SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQRecht zo die gaat, braaf zo die heen.
Mod abuse!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:06 schreef picodealion het volgende:
Ik woon vlakbij de veluwe, was nog wel van plan daarheen te rijden. Laat maar dan.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Trol? Zoniet laat je pokedex maar zien
Rennuh! (en filmen)quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:15 schreef Jaytje07 het volgende:
A'dam: Hoek Huizenstraat / Keizersgracht....een Onix!
Daar heb ik mijn tramritje in de ochtend voorquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik twijfel of ik zo nog ga lopen. Het is godsallejezus heet, maar ik moet ballen halen bij de Pokéstops. Zal ik in de auto gaan met de airco op max?
Gewoon over twee uur op pad joh. Is het wat koelerquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik twijfel of ik zo nog ga lopen. Het is godsallejezus heet, maar ik moet ballen halen bij de Pokéstops. Zal ik in de auto gaan met de airco op max?
Ongeveer 2 kilometer voor mij, maar de douche staat al aanquote:
Pussyquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Already got himquote:
Servers zijn dood als de pest nuquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien dat ik dat wel doe inderdaad, gewoon van 22 tot 23 ofzo. Hoe houden de servers het vandaag?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon over twee uur op pad joh. Is het wat koeler
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:17 schreef raptorix het volgende:
Hoe ontbijten jullie? Ik begin om 4:30 met 3 borden spaghetti en 16 sneden brood.
Ik neem er altijd nog een 0,5l carboloader bij.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:17 schreef raptorix het volgende:
Hoe ontbijten jullie? Ik begin om 4:30 met 3 borden spaghetti en 16 sneden brood.
Verrassend goedquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat wel doe inderdaad, gewoon van 22 tot 23 ofzo. Hoe houden de servers het vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |