Dat doet ie goedquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:16 schreef Geralt het volgende:
Ik las dat Max zichzelf een Porsche 991 GT3 RS cadeau gedaan heeft
[ afbeelding ]
Man man man, 18 jaar en dan zo een auto rijden
Hij had ook al een Aston Martin DB11 begreep ik
Geen idee. Red Bull staat niet bekend om zijn hoge basissalarissen, maar werken veelal met bonussen per punt of per overwinning. Plus diverse sponsortoestanden; ik gok zomaar dat ie al meer dan een miljoen per jaar vangt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat doet ie goed![]()
Wat verdient ie eigenlijk per jaar?
Ik vertrek vrijdagquote:
Alsof Jan Modaal voor 1700 euro boodschappen doet. Bruto.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:31 schreef ondeugend het volgende:
Die nieuwe auto is dus een soort van boodschapje
Ik denk met zulke bedragen dat je vanzelf wel dure dingen gaat kopen hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou niet echt dure auto's of motoren kopen.
de vraag is of je meer rijders lol hebt in zo'n Veyron, tenminste als je kan sturen zoals hij.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:32 schreef Geralt het volgende:
Ik was denk ik dan ipv die Porsche meteen voor een Veyron gegaan.
En een dikke villa aan zee ergens.
En nog een paar mooie wagens.
Ik had het eerste jaar halverwege het jaar mn salaris al op denk ik![]()
Mwah, ik zie het mezelf niet zo snel doen, althans, geen dure auto's of motoren. Hadden we 't gisteren nog over tijdens 't etenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk met zulke bedragen dat je vanzelf wel dure dingen gaat kopen hoor.
Hoeveel euro is dat over 5 jaar?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
En ik maar hopen dat ik een baan vind die me zo'n £40,000 verdient op den duur
Zou hij die Porsche nog mee het circuit opnemen in zn vrije tijd? Ik denk het eigenlijk niet; elke 2 weken zit hij een weekend op het circuit in een auto die veel toffer is om te rijden natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
de vraag is of je meer rijders lol hebt in zo'n Veyron, tenminste als je kan sturen zoals hij.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoeveel euro is dat over 5 jaar?
/brexit
250quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoeveel euro is dat over 5 jaar?
/brexit
450 was echt fantastisch geweestquote:
Ook de zaterdagtraining?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vertrek vrijdag
Ik mis helaas wel de trainingen, maargoed dat is dan maar jammer
Wel foto's maken hequote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vertrek vrijdag
Ik mis helaas wel de trainingen, maargoed dat is dan maar jammer
Ik droomde dat Max pole pakte en dat hij de race wonquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:37 schreef Geralt het volgende:
Duurt nog lang tot het vrijdag is
Gaat Red Bull hier echt het vuur aan de schenen van de Mercs leggen? Wat denken jullie?
Ik denk dat ze er wellicht dichter opzitten, maar een podium of overwinning lijkt me zeer zeker geen vanzelfsprekendheid eerlijk gezegd. Die Mercs zullen tandjes bijschroeven denk ik.
Ik gok dat Ferrari het hier ook goed gaat doen eigenlijk. Ik denk dat Vettel, Kimi, Ricardo en Max uitmaken wie er op het podium komt naast de jongens van Mercedes
meh, ik ga liever voor een soort van grachtenpand. (Ook al wil ik niet in Amsterdam wonen)quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
Neuh, ik zou dan een mooier groot huis in de buurt hier kopen ofzo, zoiets als dit.
Ik heb anders op de Nordschleife nog wel eens geraced tegen Vettel, dus kennelijk is het leuk genoeg als je in de F1 rijdt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:35 schreef Geralt het volgende:
Zou hij die Porsche nog mee het circuit opnemen in zn vrije tijd? Ik denk het eigenlijk niet; elke 2 weken zit hij een weekend op het circuit in een auto die veel toffer is om te rijden natuurlijk.
Hij heeft nog eventjes voor die pole.quote:
dat lijkt me heel stug, maar een podium zit er toch weer inquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:40 schreef Geralt het volgende:
Laat hem de pole maar pakken. Die heeft ie nog niet.
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat lijkt me heel stug, maar een podium zit er toch weer in
Dat weet ik, maar dat vind ik lastig typen.quote:
Regen dus, zou leuk zijntwitter:NobleF1 twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 10:42:33While UK enjoys its heatwave, there could be some of this on race day in Hungary https://t.co/vCBOb82iq9 reageer retweet
Wrsch alleen in de namiddag als gevolg van een warme dag, zo'n fijne onweersbui.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:54 schreef Tarado het volgende:
Regen dus, zou leuk zijntwitter:NobleF1 twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 10:42:33While UK enjoys its heatwave, there could be some of this on race day in Hungary https://t.co/vCBOb82iq9 reageer retweet
Ik neem geen camera mee, en mijn telefoon gaat nu ook geen prachtplaatjes opleveren vrees ikquote:
Nee ik mis alleen de pitwalk en de vrijdagtrainingen. Ben er wel de gehele zaterdag en zondagquote:
Die Aston Martin kreeg hij cadeauquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:16 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
=edit=
Overigens lees ik dat Jos gezegd heeft dat als Max iets duurs wil kopen (en daar valt zo een auto wel onder natuurlijk), dat ie dat eerst moet bespreken met Jos en Vermeulen.
Dat vind ik wel een goede zaak. Iemand een beetje met beide benen op de grond houden en zorgen dat ie voor later zn zaakjes goed geregeld heeft. Mooi hoor.
Zou mooi zijn als Jos had gezegd, "als je een GP wint mag je die Porsche kopen". Met het idee, het hele jaar zit ie toch nog bij Torro Rossoquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:16 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
=edit=
Overigens lees ik dat Jos gezegd heeft dat als Max iets duurs wil kopen (en daar valt zo een auto wel onder natuurlijk), dat ie dat eerst moet bespreken met Jos en Vermeulen.
Dat vind ik wel een goede zaak. Iemand een beetje met beide benen op de grond houden en zorgen dat ie voor later zn zaakjes goed geregeld heeft. Mooi hoor.
We mogen dromen toch? Hij reed in de UK ook een tijdje dezelfde rondetijden als Hamilton.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat lijkt me heel stug, maar een podium zit er toch weer in
Ja pap, nu heb ik gewonnen, ik ga die Porsche kopen tot straks doei!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:33 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Jos had gezegd, "als je een GP wint mag je die Porsche kopen". Met het idee, het hele jaar zit ie toch nog bij Torro Rosso
hilarischquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:33 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Jos had gezegd, "als je een GP wint mag je die Porsche kopen". Met het idee, het hele jaar zit ie toch nog bij Torro Rosso
Die gast komt al over heel de wereld, die is blij als ie thuis isquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou niet echt dure auto's of motoren kopen. Meer hier en daar een vakantieadresje ofzo
Het is letterlijk zijn leven.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:00 schreef BeamofLight het volgende:
Wordt de best betaalde nederlandse sportman ever, die heeft maar 1 doel: racen
ja natuurlijk, moet hij een Twingo in Monaco gaan pinnen dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:04 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het is letterlijk zijn leven.
Vrienden komen uit het racewereldje, zijn ex-vriendin.
Familie racet.
Als hij vrij is, kruipt hij achter de simulator of gaat met vrienden karten.
Echt alles refereert aan het racen.
Zelfs buiten dat allemaal om, koopt hij nog snelle auto's.
Het is hem gegund hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:05 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja natuurlijk, moet hij een Twingo in Monaco gaan pinnen dan?
Ja, maar voor later!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:58 schreef nils7 het volgende:
[..]
Die gast komt al over heel de wereld, die is blij als ie thuis is
1 team dat er behoorlijk uitspringt, maar niet verrassend dat het F.india weer is.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:02 schreef sasquatsch het volgende:
De bandenkeuze voor Hockenheim.
[ afbeelding ]
Ricardo, maar dan met ci na de icquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat vind ik lastig typen.
Net zoals bv bureau, elke keer als ik dat type MOET ik hardop in mezelf EE AA UU zeggen anders type ik het verkeerdVoor Ricardo heb ik nog geen oplossing om dat niet om de haverklap verkeerd te typen.
Excuus
Ik vraag me af wat die in godsnaam met zoveel mediums moetenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:43 schreef Meike26 het volgende:
[..]
1 team dat er behoorlijk uitspringt, maar niet verrassend dat het F.india weer is.
Ze gaan sowieso beide een long run doen op die mediums gok ik. Daarbij lijkt het imo ook een gok op een halve regenrace, waar de baan halverwege opdroogt?! Dan zijn de mediums wel de fijnste band om van inters over te schakelen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat die in godsnaam met zoveel mediums moeten
Thursday, July 21, 1500 hours local time (1300 GMT)quote:Max Verstappen and his Silverstone rival Nico Rosberg - who is still chasing a first win at the Hungaroring - will face the press in Hungary on Thursday.
Als het droog is heb je niet veel aan de mediums. Het verschil met de softs is 1,5 a 2 seconde. Dus een long run op de mediums is langzamer dan 2 runs op de softs (met de pitstop erbij).quote:Op woensdag 20 juli 2016 07:42 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ze gaan sowieso beide een long run doen op die mediums gok ik. Daarbij lijkt het imo ook een gok op een halve regenrace, waar de baan halverwege opdroogt?! Dan zijn de mediums wel de fijnste band om van inters over te schakelen.
Ja, en dan heb je zo'n droogkloot als Vettel of Button daar zitten.. 'Can you repeat that question' :pquote:
Hoezo australisch? Is gewoon gecopypaste van skysports geloof ik?quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:35 schreef VacaLoca het volgende:
http://www.heraldsun.com.(...)eb5acb601e3e39c9de39
Leuk artikel wel, Australische blik op aanstaande strijd tussen Max en Daniel
56% voor ves. 28% voor ricquote:Op woensdag 20 juli 2016 17:10 schreef opreis het volgende:
[..]
Hoezo australisch? Is gewoon gecopypaste van skysports geloof ik?
http://www.skysports.com/(...)eir-duel-at-red-bull
Mooie tussenoplossing!quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:35 schreef sasquatsch het volgende:
De regels voor radiocommunicatie zijn aangescherpt als gevolg van de controverse tijdens de Britse Grand Prix.
De belangrijkste wijzigingen zijn:
- radiocommunicatie is vrij in de pitsstraat.
- melding van een kritiek probleem altijd moet leiden tot gang naar de pitsstraat om het probleem op te lossen.
Top !! Een soort preventieve/zekere tijdstrafquote:Op donderdag 21 juli 2016 11:35 schreef sasquatsch het volgende:
De regels voor radiocommunicatie zijn aangescherpt als gevolg van de controverse tijdens de Britse Grand Prix.
De belangrijkste wijzigingen zijn:
- radiocommunicatie is vrij in de pitsstraat.
- melding van een kritiek probleem altijd moet leiden tot gang naar de pitsstraat om het probleem op te lossen.
Pffffquote:Op donderdag 21 juli 2016 11:35 schreef sasquatsch het volgende:
Hoezo.. ?quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Pffff. Wat een dom gedoe allemaal weer.
Mijn gaspedaal doet niks meer!quote:
"Kun je zo en zo fixen, en rij nu maar door naar de pits want dat moet"quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mijn gaspedaal doet niks meer!
- Ok, kom maar naar de pits.
Weer een voorbeeld van een domme regel die zonder reden ingevoerd werd en zonder na te denken. Eind volgend jaar wordt het weer geschrapt.quote:
Behalve als je toch van plan was een pitstop te maken. Kost het je niets extra's.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:55 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Top !! Een soort preventieve/zekere tijdstraf
Maar Max is snellerquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:45 schreef F1gamer het volgende:
1 Ric
2 Ves
3 Vet
ik gun Ricciardo wel een overwinning
Ik denk echt dat Max en Ricci daar iets meer relativeringsvermogen hebben dat punten belangrijker zijn dan ego te tonen.. Die gaan elkaar dit jaar niet in de weg zitten. De komende 2 jaar kan dat wel wat anders worden..quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ik voorspel beide Bulls crashend in elkaar
de drang om te winnen is met enige regelmaat groter dan relativeringsvermogen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:14 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Max en Ricci daar iets meer relativeringsvermogen hebben dat punten belangrijker zijn dan ego te tonen.. Die gaan elkaar dit jaar niet in de weg zitten. De komende 2 jaar kan dat wel wat anders worden..
Niet per se door vechten, maar gewoon een ongelukkige fout in de 2e bocht ofzoquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:14 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Max en Ricci daar iets meer relativeringsvermogen hebben dat punten belangrijker zijn dan ego te tonen.. Die gaan elkaar dit jaar niet in de weg zitten. De komende 2 jaar kan dat wel wat anders worden..
Haha het lijkt wel bijna een eer te worden voor de rest om met Max te racen. Helemaal trots dat ie gevecht 'won' (lees Mercedes power in droog..).quote:De strijd met Max Verstappen op het circuit van Silverstone heeft de WK-leider niet koud gelaten. "Het was niet de eerste echte knokpartij met Max op de baan, maar het was wel een hele goede. Max deed het geweldig, toonde aan een ware racer te zijn en ik had het persoonlijk erg naar mijn zin, ook omdat ik het gevecht in mijn voordeel wist te beslissen".
dit zijn de leuke grapjesquote:
Dit slaat echt compleet nergens op. De pitstop ging mis in Monaco, dat klopt. Maar hoe komen ze er bij dat Ricciardo had kunnen of moeten winnen in Spanje? Ik zie het steeds meer terugkomen en iedereen lijkt het te geloven. Maar iedereen is dan vergeten dat Ricciardo een prima strategie had maar gewoon te sloom was. Hij kwam achter Vettel weer de baan op dus eigenlijk had Vettel de race moeten winnen.quote:But that statistic is misleading, because Ricciardo would have won in Spain and Monaco without the strategy call that lost him the lead in Barcelona and the pit-stop mix-up in Monaco.
In Hon rijdt Ham Ros helemaal zoek, maar de Merc verliest van de Bulls van Ves en Ricquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:50 schreef Fir3fly het volgende:
Moeten al die afkortingen nou altijd? Zoveel moeite is het niet om gewoon de naam te typen toch?
quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In Hon rijdt Ham Ros helemaal zoek, maar de Merc verliest van de Bulls RBs van Ves en Ric
en net vond je afkortingen nog helemaal niets. Het is bij jou kennelijk maar net hoe de wind waaitquote:
Met gaat er vanuit dat hij met een tweestops strategie voor Verstappen was gebleven en gewonnen zou hebben. Alleen vergeet men even dat zijn bandenslijtage groter was dan Verstappen en het waarschijnlijk toch niet gered zou hebben.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dit slaat echt compleet nergens op. De pitstop ging mis in Monaco, dat klopt. Maar hoe komen ze er bij dat Ricciardo had kunnen of moeten winnen in Spanje? Ik zie het steeds meer terugkomen en iedereen lijkt het te geloven. Maar iedereen is dan vergeten dat Ricciardo een prima strategie had maar gewoon te sloom was. Hij kwam achter Vettel weer de baan op dus eigenlijk had Vettel de race moeten winnen.
Bizarre gedachtegang.
Als iedereen voor een tweestopper was gegaan had Vettel gewonnen. Dus tja. Kan er helemaal niks mee inderdaad. Monaco snap ik maar in Spanje werd hij gewoon verslagen. Je hoort ook niemand zeuren dat Vettel de overwinning door de neus geboord is.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Met gaat er vanuit dat hij met een tweestops strategie voor Verstappen was gebleven en gewonnen zou hebben. Alleen vergeet men even dat zijn bandenslijtage groter was dan Verstappen en het waarschijnlijk toch niet gered zou hebben.
Hier viel ik ook over, idd. Even vergeten dat Ricciardo's banden er een ronde voor het einde al aan waren, terwijl ze iets van 10 rondjes jonger waren dan die van Max. Ik betwijfel ten zeerste of RIC zijn banden zo had kunnen sparen als VES gedaan heeft in die race.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dit slaat echt compleet nergens op. De pitstop ging mis in Monaco, dat klopt. Maar hoe komen ze er bij dat Ricciardo had kunnen of moeten winnen in Spanje? Ik zie het steeds meer terugkomen en iedereen lijkt het te geloven. Maar iedereen is dan vergeten dat Ricciardo een prima strategie had maar gewoon te sloom was. Hij kwam achter Vettel weer de baan op dus eigenlijk had Vettel de race moeten winnen.
Bizarre gedachtegang.
En hier nette woorden van Ric over Max:quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:44 schreef XL het volgende:
Nette woorden over RIC en VES bij BBC
http://m.bbc.com/sport/formula1/36837269
Als als als kun je een paar keer gebruiken, maar op een gegeven moment ben je eeuwig nummer 2. Het is interessant om te zien hoe de buitenlandse pers het ziet. Ik denk dat RIC Spanje had kunnen winnen als hij niet de strategie van Vettel was gevolgd. Monaco had hij ook kunnen winnen en dat was puur spektakel geweest. Verstappen kon er dit seizoen 1 win en pakte die, logisch dat er mazzel bij zat. Niet minder knap.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Bizarre gedachtegang.
"The only things I'm scared of are sharks and snakes, so it's OK."quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:45 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
En hier nette woorden van Ric over Max:
http://www.autosport.com/(...)could-be-frightening
Lijkt wel alsof na Silverstone niemand er meer onderuit kan. Hamilton, Rosberg, Ricciardo.. Dat terwijl het niet gebruikelijk is om zo te spreken over een concurrent coureur
nog altijd minder mongool dan die figuren die over Harry Tanto, Ricky Ardo en Gitaarles praten. Debiele simpele zielenquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:50 schreef Fir3fly het volgende:
Moeten al die afkortingen nou altijd? Zoveel moeite is het niet om gewoon de naam te typen toch?
Kut.. ben betraptquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
nog altijd minder mongool dan die figuren die over Harry Tanto, Ricky Ardo en Gitaarles praten. Debiele simpele zielen
je vergeet stokbroodquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
nog altijd minder mongool dan die figuren die over Harry Tanto, Ricky Ardo en Gitaarles praten. Debiele simpele zielen
Hongarije is een erg toffe baan om te rijden, ik denk dat het bij veel coureurs ook echt wel in de top 5 staat van beste circuits op de actuele kalender. En zover ik weet hebben we de afgelopen 10/15 jaar heel vermakelijke races gezien. In dat opzicht levert Monza volgens mij saaiere races omdat inhalen te makkelijk gaat.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:49 schreef THEFXR het volgende:
waarom staat deze race altijd op de kalander? meestal een saaie race vanwege de beperkte inhaal mogelijkheden, heb altijd een idee dat bernie unlimited escorts krijgt en dat daarom deze race nooit ter discussie staat.
Carlos springt zuinig om met zijn geldquote:Q: (Dan Knutson – Speedsport and Auto Action magazines) There have been stories on the internet that Max is getting a new road car but I’d like to ask all of you: what is the primary road car that you have in the garage back home?
SP: I have a Ferrari, a 458.
CS: I have a Golf.
ME: I have a Porsche Panamera.
FM: Yeah, I have a few Ferraris. One La Ferrari and one F40.
NR: A 280SL, Mercedes, Pagoda.
MV: And?
Q: Max, any more details about your garage?
MV: Yeah, everybody has seen it, I think.
FM: And the pink, the colour?
MV: Pink? Pink. Yeah, I wrapped it in a great colour! No. It’s a great car. It’s a Porsche GT3, great car.
dat hoofd van Perez bij dat antwoord van Carlosquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Carlos springt zuinig om met zijn geld
Hahaha ik help het je hopen.quote:
Was ook wel een totaal nutteloze vraag.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:30 schreef Geralt het volgende:
Wat mij vooral opviel was helemaal op het einde na de laatste vraag die scheve blik van Max naar die kerel van de NOS
Zal ook wel weer een nutteloos alinea dingetje over op NOS komen, "Max Verstappen heeft veel bewondering voor Piquet blablabla.. contact met zijn zoon blablabla."quote:Op vrijdag 22 juli 2016 01:19 schreef Operc het volgende:
[..]
Was ook wel een totaal nutteloze vraag.
twitter:
twitter:grandprixradio twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 09:05:17Nico Rosberg blijft nog twee jaar bij Mercedes. #F1 https://t.co/AyYsdkaNJE reageer retweet
Ja want een coureur wil graag NIET bij het huidige beste team op de grid bijtekenen...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:29 schreef DeeBee het volgende:
Lol, hij kickt er echt op om vernederd te worden ofzo...
SPOILER: streamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slim van mercedes, over 2 jaar is de afkoopsom van verstappen lagerquote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:11 schreef Jane het volgende:
Rosberg blijft nog 2 jaar bij Mercedes.twitter:twitter:grandprixradio twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 09:05:17Nico Rosberg blijft nog twee jaar bij Mercedes. #F1 https://t.co/AyYsdkaNJE reageer retweet
Hij bevestigt hiermee voor altijd zijn status als #2 driver (en ook dat hij dat wel ok vindt), wat ik een aparte instelling vind. Net alsof ook maar iemand later de overwinningen van Rosberg memorabel gaat vinden, zelfs al pakt hij er nog 20 met die overpowered Merc... Jaar in jaar uit te kijk gezet en afgebluft door Hamilton tijdens tal van momenten, dat onthouden mensen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja want een coureur wil graag NIET bij het huidige beste team op de grid bijtekenen...
Ik zou hem graag niet mogen om de overwinningen van Max wat zoeter te laten smaken, maar hij is gewoon te sympathiek.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:45 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
En hier nette woorden van Ric over Max:
http://www.autosport.com/(...)could-be-frightening
Lijkt wel alsof na Silverstone niemand er meer onderuit kan. Hamilton, Rosberg, Ricciardo.. Dat terwijl het niet gebruikelijk is om zo te spreken over een concurrent coureur
Max 5 jaar achter elkaar kampioen worden in de Red Bull, met wel flinke concurrentie van Merc en Mclarenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik zou hem graag niet mogen om de overwinningen van Max wat zoeter te laten smaken, maar hij is gewoon te sympathiek.
Max moet niet te goed worden, 10x op rij kampioen zou niet zo goed zijn voor de F1. Het liefst zie ik hem bij een team dat iets minder is dan het beste team toch kampioen worden.
Is het daarom zo stil hier?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:51 schreef edraket31 het volgende:
Ow, FP1 al 45 minuten onderweg?
In OP staat 11u, zette toevallig Sky aan.....
OP heeft het nog over Silverstonequote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:51 schreef edraket31 het volgende:
Ow, FP1 al 45 minuten onderweg?
In OP staat 11u, zette toevallig Sky aan.....
als Vettel spreekt dan is het of vloeken en schelden of hij is ergens niet over te spreken. Dooie lul is het.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:41 schreef VacaLoca het volgende:
Zonde dat nieuwe asfalt en kerbs.
Vettel was er ook totaal niet over te spreken. Elke baan verliest z'n karakter zo.
met fakkels en hooivorken richting de residentie van Westquote:
Vettel schiet er even af....quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:01 schreef Jane het volgende:
Mercedes op SS en Red Bull op Soft. Vettel ook op SS.
West is even druk bezig met een wandeltochtje van vier dagen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:55 schreef Beach het volgende:
[..]
met fakkels en hooivorken richting de residentie van West
Het gat tussen de Mercs en de rest van het veld lijkt wel weer gigantisch.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:05 schreef Jane het volgende:
Volgens mij ging daar een vogelpoepje over de camera van Hulkenberg.
Ja, Max sneller dan RIC.
wel verschil nog van SS en S... Red bull gaat ook nog lang niet tot het gaatje, maar lijkt erop dat Mercs zijn zaakjes op orde heeft voor dit weekendquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het gat tussen de Mercs en de rest van het veld lijkt wel weer gigantisch.
Ah, ik hoop dat het dan nog wat spannender wordt. Kan er verder niets van zien op het moment aangezien er ook nog 'gewerkt' moet worden, maar de live timing gaf niet echt een goed vooruitzicht.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:08 schreef savale het volgende:
[..]
wel verschil nog van SS en S... Red bull gaat ook nog lang niet tot het gaatje, maar lijkt erop dat Mercs zijn zaakjes op orde heeft voor dit weekend
Red Bull op S dus net zo snel als Ferrari op SS.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:30 schreef Jane het volgende:
Mercedes en Ferrari op P1 t/m P4, maar allemaal op SS. RIC en VES op P5 en P6 op Soft.
Dan moet ik naar mn werkquote:
De eerste pannenkoeken zijn voor de kinderenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:57 schreef DeeBee het volgende:
Mercedes voorlopig aardig op de brommer, wat ik zo zie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:36 schreef ondeugend het volgende:
Nouhou! Daar kan ik toch niets aan doen.![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:38 schreef Fokker89 het volgende:
OP:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan wachten we wel tot dit topic vol is.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:41 schreef ondeugend het volgende:
Ik kan de OP niet meer wijzigen, zal een mod moeten doen.
Als het in dit tempo doorgaat is die gladiool voor die tijd al terugquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan wachten we wel tot dit topic vol is.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als het in dit tempo doorgaat is die gladiool voor die tijd al terug
Wie is die gladiool en waar is hij heen?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als het in dit tempo doorgaat is die gladiool voor die tijd al terug
Volg het nieuws en je weet waar ik het over hebquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wie is die gladiool en waar is hij heen?
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:38 schreef Fokker89 het volgende:
OP:Zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Er loopt een mod de vierdaagse?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volg het nieuws en je weet waar ik het over heb
twitter:ZiggoSport twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 11:48:31Nummers 8 But, 9 Gro en 10 Per krijgen van FIA verzoek nooit meer in die volgorde te finishen #ziggosport reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Ik weet het niet. Natuurlijk gaat Mercedes snel zijn, daarover hoef je niet te twijfelen, maar het zou nog steeds kunnen dat het verschil met RB op deze baan minder groot is dan het nu lijkt. De rivaliteit tussen Hamilton en Rosberg is wel zo groot dat zij er misschien vanochtend al wat meer voor gereden hebben dan de rest. Die moeten en zullen elkaar steeds verslaan, ook al is het pas de eerste training.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:59 schreef VacaLoca het volgende:
Niet leuk meer die Mercedessen. Zelfs al laat Red Bull nog niet alles zien, dan nog denk ik niet dat ze Mercedes kunnen matchen gezien dat alle teams ver achter staan. Denk niet dat Mercedes als enige team afwijkt van de rest vanochtend.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:23 schreef franklop het volgende:
twitter:ZiggoSport twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 11:48:31Nummers 8 But, 9 Gro en 10 Per krijgen van FIA verzoek nooit meer in die volgorde te finishen #ziggosport reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godver
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Voor 2017 gaat dat echt niet meer veranderen, wen er maar aan. RB en Ferrari kunnen pas succes hebben als Mercedes het zelf verkloot. En dat lukt best aardig de laatste tijd.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:59 schreef VacaLoca het volgende:
Niet leuk meer die Mercedessen. Zelfs al laat Red Bull nog niet alles zien, dan nog denk ik niet dat ze Mercedes kunnen matchen gezien dat alle teams ver achter staan. Denk niet dat Mercedes als enige team afwijkt van de rest vanochtend.
WEST neem ik aan? Die verzorgt altijd de OP.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, die heeft andere prioriteiten
Voor 2017 mogen de motoren niet meer dan 2% uit elkaar liggen. Dat is voor RB genoeg om ervoor te komen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:36 schreef Klummie het volgende:
[..]
Voor 2017 gaat dat echt niet meer veranderen, wen er maar aan. RB en Ferrari kunnen pas succes hebben als Mercedes het zelf verkloot. En dat lukt best aardig de laatste tijd.
Paar jaar geleden reden Button , Raikkonen en Perez een keer op dezelfde volgorde tijdens de race,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ButRaiPerPg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
Uit nieuwsgierigheid... Waar heb je dat vandaan? Ik kan het in de tech en sporting regulations niet terugvinden, zo snel.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Voor 2017 mogen de motoren niet meer dan 2% uit elkaar liggen. Dat is voor RB genoeg om ervoor te komen.
Na even zoeken kwam ik het volgende bericht tegen: http://www.bbc.com/sport/formula1/36099501quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:06 schreef TagForce het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid... Waar heb je dat vandaan? Ik kan het in de tech en sporting regulations niet terugvinden, zo snel.
quote:Ecclestone stressed the key part of the new rules was ensuring a convergence in engine power and that the customer engines matched those of the manufacturers. Should that not be the case, he warned: “That will all be torn up and we will start again with a new set of regulations, where the engines might be easier.
Wat dat betreft kan de F1 nog een hoop leren van de indycarquote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Na even zoeken kwam ik het volgende bericht tegen: http://www.bbc.com/sport/formula1/36099501
Officieel staat die 2% dus niet in de regels maar die zijn wel bedoeld om de motoren gelijk te trekken (m.a.w. binnen die 2%). Mocht dat niet lukken dan heeft Ecclestone al gezegd dat de regels geschrapt worden en er nieuwe motorenregels bedacht worden die de motoren wel gelijk maakt.
[..]
Ah ok... Ik had al wel wat gezien over convergence. Het gaat er dus om dat er in februari/maart een test gedaan wordt waarbij de 4 verschillende motorfabrikanten op 0,3 seconden van elkaar mogen zitten op de delen van het circuit (Barcelona) waarbij er gas gegeven wordt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Na even zoeken kwam ik het volgende bericht tegen: http://www.bbc.com/sport/formula1/36099501
Officieel staat die 2% dus niet in de regels maar die zijn wel bedoeld om de motoren gelijk te trekken (m.a.w. binnen die 2%). Mocht dat niet lukken dan heeft Ecclestone al gezegd dat de regels geschrapt worden en er nieuwe motorenregels bedacht worden die de motoren wel gelijk maakt.
[..]
Ik denk vakantie.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:53 schreef Fokker89 het volgende:
Waar is die nattekat eigenlijk? al 2 weken niet online geweest.
Belachelijkquote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk vakantie.
Zou hem netjes staan om in zijn vakantie ook gewoon zo nu en dan aan ons te denken
Ik was ook gewoon af en toe online toen ik met vakantie was paar weken terug.
Ik zie hem nog niet. (maar ik loop achter, volgens mij)quote:
De auto niet, maar de muur wel.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:15 schreef TagForce het volgende:
Als daar niks verbogen is kudo's voor Mercedes voor de sterkte van de auto.
Ook dan Kudo's voor Mercedes...quote:
Welke blonde?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:28 schreef Klummie het volgende:
Zo, zou Hammie die blonde ff gauw aanduwen?
Hebben nog niet op de supersoft geredenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:31 schreef Jane het volgende:
Hulkenberg voor VES. Dat moet Max zo nog ff rechtzetten, hoor.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:28 schreef Klummie het volgende:
Zo, zou Hammie die blonde ff gauw aanduwen?
Volgens de computer wel, maar die zit er ook wel eens naast. Ze lieten volgens mij ook nog helemaal niets van hem zien, of was ik teveel met de computer bezig?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hebben nog niet op de supersoft gereden
Jawel, maar dat was gewoon op softs hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:39 schreef woooohaa het volgende:
[..]
Volgens de computer wel, maar die zit er ook wel eens naast. Ze lieten volgens mij ook nog helemaal niets van hem zien, of was ik teveel met de computer bezig?
let eens op de banden waarop ze rijden....quote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:31 schreef Jane het volgende:
Hulkenberg voor VES. Dat moet Max zo nog ff rechtzetten, hoor.
Ja, ik weet het. Even wat minder opgefokt doen, hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
let eens op de banden waarop ze rijden....
Wel aardig verschil tussen beidenquote:
Dan heeft Jane me nog nooit opgefokt gezienquote:
Zo kwam het een beetje over. Maar goed, verder met de training wat mij betreft.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dan heeft Jane me nog nooit opgefokt gezien![]()
Waardige trouwdagjubileum dit. Eerst zorgen dat we de FPs hebben gezien en dáárna pas op pad om het te vieren
Niet eens verkapt dit.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dan heeft Jane me nog nooit opgefokt gezien![]()
Waardig trouwdagjubileum dit. Eerst zorgen dat we de FPs hebben gezien en dáárna pas op pad om het te vieren
Oh, nee, echt niet! Ik vond 't gewoon leukquote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:55 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Niet eens verkapt dit.![]()
Maar gefeliciteerd hoor!
Hebben ze daar geen gelijk in dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:35 schreef SnowOokami het volgende:
"Max was disappointing today with 0,8 sec from his teammate".
Sky
Als je het zo bekijkt wel ja... 1 snelle run en hij ging buiten de baan, daarna alleen maar race simulaties gereden, die 0,8s zegt dus idd niks.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen gelijk in dan?
Al is het een beetje de vraag hoeveel waarde je aan vrije trainingen moet hechten qua uitslag natuurlijk.
En terecht.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:43 schreef Jane het volgende:
Als hij had gewild had hij nog alle tijd gehad om te proberen de tijd van RIC te verbeteren, maar kennelijk vond hij dat zelf vandaag niet zo belangrijk.
Misschien is de waarde van VT1 en 2 nihil, maar wanneer Max daar een "pole" in gepakt zou hebben, had ik hier waarschijnlijk toch wat andere berichten gelezen. Nu lees in alleen maar downplay berichten. Maar net door welke bril je het bekijkt. En als scorebord supporter zeg ik dat het tegenviel.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen gelijk in dan?
Al is het een beetje de vraag hoeveel waarde je aan vrije trainingen moet hechten qua uitslag natuurlijk.
Ach een beetje chauvinisme is niemand vreemd, maar ik oordeel wel na morgen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:12 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Misschien is de waarde van VT1 en 2 nihil, maar wanneer Max daar een "pole" in gepakt zou hebben, had ik hier waarschijnlijk toch wat andere berichten gelezen. Nu lees in alleen maar downplay berichten. Maar net door welke bril je het bekijkt. En als scorebord supporter zeg ik dat het tegenviel.
Het zijn natuurlijk niet enkel de races, maar ook de hele voorbereiding op het seizoen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:07 schreef Meike26 het volgende:
Mwaah.. het is niet halverwege.. het is na 4 races van de 21 races dat hij bij RBR komt..![]()
Dat noem ik dan eerder een acceptabele achterstand die hij gestaag weet in te halen. Een soort grid penalty op kalender niveau en maakt er nog gedurende het jaar een spannende inhaalrace van.
Het is denk ik vrij duidelijk naar iedereen dat P3 in het coureurskampioenschap zijn doel is. En het is met nog 11 races te gaan en zijn prestaties heel plausibel dat het hem nog gaan lukken ook.
Dit geintje is al een jaar hot op redditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nietquote:But
Rai
Per
Als je manifesteert bij de eerste zes met de eerste twee trainingen, dan heb je het volgens mij prima gedaan. Het zijn maar trainingen waar RBR nu vooral op de gele band heeft getraind en veel stints heeft gereden. Daarbij waren de stints erg goed tegenover die van Ricciardo wat minstens zo belangrijk is.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:35 schreef SnowOokami het volgende:
"Max was disappointing today with 0,8 sec from his teammate".
Sky
Op de langere stints was ie sneller daar heb je zondag meer aan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Als je manifesteert bij de eerste zes met de eerste twee trainingen, dan heb je het volgens mij prima gedaan. Het zijn maar trainingen waar RBR nu vooral op de gele band heeft getraind en veel stints heeft gereden. Daarbij waren de stints erg goed tegenover die van Ricciardo wat minstens zo belangrijk is.
Zoals het een beetje in zijn hele carrière al gaat.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk niet enkel de races, maar ook de hele voorbereiding op het seizoen.
Inmiddels zijn mijn verwachtingen ook wel naar boven bijgesteld hoor, maar ik had niet verwacht dat hij zich zo snel zou aanpassen.
Ja? Dus Rosberg en Hamilton worden ook even aan de kant gezet?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:43 schreef habitue het volgende:
Ach max was gewoon aan het pokemon go'en tijdens de training, morgen veegt hij weer de vloer aan met iedereen.
Natuurlijkquote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja? Dus Rosberg en Hamilton worden ook even aan de kant gezet?
Dat volg ik tijdens de race ook wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:47 schreef edraket31 het volgende:
Het kijkt ook heel anders...
"Hopen op een paar puntjes" is toch heel anders dan "hopen op een podium".
Max bij STR zat ik de race op t puntje van de stoel en alles rond plek 6-12 in de gaten te houden, nu moet ik na de race de uitslagen en samenvattingen checken om te zien hoe het gevecht in het middenveld was....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:02 schreef SnowOokami het volgende:
[..]Beter dan Ziggo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |