quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:47 schreef Dingflofbips het volgende:
Altijd wel frappant dat dergelijke burgerwachten vol zijn van Nederlands nationalisme maar in de titel en uitleg geen woord nederlands gebruiken
Misschien omdat hun Nederlands niet zo goed is.quote:Soldiers of odin chapter Groningen, heeft gisteren na een klopjacht van een uur!!
Een azc'er uit het naast gelegen dorp oude Pekela aangehouden!!
Hij heeft er voor gezorgd dat al een aantal dagen, vrouwen en meisjes niet meer op straat durvende te komen!!
Hij heeft geprobeerd om 4 dames te willen misbruiken/ aanranden in Winschoten.
Met dank aan de twee leaders in die prov.
Die hebben deze actie van de aanhouding tot stand gebracht!!
Daar is waar SOO voor staat!!!
Waarna de politie deze asielzoeker al na een uur vrijgelaten heeft!!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
[..]
Misschien omdat hun Nederlands niet zo goed is.
LOL. Dat leest net alsof iemand adem te kort komt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
[..]
Serieus?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waarna de politie deze asielzoeker al na een uur vrijgelaten heeft!!
Lekker belangrijk, heb je het verhaal gelezen? Goed werk toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
[..]
I don't judge.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:04 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, heb je het verhaal gelezen? Goed werk toch?
Azielzoeker with odolquote:
quote:Een azc'er uit het naast gelegen dorp oude Pekela aangehouden!!
Hij heeft er voor gezorgd dat al een aantal dagen, vrouwen en meisjes niet meer op straat durvende te komen!!
Hij heeft geprobeerd om 4 dames te willen misbruiken/ aanranden in Winschoten.
Dat bedoel ik niet. Ik maakte alleen een grapje over hun taalbeheersing nadat iemand vroeg waarom hun slagzinnen nooit in het Nederlands zijn. Het maakt me verder niet uit. Als ze goed werk doen, dan duim omhoog.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Waarom niet, denk je dat het verhaal verzonnen is?
Beetje jammer idd. Eert den Nederlandsche taal.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:47 schreef Dingflofbips het volgende:
Altijd wel frappant dat dergelijke burgerwachten vol zijn van Nederlands nationalisme maar in de titel en uitleg geen woord nederlands gebruiken
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ik maakte alleen een grapje over hun taalbeheersing nadat iemand vroeg waarom hun slagzinnen nooit in het Nederlands zijn. Het maakt me verder niet uit. Als ze goed werk doen, dan duim omhoog.
Klinkt nogal zwakzinnig allemaal.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:15 schreef Ludachrist het volgende:
Ze hebben wel een stoere structuur. Captains, Generals, Sergeant at Arms, drie verschillende rangen voor mensen die nog geen lid zijn. Degene lager in rang moet degene hoger in rang als eerste begroeten (met de bekende bikergroet). Klinkt als een kinderclubje.
Valt nog mee dat ze geen Grand Wizard en Grand Dragons hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:15 schreef Ludachrist het volgende:
Ze hebben wel een stoere structuur. Captains, Generals, Sergeant at Arms, drie verschillende rangen voor mensen die nog geen lid zijn. Degene lager in rang moet degene hoger in rang als eerste begroeten (met de bekende bikergroet). Klinkt als een kinderclubje.
wat is mijn rang dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:15 schreef Ludachrist het volgende:
drie verschillende rangen voor mensen die nog geen lid zijn
Inderdaad, dat de oprichters gewoon te achterlijk voor woorden zijn kan er niks mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:20 schreef Red_85 het volgende:
Maar 1 ding: dit kan alleen opgezet worden omdat de gekozen volksvertegenwoordiging en hun sterke arm geen flikker doen wat nodig is. Dan neemt het electoraat het gegeven geweldsmonopolie terug.
Als je hier aan mee doet vind ik je wel een kneus eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:23 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Zo'n hiërarchie is er juist om zwakzinnigheid te vermijden, in dit soort groepsverbanden.
Klinkt als een kinderachtige niet grappige versie van dit;quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:15 schreef Ludachrist het volgende:
En zij vinden al die apathische mensen die wel lopen te zeiken op het internet, maar geen actie ondernemen een stel kneuzen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je hier aan mee doet vind ik je wel een kneus eigenlijk.
Dat zijn die mensen ook. Maar dit soort lopen snel uit de hand denk ik. Zeker als ze elkaar gaan lopen opfokken en er nog meer zwakzinnigen mensen bij komen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:24 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
En zij vinden al die apathische mensen die wel lopen te zeiken op het internet, maar geen actie ondernemen een stel kneuzen.
Al dit soort groeperingen hadden binnen een jaar de grootste ruzie tot nu toe, dus ik denk niet dat we wat te vrezen hebben van clubje nr 100 met deze plannen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat zijn die mensen ook. Maar dit soort lopen snel uit de hand denk ik. Zeker als ze elkaar gaan lopen opfokken en er nog meer zwakzinnigen mensen bij komen.
Zo'n man naar het politiebureau brengen die meisjes lastig valt ben ik voor. Mits het op een normale manier gaat. Maar lijkt mij niet dat het daar bij blijft.
Laten we het hopen :pquote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Al dit soort groeperingen hadden binnen een jaar de grootste ruzie tot nu toe, dus ik denk niet dat we wat te vrezen hebben van clubje nr 100 met deze plannen.
Zou dat een van de mannen zijn die een vrouw en haar pony had lastiggevallen? (Dat was toch ook in die plaats?)quote:
In ieder geval meer aanzien dan onze suffe en trieste politiemensjes.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:15 schreef Ludachrist het volgende:
Nou, wat een aanzien hebben dequote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:57 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
In ieder geval meer aanzien dan onze suffe en trieste politiemensjes.
Ik denk dat de asielzoekers banger zijn voor de Hellsangels 1.0 dan voor de politie.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:05 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, wat een aanzien hebben deSoldiers of Odin
inderdaad, met hun multicultinaam..
Is in de contreien van Ter Apel, dan weet je het wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:49 schreef Hathor het volgende:
Ja, in Winschoten zullen ze wel flink last hebben van die anderhalve man en een paardekop aan vluchtelingen dat daar rondloopt.
Als je aanzien verwerft omdat je heel goed asielzoekers bang kunt maken, dan heb je wellicht een punt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:13 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik denkl dat de azielzoekers banger zijn voor de Hellsangels 1.0 dan voor de politie.
Is ook zo, ik als halve Egyptenaar ben ook wel eens uitgeschreeuwd door een groep kaalkoppen in een Gronings dorp, terwijl mijn Egyptische vader al bij geboorte uit zicht is.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:21 schreef schrijfveer het volgende:
Zolang ze er geen heksenjacht van maken en het rechtspreken aan rechters overlaten vind ik het prima. Al heb ik wel het idee dat dit soort goedbedoelde initiatieven vaak door extreemrechtse sympathisanten wordt overgenomen.
Lekkere domeinnaam ook. Op je visitekaartje ter grote van een wc-rol.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Site ligt eruit, teveel mensen die komen gluren
Whehe, precies mijn gedachte.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:47 schreef Dingflofbips het volgende:
quote:
We kunnen er wel lekker over trollen maar dit zijn tenminste wel mensen die er wat aan willen doen.quote:
Ze hebben zich met de disclaimer wel goed afgedekt middels Google Translate:quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[..]
We kunnen er wel lekker over trollen maar dit zijn tenminste wel mensen die er wat aan willen doen.
quote:If you enter this site, you violate the "code 431.322.12 of the Internet Privacy Act", which was adopted in 1995 by Bill Clinton. That means they can against the persons who manage these files, not proceed. When this agreement is not Agree, you are forced to leave these pages again, none of the files located on our server. Here we offer only links and assume therefore no responsibility for the content of these. We assume no responsibility for damage that could be caused by the programs provided here. All files are available only to educational purposes here.
een .tk domeinquote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Site ligt eruit, teveel mensen die komen gluren
Nee, zo ziek ben ik nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:13 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Is in de contreien van Ter Apel, dan weet je het wel.
Of was dat een hint naar vrouw met pony?
Het komt ook uit Scandinavie he, this is chapter the Netherlands you knowquote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:46 schreef Eiwitshake het volgende:
Prima ontwikkeling maar wel jammer dat ze de naam van een oude Scandinavische god overnemen.
Nederlanders zijn nooit erg orgineel geweest.
Tja, zulke bewegingen zijn schijnbaar nodig.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je hier aan mee doet vind ik je wel een kneus eigenlijk.
Nee lijkt nergens naar.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:04 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, heb je het verhaal gelezen? Goed werk toch?
Ja dat weet ik wel maar dan nog. Ik geloof niet dat ze aan elkaar verbonden zijn, volgens mij is het gewoon een kopie, wat op zich ook prima is.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Het komt ook uit Scandinavie he, this is chapter the Netherlands you know
als ik grand wizard kon worden was ik sowieso gejoinedquote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:22 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Valt nog mee dat ze geen Grand Wizard en Grand Dragons hebben.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
als ik grand wizard kon worden was ik sowieso gejoinedwil ik wel met een puntmuts rondlopen.
Een van de langste Wikipedia artikelen vriend :^)quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:46 schreef Eiwitshake het volgende:
Prima ontwikkeling maar wel jammer dat ze de naam van een oude Scandinavische god overnemen.
Nederlanders zijn nooit erg orgineel geweest.
quote:Mishandeling
Een woordvoerder van de politie heeft een andere lezing: ,,Na een melding zijn wij ter plaatse gekomen. Daar troffen we een in elkaar geslagen man aan. Van leden van de Soldiers of Odin was echter geen sprake. De man is dus niet overgedragen door de groep.''
Erg he?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:25 schreef Wespensteek het volgende:
http://www.ad.nl/binnenla(...)ielzoekers~abb831c5/
[..]
Ah. Never mind. De schaal is al gegleden. Opzouten met die mafketels.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:25 schreef Wespensteek het volgende:
http://www.ad.nl/binnenla(...)ielzoekers~abb831c5/
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind dat artikel anders bomvol vooroordelen zitten. Stigmatiserende troep. En jij baseert jouw mening op die propaganda?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah. Never mind. De schaal is al gegleden. Opzouten met die mafketels.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:30 schreef Reefer het volgende:
Weet je wie ook een soldier van Odin was ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als de politie een in elkaar geramde asielzoeker op heeft moeten rapen ben ik wel klaar met die mensen. Simpel.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:31 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
ik vind dat artikel anders bomvol vooroordelen zitten. Stigmatiserende troep. En jij baseert jouw mening op die propaganda?
Dan ben je wel een redelijke held. 4 tegelijk misbruiken daar heb je wel wat skills voor nodigquote:Volgens de Soldiers probeerde de 'acz'er' vier vrouwen te misbruiken.
tjah, volk straffeloos rond laten lopen is op termijn natuurlijk ze vogelvrij verklaren.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Als de politie een in elkaar geramde asielzoeker op heeft moeten rapen ben ik wel klaar met die mensen. Simpel.
waar zie je tegelijk staan?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:33 schreef Dingflofbips het volgende:
Overigens
[..]
Dan ben je wel een redelijke held. 4 tegelijk misbruiken daar heb je wel wat skills voor nodig
tettenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:36 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
ik liet mijn fantasie de vrije loop inderdaad
de frustratie kan ik op zich wel begrijpen. Een clubje mensen die de mensen overdraagt aan de politie heb ik geen problemen mee. Dit groepje mensen die het als excuus gebruikt om asielzoekers die wel of niet schuldig zijn aan lastig vallen (in hoeverre?) in elkaar te trappen mag van mij lekker de tering krijgen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
tjah, volk straffeloos rond laten lopen is op termijn natuurlijk ze vogelvrij verklaren.
ik denk dat niemand hier daar echt anders over denkt. Maar iedereen wist ook dat dit er al tijden aan zat te komen. Bij een defecte rechtstaat staan dit soort groepen opquote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:38 schreef jogy het volgende:
[..]
de frustratie kan ik op zich wel begrijpen. Een clubje mensen die de mensen overdraagt aan de politie heb ik geen problemen mee. Dit groepje mensen die het als excuus gebruikt om asielzoekers die wel of niet schuldig zijn aan lastig vallen (in hoeverre?) in elkaar te trappen mag van mij lekker de tering krijgen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Als de politie een in elkaar geramde asielzoeker op heeft moeten rapen ben ik wel klaar met die mensen. Simpel.
quote:De politie neemt niet aan dat de Soldiers verantwoordelijk zijn voor de mishandeling. ,,Vooralsnog hebben wij geen informatie dat iemand van de Soldiers of Odin de man in elkaar geslagen heeft.''
Heb jij dat artikel helemaal gelezen?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |