Wat vind je van mn painttopic?quote:
Topquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik vond jouw paint echt geweldig!
ehehequote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:43 schreef Kurovski het volgende:
Morgen maar 'ns dat meiske in Århus bellen.
Ik had vandaag wel een leuke interactie met 2 kinderen. Ze vroegen of ze de hond mochten aaien en hoe oud 'ie was. 1 van die meisjes stak toen een verhaal af over een cavia en een konijn die ze had. Zegt die ander: "U bent toch die meneer op de rolschaatsen?"
Geinig joh.
Ok.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:43 schreef Kurovski het volgende:
Morgen maar 'ns dat meiske in Århus bellen.
Ik had vandaag wel een leuke interactie met 2 kinderen. Ze vroegen of ze de hond mochten aaien en hoe oud 'ie was. 1 van die meisjes stak toen een verhaal af over een cavia en een konijn die ze had. Zegt die ander: "U bent toch die meneer op de rolschaatsen?"
Geinig joh.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:24 schreef Ashqelon het volgende:
Excuses indien het in het verkeerde subforum is maar heb een vraagje:
Heb een Ajax-seizoenskost van 370 euro gekocht die ik om bepaalde redenen niet meer ga gebruiken, ik heb vernomen dat het mogelijk is om de seizoenskaart per wedstrijd te verhuren, in hoeverre is dat waar en is het verstandig om dat te doen, is het niet eenvoudiger om een seizoenskaart te verkopen?
Ashgodquote:
heb je t al gehoord? noel heeft permabanquote:
voor wat hij over cachet zei?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je t al gehoord? noel heeft permaban
wat, wat zei hij over cachet? nee, tegen catkillerquote:
lachen tochquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:
nee noel is tofquote:
Had het al ge-edit johquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:59 schreef deadprez het volgende:
[..]nee dat was hermann en daar krijg je geen permban voor
wut hoezo? en de roattrip dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
goed g, met jou?quote:
Oh moet wel heftig zijn geweestquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat, wat zei hij over cachet? nee, tegen catkiller
ja weenie schelden met kanker ofzoquote:
van wie? heb overigens het dje-incident gelezen maar iemand pedo noemen is toch niet zo erg?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:59 schreef deadprez het volgende:
[..]nee dat was hermann en daar krijg je geen permban voor
Waarom dat nou weer? Noel is toch best relax?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee viel echt enorm meequote:
nee, maar wch vond reden genieg om retarded te gaan doen tegen tienersquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
van wie? heb overigens het dje-incident gelezen maar iemand pedo noemen is toch niet zo erg?
ja t schelden blijkbaarquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer? Noel is toch best relax?
haha jaquote:
heb vernomen in vbl dat je dan veelal de helft van de wedstrijden niet verkoopt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je kunt szk per wedstrijd verhuren ja
rustig man, bb rewatch.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
goed g, met jou?
wrm kun je je seizoenskaart niet meer gebruiken
kleine wedstrijden wss niet nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
heb vernomen in vbl dat je dan veelal de helft van de wedstrijden niet verkoopt.
Dus die zien we pas over 4 jaar weer?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
mja kan het me eiglk ook niet voorstellenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
was gewoon optelsom wss en betwijfel sws of het waar is
o pls niet dit weerquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
rustig man, bb rewatch.
had ik je dat verhaal over die onder druk zettende vriend al verteld?
nee vgm nietquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
rustig man, bb rewatch.
had ik je dat verhaal over die onder druk zettende vriend al verteld?
het is dus meer dat ze daarom niet terug komt hier? dacht dat ze een soort ban had hier.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, maar wch vond reden genieg om retarded te gaan doen tegen tieners
geen idee, is die al vrij dan? En geloof sws cachet niet verderquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
mja kan het me eiglk ook niet voorstellen
dan zou je denken dat dWc ook een permaban had gekregen, qua ernst van de posts zeg maar
heeft noel echt permabanquote:
die onder druk zettende vriend zei dat je het met een wedstrijd of tien er al uit hebt, liegt hij of?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kleine wedstrijden wss niet nee.
gwn dm met fyfyquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
heeft noel echt permaban
inb4 mag ik niet zeggen
nee maar die komt in september ofzo wel weer vrijquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geen idee, is die al vrij dan? En geloof sws cachet niet verder
ja gvd denk na man..quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
die onder druk zettende vriend zei dat je het met een wedstrijd of tien er al uit hebt, liegt hij of?
bb of die vriend want dat is de reden dat ik die seizoenskaart niet meer kan gebruiken en dat is een antwoord op zijn vraag.quote:
ja zeg nou maar gwn, hzaw overleeft het welquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:07 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
bb of die vriend want dat is de reden dat ik die seizoenskaart niet meer kan gebruiken en dat is een antwoord op zijn vraag.
daarom gewoon fucking ecto blijven zodat het allemaal onnatuurlijk dun lijktquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoe dikker mijn armen worden hoe onnatuurlijk dunner mijn polsjes lijken
voetbalvriend zette onder druk om naar 020 te verhuizen en seizoenskaart te kopen, deed dat maar nu wil ik ervan af nu ik het durfde te vertellen.quote:
hahah wtfquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:07 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
voetbalvriend zette onder druk om naar 020 te verhuizen en seizoenskaart te kopen, deed dat maar nu wil ik ervan af nu ik het durfde te vertellen.
krijg ik nooit pussyquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
daarom gewoon fucking ecto blijven zodat het allemaal onnatuurlijk dun lijkt
tuurlijk welquote:
zie hierboven.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja zeg nou maar gwn, hzaw overleeft het wel
weet ik niet?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
heeft noel echt permaban
inb4 mag ik niet zeggen
jonge je kunt toch notes lezenquote:
wat een fekkitquote:
maar nu heb je dikke arm en dunne polsjesquote:
de littekens zijn wij afknapperquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar nu heb je dikke arm en dunne polsjes
diggen chicks dat?
lekker nuttig weerquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik weet t niet. misschien kun je hem een pm sturen
quote:
trui aan zie je polsen niet maar biceps wel en vast meer dan full ectoquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar nu heb je dikke arm en dunne polsjes
diggen chicks dat?
dat laatste denk ikquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:12 schreef Ashqelon het volgende:
prez zou je liever loopafstand van locatie wonen waar je veel moet zijn en in de weekenden terug naar huis moeten of kamer waar je hele week mag zijn maar dan wel een uurtje reizen heen en terug dagelijks?
aight slim welquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
trui aan zie je polsen niet maar biceps wel en vast meer dan full ecto
hij stelde hier vgm wel eens vragen en werd onheus bejegend en denkt nu dat iedereen hier liegende opscheppers zijn net als pow.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoe kun je fok nou dissen? Of je kent het alleen als hit op Google ala je als onzekere bitch een super banale vraag invoert op google, of je post er op mee
ik eerste.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:12 schreef Ashqelon het volgende:
prez zou je liever loopafstand van locatie wonen waar je veel moet zijn en in de weekenden terug naar huis moeten of kamer waar je hele week mag zijn maar dan wel een uurtje reizen heen en terug dagelijks?
vriend..quote:
turksquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:16 schreef Thezappa het volgende:
[..]
vriend..
even tussendoor..mijn vrouw is yugo..
sahbi is v mocro's of v turks?
no bs
thanx, het ding is een beetje dat je dan eigenlijk de reistijd van doordeweeks stapelt in een dag, vraag me af hoe ik dat zou vinden.quote:
weenie, is arabisch denk kquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:16 schreef Thezappa het volgende:
[..]
vriend..
even tussendoor..mijn vrouw is yugo..
sahbi is v mocro's of v turks?
no bs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |