quote:Hutchison, 55, first announced that they were expecting a baby in May.a
nee, juist niet, door de "first"quote:Op maandag 18 juli 2016 09:12 schreef amaranta het volgende:
Verdrietig voor ze.
Overigens is dit een rare zin. Hier lijkt het alsof de baby in mei had moeten komen.
--
[..]
Surequote:Op maandag 18 juli 2016 09:23 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb de hele OP geupdate in de Wiki, dus als iemand die erin wil plakken? Zou net een nieuw deel openen, maar je was me voor
Ik had zelf ook al eea weggehaald.quote:Op maandag 18 juli 2016 09:29 schreef DonnaRush het volgende:
Thanks. Er was 4 weken niet geupdate, dus het kan zijn dat er dingen missen hoor, maar goed. Ik heb m`n best gedaan.
Dat dacht ik ook. Maar de laatst geboren baby in de Wiki was die van Jody Bernal.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:03 schreef Burdie het volgende:
Ik dacht dat de wiki altijd wel redelijk goed werd bijgehouden?
tip! Plaats een TR dan kunnen we daar snel bij zijn. Zit nu mobielquote:Op maandag 18 juli 2016 11:35 schreef Burdie het volgende:
Top! Nu nog iemand die de OP kan aanpassen.
Ik heb geen idee hoe ik dat (mobiel) moet doenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 02:07 schreef Ole het volgende:
[..]
tip! Plaats een TR dan kunnen we daar snel bij zijn. Zit nu mobiel
Onderaan, naast het reactievak staat ergens in grijze letters 'rapporteren'quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik dat (mobiel) moet doen.
Anyhow, Inge Schrama verwacht een zoon.
Daar wacht ik ook nog even opquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
TS heeft het druk gehad en gaat dat binnen de gestelde termijn niet redden.
Zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:31 schreef ferrari_rood het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)e-spelen-in-rio.html
Zwanger?
Geloof er weinig van.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:48 schreef Burdie het volgende:
LiLo heeft weer wat aandacht nodig en roept daarbij dat haar verloofde is vreemd gegaan en dat ze zwanger is (of dronken). De instagramposts zijn intussen verwijderd.
quote:Well, Michael Lohan is certainly spilling the tea!
In case you haven't caught up, Lindsay Lohan slammed her fiancé Egor Tarabasov for cheating and then posted cryptic tweets of her possibly being pregnant, which was all followed up by footage of the two getting into a huge argument in London.
The actress claimed her 23-year-old Russian beau tried to kill her, and called for help from the police. In the aftermath, the 30-year-old has taken to Instagram to tell fans she's "taking time for herself."
And now in an interview with Inside Edition, Linds' dad has decided to drop the bomb that his daughter is pregnant!!
He shared:
"I have no reason not to believe her. She is my daughter. She hasn't misled me. I go on what she tells me."
The 56-year-old also went on to say that he and the family "will be there for Lindsay" during her first pregnancy.
Considering it's also been reported that Egor was spotted moving his things out of the starlet's home, it's good to know she won't be alone since it's also been revealed she's back home in New York.
Although as you might have expected, the controversial poppa had a few words for his daughter's maybe former fiancé.
Calling him a "coward," Michael also dished that he just wants him "get help." In the meantime though, Lohan added:
"He is going to stay away from my daughter until he gets better. I feel bad for him, but this kind of behavior is not going to happen."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 81% gewijzigd door Mariposas op 29-07-2016 08:36:25 ]No hay mal que dure cien ańos ni cuerpo que lo aguante
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 08:27 schreef Mariposas het volgende:
0% misschien?
Ik ben ook wat sceptisch over haar zwangerschap, hoor. Ik ben wel erg benieuwd. Lindsay Lohan als moeder.![]()
Edit, ik zag ook nog een foto waarbij ze een sigaret in haar mond heeft. Dat zal vast geen 0% sigaret zijn
[ afbeelding ]
Nog meer shockerende foto's hier: http://www.dailymail.co.u(...)claims-pregnant.html
Met o.a. :Op je dertigste...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 08:27 schreef Mariposas het volgende:
0% misschien?
Ik ben ook wat sceptisch over haar zwangerschap, hoor. Ik ben wel erg benieuwd. Lindsay Lohan als moeder.![]()
Edit, ik zag ook nog een foto waarbij ze een sigaret in haar mond heeft. Dat zal vast geen 0% sigaret zijn
[ afbeelding ]
Nog meer shockerende foto's hier: http://www.dailymail.co.u(...)claims-pregnant.html
Met o.a. :Mijn god ze heeft het lichaam van een 60plusserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:00 schreef Lovechild het volgende:
Pieter Derks heeft een zoon gekregen: Moos.
Er is geloof ik een foto maar ik zit ergens met zeer wiebelig internet wat geen plaatjes weergeeft.
En ze was jaloersmakend mooi destijds in Mean Girls.quote:
Bron?quote:
Ik zie je punt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Wow wat een ouwewijvenbroek+ schoenen.... de achterbuuv droeg vandaag ook zoiets. De achterbuuv is in de tachtig
Zijn dat niet gewoon extreem witte voeten?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:41 schreef Mariposas het volgende:
Mja, Carice is natuurlijk Amsterdammer en 'lekker normaal', dus dan draag je dat soort kleding als statement.
Lbh, er is gewoon verder geen ander excuus voor de schoenen en sokken.
Zal wel een soort zwangerschapsgymnastiek zijn, en ze zullen zich niet aan "Lamaze class" hebben willen branden, want dat sluit andere vormen uit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:50 schreef Copycat het volgende:
In haar verdediging: ze waren volgens een van de fotobijschriften in de bron onderweg naar een exercise therapy clinic.
Wat dat ook moge zijn.
Dat, plus dat als je hoogzwanger onderweg bent van/naar je zwangerschapsgymnastiek wat maakt het dan ook eigenlijk uit? Moet je dan altijd picture perfect zijn omdat er persmuskieten op de loer liggen om je zo rottig mogelijk in beeld te krijgen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:51 schreef Amarantha het volgende:
Stiekem vind ik het ook wel leuk om te zien dat ze geen fuck erom geeft.
Ja, dat doet bijna iedereen, want omkleden voor/na de les is er meestal niet bij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:54 schreef Copycat het volgende:
Oh ja, natuurlijk. Daar zou ik ook in mijn huispak op sloffen naartoe gaan.
Uiteraard wel als je uitgebreid gaat staan te muilen voor de camera.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:54 schreef Leandra het volgende:
Dat, plus dat als je hoogzwanger onderweg bent van/naar je zwangerschapsgymnastiek wat maakt het dan ook eigenlijk uit? Moet je dan altijd picture perfect zijn omdat er persmuskieten op de loer liggen om je zo rottig mogelijk in beeld te krijgen?
En dan is die opstraatzoenpose het bewijs natuurlijk, want als er geen issues waren dan zouden ze dat niet doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of "therapy" voor de eerste BARSTEN in de relatie van CARICE en haar droomGUY?
Ja, precies, het ligt er allemaal net wat te DIK bovenop.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:56 schreef Leandra het volgende:
En dan is die opstraatzoenpose het bewijs natuurlijk, want als er geen issues waren dan zouden ze dat niet doen
Ik weet het niet hoor, of je je daar na een tijdje nog zo druk over gaat maken als het gaat om dingen die er eigenlijk niet toe doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Uiteraard wel als je uitgebreid gaat staan te muilen voor de camera.
Hartje zomer: teenslippersquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:57 schreef Amarantha het volgende:
Ach ik begrijp het wel. Ook de lelijke schoenen. Ik ben zelf nooit zwanger geweest maar ik heb wel eens gezien en gehoord dat het op het laatst nogal lastig kan zijn om schoenen aan en uit te doen. Dit lijkt mij dan wel een goede oplossing
Mij waren die kleren eigenlijk niet zo opgevallen, vind haar er sowieso goed uitzien, los van het feit dat ze zo ver is in de zwangerschap.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:01 schreef Amarantha het volgende:
Ach Carice is gewoon een nuchtere Hollander die geen fuck geeft om mooi zijn tijdens het zwanger zijnVeel beter dan die Amerikaanse sterren die meer bezig zijn met hun uiterlijk dan met het kind.
quote:‘Kimmy Schmidt’ Star Ellie Kemper Welcomes First Child!
(UPDATE: According to US magazine, Ellie gave birth to a boy. Her Unbreakable Kimmy Schmidt costar Tituss Burgess shared the news on Facebook.
He wrote: “My Ellie had her baby. A son. But why am I emotional. He’s not mine. Also someone is gonna call her mom. I cannot wrap my head around it.”)
Congratulations to Ellie Kemper and her husband Michael Koman on welcoming their first child!
People reports The Unbreakable Kimmy Schmidt star has not released the sex of the baby nor any other details surround the birth.
Ik kon op het laatst alleen nog Crocs aanquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:57 schreef Amarantha het volgende:
Ach ik begrijp het wel. Ook de lelijke schoenen. Ik ben zelf nooit zwanger geweest maar ik heb wel eens gezien en gehoord dat het op het laatst nogal lastig kan zijn om schoenen aan en uit te doen. Dit lijkt mij dan wel een goede oplossing
Wat is Lbh nou?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:41 schreef Mariposas het volgende:
Mja, Carice is natuurlijk Amsterdammer en 'lekker normaal', dus dan draag je dat soort kleding als statement.
Lbh, er is gewoon verder geen ander excuus voor de schoenen en sokken.
Ja, en zo te zien gingen ze er met de taxi naartoe, dus het was geen "kijk mij eens even een statement maken met m'n kleren" rondje wandelen door half Amsterdam.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:12 schreef Burdie het volgende:
Volgens mij is het gewoon een joggingbroek?
Dat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:04 schreef Vlindur het volgende:
Maar Carice kleedt zich echt belabberd. Er zijn heus waar meer kleding wat lekker zit en ook nog beter staat![]()
quote:'He arrived safely, mum / @joolsoliver was really really amazing, unbelievably composed, natural birth and my two eldest Girls got to come in at the very end as the baby was born which was amazing to witness very very emotional,' he added.
'8 lbs ( that's 16 packs of butter for you bakers out there) anyway were all hitting the hay it's been a long day big love... bless a little baby boy Woop Woop !!!! And love to all you mums out there how amazing you are it blows my mind .... Big love jamie o p.s no baby names yet .......'
Jools also took to Instagram to share a picture of herself breastfeeding the baby and wrote: "Little baby boy Oliver has arrived we are so very happy, blessed, grateful and totally in love all over again and so very proud of our two eldest daughters who cut the cord Jamie was my hero (no name yet)!!! XXXX (sic)."
Ja had ik ook en dacht 'eindelijk een normale naam'quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
In een split second dacht ik even dat ie dus met zijn voornaam Oliver heette
Wat een kloon idd![]()
Baby is hun vijfde.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:26 schreef Copycat het volgende:
Hoeveel kinderen hebben die nu inmiddels?
Heeft nu al het bekkie van zijn vaderquote:Op maandag 8 augustus 2016 08:36 schreef bloempje-moi het volgende:
Baby Oliver
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ik scande het bericht in eerste instantie even snel en dacht 'met Woop Woop zijn zelfs zij te ver gegaan'..... maar gelukkig moet de naam nog volgenquote:Op maandag 8 augustus 2016 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
In een split second dacht ik even dat ie dus met zijn voornaam Oliver heette
Wat een kloon idd![]()
Ik dacht ook even dat het Woop Woop wasquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik scande het bericht in eerste instantie even snel en dacht 'met Woop Woop zijn zelfs zij te ver gegaan'..... maar gelukkig moet de naam nog volgen![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:58 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik zie je punt.![]()
[ afbeelding ]
Maar ik denk inderdaad dat als je zo rond bent dat je vooral heel erg voor comfort gaat. Hoe lang moet ze eigenlijk nog?
Zou lekker klinken met de achternaam ja.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja had ik ook en dacht 'eindelijk een normale naam'
En toen zo'n realisatie moment van 'oh nee...dat klopt niet'
Net als Daniël Daniël vroeger van GTSTquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou lekker klinken met de achternaam ja.
Wattes?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:54 schreef DonnaRush het volgende:
Victoria Koblenko is bevallen van zoon; Kiy.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:54 schreef DonnaRush het volgende:
Victoria Koblenko is bevallen van zoon; Kiy.
quote:1ste post van onze zoon 😍 "Daar ben ik dan! 'De llllllang verwachte zoon' zoals m'n moeder zou zeggen. Jaaaaa, hier glimlacht ze wel, maar vooral om de aandacht af te leiden van t kraamverband, lees matras in d'r oma onderbroek. Verder is ze trots dat ik op papa lijk. Al weet ik nu al dat haar temperament in mij dat van hem moeiteloos gaat overtreffen.
Oh ja, ik heet trouwens KIY, maar over hoe m'n pa daaraan kwam later meer 👶🏼✌🏼️#kiy #MyNameIsКiy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |