SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sIn verband met een storing zijn de DJ's van Radio49 tijdelijk niet via radio49.nl te beluisteren.
Via de links hieronder kun je luisteren naar Radio 49 Backup
Radio49 Backup Luisterlink 1 (directe link voor mediaspeler)
Radio49 Backup Luisterlink 2 (webbased)
Of volg de informatie die DJ's in dit topic geven.
Girls under glass - luckyquote:
Tailquote:
quote:
quote:Op maandag 18 juli 2016 02:26 schreef ToT het volgende:
Maar goed, ik ga maffen.Thanks voor de tunes weer he!
![]()
quote:Op maandag 18 juli 2016 02:27 schreef knokkels het volgende:
[..]! nu al? Ow wacht.. ergens snap ik hem wel
deze is dan ook voor jouquote:
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
whehe slaap lekker Elf, jij ook bedankt voor je deuntjes! Tof!
En sorry dat ik er niet was voor mijn eigen show![]()
Ik raakte uiteindelijk rond 5 uur in bed, en werd er om 9 uur uitgedeurbeld.quote:Op maandag 18 juli 2016 06:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor.Het is allang leuk dat je draait.
* Elfletterig is alweer vroeg wakker, zoals hij al vreesde.
Ik heb dit vaker; rond 00:00 - 01:00 uur hartstikke moe zijn en dan rond 06:00 uur wakker worden en niet meer kunnen slapen.
en dat ookquote:
Hallo omaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Môgge, Madquote:Op maandag 18 juli 2016 09:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar grootmoeder, wat bent u vroeg wakker...
Goedemorgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |