SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Ik kan je wel ff inroosteren als je wilt.quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:18 schreef Karzai het volgende:
de backup stream kom ik ook niet op instellingen zijn zeker weer verandert
is goed zet me er maar op voor 2 uurtjesquote:Op woensdag 20 juli 2016 16:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan je wel ff inroosteren als je wilt.
16:50 - 19:00 DJ Karzai draait hete deuntjes.quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
is goed zet me er maar op voor 2 uurtjes
Yep.quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:54 schreef Karzai het volgende:
ik moest even wat wat invullen hij doet het
staat niks in het rooster wat weet je allemaalquote:Op woensdag 20 juli 2016 16:26 schreef tailfox het volgende:
ik heb begrepen dat er morgen een geheime duo show is
je kan even een dm aan piet sturen die is nu blijkbaar onlinequote:Op woensdag 20 juli 2016 17:18 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig wil vanavond, bij afwezigheid van Muis, twee uurtjes nieuwe muziek gaan draaien.
Kan iemand mij om 20:00 uur inroosteren? DJ11 - New Music Recap
geen idee kreeg iets te horen over een vos in den helderquote:Op woensdag 20 juli 2016 17:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
staat niks in het rooster wat weet je allemaal
Je staat erop.quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:18 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig wil vanavond, bij afwezigheid van Muis, twee uurtjes nieuwe muziek gaan draaien.
Kan iemand mij om 20:00 uur inroosteren? DJ11 - New Music Recap
quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:22 schreef Karzai het volgende:
verleng mij maar meteen tot acht uur dan zo'n stil uurtje tussendoor is ook zo lullig
Geregeldquote:Op woensdag 20 juli 2016 17:22 schreef Karzai het volgende:
verleng mij maar meteen tot acht uur dan zo'n stil uurtje tussendoor is ook zo lullig
quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je staat erop.
20:00 - 22:00 DJ11 - New Music Recap
je gaat bij knokkels langs gezellig, chaos in het kwadraatquote:Op woensdag 20 juli 2016 17:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
geen idee kreeg iets te horen over een vos in den helder
Oei,oei, oei....quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
je gaat bij knokkels langs gezellig, chaos in het kwadraat
Het gaat legen....ff wachten....darisch worden!quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:51 schreef Karzai het volgende:
daar had ik geen tijd voorik heb gewoon alles in de lijst gezet
quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gaat legen....ff wachten....darisch worden!
Zoals de titel al suggereert, wordt mijn show een "recap" van nieuwe muziek die ik in afgelopen shows heb gedraaid, maar.... ik heb er ook nog een aantal tracks tussen gestopt die ik nog niet eerder heb gedraaidquote:Op woensdag 20 juli 2016 18:51 schreef Karzai het volgende:
daar had ik geen tijd voorik heb gewoon alles in de lijst gezet
Dan loopt de gupserver warm.quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:05 schreef Karzai het volgende:
[..]dat denk ik niet maar de radio moet gewoon 24/7 doorgaan
Karzai vooralquote:
Heb je ook een mogelijkheid voor muziek voor doven? Ik ben nog aan het vechten met mijn geluidskaartquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
De 257ers, die aan dit nummer meewerken, kennen we van hun vrij recente nummer "Holland"....
Helaas niet. Hopelijk los je het probleem snel opquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb je ook een mogelijkheid voor muziek voor doven? Ik ben nog aan het vechten met mijn geluidskaart
Ongetwijfeld, maar ik ben vergeten hoe ik dat ook weer deed.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Helaas niet. Hopelijk los je het probleem snel op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik ben vergeten hoe ik dat ook weer deed.
Protip voor de volgende keer: alle USB kabels op dezelfde manier weer terugplaatsen. Enniewee,, De DJ-Desk is een feitDie DJ Desk moet om 22:00 uur vast even worden uitgetest, toch? Toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind dat ook wel, maar dan moet mijn geluidskaart eens heel snel hartstikke lief gaan doen tegen mequote:Op woensdag 20 juli 2016 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die DJ Desk moet om 22:00 uur vast even worden uitgetest, toch? Toch?
We zullen ervoor duimen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel, maar dan moet mijn geluidskaart eens heel snel hartstikke lief gaan doen tegen me
Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:20 schreef knokkels het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
De amp wordt nog ingebouwd rechtsonder
dankudankuquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.![]()
* Elfletterig ziet zijn eigen UI op het computerscherm
Klinkt als: business as usualquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:45 schreef just me het volgende:
* just me zit on de trein op weg naar haar woonplaats, dan nog even snel naar n verjaardag, hoezo vakantie. druk, druk
2 kabouters zijn leuk
Welkom bij Radio49, het Station der Bazenquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:50 schreef Gutmensch het volgende:
Dit is wel een stuk beter dan die takkeherrie van voor 8 uur.
Frot een Snicker in je ventilator, dan komt het goed!quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:00 schreef knokkels het volgende:
Divagedrag van geluidskaarten![]()
Beetje als enige en als allereerste geïnstalleerd willen worden, en anders het gewoon niet doen hoortssssssssssssss
Leuk. Nog een klein uur nieuwe muziek voor de boeg. Je komt net binnenvallen in een nogal pittig blok...quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Frot een Snicker in je ventilator, dan komt het goed!
Tevens ingetuned.
jep tijd voor n rustig weekendquote:
alle chocola gaat eerst langs mij hoor Milka Caramel up nextquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Frot een Snicker in je ventilator, dan komt het goed!
Tevens ingetuned.
Pittig.... en dat terwijl ik mijn ghost pepper bier al op heb.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk. Nog een klein uur nieuwe muziek voor de boeg. Je komt net binnenvallen in een nogal pittig blok...
Niet iedere luisteraar trekt dit soort muziek even goed, vandaar de waarschuwing. Maar na 2-3 nummers gaan we weer andere muzikale kanten op.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Pittig.... en dat terwijl ik mijn ghost pepper bier al op heb.
dat klinkt interessant. Drinkbaar, ookquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Pittig.... en dat terwijl ik mijn ghost pepper bier al op heb.
bloedsinaasappelsquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:06 schreef Elfletterig het volgende:
Empress Of heeft niet een uitstekend solo-album gemaakt, ze doet er ook nog andere dingen naast. Zoals meezingen op deze track en op een nummer van Blood Orange; daar kom ik binnenkort nog op terug.
Ik moest serieus even checken of ik wel de juiste stream aan had staan, want als dit onder pittig valt. Uhm, ja, dan vraag ik me af wat niet pittig is bij je?quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet iedere luisteraar trekt dit soort muziek even goed, vandaar de waarschuwing. Maar na 2-3 nummers gaan we weer andere muzikale kanten op.
Dan overleef je dit blokje wel. Hoewel.... het nummer hierna is nogal eigenzinnig en experimenteel (vind ik dan). Ik hou er wel van, zo op z'n tijd.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik moest serieus even checken of ik wel de juiste stream aan had staan, want als dit onder pittig valt. Uhm, ja, dan vraag ik me af wat niet pittig is bij je?
Elf, Fogel vindt Goat The Head - This Tube is the Gospel erg relaxede zondagochtendwakkerwordtmuziekquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik moest serieus even checken of ik wel de juiste stream aan had staan, want als dit onder pittig valt. Uhm, ja, dan vraag ik me af wat niet pittig is bij je?
quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Elf, Fogel vindt Goat The Head - This Tube is the Gospel erg relaxede zondagochtendwakkerwordtmuziek
quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:13 schreef Elfletterig het volgende:
Deze opzet bevalt me zelf trouwens wel goed: een stuk of 3-4 uitzendingen met een mix van allerlei soorten muziek (nieuwe muziek, remixes, covers, vergeten tracks, etc.) en daarna een soort "recap" van de nieuwe muziek.
Als jullie dat ook vinden, wil ik zulke uitzendingen voortaan wel vaker op woensdagavond (de niet-Muis-weken) inplannen.
Welke dwaas staat er nu op zondagochtend?quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Elf, Fogel vindt Goat The Head - This Tube is the Gospel erg relaxede zondagochtendwakkerwordtmuziek
Ha knokkels. Prima muziek om bij te lezen, dit.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Welkom bij Radio49, het Station der Bazen![]()
Ha, Gutmensch
Als er één dagdeel in de week is dat ik zelden bewust meemaak, is het wel de zondagochtendquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Welke dwaas staat er nu op zondagochtend?
Alleen wanneer ik nog wakker ben dan.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als er één dagdeel in de week is dat ik zelden bewust meemaak, is het wel de zondagochtend
sounds like a planquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:13 schreef Elfletterig het volgende:
Deze opzet bevalt me zelf trouwens wel goed: een stuk of 3-4 uitzendingen met een mix van allerlei soorten muziek (nieuwe muziek, remixes, covers, vergeten tracks, etc.) en daarna een soort "recap" van de nieuwe muziek.
Als jullie dat ook vinden, wil ik zulke uitzendingen voortaan wel vaker op woensdagavond (de niet-Muis-weken) inplannen.
Ik had nog nooit van deze artiest gehoord, maar deze track is de voorloper van een album dat eraan komt. Klinkt wat mij betreft veelbelovend; prima geproduceerd ookquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:18 schreef Fogel het volgende:
Dit doet me een beetje aan The Chemical Brothers denken.
Ja best welquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:18 schreef Fogel het volgende:
Dit doet me een beetje aan The Chemical Brothers denken.
Ik weet niet wat de rest van 2016 nog brengt, maar dit nummer gaat héél hoog in mijn jaarlijst eindigen.quote:
Klinkt ook errug lekkerquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de rest van 2016 nog brengt, maar dit nummer gaat héél hoog in mijn jaarlijst eindigen.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:27 schreef knokkels het volgende:
ging die jingle van klip-klippetieklap-klippetieklap?
Ja, mijn geluidskaart was even in de diva-fase blijven hangenquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Je hebt mijn intro-jingle gemist hè?
Daar valt wat aan te doen als ander DJs geen bezwaar hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
De tijd vliegt. Nog maar een halfuurtje te gaan.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar valt wat aan te doen als ander DJs geen bezwaar hebben.
Nee, ik stop om 22:00 uur. Ik moet nog eten. En Knokkels moet dringend nog iets testen terwijl hij uitzendt.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar valt wat aan te doen als ander DJs geen bezwaar hebben.
quote:Programma van vandaag
20:00 - 22:00 DJ11 - New Music Recap
22:00 - 00:00 DJ Knokkels - De Onofficiële Inwijding Van DJ Knokkels' DJ-Desk
quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:47 schreef Elfletterig het volgende:
Ledinsky - DonaldTrumpMakesMeWannaSmokeCrack
Ledinsky klinkt als een verstandig persoon.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:47 schreef Elfletterig het volgende:
Ledinsky - DonaldTrumpMakesMeWannaSmokeCrack
Dus niet op Trump stemmen, wat in ons geval niet zo heel gek moeilijk zou zijn!quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ledinsky klinkt als een verstandig persoon.
niet dat ik het roken van crack zou aanmoedingen. Verre van dat
Clinton roept veel te weinig enthousiasme op. Sanders is te oud. Ik had zelf liever Martin O'Malley gezien. Maar ja... daar wilde bijna niemand op stemmen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:51 schreef ToT het volgende:
Maar ja, of je zo blij van die Clinton-bitch zou moeten worden....
Sanders scheen wel heel modern en links te zijn he? Jammer dat Clinton het tegen Trump moet opnemen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Clinton roept veel te weinig enthousiasme op. Sanders is te oud. Ik had zelf liever Martin O'Malley gezien. Maar ja... daar wilde bijna niemand op stemmen.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
The fuck? DAT is snel gegaan!!!!quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:56 schreef Elfletterig het volgende:
Laatste plaat. Bedankt voor het luisteren allemaal.![]()
En veel plezier met DJ Knokkels () zo meteen.
Graag gedaan. Ik hoop dat jullie leuke, nieuwe nummers hebben gehoord, ook al was het er maar eentje.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
The fuck? DAT is snel gegaan!!!!
Hee thx voor de tunes weer!
Gewoon onafhankelijk. de derde persoonquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:51 schreef ToT het volgende:
Maar ja, of je zo blij van die Clinton-bitch zou moeten worden....
Behoorlijk wat zelfs!quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik hoop dat jullie leuke, nieuwe nummers hebben gehoord, ook al was het er maar eentje.
Daar zit echt keiharde logica achterquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
Knokkels, geen idee of je aan het praten bent, maar we horen je niet.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:07 schreef Elfletterig het volgende:
Playlist DJ11 - New Music Recap
01 The Magician feat. Brayton Bowman - Shy
02 Sean Bradford - Colorblind
03 Daniel Danger feat. 257ers- Kleine Maus
04 Robert Falcon feat. Soulsister - The Way To Your Heart
05 DRELLER - A Signal That Comes Back
06 Sioux City - Different Drum
07 The Mobile Homes - The Bitter End
08 Diskopunk - Antonio America (Emil Heró remix)
09 Karma Kid feat. Charlotte OC - Man of the Year
10 Secret Weapons - Perfect World
11 Noémie Wolfs - Lost In Love
12 Tristam - Before We Fade
13 Ciaran Lavery - Return To Form
14 Grouplove - Welcome To Your Life
15 WDL feat. Mouthe and Kristin Amparo - Tin Can Motorbike
16 Disclosure & Al Green - Feel Like I Do
17 Lemaitre feat. The Knocks - We Got U
18 Danny L Harle feat. Caroline Polachek - Ashes of Love
19 Monarchy - Dance Like Hell
20 HEALTH x Boys Noize X Empress Of - Stonefist remix
21 Holychild x RAC - Power Play
22 Harris Mac - Miss U
23 Jagwar Ma - O B 1
24 Allen Stone - Perfect World
25 Jon Bellion feat. Travis Mendes - Guillotine
26 Ferras - Closer
27 Kenton Slash Demon - Peace
28 Pet Shop Boys - Into Thin Air
29 LANDER feat. Gia Mellish - Everybody Wants To Be Somebody
30 Boo Seeka - Oh My
31 Ledinsky - DonaldTrumpMakesMeWannaSmokeCrack
32 Alice Ivy feat. RaRa - Almost Here
33 LÉON - Tired of Talking
34 Tom Misch - Watch Me Dance
Waar heb je dat nou weer vandaanquote:
Vrije vertaling van wat je net de ether in slingerde.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vrije vertaling van wat je net de ether in slingerde.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind dit nummer van de Scissor Sisters een hoog Doobie Brothers-gehalte hebben.
Ow, weet je dat heel zekerquote:
Noem eens de hele tafel van 10 op?quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig meent een thema te bespeuren
Noem jij de tafel van aardappel dan op?quote:
Ow, goed punt. Die gaat niet doorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |