Gewoon doordrukken...quote:Op maandag 18 juli 2016 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gezeik over certificaten nog steeds
mijn mic staat op de goede hoogte hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ik hield een betoog over UNKNOWN, dat dat berust op een missende tagquote:
Je betoogt maar, zolang de leider het goed vindt...quote:Op maandag 18 juli 2016 21:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik hield een betoog over UNKNOWN, dat dat berust op een missende tag
Paroquote:Op maandag 18 juli 2016 21:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik doe donderdag wel weer een sessie van gegaarde bietjes.
kan iemand met 19-21 inroosteren?
ow ja, zal hem het heuglijke nieuws ook even mededelenquote:Op maandag 18 juli 2016 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je betoogt maar, zolang de leider het goed vindt...
Hoog electric boogie gehaltequote:Op maandag 18 juli 2016 21:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dr Dre maakte in de jaren 80 xzelfs geen originele beatjes.
Ah, in dat geval: 2 Live Crewquote:
Ach, ze 'rappen' net zo goed als Dr. Dre..quote:Op maandag 18 juli 2016 21:36 schreef knokkels het volgende:
Fatsoensgehalte gaat meteen met een factor 12 omlaag
quote:Op maandag 18 juli 2016 21:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach, ze 'rappen' net zo goed als Dr. Dre..
Joh!quote:Op maandag 18 juli 2016 21:39 schreef knokkels het volgende:
Zoals jullie merken, ben ik nog niet erg bezig met de muziekkeuze. Maar dit is dan wel weer een geinige eindtune
ga je voortijdig stoppen dan?quote:Op maandag 18 juli 2016 21:39 schreef knokkels het volgende:
Zoals jullie merken, ben ik nog niet erg bezig met de muziekkeuze. Maar dit is dan wel weer een geinige eindtune
Voor het zingen de radio uit?quote:
Ik zou om 22:00 kunnen stoppen, en iemand anders laten gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |