Ik moet je de groetjes doen!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gaat het verder wel goed met die Griekse luie donder van je?
Hij is niet zo grillig...quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer gaat ie grillen dan kom ik langs.
Wat is datquote:
Bedankt voor de uitleg. Daar heb ik wat aan. Kan ik er rekening mee houden. Wel een opluchting nu, dat ik op de hoogte ben. Voor hetzelfde geld was ik niks wijzer geworden.quote:
Beetje geduld en de geniale master komt vanzelf posten hier, heb je zijn eerdere over het hoofd gezien?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:04 schreef tong80 het volgende:
B
[..]
Bedankt voor de uitleg. Daar heb ik wat aan. Kan ik er rekening mee houden. Wel een opluchting nu, dat ik op de hoogte ben. Voor hetzelfde geld was ik niks wijzer geworden.
Was het een herhaling van zetten ?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Beetje geduld en de geniale master komt vanzelf posten hier, heb je zijn eerdere over het hoofd gezien?
Ik ontmoet altijd graag m'n gelijken.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Onze Treehut is onnavolgbaar en geniaal maar dat ga je nog wel ontdekken.
Ik moet er wel uit zo meteen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:33 schreef chufi het volgende:
Het beste is om binnen te zitten... En volgende keer toch maar een petje mee
Ben benieuwd . Sterktequote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet er wel uit zo meteen.
Om 16.00 bij de huisarts zijn. Gisteren bloed geprikt, hij wilde de resultaten zo snel mogelijk. Ben benieuwd. Neef pikt me op met z'n auto. Alleen lukt me niet. Gaat wel beter heb ik het idee. Deze medicatie werkt heb ik de indruk. Werkt af en toe moet ik zeggen.
Sterkte en WBquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:52 schreef sacha het volgende:
én nogmaals, persoonlijke fitties kan ik niets mee, fucking hormonen, ego en ongesteldheid kwesties lazeren jullie maar op bokt.nl voor verdere problems wat betreft gekrenkte zieltjes en ego's is viva een goed alternatief en als jullie écht niet van plan zijn de wijsheid in pacht te verkrijgen zou ik zeggen; get a life!
met de allervriendelijkste groet,
Eendquote:
quote:
Nou dat zou kunnenquote:
Lekker met dit weer, ik maak dat met blauwe schimmel kaas. Heb je geen saus nodigquote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:27 schreef chufi het volgende:
Ik heb een maaltijdsalade gemaakt, met van alles en nog wat ... Die staat eerst nog even te chillen in de koelkast. Toch nog geen honger..
Een hele waslijst Tong.. Ik zou de dokter om een uitdraai van de waarden vragen, misschien kun je er iets mee . Verder weer gezond en gevarieerd proberen te gaan eten.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:28 schreef tong80 het volgende:
Gisteren bloed laten prikken, uitslag nog niet binnen. Morgen bellen want dan is m'n eigen arts er niet. Bij hem al wel een afspraak staan voor vrijdag. Nieuwe medicatie tegen de hoge bloeddruk. De huidige slaat te weinig aan. Wordt een hogere dosis en een ander merk. Doorgaan met de Nitraat-medicatie. Waarvan ik de indruk heb dat ie begint aan te slaan. Nog steeds geen goed evenwichtsgevoel maar minder heftig. Heb minder ondersteuning nodig. Lopen gaat steeds beter. M'n hoofdpijn komt waarschijnlijk ook door de hoge bloeddruk. Dat zullen we zien, als de andere medicatie aanslaat.
Cholesterol moet eerst met medicatie op een aanvaardbaar peil worden gebracht. Daarna wel of niet blijven slikken, dat weten we pas na drie maanden. Met de cholesterol wordt later en in fases gewerkt, omdat de bijwerkingen onderscheiden moeten worden. Dat gaat pas in over drie weken als de artsen hun praktijk weer bezetten. Gaan doktoren ook gezamenlijk naar de kroeg op de laatste werkdag voor de vakantie ? Hoe ze aan het Kalium gaan werken weet ik niet meer precies of ben ik vergeten. I.i.g. ook met pilletjes, maar hoe en wat. De bloed waarden die morgen bekend zijn kunnen/zullen laten zien waar verder naar gekeken moet gaan worden. Nog een paar algemeenheden en details. Ben al met al een half uur binnen geweest, dan ontgaat of vergeet je wel eens iets. Maar goed weer iets opgeschoten. Hij vond dat ik er beter uit zag en al een iets fittere indruk maakte. Voelde me genoodzaakt hem ook een complimentje te maken, gelukkig kwam ik net op tijd bij zinnen.
A small step for men, a giant leap for mankind.
Tong zit ook in CUL.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Een hele waslijst Tong.. Ik zou de dokter om een uitdraai van de waarden vragen, misschien kun je er iets mee . Verder weer gezond en gevarieerd proberen te gaan eten.
Pleisters niet checkquote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:46 schreef sacha het volgende:
hout *check*
lampenolie *check*
marshmallows *check*
croissant deeg *check*
schoolwerk groep 8 *check*
aansteker *check*
volle maan *check*
Wijntje erbijquote:
Spannend. Komen groep 8 op bezoek bij het kampvuur?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:46 schreef sacha het volgende:
hout *check*
lampenolie *check*
marshmallows *check*
croissant deeg *check*
schoolwerk groep 8 *check*
aansteker *check*
volle maan *check*
Dat kan nog wel even duren... Maar de maan zal zich spoedig laten zien.. Wolven waren er niet op het eiland dacht ik...quote:
Aap zijn lagere schoolwerk gaat vannacht in vlammen op!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Spannend. Komen groep 8 op bezoek bij het kampvuur?
[..]
Dat kan nog wel even duren... Maar de maan zal zich spoedig laten zien.. Wolven waren er niet op het eiland dacht ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |