de littekens zijn wij afknapperquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar nu heb je dikke arm en dunne polsjes
diggen chicks dat?
lekker nuttig weerquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik weet t niet. misschien kun je hem een pm sturen
quote:
trui aan zie je polsen niet maar biceps wel en vast meer dan full ectoquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar nu heb je dikke arm en dunne polsjes
diggen chicks dat?
dat laatste denk ikquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:12 schreef Ashqelon het volgende:
prez zou je liever loopafstand van locatie wonen waar je veel moet zijn en in de weekenden terug naar huis moeten of kamer waar je hele week mag zijn maar dan wel een uurtje reizen heen en terug dagelijks?
aight slim welquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
trui aan zie je polsen niet maar biceps wel en vast meer dan full ecto
hij stelde hier vgm wel eens vragen en werd onheus bejegend en denkt nu dat iedereen hier liegende opscheppers zijn net als pow.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoe kun je fok nou dissen? Of je kent het alleen als hit op Google ala je als onzekere bitch een super banale vraag invoert op google, of je post er op mee
ik eerste.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:12 schreef Ashqelon het volgende:
prez zou je liever loopafstand van locatie wonen waar je veel moet zijn en in de weekenden terug naar huis moeten of kamer waar je hele week mag zijn maar dan wel een uurtje reizen heen en terug dagelijks?
vriend..quote:
turksquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:16 schreef Thezappa het volgende:
[..]
vriend..
even tussendoor..mijn vrouw is yugo..
sahbi is v mocro's of v turks?
no bs
thanx, het ding is een beetje dat je dan eigenlijk de reistijd van doordeweeks stapelt in een dag, vraag me af hoe ik dat zou vinden.quote:
weenie, is arabisch denk kquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:16 schreef Thezappa het volgende:
[..]
vriend..
even tussendoor..mijn vrouw is yugo..
sahbi is v mocro's of v turks?
no bs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |