Ga proberen een gym van lvl 3 of zo te veroveren, dan verbruik je zo wat potionsquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:01 schreef Myraela het volgende:
Ik kan vanuit m'n bed bij een pokestop. Ik heb ballen in overvloed. Alleen een beetje vervelend dat je die andere troep ook krijgt terwijl je er niet op klikt. Die potions gebruik ik toch nog niet.
In overvloed hier.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:38 schreef colastroop het volgende:
die kut pidgeys worden steeds lastiger om te vangen ook al hebben ze een laag CP. Ik word er helemaal gek van.
Mwah had 1 ful restore nodig voor mijn lapras bij een level 4 gymquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:37 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
Ga proberen een gym van lvl 3 of zo te veroveren, dan verbruik je zo wat potions
Ja, dat weet ik. Maar ik vind het gewoon onzin als ik er niet op klik dat ik ze toch krijg.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:35 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Die kun je verwijderen uit je bag
Thanks !quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je een hoger level wordt kan je sterkere mon vangen, maar een van de snelste manieren om te levelen is een lucky egg activeren en zoveel mogelijk beestjes te laten evolven. Hou wel je stardust bij je.
Leg een verzameling Weedles, Pidgeys en Caterpies aan (Rattata kunnen ook, maar werken minder goed). Die zitten overal en aan 12 candy heb je genoeg voor de eerste evolutie (25 voor Rattata). Je krijgt drie candy voor het vangen van zo'n beest (en 100 XP) en een extra candy als je er een naar de professor stuurt.
Als je een leuke verzameling en een lucky egg hebt: activeer het ei, en evolve er zoveel mogelijk! Slechts 1 evolutie per beestje, want de laatste evolve kost veel meer.
twitter:ADnl twitterde op woensdag 20-07-2016 om 12:52:09In Saoedi-Arabië zijn Pokémon verboden. Daarom zijn drie Pokémon-jagers aangehouden https://t.co/qmOehsKCOj reageer retweet
Islam is liefde.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:52 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:ADnl twitterde op woensdag 20-07-2016 om 12:52:09In Saoedi-Arabië zijn Pokémon verboden. Daarom zijn drie Pokémon-jagers aangehouden https://t.co/qmOehsKCOj reageer retweet
Maar meestal niet.quote:
wat heeft Pokemon met gokken + geloof te maken.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:52 schreef Houtenbeen het volgende:
Ze koppelen Pokémon aan de TCG van Pokemon. Dat was. net als bvb pokeren, gebasseerd op gokken en kans.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:58 schreef KingRadler het volgende:
[..]
wat heeft Pokemon met gokken + geloof te maken.
Maakt het wel spannend.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:52 schreef Houtenbeen het volgende:
Het is ook gokken waar en wanneer daar een bom ontploft. Dus tot zoverquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:59 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ze koppelen Pokémon aan de TCG van Pokemon. Dat was. net als bvb pokeren, gebasseerd op gokken en kans.
Pokémons evolueren, en iedere gelovige weet dat evolutie een hoax is.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:58 schreef KingRadler het volgende:
[..]
wat heeft Pokemon met gokken + geloof te maken.
Die gene die verkracht wordt krijgt dan de boete en de zweepslagen meestal.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:01 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ze geven gotta catch em all wel een andere betekenis zo.
Daarnaast denk ik dat ze beter eentje voor het vliegveld hadden kunnen verkrachten. Nu gaan ze de cel in terwijl op verkrachting een boete en wat zweepslagen staan.
Christianmon evolved into atheďstmon.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Pokémons evolueren, en iedere gelovige weet dat evolutie een hoax is.
hahahaquote:Op woensdag 20 juli 2016 13:03 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Christianmon evolved into atheďstmon.
Atheďstmon wants to learn to move Science.
However, atheďstmon already knows 4 moves.
Do you want to delete a move?
''yes''
The move ''Crusades'' has been deleted.
Atheďstmon learned the move ''Science''.
Daarom naar de Boompjes rijden want daar stikt het van de magikarp.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mocht in dit weekend niks te doen hebben ga ik met dat script samen met teamviewer de magikarps af
#viesdikquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:19 schreef de_boswachter het volgende:
Je moet ook echt met die eggs lopen he
Ik dacht slim te zijn en even in de auto te stappen om 5 KM te rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |