quote:Op maandag 18 juli 2016 10:42 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)in-zwarte-rook.dhtml
Dan ben ik erg benieuwd naar jouw visie wat er dan relevant aan is.
Het is naar mijn idee niet zo heel gek, op die feestdag wordt er veel vuurwerk afgestoken en dan gebeurt daar weleens iets mee. Bovendien is juist meteen ontkracht dat dit een terroristisch iets is dus het kan ook niet voor dat angstdoel bijvoorbeeld gebruikt worden.
De jongen die op zijn telefoon aan het kijken is op 00:23 wordt volgens mij ook overreden. Je ziet in een fractie van een seconde iets zwarts (banden) achter zijn voet met slipper. Daarna zie je in de schaduw op het asfalt nog iets weggeslingerd worden. Ook hoor je een doffe dreun. Gaat allemaal wel heel erg snel.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:24 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Tuurlijk, eerlijk is eerlijk je ziet nog net niet hoe in detail mensen worden overreden. Maar het punt blijft dat we wel dit zien;
Een vrachtwagen op snelheid
Een groep mensen voor eerdergenoemde vrachtwagen, in het pad der verwachting.
Dan is 1 + 1 toch echt 2. Zie ook de resultaten (de doden). Die zijn niet gewoon plots neergevallen met verwondingen die duiden op een aanrijding met iets snels en zwaars.
Tis allemaal inderdaad zeer verstorend...quote:Op maandag 18 juli 2016 10:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De jongen die op zijn telefoon aan het kijken is op 00:23 wordt volgens mij ook overreden. Je ziet in een fractie van een seconde iets zwarts (banden) achter zijn voet met slipper. Daarna zie je in de schaduw op het asfalt nog iets weggeslingerd worden. Ook hoor je een doffe dreun. Gaat allemaal wel heel erg snel.
Nee, dit lijkt mij echt geen hoax
Dat is toch bizar? Ter bescherming van de slachtoffers? Dat lijkt me een smoes. Maar waarom?quote:
Bono was ook in de buurt. Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:59 schreef Tingo het volgende:
http://www.dw.com/en/atta(...)ks-to-dw/av-19401774
Zoals de nieuwslezer zelf zegt tis toch 'n 'very eerie situation' .
4:20 : Richard the journalist: It's a very unreal situation.
TOET!!
Nieuws' presentrice: Yes it is a very unreal situation that you are standing in front of the scene of last nights attack.
En nog weer heel handig dat er 'n media-savvy/journalist figuurtje erbij was. Toevallig.
Ze hebben het over een gourmet plate of food - je zou wel door willen eten, maar wat je op hebt daar heb je van genoten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:16 schreef Tingo het volgende:
"It's like eating a big plate of food"
Wat 'n bizarre vergelijking.
Comparing dead son with gourmet food, je zal er maar op komen in your biggest grieve. Nu is het weer zover bij onze buren, war on terror, kunnen ze gaan tanzen für Münich deze keer.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:16 schreef Tingo het volgende:
Richard the journo ook bij de Munich incident was. Toevallig.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:59 schreef Tingo het volgende:
http://www.dw.com/en/atta(...)ks-to-dw/av-19401774
Zoals de nieuwslezer zelf zegt tis toch 'n 'very eerie situation' .
4:20 : Richard the journalist: It's a very unreal situation.
TOET!!
Nieuws' presentrice: Yes it is a very unreal situation that you are standing in front of the scene of last nights attack.
En nog weer heel handig dat er 'n media-savvy/journalist figuurtje erbij was. Toevallig.
Het nieuws gemist? Het wordt juist niet aan terreur gelinkt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Comparing dead son with gourmet food, je zal er maar op komen in your biggest grieve. Nu is het weer zover bij onze buren, war on terror, kunnen ze gaan tanzen für Münich deze keer.
En wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
Richard the journo ook bij de Munich incident was. Toevallig.
Richard Gutjahr, television reporter
"I took shelter in a nearby flat, about 200 metres away from the shopping centre. About 12 people are here. They were taken in by a resident. And they told me what they've seen. Shots were fired inside the shopping centre as well as outside in the car park. These shots were not connected to the shooting outside a close-by fast food restaurant. That means, considering all these accounts, we might indeed be dealing with several perpetrators."
Ja het wordt steeds gekker.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Munich Shooter Was ‘German-Iranian’ & Yelled ‘Allahu Akbar’
Allahu Akbar roepende neo nazi met een obvious link to Breivik hebben we deze keer mee te maken.
Je bedoelt een jongen van 18 die jarenlang is gepestquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Munich Shooter Was ‘German-Iranian’ & Yelled ‘Allahu Akbar’
Allahu Akbar roepende neo nazi met een obvious link to Breivik hebben we deze keer mee te maken.
Helemaal niet. Als je goed naar die vader luistert weet je precies wat hij bedoelt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:16 schreef Tingo het volgende:
Heb je het hele interview geluisterd? Nee zeker, want dan zou je zoiets niet zeggen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Comparing dead son with gourmet food, je zal er maar op komen in your biggest grieve. Nu is het weer zover bij onze buren, war on terror, kunnen ze gaan tanzen für Münich deze keer.
Wel weer zo'n toevalligheidje hé. Ik trek geen conclusies, maar het blijft wel een terugkerend patroon. Iedere keer weer.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:45 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
En wat wil je hiermee zeggen?
Zo fijn als mensen naast posten van een random stuk tekst ook eens zouden zeggen wat ze er nou mee willen.
Dit is geen linkdump/hersenscheet forum he.
De dader was toevallig ook een man.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wel weer zo'n toevalligheidje hé. Ik trek geen conclusies, maar het blijft wel een terugkerend patroon. Iedere keer weer.
Wat een vergelijking. Een journalist die toevallig bij 2 aanslagen in 1 week was, vergelijken met het feit dat de daders mannen zijn en de doden mensen. Wat een niveau.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:12 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
De dader was toevallig ook een man.
De doden toevallig mensen.
Groot verschil: de berichtgeving was wel beroerd.
Nog groter verschil: Er wordt duidelijk geroepen dat het los staat van terrorisme. Oeps. Weg die zogenaamde agenda.
Nice - Guy who tried to stop the driver (FULL) , Bastille Day - France attackquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wel weer zo'n toevalligheidje hé. Ik trek geen conclusies, maar het blijft wel een terugkerend patroon. Iedere keer weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |