abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163871318
Wel mooi allemaal enthousiast: "And x-votes for the next president of the United States, Donald J Trump!"

Het gaat nu echt gebeuren, wat niemand 6 maanden geleden als mogelijkheid zag hij gaat de nominatie krijgen. :s)
pi_163871420
Gewoon een staat die overslaat, top.
I wander in my time...
pi_163871462
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:48 schreef TheTraveler het volgende:
Gewoon een staat die overslaat, top.
Zodat New York (zijn home state) Trump laat winnen

ZekeJMiller twitterde op woensdag 20-07-2016 om 00:49:03 Michigan is passing to let NY clinch it for Trump reageer retweet
pi_163871485
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:51 schreef Nintex het volgende:

[..]

ZekeJMiller twitterde op woensdag 20-07-2016 om 00:49:03 Michigan is passing to let NY clinch it for Trump reageer retweet
Wist ik niet. Bedankt voor de info.
Wel triest dat dit de reden is.
I wander in my time...
pi_163871550
New Hampshire mag Trump's voormalige campaign manager die nu bij CNN werkt de stemmen aan Trump toezeggen. :s)
pi_163871561
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:56 schreef Nintex het volgende:
New Hampshire mag Trump's voormalige campaign manager die nu bij CNN werkt de stemmen aan Trump toezeggen. :s)
Eng mannetje als je het mij vraagt.
I wander in my time...
pi_163871649
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:51 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dat ging nu niet op. Is hier een reden voor?
I wander in my time...
pi_163873413
Wat een beetje vermoeiend wordt, is dat men steeds de achterban van Trump nogal eenzijdig neerzet. Het zijn niet alleen mensen die "arm" zijn, maar er zitten ook heel andere groepen tussen, waar het bekende verhaaltje niet op van toepassing is.

Een groep die vergeten wordt, is mensen die gepensioneerd zijn, of tegen hun pensioen aanzitten. De fratsen met 401(k) accounts, in combinatie met de zeer lage rente, zorgen voor een situatie, waarin veel mensen zeer weinig reserves voor hun oude dag hebben. Nog een groep "boze" Trump stemmers dus. http://www.bloomberg.com/(...)orters-are-angry-too
Quote:
Here is an unsettling statistic about the U.S. economy, although like many scary things, it reveals its full problematic nature only with scrutiny: “The Center for Retirement Research at Boston College reports that for those on the cusp of retirement – workers between the ages of 55 and 64 – the median balance in household 401(k) or IRA accounts is $111,000.”

These days, the 20-year retirement is extremely common, and savings must hold for longer yet for those who will live to 90 or 100 years old. For a 20-year retirement, that $111,000 in savings can work out, under plausible assumptions, to no more than $7,300 a year. And that is the median, so half of America’s older workers are in a worse situation.
pi_163873500
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:26 schreef Knipoogje het volgende:
Ik sla die onzin over 'trump in de buurt van nucleaire codes' overigens ook over. Mij interesseerde vooral de beschrijving van de persoon Trump. Die kwam echt volledig overeen met zoals ik hem in interviews en programma's herkende. Prachtig om dat bevestigd te zien door iemand die heel lang de godganse dag achter hem aan gehobbeld heeft. Het verklaart ook zoveel...dat liegen zonder enige gene en direct daarna ontkennen en over gaan tot de orde van de dag omdat hij dat zijn hele leven al zo doet en ziet dat het werkt (dat doet het ook).
Maar laten we eerlijk zijn; is het niet een soort van kenmerk van de maatschappij dat bepaalde foute karaktereigenschappen (neigend naar sociopaat gedrag) worden "beloond", terwijl "normaal" gedrag je juist niet verder helpt?

Vroeger, toen Intermediair nog op papier werd uitgegeven, was er zelfs een aantal artikelen over het fenomeen, dat je, met name in leidinggevende posities, nogal wat mensen tegenkwam met ietwat dubieuze trekjes. Ook moet ik denken aan het boek "Hoe wordt ik een rat"; over het spelen van "het spel" in een moderne organisatie.

Ik weet niet waarom daar nooit echt dieper op in is gegaan, maar het geeft ergens toch wel te denken over onze maatschappij.
pi_163873549
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 15:58 schreef antiderivative het volgende:
Opzich wel leuk, maar dat komt natuurlijk vaker voor:

Er zijn nou eenmaal een aantal core issues en als de een het leuk verpakt, dan denkt de ander: het bekt lekker
Het is ook zulk inhoudsloos gezever, wat de kiezer totaal niet boeit. Briljante tweet van Glenn Greenwald trouwens:
To discuss Melania’s speech, we turn to CNN & WPost’s Fareed Zakaria, scholars Doris Kearns Goodwin & Alan Dershowitz, & Joe Biden! Welcome!

Toelichting:
- And remember that Joe Biden quit the presidential campaign after his plagiarism but didn’t resign his Senate seat. So it can’t be that serious an offence, can it?
- Considering that Doris Kearns Goodwin is still a member in good standing of the elites, I have a hard time believing that they are really that concerned with plagiarism.
- Yeah remember how plagiarism destroyed Fareed Zakaria’s career? Oh wait…

En op Zero Hedge geeft men aan dat Hillary zelfs Obama van plagiaat heeft beschuldigd: http://www.zerohedge.com/(...)s-merely-inspiration
pi_163873878
Voor wie het nog een keer wil zien, de roll call en de presentatie van de staten:

"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_163874082
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:53 schreef Monolith het volgende:
Nog een stuk over de LP / Johnson:
http://www.newyorker.com/(...)mbid=social_facebook
Verreweg de meest "likeable" kandidaat deze verkiezingen.

In diverse polls scoort die ook best goed maar zal helaas bij de echte verkiezingen denk ik toch weer minder scoren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2016 09:37:55 ]
pi_163874185
Opvallende achtergrond
pi_163874356
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:44 schreef Delibird het volgende:
Opvallende achtergrond
[ afbeelding ]
Hij sprak volgens mij voor homoseksuele republikeinen.
pi_163874502
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:44 schreef Delibird het volgende:
Opvallende achtergrond
[ afbeelding ]
Context? :D

Ziet er inderdaad vrij weird uit _O-
pi_163874551
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:55 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Hij sprak volgens mij voor homoseksuele republikeinen.
Ah ja, ik lees het op zijn Twitter... maar ook dan blijft het een 'opvallende' achtergrond om het zacht uit te drukken (het lijken wel uitgemergelde kinderen, als ze zwart waren dan leek het wel iets voor Giro 555 :D).
pi_163874606
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 08:25 schreef drexciya het volgende:
Wat een beetje vermoeiend wordt, is dat men steeds de achterban van Trump nogal eenzijdig neerzet. Het zijn niet alleen mensen die "arm" zijn, maar er zitten ook heel andere groepen tussen, waar het bekende verhaaltje niet op van toepassing is.
De achterban van Trump is ook helemaal niet echt 'arm'. Zie bijvoorbeeld deze analyse van FiveThirtyEight.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_163874642
http://www.telegraaf.nl/t(...)_op_homofeest__.html

Gays for Trump

En dan zo'n christen fundamentalist als vice president willen,het is maar een vreemde wereld.
pi_163874726
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:37 schreef Chewie het volgende:

[..]

Verreweg de meest "likeable" kandidaat deze verkiezingen.

In diverse polls scoort die ook best goed maar zal helaas bij de echte verkiezingen denk ik toch weer minder scoren.
Zeker, al is dat natuurlijk met Trump en Clinton niet echt een heel erg grote prestatie. :P
Sowieso staan kandidaten met enig positivisme mij meer aan dan al die 'hel en verdoemenis'-politici. Probleem voor Johnson wel een beetje dat waar hij zelf eigenlijk meer een gematigde klassiek-liberaal is, zijn partij nogal wat 'fringy' kan zijn.
pi_163874942
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 10:20 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zeker, al is dat natuurlijk met Trump en Clinton niet echt een heel erg grote prestatie. :P
Dat is waar, een narcistische borderliner en een ijskonijn zorgen er wel voor dat de rest er sympathieker uitziet.

quote:
Sowieso staan kandidaten met enig positivisme mij meer aan dan al die 'hel en verdoemenis'-politici. Probleem voor Johnson wel een beetje dat waar hij zelf eigenlijk meer een gematigde klassiek-liberaal is, zijn partij nogal wat 'fringy' kan zijn.
Ja dat klopt wel maar is toch wel 1 van de libertariers die werkelijk wat voor elkaar heeft gekregen.
In 2012 was hij eigenlijk ook al de sympathiekste kandidaat.

Zijn belofte om niet stoned in het witte huis te gaan zitten vind ik wel meesterlijk en vind het wel bijzonder dat hem dit in de polls nog geen kwaad doet. Zou hem overigens graag een joint zien roken met Putin, zou voor de laatste ook niet slecht zijn :P
pi_163874945
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 10:15 schreef Wespensteek het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)_op_homofeest__.html

Gays for Trump

En dan zo'n christen fundamentalist als vice president willen,het is maar een vreemde wereld.
Het is een keuze tussen dat of een president die het probleem van de islam niet wil onderstrepen, wat ook zijn gevolgen heeft voor homo's (Orlando is een 'mooi' voorbeeld daarvan). Ook zullen er genoeg homo's zijn die meer voor het economische beleid van de Republikeinen zijn en Trump zelf is volgens mij vrij liberaal als het gaat om homoseksualiteit. Het verklaart alleen nog niet de 'bijzondere' achtergrond _O- (doe dan een roze olifant onder een regenboog of zo :P )
pi_163875110
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 10:12 schreef Monolith het volgende:
De achterban van Trump is ook helemaal niet echt 'arm'. Zie bijvoorbeeld deze analyse van FiveThirtyEight.
Jij en ik weten dat, maar in de media wordt steeds een bepaald beeld geschetst, waar dus geen hout van klopt. Laten we het op dat gebied maar niet hebben over de Nederlandse media trouwens.
pi_163875272
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 10:34 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Het is een keuze tussen dat of een president die het probleem van de islam niet wil onderstrepen, wat ook zijn gevolgen heeft voor homo's (Orlando is een 'mooi' voorbeeld daarvan). Ook zullen er genoeg homo's zijn die meer voor het economische beleid van de Republikeinen zijn en Trump zelf is volgens mij vrij liberaal als het gaat om homoseksualiteit. Het verklaart alleen nog niet de 'bijzondere' achtergrond _O- (doe dan een roze olifant onder een regenboog of zo :P )
Volgens mij zijn de exacte motieven voor de schietpartij in Orlando nog steeds niet helder. De hypothese dat de dader zelf homoseksueel was en het een wraakactie zou zijn staat nog steeds open. Neemt natuurlijk niet weg dat conservatieve moslims op z'n zachtst gezegd niet al te positief staan tegenover homoseksuelen. Dat staan de Republikeinen onder aanvoering van hun conservatief Christelijke achterban echter ook niet en dat heeft volgens mij een stuk meer impact op homoseksuelen in de VS dan moslims, aangezien dat zich manifesteert in allerhande wetgeving die bijvoorbeeld het recht om te discrimineren op basis van seksuele geaardheid.
pi_163875437
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 10:34 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Een running mate die stemt tegen een wet tegen discriminatie van homoseksuelen op de werkvloer, hij is tegen homoseksuelen in het leger, hij is tegen aanpassingen van discriminatie wetten om homoseksuelen te beschermen. Het geeft aan welke kiezers Trump wil pleasen, dat zijn de homohaters van de VS.
pi_163875482
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 10:20 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou nou. Wat een positivisme door 700 wetten te vetoen en een marionet/breekijzer te zijn van het grootkapitaal.

Als een Sanders of Roemer hier 700 wetten zou tegenhouden, dan zou dat negatief worden uitgelegd als zijnde "overal tegen".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')