Ik moet je de groetjes doen!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gaat het verder wel goed met die Griekse luie donder van je?
Hij is niet zo grillig...quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer gaat ie grillen dan kom ik langs.
Wat is datquote:
Bedankt voor de uitleg. Daar heb ik wat aan. Kan ik er rekening mee houden. Wel een opluchting nu, dat ik op de hoogte ben. Voor hetzelfde geld was ik niks wijzer geworden.quote:
Beetje geduld en de geniale master komt vanzelf posten hier, heb je zijn eerdere over het hoofd gezien?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:04 schreef tong80 het volgende:
B
[..]
Bedankt voor de uitleg. Daar heb ik wat aan. Kan ik er rekening mee houden. Wel een opluchting nu, dat ik op de hoogte ben. Voor hetzelfde geld was ik niks wijzer geworden.
Was het een herhaling van zetten ?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Beetje geduld en de geniale master komt vanzelf posten hier, heb je zijn eerdere over het hoofd gezien?
Ik ontmoet altijd graag m'n gelijken.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Onze Treehut is onnavolgbaar en geniaal maar dat ga je nog wel ontdekken.
Ik moet er wel uit zo meteen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:33 schreef chufi het volgende:
Het beste is om binnen te zitten... En volgende keer toch maar een petje mee
Ben benieuwd . Sterktequote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet er wel uit zo meteen.
Om 16.00 bij de huisarts zijn. Gisteren bloed geprikt, hij wilde de resultaten zo snel mogelijk. Ben benieuwd. Neef pikt me op met z'n auto. Alleen lukt me niet. Gaat wel beter heb ik het idee. Deze medicatie werkt heb ik de indruk. Werkt af en toe moet ik zeggen.
Sterkte en WBquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:52 schreef sacha het volgende:
én nogmaals, persoonlijke fitties kan ik niets mee, fucking hormonen, ego en ongesteldheid kwesties lazeren jullie maar op bokt.nl voor verdere problems wat betreft gekrenkte zieltjes en ego's is viva een goed alternatief en als jullie écht niet van plan zijn de wijsheid in pacht te verkrijgen zou ik zeggen; get a life!
met de allervriendelijkste groet,
Eendquote:
quote:
Nou dat zou kunnenquote:
Lekker met dit weer, ik maak dat met blauwe schimmel kaas. Heb je geen saus nodigquote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:27 schreef chufi het volgende:
Ik heb een maaltijdsalade gemaakt, met van alles en nog wat ... Die staat eerst nog even te chillen in de koelkast. Toch nog geen honger..
Een hele waslijst Tong.. Ik zou de dokter om een uitdraai van de waarden vragen, misschien kun je er iets mee . Verder weer gezond en gevarieerd proberen te gaan eten.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:28 schreef tong80 het volgende:
Gisteren bloed laten prikken, uitslag nog niet binnen. Morgen bellen want dan is m'n eigen arts er niet. Bij hem al wel een afspraak staan voor vrijdag. Nieuwe medicatie tegen de hoge bloeddruk. De huidige slaat te weinig aan. Wordt een hogere dosis en een ander merk. Doorgaan met de Nitraat-medicatie. Waarvan ik de indruk heb dat ie begint aan te slaan. Nog steeds geen goed evenwichtsgevoel maar minder heftig. Heb minder ondersteuning nodig. Lopen gaat steeds beter. M'n hoofdpijn komt waarschijnlijk ook door de hoge bloeddruk. Dat zullen we zien, als de andere medicatie aanslaat.
Cholesterol moet eerst met medicatie op een aanvaardbaar peil worden gebracht. Daarna wel of niet blijven slikken, dat weten we pas na drie maanden. Met de cholesterol wordt later en in fases gewerkt, omdat de bijwerkingen onderscheiden moeten worden. Dat gaat pas in over drie weken als de artsen hun praktijk weer bezetten. Gaan doktoren ook gezamenlijk naar de kroeg op de laatste werkdag voor de vakantie ? Hoe ze aan het Kalium gaan werken weet ik niet meer precies of ben ik vergeten. I.i.g. ook met pilletjes, maar hoe en wat. De bloed waarden die morgen bekend zijn kunnen/zullen laten zien waar verder naar gekeken moet gaan worden. Nog een paar algemeenheden en details. Ben al met al een half uur binnen geweest, dan ontgaat of vergeet je wel eens iets. Maar goed weer iets opgeschoten. Hij vond dat ik er beter uit zag en al een iets fittere indruk maakte. Voelde me genoodzaakt hem ook een complimentje te maken, gelukkig kwam ik net op tijd bij zinnen.
A small step for men, a giant leap for mankind.
Tong zit ook in CUL.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Een hele waslijst Tong.. Ik zou de dokter om een uitdraai van de waarden vragen, misschien kun je er iets mee . Verder weer gezond en gevarieerd proberen te gaan eten.
Pleisters niet checkquote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:46 schreef sacha het volgende:
hout *check*
lampenolie *check*
marshmallows *check*
croissant deeg *check*
schoolwerk groep 8 *check*
aansteker *check*
volle maan *check*
Wijntje erbijquote:
Spannend. Komen groep 8 op bezoek bij het kampvuur?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:46 schreef sacha het volgende:
hout *check*
lampenolie *check*
marshmallows *check*
croissant deeg *check*
schoolwerk groep 8 *check*
aansteker *check*
volle maan *check*
Dat kan nog wel even duren... Maar de maan zal zich spoedig laten zien.. Wolven waren er niet op het eiland dacht ik...quote:
Aap zijn lagere schoolwerk gaat vannacht in vlammen op!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Spannend. Komen groep 8 op bezoek bij het kampvuur?
[..]
Dat kan nog wel even duren... Maar de maan zal zich spoedig laten zien.. Wolven waren er niet op het eiland dacht ik...
Waarom?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:05 schreef sacha het volgende:
[..]
Aap zijn lagere schoolwerk gaat vannacht in vlammen op!
rituele verbranding
daarmee sluiten we symbolisch de helletocht van de afgelopen 8 jaar afquote:
Oh ok, ik vind/vond het wel leuk iets te hebbenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:11 schreef sacha het volgende:
[..]
daarmee sluiten we symbolisch de helletocht van de afgelopen 8 jaar af
- omdat het zo werkt in mijn autistische huishouding![]()
Wordt een groots spektakel neem ik aanquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:11 schreef sacha het volgende:
[..]
wat we gaan doen vanavond is ook héél leuk maar dat bedoel je waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok, ik vind/vond het wel leuk iets te hebben
Ik denk het niet, veel plezierquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:15 schreef sacha het volgende:
[..]
wat we gaan doen vanavond is ook héél leuk maar dat bedoel je waarschijnlijk niet
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:49 schreef Treehut362 het volgende:
Morgen woensdags
vrij want beide zijn gesloten tot en met augustus
Zaagmansquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:49 schreef Treehut362 het volgende:
Morgen woensdags
vrij want beide zijn gesloten tot en met augustus
Kijk uit voor de vingers met zagen.quote:
5 bierquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Kijk uit voor de vingers met zagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fikkie stoken is altijd mooi.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:11 schreef sacha het volgende:
[..]
Je lult uit je nek.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:20 schreef tong80 het volgende:
Zijn we Fann kwijt ? Ze voelt zich denk ik in de steek gelaten, vooral de onverschilligheid van Sascha was pijnlijk.
Fann heeft soms ook dagen dat we dr niet zien.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:20 schreef tong80 het volgende:
Zijn we Fann kwijt ? Ze voelt zich denk ik in de steek gelaten, vooral de onverschilligheid van Sascha was pijnlijk.
Daarnaast vliegen Soury en Fann elkaar al jaren in de haren, da's traditie.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann heeft soms ook dagen dat we dr niet zien.
Ja en nus is Sas daar boos overquote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daarnaast vliegen Soury en Fann elkaar al jaren in de haren, da's traditie.
Kun je lang op wachtenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zit nog steeds op 40e note te wachten.
Ben niet zo van het lief vragen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je dr na de vakantie misschien een lief vragen
Hoe moet ik dat weten. Die Soury ken ik helemaal niet en begon me met m'n echte naam aan te spreken en plots uit te schelden.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daarnaast vliegen Soury en Fann elkaar al jaren in de haren, da's traditie.
Waar kan ik die van mij zien ?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zit nog steeds op 40e note te wachten.
Soury is altijd vriendelijk tegen mij, we gaan nog een keer blowen en zuipen samen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten. Die Soury ken ik helemaal niet en begon me met m'n echte naam aan te spreken en plots uit te schelden.
Maak je nou een grapje ?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg jij niet wekelijks je nieuwe notes toegemaild?
quote:
Hoezo latentequote:
Aantal is goed. Waar ?quote:
O.a. net wat er op m'n pad komt.quote:
Nee, krijg ik een lange sik van.quote:
Alleen als ik niet kan slapen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ow wacht in Bommelerwaard lopen voornamelijk schapen.
Je hebt 722 notes gekregen van onze moderators.quote:
Nee, de laatste twee weken alleen buiten geweest om naar de huisarts te gaan.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben je nog bij de shoarmaboer geweest tijdens of net na de coup?
Das een mooi aantalquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt 722 notes gekregen van onze moderators.
Tongquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met aantal topics en posts van tong zijn hand is dat onvermijdelijk.
Zou er iemand meer hebben ?quote:
'Op de Maan bevries de en op de zon smeltge.'quote:
Geen idee. Zweef je ?quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft de dokter ook pillen om weer met 2 voeten op aarde te komen?
Neuh, zit een luxe bureaustoel waar vandaan ik op TV en monitor tegelijk kan kijken.quote:
Mijn bureaustoel is terminaal, geen houvast meer. Heb hier een PC staan van een overleden vriend gekregen. Vorig jaar overleden. Was ITer. Dus ik ga er op vooruit. Van Jack ook het beeldscherm gekregen. Mijn huidige PC is zo traag dat ik geen muziek kan draaien en gelijkertijd FOK!ken.quote:Op woensdag 20 juli 2016 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neuh, zit een luxe bureaustoel waar vandaan ik op TV en monitor tegelijk kan kijken.
Verder nog wat muziek opgezet erbij.
Wat draai je nu ?quote:Op woensdag 20 juli 2016 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neuh, zit een luxe bureaustoel waar vandaan ik op TV en monitor tegelijk kan kijken.
Verder nog wat muziek opgezet erbij.
Pussy Galore ? Pussy Riot ? Hole ? Black Cunt ? Pussycat ?quote:
Nog erger.quote:Op woensdag 20 juli 2016 01:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pussy Galore ? Pussy Riot ? Hole ? Black Cunt ? Pussycat ?
Dan mag het welquote:Op woensdag 20 juli 2016 01:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
geen idee hou mij toch niet aan regels
Foei.quote:Op woensdag 20 juli 2016 01:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
geen idee hou mij toch niet aan regels
Trusten, zweetse.quote:Op woensdag 20 juli 2016 01:45 schreef chufi het volgende:
Hoeft niet hoor, maar ik ga wel proberen te slapen
Heel soms.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:20 schreef tong80 het volgende:
Nee. Word je agressief ?quote:
Ze verwachtte volgens mij dat je Soury er op aan zou spreken. Die indruk kreeg ik. Ik zeg alleen wat is dacht te zien. Ik oordeel niet.quote:
Tegen jou echt niet, heb meer met je te doen vanwege al je gezondheid problemen waar ik nog paar jaar ouder geen last van heb.quote:
Half 9. Hulp in de huishouding is hier om 9 uur.quote:
ik verwacht een schip met geld en de prins op het witte paardquote:Op woensdag 20 juli 2016 02:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze verwachtte volgens mij dat je Soury er op aan zou spreken. Die indruk kreeg ik. Ik zeg alleen wat is dacht te zien. Ik oordeel niet.
Hulp in de huishouding, dat wil ik ook, mijn muts is druk met knollen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 02:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Half 9. Hulp in de huishouding is hier om 9 uur.
Trusten.
voor deze opmerking krijg je van mij als usert een notequote:Op woensdag 20 juli 2016 02:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw ze kom mee als groom naar Rio maar ik vond dat niet zo'n goed idee.
Zoveel weken daar rondhangen zonder dochter , kleinzoon en mij gaat 'm niet worden.
Ze is zelf tot die conclusie gekomen. Kan dochter en kleinzoon niet zolang missen, mij wel.quote:Op woensdag 20 juli 2016 02:25 schreef sacha het volgende:
[..]
voor deze opmerking krijg je van mij als usert een note
ekte liefdequote:Op woensdag 20 juli 2016 02:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze is zelf tot die conclusie gekomen. Kan dochter en kleinzoon niet zolang missen, mij wel.
zij jou ook sjoef?quote:Op woensdag 20 juli 2016 02:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Worden wel spannende OS met Diederik en Arlando in de ring. ken beide al vanaf erg jong.
Ik was te positief toen ik om 5.uur opstond. Had nog geen oog dicht gedaan. Al snel weer gaan liggen. Kom er nu uit. Hulp in de huishouding, Jennie, komt zo. Die blijft tot 12.30. Ik hoop er tot dan uit te kunnen blijven. Kan daarna altijd nog gaan liggen. Als ik het niet trek kan ik tussentijds naar bed. Ben nu echt beroerd. De hitte wordt killing voor me ben ik bang. Ga niet in details maar alles is nu heftiger. Ik wil niet klagen, dat probeer ik ook niet te doen. De koppijn is nu al bonkend. Is soms het zwaarst, dat je wel moét gaan liggen. Zeg maar je hoofd rust geven. Ben dan blij als ik een keer in slaap val, alles is meegenomen.quote:
Lief ik maar 6. We hebben een match.quote:Op woensdag 20 juli 2016 07:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb 8 notes ben ik nu lief of stout?
Jij kwam hier al wel vaker en toen was je nog jonger. Je wilt gewoon een knuffel.quote:Op woensdag 20 juli 2016 07:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik mag hier ook niet posten![]()
![]()
![]()
Nog mannen hier die met mij willen knuffelen?![]()
![]()
![]()
Gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door chufi op 20-07-2016 10:00:53 ]
Who cares.quote:Op woensdag 20 juli 2016 07:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb 8 notes ben ik nu lief of stout?
knuffelen is altijd goedquote:Op woensdag 20 juli 2016 07:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik mag hier ook niet posten![]()
![]()
![]()
Nog mannen hier die met mij willen knuffelen?![]()
![]()
![]()
Gr gr
Als ik jouw gezondheidsperikelen zo volg zou het me verbazen als er nog iets uit zou komen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:50 schreef tong80 het volgende:
Ik wil je bek wel vol spuiten
Net telefoontje, Kalium is hersteld. Moet de kuur nog wel een paar dagen afmaken. Natrium is bijna hersteld moet ik ook mee doorgaan. Had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Voel me nog steeds klote, dus is er meer aan de hand. Vrijdag naar de huisarts. Kijken we verder. Maar dit is een goed begin.
Teveel zon of het nummer?quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijft een mooi nummer ondanks dat het soms iets teveel is, maar daar denk jij anders over
teveel zonquote:Op woensdag 20 juli 2016 13:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Teveel zon of het nummer?
Teveel zon kan niet en het nummer voor op zijn tijd.
Ja, dat zijn van die dingen, ik sprak voor mezelf, ik kan overal gaan zitten, staan, fietsen en/of lopen waar het lekker is.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:11 schreef chufi het volgende:
[..]
teveel zonDe electriciteitscentrales kunnen de teruglevering van al die overproducerende zonnepanelen niet aan
Ik heb gisteren mn kale kop een beetje verbrand, terwijl die eigenlijk inmiddels wel resistent zou moeten zijn. Vandaag had ik een petje op, maar die is me van mn kop gewaaid met de stevige tegenwind. (bleeft gelukkig gewoon liggen). ..quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, dat zijn van die dingen, ik sprak voor mezelf, ik kan overal gaan zitten, staan, fietsen en/of lopen waar het lekker is.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:55 schreef Treehut362 het volgende:
Vertalingen geil DE>NL
geil bijv.naamw.
Uitspraak: [gail]
1) sehr gut, positiv - super , vet
Er fährt einen geilen Wagen. - Hij rijdt een vette auto.
meine geile wagen geeft een heel ander resultaat op Googlequote:Op woensdag 20 juli 2016 20:55 schreef Treehut362 het volgende:
Vertalingen geil DE>NL
geil bijv.naamw.
Uitspraak: [gail]
1) sehr gut, positiv - super , vet
Er fährt einen geilen Wagen. - Hij rijdt een vette auto.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij kwam hier al wel vaker en toen was je nog jonger. Je wilt gewoon een knuffel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is toch wel een flink aantal uur.. Is mij niet gelukt afgelopen nachtenquote:Op donderdag 21 juli 2016 05:42 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Redelijk geslapen, wel vanaf 20.30, trok het niet meer.
Ik slaap dan niet aan één stuk, maar kan wel een uurtje meepikken her en der. Voel me niet goed nu, wel redelijk.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is toch wel een flink aantal uur.. Is mij niet gelukt afgelopen nachten
Klinkt als een verbeteringquote:Op donderdag 21 juli 2016 12:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik slaap dan niet aan één stuk, maar kan wel een uurtje meepikken her en der. Voel me niet goed nu, wel redelijk.
Is het ook.quote:
Goed, niet goed genoeg ben ik bang.quote:
Was lastig, toch een mooie tweede plaats. Maar ja, als je ambitie de hoogste trede is.quote:
Stiekem de hoop dat Froome toch niet sterk genoeg zou zijn, maar toch netjes.. Dat Tom het in Rio weer even rechtzetquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was lastig, toch een mooie tweede plaats. Maar ja, als je ambitie de hoogste trede is.
Dan is het vlak hequote:Op donderdag 21 juli 2016 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Stiekem de hoop dat Froome toch niet sterk genoeg zou zijn, maar toch netjes.. Dat Tom het in Rio weer even rechtzet
Rio is niet helemaal vlak meen ik me te herinneren. Ze gaan wel wat de hoogte in, niet veel.. Tis daar wel mooi ik ken de omgeving, maar niet het hele parcourquote:
Beetje heuvelachtig is zelfs in zijn voordeel.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Rio is niet helemaal vlak meen ik me te herinneren. Ze gaan wel wat de hoogte in, niet veel.. Tis daar wel mooi ik ken de omgeving, maar niet het hele parcour
http://www.touretappe.nl/(...)urs-tijdrit-os-2016/
quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beetje heuvelachtig is zelfs in zijn voordeel.
Dat is daar de eerste levensbehoeftequote:Op donderdag 21 juli 2016 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]Laten we het hopen.. Tis daar gelukkig "winter" . Op het strand daar heb ik me behoorlijk verbrand met T-shirt aan en dat onder de parasol.. Alleen omdat we de zonnebrand waren vergeten..
![]()
De mensen daar zijn natuurlijk wel wat gewend.. Maar ik heb het overleefd. Vond het geen prettige stad... Maar misschien is dat wat bijgedraaid 15 jaar laterquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is daar de eerste levensbehoefte
Is je vakantie nog een beetje vol te houden?quote:
nog een week afzienquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is je vakantie nog een beetje vol te houden?
Als je hetzelfde weer hebt als ik en er van houdt zit je 'gebakken'.quote:
Gisteren en vandaag nog geen gezien maar verwacht vanavond wel een buitje als ik de lucht zo zie, zolang het morgen maar weer droog is vind ik het prima.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:32 schreef chufi het volgende:
Het blijft nog een tijdje goed met af en toe ergens een bui
Minimaal tot en met de eerste week van augustus.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:32 schreef chufi het volgende:
Het blijft nog een tijdje goed met af en toe ergens een bui
Mij iets teveelquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:16 schreef Treehut362 het volgende:
het nieuwe innovatief product de "Grand Mac"
[ afbeelding ]
de mensen ze Vreten zich doodquote:
Zo vaak kom ik niet in Spanjequote:Op donderdag 21 juli 2016 22:22 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
1 Zo'n ding per week.
[ afbeelding ]
De snackbar op de hoek hier heeft betere.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:22 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
1 Zo'n ding per week.
[ afbeelding ]
Maar dan anders, dat kan ik begrijpenquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:18 schreef sacha het volgende:
[..]
van vakantie word ik moe en dan moet ik weer op vakantie
Kwam ie niet terug?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:22 schreef sacha het volgende:
ik loop al een uur te zoeken naar een boemerang
Was het op het strand?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:32 schreef sacha het volgende:
ha! dat zei de Aap ook...
'waarom komtie niet terug mam?'
Je had er eerst zo'n GPS ding aan moeten zettenquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:41 schreef sacha het volgende:
[..]
sportveld, in het bos, dit wordt een nacht exercitie
Nog wel genoeg batterij en zoekt Aap ook mee of ligt ie inmiddels te pitten?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:42 schreef sacha het volgende:
maar ik heb wifi én een zaklamp op mijn foon
Een boemerang met ledlampjes is wel handig in het donker.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:42 schreef sacha het volgende:
maar ik heb wifi én een zaklamp op mijn foon
Of een touwtje.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een boemerang met ledlampjes is wel handig in het donker.
Nou ja, een boomerang reageert iets anders op de zwaartekracht dan een vlieger.quote:
Het is erg belangrijk om de juiste kant onder te hebben.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, een boomerang reageert iets anders op de zwaartekracht dan een vlieger.
Rond half zes gaat dat aan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:59 schreef sacha het volgende:
voor nu geef ik het op, even wachten tot god het licht weer aan doet
Wordt elke dag later.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
zo laat? Maar jij als nachtbraker kunt het weten
Dan regent het altijd.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja de langste dag is alweer een maandje terug
Gezellig in de tuinquote:Op vrijdag 22 juli 2016 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
1 x in de 5 jaar geven mijn vrouw en ik samen een verjaardag gardenparty.
Zit kleine maand maar tussen en afhankelijk van weerberichten plannen we dan datum
Heb meerdere mogelijkheden: Dancehall op grasveld hiervoor, Bratwurst in Reichshof op 20 hectare of ik regel wat op peerdenstalling.quote:
Ik snap het.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 01:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb meerdere mogelijkheden: Dancehall op grasveld hiervoor, Bratwurst in Reichshof op 20 hectare of ik regel wat op peerdenstalling.
Dat zal het zigeunerbloed wel zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is uiteraard besloten feest, de langste versie heeft 4 dagen geduurd
Mij krijg je niet zo verquote:Op vrijdag 22 juli 2016 01:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Paarden regelen voor de liefhebbers en waaghalzen, is geen probleem
Jou raad gemist.. Maar hij houdt nog teveel van dr...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 02:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb 'm goede raad gegeven, Fann dacht daar even anders over maar die is wat impulsief soms.
Dan moet je gaan praten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Jou raad gemist.. Maar hij houdt nog teveel van dr...
Sorry, die hing nog achter die Truste.quote:
Ok, kan gebeuren.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 02:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sorry, die hing nog achter die Truste.script.
3 en half uur geslapen.quote:
De wat ?quote:
Wat bedoel je ? Hoor je mij klagen ? Ik ben er tevreden mee. Gisteren van 20.30 tot 6.00. Toen was ik op. Af en toe een uurtje weg. Was er ook tevreden mee.quote:
Lees je posts nog een keer terug en ja je zit op randje van klagen, het gaat niet zo goed met je en dat is ook duidelijk te merken.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 03:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat bedoel je ? Hoor je mij klagen ? Ik ben er tevreden mee. Gisteren van 20.30 tot 6.00. Toen was ik op. Af en toe een uurtje weg. Was er ook tevreden mee.
Onzin. Ik ben opener dan menigeen. Ik relativeer misschien te veel, neem het allemaal bloedserieus. Ik ben geen klager of aandachtstrekker. Ik heb 620000 posts. Lul over alles en nog wat. Ook over mijn persoonlijke situatie. Wat ik zeg, het lijkt misschien dat ik er onverschillig tegenover sta, het tegendeel. Om half negen weer naar de huisarts. Zal me je post wel ter harte nemen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 04:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lees je posts nog een keer terug en ja je zit op randje van klagen, het gaat niet zo goed met je en dat is ook duidelijk te merken.
Je ziet me als soort vijand maar ben ik echt niet, zit tussen je oren.
Je bent nu al tijden aan het kloten met je gezondheid en er wat grapjes over maken en aandacht trekken of andersom.
Gaat je weinig helpen, er is er maar 1 die dat kan doen.
Zo kijk ik er tegenaan en soms ben je te fanatiek met die persoonlijke verhalen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 04:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Onzin. Ik ben opener dan menigeen. Ik relativeer misschien te veel, neem het allemaal bloedserieus. Ik ben geen klager of aandachtstrekker. Ik heb 620000 posts. Lul over alles en nog wat. Ook over mijn persoonlijke situatie. Wat ik zeg, het lijkt misschien dat ik er onverschillig tegenover sta, het tegendeel. Om half negen weer naar de huisarts. Zal me je post wel ter harte nemen.
Ik ben een nostalgicus, houd er van naar het verleden te kijken. Zouden meer mensen moeten doen. Buiten dat kijk ik vooruit en sta met beide benen in de huidige klei.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 04:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Tip van mij: Kijk niet meer naar verleden maar vooruit.
Hier middelmatig. Geen idee wat het betekent.quote:
Kan ik je helpen ?quote:
Waar naar toequote:
Daar is niets mis mee maar soms blijf je er wat hangen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 04:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben een nostalgicus, houd er van naar het verleden te kijken. Zouden meer mensen moeten doen. Buiten dat kijk ik vooruit en sta met beide benen in de huidige klei.
Die deugt wel ja.quote:
Duidelijker kan ik niet zijn. Net postte je nog dat ik voorzichtiger moest zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 04:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zijn gezondheid is probleem nu.
Vele berichten daarover maar blijven wat vaag steeds.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 04:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar is niets mee maar soms blijf je er wat hangen.
Ik kan er niks aan doen dat ik soms een ouder verleden heb dan sommige users hun leeftijd. Ik put uit het verleden heden en toekomst.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 04:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee maar soms blijf je er wat hangen.
De dood of de gladiolen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 04:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De afgrond of boel weer op poten krijgen.
Ik post dat je tussen de oren nu anders moet gaan nadenken.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 04:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Duidelijker kan ik niet zijn. Net postte je nog dat ik voorzichtiger moest zijn.
Ik hoorde op de radio hoe Jan Janssen de tour won in 68. Was 9 toen op de camping.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 04:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Ik kan er niks aan doen dat ik soms een ouder verleden heb dan sommige users hun leeftijd. Ik put uit het verleden heden en toekomst.
quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 04:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik post dat je tussen de oren nu anders moet gaan nadenken.
Jij hebt problemen en je kunt wel dokters en pillen gaan vertrouwen die geen tijd hebben maar uiteindelijk begint het bij jezelf en de houding om verandering te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |