SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Ik kan je wel ff inroosteren als je wilt.quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:18 schreef Karzai het volgende:
de backup stream kom ik ook niet op instellingen zijn zeker weer verandert
is goed zet me er maar op voor 2 uurtjesquote:Op woensdag 20 juli 2016 16:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan je wel ff inroosteren als je wilt.
16:50 - 19:00 DJ Karzai draait hete deuntjes.quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
is goed zet me er maar op voor 2 uurtjes
Yep.quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:54 schreef Karzai het volgende:
ik moest even wat wat invullen hij doet het
staat niks in het rooster wat weet je allemaalquote:Op woensdag 20 juli 2016 16:26 schreef tailfox het volgende:
ik heb begrepen dat er morgen een geheime duo show is
je kan even een dm aan piet sturen die is nu blijkbaar onlinequote:Op woensdag 20 juli 2016 17:18 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig wil vanavond, bij afwezigheid van Muis, twee uurtjes nieuwe muziek gaan draaien.
Kan iemand mij om 20:00 uur inroosteren? DJ11 - New Music Recap
geen idee kreeg iets te horen over een vos in den helderquote:Op woensdag 20 juli 2016 17:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
staat niks in het rooster wat weet je allemaal
Je staat erop.quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:18 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig wil vanavond, bij afwezigheid van Muis, twee uurtjes nieuwe muziek gaan draaien.
Kan iemand mij om 20:00 uur inroosteren? DJ11 - New Music Recap
quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:22 schreef Karzai het volgende:
verleng mij maar meteen tot acht uur dan zo'n stil uurtje tussendoor is ook zo lullig
Geregeldquote:Op woensdag 20 juli 2016 17:22 schreef Karzai het volgende:
verleng mij maar meteen tot acht uur dan zo'n stil uurtje tussendoor is ook zo lullig
quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je staat erop.
20:00 - 22:00 DJ11 - New Music Recap
je gaat bij knokkels langs gezellig, chaos in het kwadraatquote:Op woensdag 20 juli 2016 17:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
geen idee kreeg iets te horen over een vos in den helder
Oei,oei, oei....quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
je gaat bij knokkels langs gezellig, chaos in het kwadraat
Het gaat legen....ff wachten....darisch worden!quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:51 schreef Karzai het volgende:
daar had ik geen tijd voorik heb gewoon alles in de lijst gezet
quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gaat legen....ff wachten....darisch worden!
Zoals de titel al suggereert, wordt mijn show een "recap" van nieuwe muziek die ik in afgelopen shows heb gedraaid, maar.... ik heb er ook nog een aantal tracks tussen gestopt die ik nog niet eerder heb gedraaidquote:Op woensdag 20 juli 2016 18:51 schreef Karzai het volgende:
daar had ik geen tijd voorik heb gewoon alles in de lijst gezet
Dan loopt de gupserver warm.quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:05 schreef Karzai het volgende:
[..]dat denk ik niet maar de radio moet gewoon 24/7 doorgaan
Karzai vooralquote:
Heb je ook een mogelijkheid voor muziek voor doven? Ik ben nog aan het vechten met mijn geluidskaartquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
De 257ers, die aan dit nummer meewerken, kennen we van hun vrij recente nummer "Holland"....
Helaas niet. Hopelijk los je het probleem snel opquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb je ook een mogelijkheid voor muziek voor doven? Ik ben nog aan het vechten met mijn geluidskaart
Ongetwijfeld, maar ik ben vergeten hoe ik dat ook weer deed.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Helaas niet. Hopelijk los je het probleem snel op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik ben vergeten hoe ik dat ook weer deed.
Protip voor de volgende keer: alle USB kabels op dezelfde manier weer terugplaatsen. Enniewee,, De DJ-Desk is een feitDie DJ Desk moet om 22:00 uur vast even worden uitgetest, toch? Toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind dat ook wel, maar dan moet mijn geluidskaart eens heel snel hartstikke lief gaan doen tegen mequote:Op woensdag 20 juli 2016 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die DJ Desk moet om 22:00 uur vast even worden uitgetest, toch? Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |