedkoopst is om je adres te wijzigen naar een land waar de spellen goedkoop zijn. Koop je op internet giftcards van dat land en koop je in die store dus goedkoop spellen.
Ja. Het makkelijkste te doen via de xbox.com website. Ik gebruik zelf de VS en Brazilië (en soms wat Aziatische landen als Singapore en Hong Kong). Krediet daarvoor kan je relatief goedkoop vinden op OffGamers. Dit is een goede site om de prijzen te vergelijken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:06 schreef Badeendt het volgende:
[..]
Kun je blijven wisselen tussen 'store accounts' dan?
AH cool thanks, voor 2,50 kan er weinig mis mee gaanquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:57 schreef Badeendt het volgende:
[..]
Bedoelde meer de games. Heb inmiddels http://www.cdkeys.com/ gevonden. Nu Assasins Creed Syndicate voor ¤2,43 ! Lijkt me een mooie deal
Edit: Unity ipv Syndicate
Niet. Als je geen disc hebt en die game staat digitaal onder zijn account, kun je alleen 'delen' via Home Xbox voor zover ik weet. Heb je wel toegang tot zijn account?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:31 schreef Badeendt het volgende:
Ik heb de Xbox binnen.heb nu nog wel een vraag. Een game staat op de verkoper zijn account. Hoe krijg ik die mop mijn account zodat ik zijn account kan verwijderen?
Thanks, ik dacht dat ik het voor elkaar had en heb nu zijn account verwijderd, blijkt het niet te werkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:42 schreef 2dope het volgende:
[..]
Niet. Als je geen disc hebt en die game staat digitaal onder zijn account, kun je alleen 'delen' via Home Xbox voor zover ik weet. Heb je wel toegang tot zijn account?
Afgelopen week nog gedaan, met Overcooked en HLD.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Hier mensen nog recent aankopen gedaan in de Braziliaanse store? Heb net een giftcard gekocht maar kan hem niet redeemen, krijg de melding dat ik me in moet loggen. Uiteraard ben ik al ingelogd en heb een prachtig Braziliaans adres. Voorheen werkte dit prima, maar nu niet meer. Laatste keer dat ik het deed was 6 maanden geleden denk ik?
Mensen dit nog recent gedaan? Is er iets veranderd? Moet ik nu wel een VPN gebruiken?
Weekje of twee geleden heb ik nog krediet toegevoegd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:19 schreef SpankmasterC het volgende:
aankopen gedaan in de Braziliaanse store? Heb net een giftcard gekocht maar kan hem niet redeemen, krijg de melding dat ik me in moet loggen. Uiteraard ben ik al ingelogd en heb een prachtig Braziliaans adres. Voorheen werkte dit prima, maar nu niet
Nog opgepikt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:17 schreef larry_flynt het volgende:
Wolfenstein: The Old Blood (Xbox One) voor ¤5 @ Xbox Live, moeite en geld waard?
Giftcards zijn specifiek voor een bepaald land of regio, dus dat gaat hem niet wordenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:19 schreef 2dope het volgende:
Summer-update is wel uitgerold, misschien heeft dat invloed gehad?
Probeer om te redeemen in NL en dan terugswitchen?
Ja, vond het wel leuk! Niet heel veel gespeeld.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:21 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nog opgepikt?
Ben er van de week ff mee bezig geweest, erg tof moet ik zeggen. Ik vind 'm leuker dan New Order.
Hij zet wel het hele spel op je hdd, maar hij vraagt altijd om de disc bij het opstarten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:29 schreef Badeendt het volgende:
Kan je fysieke games volledig op je had installeren zodat je niet steeds hoeft te wisselen van dvd als je een andere game wilt spelen?
En terecht want communicatie was hierover nihil natuurlijk. MS heeft een gat gegraven op dat gebied en sprong erachteraan. Om over een jaar uitstel voor localisatieshit maar te zwijgen...quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het was wel de bedoeling van Microsoft, maar er was teveel kritiek.
Tja huilies die niet willen dan hun console altijd online is enzo, maar als xboxlive 12 uur plat ligt willen ze allemaal compensatie gold members of nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het was wel de bedoeling van Microsoft, maar er was teveel kritiek.
Qua lokalisatie bestaan er alleen Engelstalige landen. Windows Phone heeft nog steeds geen Cortana in het Nederlands.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En terecht want communicatie was hierover nihil natuurlijk. MS heeft een gat gegraven op dat gebied en sprong erachteraan. Om over een jaar uitstel voor localisatieshit maar te zwijgen...
En toch was dat de reden dat de Xbox hier een jaar later uitkwam. Want stel je voor dat we geen Nederlandse menu's konden gebruikenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Qua lokalisatie bestaan er alleen Engelstalige landen. Windows Phone heeft nog steeds geen Cortana in het Nederlands.
Het is de reden dat ik met een PS4 opgescheept zit, weet het maar al te goed.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En toch was dat de reden dat de Xbox hier een jaar later uitkwam. Want stel je voor dat we geen Nederlandse menu's konden gebruiken
(Ik verzin het ook niet he)
Wel veel waarheid in deze postquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Tja huilies die niet willen dan hun console altijd online is enzo, maar als xboxlive 12 uur plat ligt willen ze allemaal compensatie gold members of niet
Nou, dat kan je toch zo regelen. Nu klinkt het negatiefquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is de reden dat ik met een PS4 opgescheept zit, weet het maar al te goed.
Hmm, ben er achter dat dit waarschijnlijk te lastig gaat worden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 09:28 schreef Badeendt het volgende:
Ik heb mijn Xbox nu beneden staan maar het gezeur qua geluid is begonnen![]()
Ik ben nu opzoek naar een draadloze head set die ik voor zowel de Xbox als mijn tv kan gebruiken. Iemand enige idee hoe dit wekt qua aansluitingen e.d.?
Dat kan met elke headset voor de xbox bij mijn weten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:31 schreef wvsnl het volgende:
Hiermee kan je het geluid van de tv ook in de headset laten gaan? Kan je later een soort van review posten? Lijkt mij heerlijk om zo'n ding in huis te hebben.
Vanmiddag wordt ie bezorgd, zal wel ff posten of het was of niet in de loop van de week.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:31 schreef wvsnl het volgende:
Hiermee kan je het geluid van de tv ook in de headset laten gaan? Kan je later een soort van review posten? Lijkt mij heerlijk om zo'n ding in huis te hebben.
Ik ga nu even zo'n play and charge kit kopen, schande dat dat niet automatisch wordt meegeleverd, was bij de PS3 zelfs wel al. Dat MS dit nog steeds niet doet is te gek voor woorden. Maargoed kom ik ook weer eens buiten.
Je kan ook gewoon Groove gebruiken. Kan je een Spotify-achtig abo voor nemen, maar beter nog: zet je muziek op Onedrive en je kan hem overal afspelen, ook via deze app, ook op de achtergrond.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:20 schreef Blarik het volgende:
Trouwens, sinds kort kun je eigen achtergrond muziek afspelen tijdens gamen:
zoek in de winkel naar 'background', download de gratis app Background Music of zoiets en met een USB stick in je xbox kun je max. 200 songs afspelen. Kwam ik vandaag achter....
Andere tips en truuks altijd welkom.
Ik heb hem inmiddels binnen en kunnen testen, en het werkt echt super goed.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:31 schreef wvsnl het volgende:
Ik ga nu even zo'n play and charge kit kopen, schande dat dat niet automatisch wordt meegeleverd, was bij de PS3 zelfs wel al. Dat MS dit nog steeds niet doet is te gek voor woorden. Maargoed kom ik ook weer eens buiten.
Speel je het hier met 2 man? Hoe is dat? Lijkt me echt een grappig spel maar twijfel of het de moeite waard is als je niet met 4 man achter de xbox zit...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Overcooked is leuk
[ afbeelding ]
Er is een nieuwe worms ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:15 schreef 2dope het volgende:
Gister begonnen met de nieuwe Worms. Eerste indruk is 100% positief. Geen halfbakken 3D achtergronden en models meer, gewoon terug naar de old school maar wel met genoeg andere toffe vernieuwingen.
Oh en Shank 2 is backward compatible
Yup, Worms W.M.D., gaat weer terug naar de hoogtijdagenstijl van Armageddon.quote:
Ahh sweet, stuk beter dan de laatste paar worms games inderdaad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Yup, Worms W.M.D., gaat weer terug naar de hoogtijdagenstijl van Armageddon.
Snel bel Aquillaquote:
Yes, dit was met twee man op 1 controller. Was leuk! Is alsnog stressvol en je moet flink communiceren, leuk! Heb nog niet met vier man gespeeld, maar dat moet complete chaos zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Speel je het hier met 2 man? Hoe is dat? Lijkt me echt een grappig spel maar twijfel of het de moeite waard is als je niet met 4 man achter de xbox zit...
23-8quote:
NEEquote:
Hahahaha bang om te verliezen van hem? of ben je bang dat die weer kansloze emar filmpjes komt postenquote:
Hmm dat Emar zegt me wel vaag iets jaquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Hahahaha bang om te verliezen van hem? of ben je bang dat die weer kansloze emar filmpjes komt posten
Ben er laatst ook mee gestopt. Werd knettergek van alle updates. Was leuk om nieuwe features wat eerder te krijgen maar het was al het wachten en al de bugs niet waard. Daarnaast zijn de aantal keren dat ik ergens een ticket/report van maakte op 1 hand te tellen dus veel droeg ik ook niet bij.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:28 schreef donald_dick het volgende:
Ik stap maar uit de preview ring, ik krijg nu elke dag updates
Alleen om de kleur?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Fuck it, ik bestel weer een classic, dan maar geen S.
Kleur, design, prijs. 1TB is nieuw te vinden voor 250 en om die marginale meerwaarde van de S dat apparaat in huis te halen voor minstens 100 euro meer...quote:
Vond de controller lay-out er maar raar utizien, dat je met zijn 2e op 1 controller kan spelen verklaart een hoop. Dan moet ik de spel helemaal gaan halen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yes, dit was met twee man op 1 controller. Was leuk! Is alsnog stressvol en je moet flink communiceren, leuk! Heb nog niet met vier man gespeeld, maar dat moet complete chaos zijn
Geen UHD-tv?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kleur, design, prijs. 1TB is nieuw te vinden voor 250 en om die marginale meerwaarde van de S dat apparaat in huis te halen voor minstens 100 euro meer...
LOLno.quote:
Nee geen 4K gaming, gewoon UHD blu-rays afspelen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
LOLno.
Ik heb nog een 32" uit... 2007?
Ik wil best een nieuwe maar heb daar geen haast mee, gezien die 4K TV's als een baksteen lijken te zakken het afgelopen jaar. Daarnaast zie ik 4K gaming niet gebeuren binnen nu en 2 jaar. Tenzij die nieuwe console volgend jaar potten gaat breken. Maar dan heb ik nu echt geen S nodig.
Vooralsnog vind ik 4K aan flinke hype die over 3 jaar pas toe is aan mainstream. Tot die tijd zal het aan mijn anus oxideren qua gameconsoles en films.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:03 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee geen 4K gaming, gewoon UHD blu-rays afspelen.
Helaas zelf ook geen 4K-televisie of HDR-ondersteuning maar dat zouden voor mij nog wel argumenten zijn. Ik merk dat steeds meer nieuwe Blu-rayreleases ook in 4K uitkomen (hoewel de hoeveelheid 4K-content overall nog altijd karig is).
Duurt nog wel ff voor 't mainstream is ja. Toch vind ik 4K films kijken erg vet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vooralsnog vind ik 4K aan flinke hype die over 3 jaar pas toe is aan mainstream. Tot die tijd zal het aan mijn anus oxideren qua gameconsoles en films.
Die staat bij exquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:18 schreef 2dope het volgende:
[..]
Duurt nog wel ff voor 't mainstream is ja. Toch vind ik 4K films kijken erg vet.
Wat was er met je oude bawks gebeurd dan?
Oh dearquote:
Yep...quote:
Zomer is bijna voorbij jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:05 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik weiger m'n xbox aan te zetten totdat Below uit komt. Dat zal ze leren.
psies, en ondertussen alleen maar nieuws over 'don't starve' op hun twitterkanaalquote:
Vaag, aangezien Don't Starve van Klei is en niet van Capybara.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
psies, en ondertussen alleen maar nieuws over 'don't starve' op hun twitterkanaal
Uitgegeven door Capy geloof ik, ze gooien je er iig dood mee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Vaag, aangezien Don't Starve van Klei is en niet van Capybara.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |