Zal ik wel nodig hebben inderdaad. Woensdag naar een meer toe. Benieuwd wat zich daar bevindt.quote:
Moet je maar level 12 worden en great balls krijgenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:42 schreef Zelfscanner het volgende:
Gvd pokemon die gaan brullen tijdens het bal gooien ben ik helemaal klaar mee. Al zo 100 stuks verprutst
Niet extreem veel, was tweeënhalf tot drie uur. wel verschillende gebieden, water en bos dus. En de stad. Exeggcute, Magnemite en Jigglypuff waren gewoon in de bewoonde wereld.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:38 schreef PlutoxMoon het volgende:
[..]
hoeveel km wandel je hiervoor? Of gebruik je ook incense? Ik vang alleen maar stadsbeesten.
Heb ik. Zelfde probleemquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:43 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Moet je maar level 12 worden en great balls krijgen
Dan lack jij de skillsquote:
Gebruik de pokeradarquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:45 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga morgen flink op pad en hoop aan het eind van de dag flink wat nieuwe pokemon te hebben en naar level 21 te knallen.
Geen idee. Schijnt er een te zijn. Zag net een dude met heel veel goede pokemon die hij had gevangen met behulp van een radar. Werd wel een beetje jellyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |