quote:Op maandag 18 juli 2016 10:42 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)in-zwarte-rook.dhtml
Dan ben ik erg benieuwd naar jouw visie wat er dan relevant aan is.
Het is naar mijn idee niet zo heel gek, op die feestdag wordt er veel vuurwerk afgestoken en dan gebeurt daar weleens iets mee. Bovendien is juist meteen ontkracht dat dit een terroristisch iets is dus het kan ook niet voor dat angstdoel bijvoorbeeld gebruikt worden.
De jongen die op zijn telefoon aan het kijken is op 00:23 wordt volgens mij ook overreden. Je ziet in een fractie van een seconde iets zwarts (banden) achter zijn voet met slipper. Daarna zie je in de schaduw op het asfalt nog iets weggeslingerd worden. Ook hoor je een doffe dreun. Gaat allemaal wel heel erg snel.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:24 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Tuurlijk, eerlijk is eerlijk je ziet nog net niet hoe in detail mensen worden overreden. Maar het punt blijft dat we wel dit zien;
Een vrachtwagen op snelheid
Een groep mensen voor eerdergenoemde vrachtwagen, in het pad der verwachting.
Dan is 1 + 1 toch echt 2. Zie ook de resultaten (de doden). Die zijn niet gewoon plots neergevallen met verwondingen die duiden op een aanrijding met iets snels en zwaars.
Tis allemaal inderdaad zeer verstorend...quote:Op maandag 18 juli 2016 10:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De jongen die op zijn telefoon aan het kijken is op 00:23 wordt volgens mij ook overreden. Je ziet in een fractie van een seconde iets zwarts (banden) achter zijn voet met slipper. Daarna zie je in de schaduw op het asfalt nog iets weggeslingerd worden. Ook hoor je een doffe dreun. Gaat allemaal wel heel erg snel.
Nee, dit lijkt mij echt geen hoax
Dat is toch bizar? Ter bescherming van de slachtoffers? Dat lijkt me een smoes. Maar waarom?quote:
Bono was ook in de buurt. Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:59 schreef Tingo het volgende:
http://www.dw.com/en/atta(...)ks-to-dw/av-19401774
Zoals de nieuwslezer zelf zegt tis toch 'n 'very eerie situation' .
4:20 : Richard the journalist: It's a very unreal situation.
TOET!!
Nieuws' presentrice: Yes it is a very unreal situation that you are standing in front of the scene of last nights attack.
En nog weer heel handig dat er 'n media-savvy/journalist figuurtje erbij was. Toevallig.
Ze hebben het over een gourmet plate of food - je zou wel door willen eten, maar wat je op hebt daar heb je van genoten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:16 schreef Tingo het volgende:
"It's like eating a big plate of food"
Wat 'n bizarre vergelijking.
Comparing dead son with gourmet food, je zal er maar op komen in your biggest grieve. Nu is het weer zover bij onze buren, war on terror, kunnen ze gaan tanzen für Münich deze keer.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:16 schreef Tingo het volgende:
Richard the journo ook bij de Munich incident was. Toevallig.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:59 schreef Tingo het volgende:
http://www.dw.com/en/atta(...)ks-to-dw/av-19401774
Zoals de nieuwslezer zelf zegt tis toch 'n 'very eerie situation' .
4:20 : Richard the journalist: It's a very unreal situation.
TOET!!
Nieuws' presentrice: Yes it is a very unreal situation that you are standing in front of the scene of last nights attack.
En nog weer heel handig dat er 'n media-savvy/journalist figuurtje erbij was. Toevallig.
Het nieuws gemist? Het wordt juist niet aan terreur gelinkt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Comparing dead son with gourmet food, je zal er maar op komen in your biggest grieve. Nu is het weer zover bij onze buren, war on terror, kunnen ze gaan tanzen für Münich deze keer.
En wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
Richard the journo ook bij de Munich incident was. Toevallig.
Richard Gutjahr, television reporter
"I took shelter in a nearby flat, about 200 metres away from the shopping centre. About 12 people are here. They were taken in by a resident. And they told me what they've seen. Shots were fired inside the shopping centre as well as outside in the car park. These shots were not connected to the shooting outside a close-by fast food restaurant. That means, considering all these accounts, we might indeed be dealing with several perpetrators."
Ja het wordt steeds gekker.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Munich Shooter Was ‘German-Iranian’ & Yelled ‘Allahu Akbar’
Allahu Akbar roepende neo nazi met een obvious link to Breivik hebben we deze keer mee te maken.
Je bedoelt een jongen van 18 die jarenlang is gepestquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Munich Shooter Was ‘German-Iranian’ & Yelled ‘Allahu Akbar’
Allahu Akbar roepende neo nazi met een obvious link to Breivik hebben we deze keer mee te maken.
Helemaal niet. Als je goed naar die vader luistert weet je precies wat hij bedoelt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:16 schreef Tingo het volgende:
Heb je het hele interview geluisterd? Nee zeker, want dan zou je zoiets niet zeggen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Comparing dead son with gourmet food, je zal er maar op komen in your biggest grieve. Nu is het weer zover bij onze buren, war on terror, kunnen ze gaan tanzen für Münich deze keer.
Wel weer zo'n toevalligheidje hé. Ik trek geen conclusies, maar het blijft wel een terugkerend patroon. Iedere keer weer.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:45 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
En wat wil je hiermee zeggen?
Zo fijn als mensen naast posten van een random stuk tekst ook eens zouden zeggen wat ze er nou mee willen.
Dit is geen linkdump/hersenscheet forum he.
De dader was toevallig ook een man.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wel weer zo'n toevalligheidje hé. Ik trek geen conclusies, maar het blijft wel een terugkerend patroon. Iedere keer weer.
Wat een vergelijking. Een journalist die toevallig bij 2 aanslagen in 1 week was, vergelijken met het feit dat de daders mannen zijn en de doden mensen. Wat een niveau.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:12 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
De dader was toevallig ook een man.
De doden toevallig mensen.
Groot verschil: de berichtgeving was wel beroerd.
Nog groter verschil: Er wordt duidelijk geroepen dat het los staat van terrorisme. Oeps. Weg die zogenaamde agenda.
Nice - Guy who tried to stop the driver (FULL) , Bastille Day - France attackquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wel weer zo'n toevalligheidje hé. Ik trek geen conclusies, maar het blijft wel een terugkerend patroon. Iedere keer weer.
Zit ff bij een kinderverjaardag. Kan dus ff niet kijken. Doe ik later.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nice - Guy who tried to stop the driver (FULL) , Bastille Day - France attack
Toch netjes van de vent die dit soort dingen heeft gezien?
Echte beelden van echte ongelukken.
WAARSCHUWING! Vreselijk schokkende beelden!
https://vid.me/wYQR
Volgens mij is dat eerder gericht op Arabieren.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En hoezo weg die agenda? Het was een Iraniër dus dat is weer een bevestiging dat het dat "teringvolk" uit die contreien betreft... toch?
Wat meer over Richard the journo.....quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat een vergelijking. Een journalist die toevallig bij 2 aanslagen in 1 week was, vergelijken met het feit dat de daders mannen zijn en de doden mensen. Wat een niveau.
Net zo toevallig als die gast die bij de Boston aanslag was, bij Parijs en bij Zaventem zeker?
En hoezo weg die agenda? Het was een Iraniër dus dat is weer een bevestiging dat het dat "teringvolk" uit die contreien betreft... toch?
Voor de gemiddelde Nederlander is dat 1 pot nat.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Volgens mij is dat eerder gericht op Arabieren.
Ik werk,ik betaal m'n belastingen,ik heb gezonde relaties met lieve mensen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde Nederlander is dat 1 pot nat.
Daarbij is het een eenling. Zal me niet verbazen als straks blijkt dat ie bovengemiddeld interesse had in complottheorieën... zo stigmatiseer je meteen nog een groep. 2 vliegen...
Nee , je bent een gevaarlijke gek met een afwijkend beeld van de wereld waarin we leven.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:58 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik werk,ik betaal m'n belastingen,ik heb gezonde relaties met lieve mensen.
Misschien moet ik m'n vriendenkring uitbreden en Pokemon Go gaan spelen.
LOL.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee , je bent een gevaarlijke gek met een afwijkend beeld van de wereld waarin we leven.
Voor de gemiddelde Nederlander is de hele gebeurtenis irrelevant.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde Nederlander is dat 1 pot nat.
En als hij daadwerkelijk die interesse had, wat dan?quote:Daarbij is het een eenling. Zal me niet verbazen als straks blijkt dat ie bovengemiddeld interesse had in complottheorieën... zo stigmatiseer je meteen nog een groep. 2 vliegen...
Dan haakt dat in op wat mensen als Bush, Cameron en staatsmedia als de NOS van mensen vinden die denken dat de wereld niet zo is als dat ze willen dat je denkt dat ie is. Een gevaar voor de samenleving. 1Vandaag had er laatst nog een item over.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde Nederlander is de hele gebeurtenis irrelevant.
[..]
En als hij daadwerkelijk die interesse had, wat dan?
Tim McVeigh had dat ookquote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zal me niet verbazen als straks blijkt dat ie bovengemiddeld interesse had in complottheorieën... zo stigmatiseer je meteen nog een groep. 2 vliegen...
Wat dat betreft zijn complot-mensen en staatsmedia 2 handen op 1 buik. Ze hebben allebei een mening over wat de mensen moeten denken.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan haakt dat in op wat mensen als Bush, Cameron en staatsmedia als de NOS van mensen vinden die denken dat de wereld niet zo is als dat ze willen dat je denkt dat ie is.
Was het beter geweest als ze hadden gedaan alsof het niet bestond?quote:Een gevaar voor de samenleving. 1Vandaag had er laatst nog een item over.
Dat mensen die twijfelen aan het algemeen geaccepteerde narratief per definitie een bedreiging vormen voor de maatschappij, vind ik nogal een gevaarlijke mening van een nieuwsmedium dat dagelijks in miljoenen huiskamers op de buis verschijnt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn complot-mensen en staatsmedia 2 handen op 1 buik. Ze hebben allebei een mening over wat de mensen moeten denken.
[..]
Was het beter geweest als ze hadden gedaan alsof het niet bestond?
Ik heb dat item gezien maar het moment waarop ze stellen dat die mensen per definitie een bedreiging vormen voor de maatschappij heb ik gemist. Waar kan ik die terugvinden?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat mensen die twijfelen aan het algemeen geaccepteerde narratief per definitie een bedreiging vormen voor de maatschappij, vind ik nogal een gevaarlijke mening van een nieuwsmedium dat dagelijks in miljoenen huiskamers op de buis verschijnt.
Uitspraken van Cameron gemist?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb dat item gezien maar het moment waarop ze stellen dat die mensen per definitie een bedreiging vormen voor de maatschappij heb ik gemist. Waar kan ik die terugvinden?
Ik hecht niet zoveel waarde aan de mening van een Cameron.quote:
Oh? Welke steekwoordjes precies?quote:En over dat item... de presentator had min of meer die mening, met zijn steekwoordjes.
Gelukkig maar, het zou vervelend zijn als iemand die om z'n mening wordt gevraagd over dergelijke zaken dient te liegen.quote:En die Fransoos die in het item aan het woord kwam stak zijn mening ook niet onder stoelen of banken.
En zijn mening was ongetwijfeld de correcte mening?quote:Gelukkig was daar nog een gepromoveerde op het onderwerp die enige nuance bracht.
Jij niet, maar het was de Britse premier hé.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:59 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik hecht niet zoveel waarde aan de mening van een Cameron.
Kijk het item maar terug. Hij stigmatiseerde er op los.quote:Oh? Welke steekwoordjes precies?
yupquote:Gelukkig maar, het zou vervelend zijn als iemand die om z'n mening wordt gevraagd over dergelijke zaken dient te liegen.
Het was een genuanceerde mening. Imho altijd beter.quote:En zijn mening was ongetwijfeld de correcte mening?
Al was het de keizer van het heilige Romeinse rijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij niet, maar het was de Britse premier hé.
Heb ik dus al gedaan en ik vond het allemaal wel meevallen.quote:Kijk het item maar terug. Hij stigmatiseerde er op los.
Zoals de genuanceerde meningen over dat item 1 vandaag hier?quote:Het was een genuanceerde mening. Imho altijd beter.
Camerons uitspraken voor de VN vind je er niet toe doen? De man heeft natuurlijk 0 invloed.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:12 schreef ems. het volgende:
[..]
Al was het de keizer van het heilige Romeinse rijk.
[..]
Heb ik dus al gedaan en ik vond het allemaal wel meevallen.
[..]
Zoals de genuanceerde meningen over dat item 1 vandaag hier?
Is 't zeker dat 't z'n dochter is?quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:53 schreef Nia het volgende:
Dus deze Richard Gutjahr filmt de truck in Nice (waarbij hij volgens zijn dochter Thamina aan de dood ontsnapt is), hij filmt de schutter in München al voordat deze vanuit/vanachter de afvalbak tevoorschijn komt, en nu heeft ook zijn 21 jarige dochter Thamina, die bij haar oma in München was, een video gemaakt van vluchtende mensen en opgevangen en onderdak gegeven in oma's appartement. De mensen hebben op de juiste deurbel weten te drukken om boven bij Thamina en oma binnen te komen.
Deze dochter is een journalist in opleiding. Alle grote netwerken CNN, BBC, CBS, NBC enz. enz. enz. hadden haar binnen 5 minuten weten te vinden nadat ze haar indrukwekkende video met rennende mensen had gemaakt. Over toeval gesproken. Peekay Truth heeft het weer haarfijn uitgezocht.
1 | 11:41 P.M. My phone rings. It is Richard Gutjahr. Presenter of the Bavarian radio programme Rundschau Nacht. He asks me to get a taxi to the scene immediately, to give an eyewitness report live on his radio show in 20 minutes’ time. I don’t know him, I don’t know how he got my mobile number, but I agree to do so. Wearing my cosy fleece and wellies (no need to tie laces), I jump on my bike. Calling a taxi would take too long. |
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |