Zodat New York (zijn home state) Trump laat winnenquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:48 schreef TheTraveler het volgende:
Gewoon een staat die overslaat, top.
twitter:ZekeJMiller twitterde op woensdag 20-07-2016 om 00:49:03Michigan is passing to let NY clinch it for Trump reageer retweet
Wist ik niet. Bedankt voor de info.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:51 schreef Nintex het volgende:
[..]
Zodat New York (zijn home state) Trump laat winnentwitter:ZekeJMiller twitterde op woensdag 20-07-2016 om 00:49:03Michigan is passing to let NY clinch it for Trump reageer retweet
Eng mannetje als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:56 schreef Nintex het volgende:
New Hampshire mag Trump's voormalige campaign manager die nu bij CNN werkt de stemmen aan Trump toezeggen.
Dat ging nu niet op. Is hier een reden voor?quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:51 schreef Nintex het volgende:
[..]
Zodat New York (zijn home state) Trump laat winnentwitter:ZekeJMiller twitterde op woensdag 20-07-2016 om 00:49:03Michigan is passing to let NY clinch it for Trump reageer retweet
Maar laten we eerlijk zijn; is het niet een soort van kenmerk van de maatschappij dat bepaalde foute karaktereigenschappen (neigend naar sociopaat gedrag) worden "beloond", terwijl "normaal" gedrag je juist niet verder helpt?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:26 schreef Knipoogje het volgende:
Ik sla die onzin over 'trump in de buurt van nucleaire codes' overigens ook over. Mij interesseerde vooral de beschrijving van de persoon Trump. Die kwam echt volledig overeen met zoals ik hem in interviews en programma's herkende. Prachtig om dat bevestigd te zien door iemand die heel lang de godganse dag achter hem aan gehobbeld heeft. Het verklaart ook zoveel...dat liegen zonder enige gene en direct daarna ontkennen en over gaan tot de orde van de dag omdat hij dat zijn hele leven al zo doet en ziet dat het werkt (dat doet het ook).
Het is ook zulk inhoudsloos gezever, wat de kiezer totaal niet boeit. Briljante tweet van Glenn Greenwald trouwens:quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:58 schreef antiderivative het volgende:
Opzich wel leuk, maar dat komt natuurlijk vaker voor:
Er zijn nou eenmaal een aantal core issues en als de een het leuk verpakt, dan denkt de ander: het bekt lekker
Verreweg de meest "likeable" kandidaat deze verkiezingen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:53 schreef Monolith het volgende:
Nog een stuk over de LP / Johnson:
http://www.newyorker.com/(...)mbid=social_facebook
Ah ja, ik lees het op zijn Twitter... maar ook dan blijft het een 'opvallende' achtergrond om het zacht uit te drukken (het lijken wel uitgemergelde kinderen, als ze zwart waren dan leek het wel iets voor Giro 555quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij sprak volgens mij voor homoseksuele republikeinen.
De achterban van Trump is ook helemaal niet echt 'arm'. Zie bijvoorbeeld deze analyse van FiveThirtyEight.quote:Op woensdag 20 juli 2016 08:25 schreef drexciya het volgende:
Wat een beetje vermoeiend wordt, is dat men steeds de achterban van Trump nogal eenzijdig neerzet. Het zijn niet alleen mensen die "arm" zijn, maar er zitten ook heel andere groepen tussen, waar het bekende verhaaltje niet op van toepassing is.
Zeker, al is dat natuurlijk met Trump en Clinton niet echt een heel erg grote prestatie.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:37 schreef Chewie het volgende:
[..]
Verreweg de meest "likeable" kandidaat deze verkiezingen.
In diverse polls scoort die ook best goed maar zal helaas bij de echte verkiezingen denk ik toch weer minder scoren.
Dat is waar, een narcistische borderliner en een ijskonijn zorgen er wel voor dat de rest er sympathieker uitziet.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zeker, al is dat natuurlijk met Trump en Clinton niet echt een heel erg grote prestatie.
Ja dat klopt wel maar is toch wel 1 van de libertariers die werkelijk wat voor elkaar heeft gekregen.quote:Sowieso staan kandidaten met enig positivisme mij meer aan dan al die 'hel en verdoemenis'-politici. Probleem voor Johnson wel een beetje dat waar hij zelf eigenlijk meer een gematigde klassiek-liberaal is, zijn partij nogal wat 'fringy' kan zijn.
Het is een keuze tussen dat of een president die het probleem van de islam niet wil onderstrepen, wat ook zijn gevolgen heeft voor homo's (Orlando is een 'mooi' voorbeeld daarvan). Ook zullen er genoeg homo's zijn die meer voor het economische beleid van de Republikeinen zijn en Trump zelf is volgens mij vrij liberaal als het gaat om homoseksualiteit. Het verklaart alleen nog niet de 'bijzondere' achtergrondquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:15 schreef Wespensteek het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)_op_homofeest__.html
Gays for Trump
En dan zo'n christen fundamentalist als vice president willen,het is maar een vreemde wereld.
Jij en ik weten dat, maar in de media wordt steeds een bepaald beeld geschetst, waar dus geen hout van klopt. Laten we het op dat gebied maar niet hebben over de Nederlandse media trouwens.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:12 schreef Monolith het volgende:
De achterban van Trump is ook helemaal niet echt 'arm'. Zie bijvoorbeeld deze analyse van FiveThirtyEight.
Volgens mij zijn de exacte motieven voor de schietpartij in Orlando nog steeds niet helder. De hypothese dat de dader zelf homoseksueel was en het een wraakactie zou zijn staat nog steeds open. Neemt natuurlijk niet weg dat conservatieve moslims op z'n zachtst gezegd niet al te positief staan tegenover homoseksuelen. Dat staan de Republikeinen onder aanvoering van hun conservatief Christelijke achterban echter ook niet en dat heeft volgens mij een stuk meer impact op homoseksuelen in de VS dan moslims, aangezien dat zich manifesteert in allerhande wetgeving die bijvoorbeeld het recht om te discrimineren op basis van seksuele geaardheid.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:34 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het is een keuze tussen dat of een president die het probleem van de islam niet wil onderstrepen, wat ook zijn gevolgen heeft voor homo's (Orlando is een 'mooi' voorbeeld daarvan). Ook zullen er genoeg homo's zijn die meer voor het economische beleid van de Republikeinen zijn en Trump zelf is volgens mij vrij liberaal als het gaat om homoseksualiteit. Het verklaart alleen nog niet de 'bijzondere' achtergrond(doe dan een roze olifant onder een regenboog of zo
)
Een running mate die stemt tegen een wet tegen discriminatie van homoseksuelen op de werkvloer, hij is tegen homoseksuelen in het leger, hij is tegen aanpassingen van discriminatie wetten om homoseksuelen te beschermen. Het geeft aan welke kiezers Trump wil pleasen, dat zijn de homohaters van de VS.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:34 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het is een keuze tussen dat of een president die het probleem van de islam niet wil onderstrepen, wat ook zijn gevolgen heeft voor homo's (Orlando is een 'mooi' voorbeeld daarvan). Ook zullen er genoeg homo's zijn die meer voor het economische beleid van de Republikeinen zijn en Trump zelf is volgens mij vrij liberaal als het gaat om homoseksualiteit. Het verklaart alleen nog niet de 'bijzondere' achtergrond(doe dan een roze olifant onder een regenboog of zo
)
Nou nou. Wat een positivisme door 700 wetten te vetoen en een marionet/breekijzer te zijn van het grootkapitaal.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zeker, al is dat natuurlijk met Trump en Clinton niet echt een heel erg grote prestatie.
Sowieso staan kandidaten met enig positivisme mij meer aan dan al die 'hel en verdoemenis'-politici. Probleem voor Johnson wel een beetje dat waar hij zelf eigenlijk meer een gematigde klassiek-liberaal is, zijn partij nogal wat 'fringy' kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |