Dat doet ie goedquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:16 schreef Geralt het volgende:
Ik las dat Max zichzelf een Porsche 991 GT3 RS cadeau gedaan heeft
[ afbeelding ]
Man man man, 18 jaar en dan zo een auto rijden
Hij had ook al een Aston Martin DB11 begreep ik
Geen idee. Red Bull staat niet bekend om zijn hoge basissalarissen, maar werken veelal met bonussen per punt of per overwinning. Plus diverse sponsortoestanden; ik gok zomaar dat ie al meer dan een miljoen per jaar vangt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat doet ie goed![]()
Wat verdient ie eigenlijk per jaar?
Ik vertrek vrijdagquote:
Alsof Jan Modaal voor 1700 euro boodschappen doet. Bruto.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:31 schreef ondeugend het volgende:
Die nieuwe auto is dus een soort van boodschapje
Ik denk met zulke bedragen dat je vanzelf wel dure dingen gaat kopen hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou niet echt dure auto's of motoren kopen.
de vraag is of je meer rijders lol hebt in zo'n Veyron, tenminste als je kan sturen zoals hij.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:32 schreef Geralt het volgende:
Ik was denk ik dan ipv die Porsche meteen voor een Veyron gegaan.
En een dikke villa aan zee ergens.
En nog een paar mooie wagens.
Ik had het eerste jaar halverwege het jaar mn salaris al op denk ik![]()
Mwah, ik zie het mezelf niet zo snel doen, althans, geen dure auto's of motoren. Hadden we 't gisteren nog over tijdens 't etenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk met zulke bedragen dat je vanzelf wel dure dingen gaat kopen hoor.
Hoeveel euro is dat over 5 jaar?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
En ik maar hopen dat ik een baan vind die me zo'n £40,000 verdient op den duur
Zou hij die Porsche nog mee het circuit opnemen in zn vrije tijd? Ik denk het eigenlijk niet; elke 2 weken zit hij een weekend op het circuit in een auto die veel toffer is om te rijden natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
de vraag is of je meer rijders lol hebt in zo'n Veyron, tenminste als je kan sturen zoals hij.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoeveel euro is dat over 5 jaar?
/brexit
250quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoeveel euro is dat over 5 jaar?
/brexit
450 was echt fantastisch geweestquote:
Ook de zaterdagtraining?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vertrek vrijdag
Ik mis helaas wel de trainingen, maargoed dat is dan maar jammer
Wel foto's maken hequote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vertrek vrijdag
Ik mis helaas wel de trainingen, maargoed dat is dan maar jammer
Ik droomde dat Max pole pakte en dat hij de race wonquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:37 schreef Geralt het volgende:
Duurt nog lang tot het vrijdag is
Gaat Red Bull hier echt het vuur aan de schenen van de Mercs leggen? Wat denken jullie?
Ik denk dat ze er wellicht dichter opzitten, maar een podium of overwinning lijkt me zeer zeker geen vanzelfsprekendheid eerlijk gezegd. Die Mercs zullen tandjes bijschroeven denk ik.
Ik gok dat Ferrari het hier ook goed gaat doen eigenlijk. Ik denk dat Vettel, Kimi, Ricardo en Max uitmaken wie er op het podium komt naast de jongens van Mercedes
meh, ik ga liever voor een soort van grachtenpand. (Ook al wil ik niet in Amsterdam wonen)quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
Neuh, ik zou dan een mooier groot huis in de buurt hier kopen ofzo, zoiets als dit.
Ik heb anders op de Nordschleife nog wel eens geraced tegen Vettel, dus kennelijk is het leuk genoeg als je in de F1 rijdt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:35 schreef Geralt het volgende:
Zou hij die Porsche nog mee het circuit opnemen in zn vrije tijd? Ik denk het eigenlijk niet; elke 2 weken zit hij een weekend op het circuit in een auto die veel toffer is om te rijden natuurlijk.
Hij heeft nog eventjes voor die pole.quote:
dat lijkt me heel stug, maar een podium zit er toch weer inquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:40 schreef Geralt het volgende:
Laat hem de pole maar pakken. Die heeft ie nog niet.
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat lijkt me heel stug, maar een podium zit er toch weer in
Dat weet ik, maar dat vind ik lastig typen.quote:
Regen dus, zou leuk zijntwitter:NobleF1 twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 10:42:33While UK enjoys its heatwave, there could be some of this on race day in Hungary https://t.co/vCBOb82iq9 reageer retweet
Wrsch alleen in de namiddag als gevolg van een warme dag, zo'n fijne onweersbui.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:54 schreef Tarado het volgende:
Regen dus, zou leuk zijntwitter:NobleF1 twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 10:42:33While UK enjoys its heatwave, there could be some of this on race day in Hungary https://t.co/vCBOb82iq9 reageer retweet
Ik neem geen camera mee, en mijn telefoon gaat nu ook geen prachtplaatjes opleveren vrees ikquote:
Nee ik mis alleen de pitwalk en de vrijdagtrainingen. Ben er wel de gehele zaterdag en zondagquote:
Die Aston Martin kreeg hij cadeauquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:16 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
=edit=
Overigens lees ik dat Jos gezegd heeft dat als Max iets duurs wil kopen (en daar valt zo een auto wel onder natuurlijk), dat ie dat eerst moet bespreken met Jos en Vermeulen.
Dat vind ik wel een goede zaak. Iemand een beetje met beide benen op de grond houden en zorgen dat ie voor later zn zaakjes goed geregeld heeft. Mooi hoor.
Zou mooi zijn als Jos had gezegd, "als je een GP wint mag je die Porsche kopen". Met het idee, het hele jaar zit ie toch nog bij Torro Rossoquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:16 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
=edit=
Overigens lees ik dat Jos gezegd heeft dat als Max iets duurs wil kopen (en daar valt zo een auto wel onder natuurlijk), dat ie dat eerst moet bespreken met Jos en Vermeulen.
Dat vind ik wel een goede zaak. Iemand een beetje met beide benen op de grond houden en zorgen dat ie voor later zn zaakjes goed geregeld heeft. Mooi hoor.
We mogen dromen toch? Hij reed in de UK ook een tijdje dezelfde rondetijden als Hamilton.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat lijkt me heel stug, maar een podium zit er toch weer in
Ja pap, nu heb ik gewonnen, ik ga die Porsche kopen tot straks doei!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:33 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Jos had gezegd, "als je een GP wint mag je die Porsche kopen". Met het idee, het hele jaar zit ie toch nog bij Torro Rosso
hilarischquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:33 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Jos had gezegd, "als je een GP wint mag je die Porsche kopen". Met het idee, het hele jaar zit ie toch nog bij Torro Rosso
Die gast komt al over heel de wereld, die is blij als ie thuis isquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou niet echt dure auto's of motoren kopen. Meer hier en daar een vakantieadresje ofzo
Het is letterlijk zijn leven.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:00 schreef BeamofLight het volgende:
Wordt de best betaalde nederlandse sportman ever, die heeft maar 1 doel: racen
ja natuurlijk, moet hij een Twingo in Monaco gaan pinnen dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:04 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het is letterlijk zijn leven.
Vrienden komen uit het racewereldje, zijn ex-vriendin.
Familie racet.
Als hij vrij is, kruipt hij achter de simulator of gaat met vrienden karten.
Echt alles refereert aan het racen.
Zelfs buiten dat allemaal om, koopt hij nog snelle auto's.
Het is hem gegund hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:05 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja natuurlijk, moet hij een Twingo in Monaco gaan pinnen dan?
Ja, maar voor later!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:58 schreef nils7 het volgende:
[..]
Die gast komt al over heel de wereld, die is blij als ie thuis is
1 team dat er behoorlijk uitspringt, maar niet verrassend dat het F.india weer is.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:02 schreef sasquatsch het volgende:
De bandenkeuze voor Hockenheim.
[ afbeelding ]
Ricardo, maar dan met ci na de icquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat vind ik lastig typen.
Net zoals bv bureau, elke keer als ik dat type MOET ik hardop in mezelf EE AA UU zeggen anders type ik het verkeerdVoor Ricardo heb ik nog geen oplossing om dat niet om de haverklap verkeerd te typen.
Excuus
Ik vraag me af wat die in godsnaam met zoveel mediums moetenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:43 schreef Meike26 het volgende:
[..]
1 team dat er behoorlijk uitspringt, maar niet verrassend dat het F.india weer is.
Ze gaan sowieso beide een long run doen op die mediums gok ik. Daarbij lijkt het imo ook een gok op een halve regenrace, waar de baan halverwege opdroogt?! Dan zijn de mediums wel de fijnste band om van inters over te schakelen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat die in godsnaam met zoveel mediums moeten
Thursday, July 21, 1500 hours local time (1300 GMT)quote:Max Verstappen and his Silverstone rival Nico Rosberg - who is still chasing a first win at the Hungaroring - will face the press in Hungary on Thursday.
Als het droog is heb je niet veel aan de mediums. Het verschil met de softs is 1,5 a 2 seconde. Dus een long run op de mediums is langzamer dan 2 runs op de softs (met de pitstop erbij).quote:Op woensdag 20 juli 2016 07:42 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ze gaan sowieso beide een long run doen op die mediums gok ik. Daarbij lijkt het imo ook een gok op een halve regenrace, waar de baan halverwege opdroogt?! Dan zijn de mediums wel de fijnste band om van inters over te schakelen.
Ja, en dan heb je zo'n droogkloot als Vettel of Button daar zitten.. 'Can you repeat that question' :pquote:
Hoezo australisch? Is gewoon gecopypaste van skysports geloof ik?quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:35 schreef VacaLoca het volgende:
http://www.heraldsun.com.(...)eb5acb601e3e39c9de39
Leuk artikel wel, Australische blik op aanstaande strijd tussen Max en Daniel
56% voor ves. 28% voor ricquote:Op woensdag 20 juli 2016 17:10 schreef opreis het volgende:
[..]
Hoezo australisch? Is gewoon gecopypaste van skysports geloof ik?
http://www.skysports.com/(...)eir-duel-at-red-bull
Mooie tussenoplossing!quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:35 schreef sasquatsch het volgende:
De regels voor radiocommunicatie zijn aangescherpt als gevolg van de controverse tijdens de Britse Grand Prix.
De belangrijkste wijzigingen zijn:
- radiocommunicatie is vrij in de pitsstraat.
- melding van een kritiek probleem altijd moet leiden tot gang naar de pitsstraat om het probleem op te lossen.
Top !! Een soort preventieve/zekere tijdstrafquote:Op donderdag 21 juli 2016 11:35 schreef sasquatsch het volgende:
De regels voor radiocommunicatie zijn aangescherpt als gevolg van de controverse tijdens de Britse Grand Prix.
De belangrijkste wijzigingen zijn:
- radiocommunicatie is vrij in de pitsstraat.
- melding van een kritiek probleem altijd moet leiden tot gang naar de pitsstraat om het probleem op te lossen.
Pffffquote:Op donderdag 21 juli 2016 11:35 schreef sasquatsch het volgende:
Hoezo.. ?quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Pffff. Wat een dom gedoe allemaal weer.
Mijn gaspedaal doet niks meer!quote:
"Kun je zo en zo fixen, en rij nu maar door naar de pits want dat moet"quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mijn gaspedaal doet niks meer!
- Ok, kom maar naar de pits.
Weer een voorbeeld van een domme regel die zonder reden ingevoerd werd en zonder na te denken. Eind volgend jaar wordt het weer geschrapt.quote:
Behalve als je toch van plan was een pitstop te maken. Kost het je niets extra's.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:55 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Top !! Een soort preventieve/zekere tijdstraf
Maar Max is snellerquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:45 schreef F1gamer het volgende:
1 Ric
2 Ves
3 Vet
ik gun Ricciardo wel een overwinning
Ik denk echt dat Max en Ricci daar iets meer relativeringsvermogen hebben dat punten belangrijker zijn dan ego te tonen.. Die gaan elkaar dit jaar niet in de weg zitten. De komende 2 jaar kan dat wel wat anders worden..quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ik voorspel beide Bulls crashend in elkaar
de drang om te winnen is met enige regelmaat groter dan relativeringsvermogen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:14 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Max en Ricci daar iets meer relativeringsvermogen hebben dat punten belangrijker zijn dan ego te tonen.. Die gaan elkaar dit jaar niet in de weg zitten. De komende 2 jaar kan dat wel wat anders worden..
Niet per se door vechten, maar gewoon een ongelukkige fout in de 2e bocht ofzoquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:14 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Max en Ricci daar iets meer relativeringsvermogen hebben dat punten belangrijker zijn dan ego te tonen.. Die gaan elkaar dit jaar niet in de weg zitten. De komende 2 jaar kan dat wel wat anders worden..
Haha het lijkt wel bijna een eer te worden voor de rest om met Max te racen. Helemaal trots dat ie gevecht 'won' (lees Mercedes power in droog..).quote:De strijd met Max Verstappen op het circuit van Silverstone heeft de WK-leider niet koud gelaten. "Het was niet de eerste echte knokpartij met Max op de baan, maar het was wel een hele goede. Max deed het geweldig, toonde aan een ware racer te zijn en ik had het persoonlijk erg naar mijn zin, ook omdat ik het gevecht in mijn voordeel wist te beslissen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |