Fokker plus gamer. Die kunnen meestal wel wat kilo's missenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Broodnodige kilos of kwijn je nu weg?
Mag altijdquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Broodnodige kilos of kwijn je nu weg?
Das ook matig, kan soms wel een paar minuten duren, maar neem aan dat je al een paar uur geleden bent geleveld. Ook niks in je journal te zien?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:26 schreef ForzaMilan het volgende:
Vandaag lvl17 geworden maar helaas geen items gehad..
Haha ja, lijkt me beregezelligquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
zullen we samen gaan een keer? Jij pakt hoek links ik rechts, terwijl we schichtig om ons heen kijken
en daarna op terrasje lure gooien en onder het genot van een wijn kijken wie erop af komtquote:
2 uur geleden. Niks in journal en ook niet in mn inventory.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:26 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Das ook matig, kan soms wel een paar minuten duren, maar neem aan dat je al een paar uur geleden bent geleveld. Ook niks in je journal te zien?
ik vandaag 10km gelopenquote:
Ja dat lijkt me sws lollig, grote nerdmeeting. Ik ben team blauw. Jij?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
en daarna op terrasje lure gooien en onder het genot van een wijn kijken wie erop af komt![]()
Dat deed ik vandaag ook en ik lachte me echt dood
welk team ben je?
Geelquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me sws lollig, grote nerdmeeting. Ik ben team blauw. Jij?
Oh dan kunnen we vechten. Al heb ik daar niks mee. Ik ben echt een gamer van niksquote:
ik ook niet zo, of ja , ik game wel graag, ,maar wil voornamelijk pokemon verzamelenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh dan kunnen we vechten. Al heb ik daar niks mee. Ik ben echt een gamer van niks
hoeveel km wandel je hiervoor? Of gebruik je ook incense? Ik vang alleen maar stadsbeesten.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:37 schreef geitenbrei het volgende:
Goeie avond gehad![]()
9 nieuwe pokémon aan mijn lijstje toegevoegd:
*Tangela 313
* Doduo 10
*Pinsir 487
*Exeggcute 78
*Magnemite 128
*Squirtle 117
*Jigglypuff 11
*Abra 102
*Oddish 84
| Forum Opties | |