SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:01 schreef MPC60 het volgende:
Pokemon spelen in de auto.Ik hoop maar dat je dan de bijrijder bent.
Haha ik ook, maar omdat mijn tas te snel vol raakte gooide ik steeds mijn pokeballs weg en nu heb ik weer te weinig..quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:01 schreef Myraela het volgende:
Ik kan vanuit m'n bed bij een pokestop. Ik heb ballen in overvloed. Alleen een beetje vervelend dat je die andere troep ook krijgt terwijl je er niet op klikt. Die potions gebruik ik toch nog niet.
Grotere tas kopenquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:07 schreef colastroop het volgende:
[..]
Haha ik ook, maar omdat mijn tas te snel vol raakte gooide ik steeds mijn pokeballs weg en nu heb ik weer te weinig..
Ik moet er nog 96. begin in de buurt te komenquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
godver die magikarps gaan ook niet hard.162 candies.
Ik rij dadelijk wel naar de Boompjes.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik moet er nog 96. begin in de buurt te komen
Mocht in dit weekend niks te doen hebben ga ik met dat script samen met teamviewer de magikarps afquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik rij dadelijk wel naar de Boompjes.
Berichten hier niet lezenquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:19 schreef de_boswachter het volgende:
Je moet ook echt met die eggs lopen he
Ik dacht slim te zijn en even in de auto te stappen om 5 KM te rijden
Fietsen kan ook, als je maar niet te snel gaat.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:19 schreef de_boswachter het volgende:
Je moet ook echt met die eggs lopen he
Ik dacht slim te zijn en even in de auto te stappen om 5 KM te rijden
Je moet onder de ik geloof 15 mph gaanquote:
Je poppetje mag niet rennen geloof ik. Dat doet ie al bij 10 km/u.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:21 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Je moet onder de ik geloof 15 mph gaan
quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:20 schreef colastroop het volgende:
[..]
Fietsen kan ook, als je maar niet te snel gaat.
Dat was al even bekendquote:
10 km/u ging anders prima hier met hardlopenquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:22 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Je poppetje mag niet rennen geloof ik. Dat doet ie al bij 10 km/u.
Ik heb het hele gymgebeuren maar opgegeven. Het is niet gebalanceerd, het werkt kut, en als je achterloopt is het onmogelijk iets te doen tegen gyms. Ik ga gewoon lekker Pokémon vangenquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:22 schreef Houtenbeen het volgende:
Hier in dorp ernaast zijn 4 Gyms - Starmie 2022 - Lapras 1823 - Lapras 1756 - Rapidash ??
![]()
Kom ik aan met Raticate van 260
Kan je niet meeliften op een gym van je teamkleur? Dan kan je nog wat munten pakkenquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:22 schreef Houtenbeen het volgende:
Hier in dorp ernaast zijn 4 Gyms - Starmie 2022 - Lapras 1823 - Lapras 1756 - Rapidash ??
![]()
Kom ik aan met Raticate van 260
Allemaal blauwquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan je niet meeliften op een gym van je teamkleur? Dan kan je nog wat munten pakken
Dat kan veranderen, je moet net het geluk hebben dat iemand het zware werk voor je opknaptquote:
Doen wij hier ook. Alleen dan met een website en push messages.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mocht in dit weekend niks te doen hebben ga ik met dat script samen met teamviewer de magikarps af
Dus je weet dan van te voren waar er bepaalde pokemon zitten? Je moet er alleen naar toe?quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mocht in dit weekend niks te doen hebben ga ik met dat script samen met teamviewer de magikarps af
Wat doen jullie precies?quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:30 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Doen wij hier ook. Alleen dan met een website en push messages.
Die kun je verwijderen uit je bagquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:01 schreef Myraela het volgende:
Ik kan vanuit m'n bed bij een pokestop. Ik heb ballen in overvloed. Alleen een beetje vervelend dat je die andere troep ook krijgt terwijl je er niet op klikt. Die potions gebruik ik toch nog niet.
Als je een hoger level wordt kan je sterkere mon vangen, maar een van de snelste manieren om te levelen is een lucky egg activeren en zoveel mogelijk beestjes te laten evolven. Hou wel je stardust bij je.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:30 schreef de_boswachter het volgende:
Heb het spel net en heb level 6, maar wanneer is het tijd om Pokemons te gaan evolueren ?
Het hoogste wat ik tot nu toe gevangen heb is er eentje met CP 120
Ga proberen een gym van lvl 3 of zo te veroveren, dan verbruik je zo wat potionsquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:01 schreef Myraela het volgende:
In overvloed hier.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:38 schreef colastroop het volgende:
die kut pidgeys worden steeds lastiger om te vangen ook al hebben ze een laag CP. Ik word er helemaal gek van.
Mwah had 1 ful restore nodig voor mijn lapras bij een level 4 gymquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:37 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
Ga proberen een gym van lvl 3 of zo te veroveren, dan verbruik je zo wat potions
Ja, dat weet ik. Maar ik vind het gewoon onzin als ik er niet op klik dat ik ze toch krijg.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:35 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Die kun je verwijderen uit je bag
Thanks !quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je een hoger level wordt kan je sterkere mon vangen, maar een van de snelste manieren om te levelen is een lucky egg activeren en zoveel mogelijk beestjes te laten evolven. Hou wel je stardust bij je.
Leg een verzameling Weedles, Pidgeys en Caterpies aan (Rattata kunnen ook, maar werken minder goed). Die zitten overal en aan 12 candy heb je genoeg voor de eerste evolutie (25 voor Rattata). Je krijgt drie candy voor het vangen van zo'n beest (en 100 XP) en een extra candy als je er een naar de professor stuurt.
Als je een leuke verzameling en een lucky egg hebt: activeer het ei, en evolve er zoveel mogelijk! Slechts 1 evolutie per beestje, want de laatste evolve kost veel meer.
twitter:ADnl twitterde op woensdag 20-07-2016 om 12:52:09In Saoedi-Arabië zijn Pokémon verboden. Daarom zijn drie Pokémon-jagers aangehouden https://t.co/qmOehsKCOj reageer retweet
Islam is liefde.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:52 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:ADnl twitterde op woensdag 20-07-2016 om 12:52:09In Saoedi-Arabië zijn Pokémon verboden. Daarom zijn drie Pokémon-jagers aangehouden https://t.co/qmOehsKCOj reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |