Met een vrachtwagen mensen dood willen rijden ook.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ja maar met een scooter een vrachtwagen staande proberen te houden is toch achterlijk of niet?
Dat uiteraard voorop gesteld, volgens mij was deze al eerder gespot als zijnde achterlijk?quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:56 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Met een vrachtwagen mensen dood willen rijden ook.
Soms laat je het rationele los.
Volgens mij leende de situatie zich daar best wel voor. Die hele situatie was achterlijk.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ja maar met een scooter een vrachtwagen staande proberen te houden is toch achterlijk of niet?
Ja, mijn eerste gedachte is ook 'wat een gek!', maar ik kan zijn motivatie wel begrijpen. In zo'n geval schakelt de ratio uit en het instinct aan.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik vind het wel stoer, en als het verhaal klopt was het een bijna nog gelukt ook.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:54 schreef john2406 het volgende:
Achteraf weet ik het ook meestal beter, of te wel de beste stuurlui staan aan wal.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:44 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik vind het wel stoer, en als het verhaal klopt was het een bijna nog gelukt ook.
Dus je geeft toe dat er een kans was, dan was het het proberen toch waard. Ik hoop dat als ik ooit zo'n situatie meemaak net zo stoer ben en niet als een klein konijntje sta te rillen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:46 schreef john2406 het volgende:
[..]
Achteraf weet ik het ook meestal beter, of te wel de beste stuurlui staan aan wal.
Als dan denk ik zeker eerst na, misschien ben jij dan al aan het rennen en hoef ik niet meer?quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:47 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat er een kans was, dan was het het proberen toch waard. Ik hoop dat als ik ooit zo'n situatie meemaak net zo stoer ben en niet als een klein konijntje sta te rillen.
IS heeft dezelfde video gebruikt die ik eerder had gepostquote:Op donderdag 21 juli 2016 08:12 schreef onlogisch het volgende:
ISIS dreigt opnieuw met aanslagen waar Nice, Parijs & Marseille specifiek genoemd worden.
Het roemt de aanslag van vorige week waarbij 84 mensen het leven lieten.
Voor de sterke magen onder ons er is ook nog een dubbele onthoofding te zien in het filmpje.
http://heavy.com/news/201(...)-video-mp4-download/
Zo te zien ontbreekt het hen aan creativiteit. Goed, met de alsmaar groter wordende dreiging dat er weer wat Amerikaanse democratie op ze neerdaalt, is het ook niet zo verwonderlijk om af en toe een oud filmpje te gebruikenquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:54 schreef PXY225 het volgende:
[..]
IS heeft dezelfde video gebruikt die ik eerder had gepost
NWS / Aanslag in Nice #12
Ja hij probeert gelukkig nog wat. Als iedereen zo zoals jou zou denken.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen EHBO gehad.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja hij probeert gelukkig nog wat. Als iedereen zo zoals jou zou denken.
Wat heeft dit met EHBO te maken?quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:49 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen EHBO gehad.
Eigen veiligheid voorop!quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat heeft dit met EHBO te maken?
Eh, die gast in die truck is helemaal geen overlevende van wat voor bombardement dan ook.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:07 schreef Oversight het volgende:
Zolang je vrachtwagens door grote steden laat rijden kun je dit soort dingen verwachten, rot voor de slachtoffers, maar niet onverwacht.
Als je je militairen naar een ander land stuurt om daar bommen te gooien, moet je ook sportief blijven en niet raar staan te kijken als de overlevenden van die bombardementen bij jou ook wat dood en verderf komen zaaien..
Een hysterische vrouw is het bewijs voor een in scene gezette aanslag. Only on Youtubequote:Op donderdag 21 juli 2016 17:28 schreef Oversight het volgende:
Wel raar dat sommige mensen het ondanks de aanslag goed naar hun zin hadden, da's dan weer onbegrijpelijk...
quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:38 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Eh, die gast in die truck is helemaal geen overlevende van wat voor bombardement dan ook.
Misschien ook wel helemaal niet. Los zand speculeren...quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:49 schreef Oversight het volgende:
[..]Zijn familie waarschijnlijk ook niet, misschien had dat er iets mee te maken.
ze zijn daar een heel stuk van rampplek vandaan en niet in gevaar - miscchien waren ze blij niet gewond te zijn. Of misschien waren ze stomdronken, misschien zijn ze van de yolo generatie die weer iets leuks op facebokk kan zettenquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:28 schreef Oversight het volgende:
Wel raar dat sommige mensen het ondanks de aanslag goed naar hun zin hadden, da's dan weer onbegrijpelijk...
quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:52 schreef computergirl het volgende:
[..]
ze zijn daar een heel stuk van rampplek vandaan en niet in gevaar - miscchien waren ze blij niet gewond te zijn. Of misschien waren ze stomdronken, misschien zijn ze van de yolo generatie die weer iets leuks op facebokk kan zetten
ik ben aantal keren in Nice op vakantie geweest, dit is een grote winkelstraat dwars op de boulevard.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:56 schreef Oversight het volgende:
[..]Ken je deze locatie, en hoever was die van de rampplek?
Toch is het raar dat ze allebei heel hard lachen,.. je verwacht het niet he?
quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:27 schreef truthortruth het volgende:
Het standaard "een idiote eenling" is ook weer weerlegd: http://www.nu.nl/buitenla(...)an-vijf-anderen.html
ik heb wel gelezen over selfies vanuit de vrachtauto, waar heb je deze info vandaan?quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:56 schreef Oversight het volgende:
[..]Dat was al duidelijk toen zijn telefoon werd uitgelezen.
"Breng meer wapens" was zijn laatste SMS, die ontvanger zal wat uit te leggen hebben.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:57 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik heb wel gelezen over selfies vanuit de vrachtauto, waar heb je deze info vandaan?
gevonden iddquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:05 schreef Oversight het volgende:
[..]‘It’s good. I have the equipment,’ ( 10 minuten voor aanslag )
'Bring more weapons, bring five of them to C.’ ( vijf minuten voor aanslag )
Ontvanger is inmiddels aangehouden.
Bron zal ik ff zoeken straks, media heeft deze berichten zeker ook wel.
Het hele verwarde man/lone wolf verhaal kan dus definitief de prullenbak in.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:17 schreef computergirl het volgende:
[..]
gevonden idd
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)ce-kort-voor-aanslag
Yup, georganiseerd en weloverwogen terrorisme.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:21 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Het hele verwarde man/lone wolf verhaal kan dus definitief de prullenbak in.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:16 schreef yvonne het volgende:
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)e-laten-vernietigen/
En toch bleef de media er wat mij betreft toch wel erg lang mee komen, terwijl het al vrij snel duidelijk was dat de zaak redelijk goed was voorbereid.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup, georganiseerd en weloverwogen terrorisme.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
slikte hij ze ook?quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:30 schreef Oversight het volgende:
[..]Moet nog maar blijken of de chauffeur dader was of slachtoffer.
Hij had een bizarre mix aan medicatie
Haldol, Tranxene en Elavil, netjes op recept.
ik vind hem nog steeds een enorme klootzakquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:21 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Beetje kritisch blijven aub.....quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die ook nog eens 100.000 naar de familie kan sturen?quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:21 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Hij heeft op 14 juli 2015 al foto's genomen van de boulevard tijdens de festiviteiten. Al een jaar bezig dus met voorbereidingen. Een van de gearresteerden zat de dag voor de aanslag bij hem in de vrachtwagen tijdens de verkenningsronde. Niks lonewolf.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:13 schreef Vallon het volgende:
[..]
Beetje kritisch blijven aub.....
Vraag: waarom een SMS voor meer wapens sturen, welke context, daar niet op gaan wachten en dan met een truck mensen gaan platrijden met in je bezit welgeteld één pistool en twee namaak AK47's...... Een beetje terrorist gaat ook zeker geen SMS'jes sturen met daarin zelfstandige naamwoorden, gebruik dan WhatsApp of iets van pgp.
In die nacht gingen de meest idiote verhalen rond met een truck die volgeladen zou zijn met explosieven en weet ik wat.... achteraf stond alleen z'n fiets achterin en is de man met een pistool in de hand zittend op de bestuurdersplaats is uitgeschakeld met op z'n minst 50 gerichte schoten waarbij de man niet heeft gezorgd voor een "aftermath".
Ik praat het niet goed maar dat dit een IS terreurdaad is kan van mij de vuilnisbak in. Het is een lonewolf en ik zie niets van een georganiseerde terreurdaad, wel een (mogelijk, geplande?) aanslag van een (vooralsnog) gestoord individu.
Ik heb daar ook foto's genomen, wie niet die daar is. Op 14 juli neem ik in Frankrijk ook foto's, net als op Konings/innendag alhier. Soz, maar dat is geen bewijs noch een link. De man woonde trouwens in Nice.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 01:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hij heeft op 14 juli 2015 al foto's genomen van de boulevard tijdens de festiviteiten. Al een jaar bezig dus met voorbereidingen. Een van de gearresteerden zat de dag voor de aanslag bij hem in de vrachtwagen tijdens de verkenningsronde. Niks lonewolf.
Frankrijk heeft geen bommen gegooid in Tunesie.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:07 schreef Oversight het volgende:
Zolang je vrachtwagens door grote steden laat rijden kun je dit soort dingen verwachten, rot voor de slachtoffers, maar niet onverwacht.
Als je je militairen naar een ander land stuurt om daar bommen te gooien, moet je ook sportief blijven en niet raar staan te kijken als de overlevenden van die bombardementen bij jou ook wat dood en verderf komen zaaien..
dit vind ik niet zo'n sterk argument zoals je dat nu brengt. Enig idee hoeveel honderdduizenden mensen foto's maken van de boulevard tijdens de festiviteiten?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 01:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hij heeft op 14 juli 2015 al foto's genomen van de boulevard tijdens de festiviteiten. Al een jaar bezig dus met voorbereidingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |