Dit is een geweldig nummer.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2016 10:25 schreef just me het volgende:
Vannacht wat uurtjes slaap ingehaald, nachtje vrijwel niet slapen ben ik toch te oud voor
Ik hoop het ook.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:19 schreef Elfletterig het volgende:
Hopelijk verloopt de test vanavond goed
Dat is het zekerquote:Op maandag 18 juli 2016 10:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit is een geweldig nummer.
De rest van hun werk is ook de moeite waard overigens.
Die maskertjes zijn leuk....ik hou van dit soort bands, projecten, acts.quote:
Lukt mij ook niet. Ik krijg de klap straks nog; vannacht maar 5 uurtjes geslapen, hooguit.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:25 schreef just me het volgende:
Vannacht wat uurtjes slaap ingehaald, nachtje vrijwel niet slapen ben ik toch te oud voor
4.5 uur, if thatquote:Op maandag 18 juli 2016 10:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lukt mij ook niet. Ik krijg de klap straks nog; vannacht maar 5 uurtjes geslapen, hooguit.
Joh, racisme.................., het is niet meer dat wat over en weer gescheld, de pot verwijt de ketel.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:38 schreef knokkels het volgende:
'Fok.nl moet veranderen laatste waarschuwing!'
Goed topic.[ afbeelding ]
TS is enigszins van het padje af, gok ik.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, racisme.................., het is niet meer dat wat over en weer gescheld, de pot verwijt de ketel.![]()
Het niveau van de gemiddelde reaktie in NWS is sowieso bedroevend laag.![]()
Drukte om niks.
Als je dat over en weer gescheld serieus gaat nemen wel ja.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
TS is enigszins van het padje af, gok ik.
Ik heb ook koffie ingeschonken. En ik ben aan het grabben geslagen voor de volgende show.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
4.5 uur, if that![]()
Zo maar eens aan de koffie gaan
Ja dat dus.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je dat over en weer gescheld serieus gaat nemen wel ja.
Laat ze lekker daar zitten en hun gang gaan, schelden is hun hobby, en ze richten op die plek geen verdere schade aan, dus lekker laten gaan.
zal ik je er voor straks opzetten?quote:Op maandag 18 juli 2016 11:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ook koffie ingeschonken. En ik ben aan het grabben geslagen voor de volgende show.
Ik zou bijna een reactie op de FP typen. Bijna.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:38 schreef knokkels het volgende:
'Fok.nl moet veranderen laatste waarschuwing!'
Goed topic.[ afbeelding ]
Neequote:
Ja dat. Het is en blijft internet. Vind je het niet leuk: Doe iets met dat idee, of hou de eer aan jezelf en las een pauze in.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:14 schreef Elfletterig het volgende:
Dit soort kneuzen houd je trouwens altijd. In NWS heb je ze ook rondlopen. Of van die figuren die doen alsof, om vervolgens te zeggen dat het allemaal een grapje was. Vermoeiend. Bevalt FOK! je niet, flikker dan op of blijf gewoon weg van de gedeeltes waar je geen zin hebt.
En ik moet koffiequote:Op maandag 18 juli 2016 11:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
NeeNiet genoeg nieuwe muziek nog. Ik moet eerst het nodige bij elkaar grabben, rippen of opnemen.
Serieus joh? Ik zou gewoon een klacht bij Danny indienen. Wellicht luistert die nog.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:14 schreef MadMaster het volgende:
Het Pokemon Go front roert zich via DM's.
Zijn nog forum-mods ook...
quote:Op maandag 18 juli 2016 11:14 schreef MadMaster het volgende:
Het Pokemon Go front roert zich via DM's.
Zijn nog forum-mods ook...
Je mag me quotenquote:Op maandag 18 juli 2016 11:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja dat. Het is en blijft internet. Vind je het niet leuk: Doe iets met dat idee, of hou de eer aan jezelf en las een pauze in.
Zelf dus 2 niet aaneengesloten jaren gedaan.
Ik wacht nog even op een kabeltje, en dan ga ik ook kijken of het nut heeft om wat ik nog heb aan cd's te digitaliseren.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:18 schreef Elfletterig het volgende:
Het is trouwens wel grappig dat Radio 49 de trigger is om eindelijk eens grote, essentiële delen van mijn cd-collectie te digitaliseren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |