Die is vooralsnog officieel stuk, dus dat wordt lastig...quote:Op maandag 18 juli 2016 19:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de gewone zou fijner zijn, hoef ik geen toetsenbord aan te sluiten op de streambak
zie DMquote:Op maandag 18 juli 2016 19:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de gewone zou fijner zijn, hoef ik geen toetsenbord aan te sluiten op de streambak
Nog 34 minuten en ik ga een uurtje testen, hopelijk weet Hiryu te pinpointen wat er aan de hand isquote:Op maandag 18 juli 2016 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is vooralsnog officieel stuk, dus dat wordt lastig...
Vooralsnog stuk dus nog...quote:Op maandag 18 juli 2016 19:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nog 34 minuten en ik ga een uurtje testen, hopelijk weet Hiryu te pinpointen wat er aan de hand is
Kut Balen, duuuuuuuuuudequote:Op maandag 18 juli 2016 19:31 schreef Symphonic het volgende:
Wat is het ook alweer als SAM weigert iets af te spelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:
ik rol naar rechts, rol diagonaal met mijn stoel richting deur, noodstop, pak de deurpost met links vast, pak de klink vast, zwaai hem open, zit op de wcquote:Op maandag 18 juli 2016 19:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik draai stoel, sta op, zet 7 passen, doe deur open en ben er.
Meestal loop ik daarna door naar koelkast die zeker 10 passen verder staat.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik rol naar rechts, rol diagonaal met mijn stoel richting deur, noodstop, pak de deurpost met links vast, pak de klink vast, zwaai hem open, zit op de wc![]()
Zonder te lopen
Iets minder bij mijquote:Op maandag 18 juli 2016 19:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Meestal loop ik daarna door naar koelkast die zeker 10 passen verder staat.
quote:Op maandag 18 juli 2016 19:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Iets minder bij mij![]()
Maar ik zit momenteel wel geramd
Goeie artiest...quote:Op maandag 18 juli 2016 20:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik kijk mee met test. Unknown dat is goed teken.
En dat noemt-ie dan een wandeling!quote:Op maandag 18 juli 2016 19:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik rol naar rechts, rol diagonaal met mijn stoel richting deur, noodstop, pak de deurpost met links vast, pak de klink vast, zwaai hem open, zit op de wc![]()
Zonder te lopen
Wat een spanning...quote:Op maandag 18 juli 2016 20:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In dit geval ..........stilte ipv gup.
quote:
Unknown - How Do You Like The Silence So Far.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik kijk mee met test. Unknown dat is goed teken.
quote:Op maandag 18 juli 2016 20:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komt regelmatig voorbij op Radio 49. Verrassend divers oeuvre ook.
Dit slaapliedje dan?quote:Op maandag 18 juli 2016 20:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
David Bowie nu, dat lijkt me niet Knokkels.
Ik was al helemaal verguld van"Hee! Het werrukt!"quote:Op maandag 18 juli 2016 20:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
David Bowie nu, dat lijkt me niet Knokkels.
Nee, Gup doet het in ieder geval weerquote:
Wat een strot had die man...quote:Op maandag 18 juli 2016 20:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik was al helemaal verguld van"Hee! Het werrukt!"
Ow wacht, ik draai Michael Jackson
Je moet natuurlijk wel dingen draaien die op zeker niet in gup staan.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik was al helemaal verguld van"Hee! Het werrukt!"
Ow wacht, ik draai Michael Jackson
Zit Harikiri nu de boel te tweaken?quote:Op maandag 18 juli 2016 20:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, Gup doet het in ieder geval weer![]()
Die was stil toen ik ging testen
Big Dealquote:Op maandag 18 juli 2016 20:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel dingen draaien die op zeker niet in gup staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Yupzquote:Op maandag 18 juli 2016 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit Harikiri nu de boel te tweaken?
ONZ / [Paint] Erdogan begint met de grote schoonmaakquote:Op maandag 18 juli 2016 20:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Na deze coup moet gup hoognodig gezuiverd worden.
* knokkels ontslaat 3000 mp3squote:Op maandag 18 juli 2016 20:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Na deze coup moet gup hoognodig gezuiverd worden.
Tuurlijk, maar wacht even de test af.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:24 schreef Symphonic het volgende:
Kan ik voor morgen op het rooster van 19-21æ
Als de gewone server niet werkt draai ik op de back-up
De agenda werkt niet op de tablet
Met wat mazzel kan je zoquote:Op maandag 18 juli 2016 20:24 schreef Symphonic het volgende:
Kan ik voor morgen op het rooster van 19-21æ
Als de gewone server niet werkt draai ik op de back-up
De agenda werkt niet op de tablet
quote:Op maandag 18 juli 2016 20:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Piet gooit er nog 6000 extra uit.
vandaag wordt het niet meer....quote:Op maandag 18 juli 2016 20:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Met wat mazzel kan je zo
Hoop doet leven, enzo
quote:Op maandag 18 juli 2016 20:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw de alternatieve stream draait nog, R49 staat in foobar, zie tags voorbij komen en een knokkels nummer herken ik inmiddels snel.
En lukt het al?quote:Op maandag 18 juli 2016 20:41 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Maar ik draai alleen een test op Radio49
quote:Right. Probleem gelocaliseerd. Airtime kan geen connectie maken met liquidsoap/icecast en ziet dus alleen de master stream. Ik ha even wat mensen bij Airtime lastig vallen. Thanks voor de hulp. Ik hoop het na vanavond opgelost te hebben.
Gup loopt achter. Dre heeft wat gangsters opgetrommeld die de stream nu bevolkenquote:Op maandag 18 juli 2016 20:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gorillaz zijn wel ok maar staan toch in gup vrees ik.
het zou zelfs nu nog kunnen. Dat is dan ook onderdeel van de testquote:Op maandag 18 juli 2016 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vandaag wordt het niet meer....
Morgen ook eerst nog de cl nalopen
Wordt nu afgespeeld : Kool & The Gang - Celebration ('89 Remix)quote:Programma van vandaag
20:00 - 21:00 DJ Knokkels - The Return Of The Original Radio49!
cl?quote:Op maandag 18 juli 2016 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vandaag wordt het niet meer....
Morgen ook eerst nog de cl nalopen
Het is nog vroeg, no problem. Mijn muziek staat sowieso niet in gup.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:55 schreef knokkels het volgende:
Maar er is nog echt iemand nodig die de stream na mij test![]()
Of dįt ook goed gaat.
quote:Op maandag 18 juli 2016 20:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wordt nu afgespeeld : Kool & The Gang - Celebration ('89 Remix)
quote:
quote:
Klaar?quote:Op maandag 18 juli 2016 21:02 schreef ToT het volgende:
Thx @ de helden die het opgelost en getest hebben!
![]()
Hiryu heeft bazenstatusquote:Op maandag 18 juli 2016 21:02 schreef ToT het volgende:
Thx @ de helden die het opgelost en getest hebben!
![]()
Maar live uitzenden lukt nog niet?quote:Op maandag 18 juli 2016 21:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hiryu heeft bazenstatus![]()
En dat Radio49 weer werkt, vind ik tof genoeg
Net gedaan.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2016 20:55 schreef knokkels het volgende:
Programma van vandaag
20:00 - 21:00 DJ Knokkels - The Return Of The Original Radio49!
Wordt nu afgespeeld : Kool & The Gang - Celebration ('89 Remix)
we zouden de radio49 backup KUNNEN gebruiken als teststream. Of multifunctioneel. Backup/teststreamquote:Op maandag 18 juli 2016 21:10 schreef MadMaster het volgende:
Alle IP-adressen kunnen dus weer terug gezet worden en zo...
Connectie is vaak het belangrijkste en dan heb je niet veel aan een andere stream.quote:Op maandag 18 juli 2016 21:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
we zouden de radio49 backup KUNNEN gebruiken als teststream. Of multifunctioneel. Backup/teststream
Vraag DDM maar...quote:Op maandag 18 juli 2016 21:15 schreef Symphonic het volgende:
De boel werkt dus weer?
Top!
Mag ik erop voor morgenavond?
quote:
quote:
Je mag ook nu wel hoorquote:Op maandag 18 juli 2016 21:15 schreef Symphonic het volgende:
De boel werkt dus weer?
Top!
Mag ik erop voor morgenavond?
quote:Programma van Dinsdag
19:00 - 21:00 DJ Symph - Als het van DDM mag
ik moet nog wat dingen instellen, dus echt morgen 19-21quote:
quote:Op maandag 18 juli 2016 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik moet nog wat dingen instellen, dus echt morgen 19-21
Airtime doet het niet op Android
Gewoon doordrukken...quote:Op maandag 18 juli 2016 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gezeik over certificaten nog steeds
mijn mic staat op de goede hoogte hoorquote:
Ik hield een betoog over UNKNOWN, dat dat berust op een missende tagquote:
Je betoogt maar, zolang de leider het goed vindt...quote:Op maandag 18 juli 2016 21:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik hield een betoog over UNKNOWN, dat dat berust op een missende tag
Paroquote:Op maandag 18 juli 2016 21:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik doe donderdag wel weer een sessie van gegaarde bietjes.
kan iemand met 19-21 inroosteren?
ow ja, zal hem het heuglijke nieuws ook even mededelenquote:Op maandag 18 juli 2016 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je betoogt maar, zolang de leider het goed vindt...
Hoog electric boogie gehaltequote:Op maandag 18 juli 2016 21:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dr Dre maakte in de jaren 80 xzelfs geen originele beatjes.
Ah, in dat geval: 2 Live Crewquote:
Ach, ze 'rappen' net zo goed als Dr. Dre..quote:Op maandag 18 juli 2016 21:36 schreef knokkels het volgende:
Fatsoensgehalte gaat meteen met een factor 12 omlaag
quote:Op maandag 18 juli 2016 21:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach, ze 'rappen' net zo goed als Dr. Dre..
Joh!quote:Op maandag 18 juli 2016 21:39 schreef knokkels het volgende:
Zoals jullie merken, ben ik nog niet erg bezig met de muziekkeuze. Maar dit is dan wel weer een geinige eindtune
ga je voortijdig stoppen dan?quote:Op maandag 18 juli 2016 21:39 schreef knokkels het volgende:
Zoals jullie merken, ben ik nog niet erg bezig met de muziekkeuze. Maar dit is dan wel weer een geinige eindtune
Voor het zingen de radio uit?quote:
Ik zou om 22:00 kunnen stoppen, en iemand anders laten gaan.quote:
ik zou inderdaad de radio muten als ik zing jaquote:
oeh. Ik heb nog koffie volgens mij.quote:Op maandag 18 juli 2016 21:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
meer voor het schenken de koffie uit.
quote:Op maandag 18 juli 2016 21:50 schreef ToT het volgende:
Okee gooi mij er maar om 22.00 op voor anderhalf uur!
quote:
quote:Programma van vandaag
21:15 - 22:00 DJ Knokkels - The Return Of The Original Radio49!
22:00 - 23:30 DJ ToT - The Return Of The Gothfather
Onze Franse Bulldog wilde vandaag kennismaken met een andere Franse Bulldog. Door een minuut lang aan z'n gezicht te gaan hangenquote:
quote:Op maandag 18 juli 2016 22:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Onze Franse Bulldog wilde vandaag kennismaken met een andere Franse Bulldog. Door een minuut lang aan z'n gezicht te gaan hangen
As in hap snap hanging around?quote:Op maandag 18 juli 2016 22:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Onze Franse Bulldog wilde vandaag kennismaken met een andere Franse Bulldog. Door een minuut lang aan z'n gezicht te gaan hangen
quote:
Eepquote:Op maandag 18 juli 2016 22:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
quote:
quote:
Er zijn wel meerdere industrial dance clipjes op Youtube, maar deze is echt goed!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |