abonnement Unibet Coolblue
pi_163815141
Een algemeen topic voor mensen die Chronisch ziek zijn. Je kunt hier zowel je positieve als negatieve ervaringen kwijt en we proberen elkaar zoveel mogelijk als kan te steunen. Het maakt niet uit welke Chronische ziekte je hebt, iedereen is welkom!

Ben je zelf ziek, ken je iemand die ziek is of ben je chronisch nieuwsgierig met brandende vragen? Aarzel vooral niet om mee te posten!

Er is ook een topic voor chronisch psychische zieken: R&P / Chronisch Psychische Klachten Topic In dit topic kan je spuien over de problemen of issues die jij hebt omtrent je psyche (al dan niet door een chronische ziekte). Zo houden we elk topic gescheiden qua onderwerp en voelt iedereen zich op haar/zijn gemak om te posten.

Om het voor iedereen wat overzichtelijker te houden, zodat je je eventuele vragen gericht kan stellen en om onze soms warrige medicijnhoofdjes wat rust te geven vind je hieronder onze awesome vaste gasten incluis een korte medische samenvatting.

Wil je ook een plekje in het lijstje? Stuur de TS dan even een PM of meldt het in het topic :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163815177
Ffies nieuwe voor jullie geopend! Laatste post ging erover dat iknog op vakantie ben en dat het hier hothot is. 37 graden, maar dat dat voor de pijn wel lekker is!
:W
pi_163815319
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 21:25 schreef caroro het volgende:
Ffies nieuwe voor jullie geopend! Laatste post ging erover dat iknog op vakantie ben en dat het hier hothot is. 37 graden, maar dat dat voor de pijn wel lekker is!
:W
Zo dat is idd wel erg warm. Maar het helpt vaak wel tegen de pijn ja. Fijne vakantie nog! :*
  zondag 17 juli 2016 @ 21:33:07 #4
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163815366
Fijne vakantie!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163815802
Hooooi Caroro, fijne vakantie! :W
pi_163816102
Fijne vakantie caroro!
  zondag 17 juli 2016 @ 22:06:50 #7
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163816267
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 21:25 schreef caroro het volgende:
Ffies nieuwe voor jullie geopend! Laatste post ging erover dat iknog op vakantie ben en dat het hier hothot is. 37 graden, maar dat dat voor de pijn wel lekker is!
:W
Fijne vakantie!!!
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_163816733
Watch out, gezeur ahead.

Mijn hoofd doet pijn. En mijn nek. En mijn rib. En alles eigenlijk. En ik zou wel uren en uren willen janken. Maar dat gaat niet, natuurlijk. Want, positief blijven en zo.

Ja, het is futiel. I know.
  zondag 17 juli 2016 @ 22:46:48 #9
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163817585
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 22:21 schreef MarieAlice het volgende:
Watch out, gezeur ahead.

Mijn hoofd doet pijn. En mijn nek. En mijn rib. En alles eigenlijk. En ik zou wel uren en uren willen janken. Maar dat gaat niet, natuurlijk. Want, positief blijven en zo.

Ja, het is futiel. I know.
Sterkte, ik vind het geen gezeur hoor :@
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_163817779
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 22:21 schreef MarieAlice het volgende:
Watch out, gezeur ahead.

Mijn hoofd doet pijn. En mijn nek. En mijn rib. En alles eigenlijk. En ik zou wel uren en uren willen janken. Maar dat gaat niet, natuurlijk. Want, positief blijven en zo.

Ja, het is futiel. I know.
Wanneer ga je ophouden met alles betreft je eigen gezondheid futiel/niet belangrijk te vinden? Dat is dit niet wat jij meemaakt en ik gun het je echt dat je jezelf meer serieus neemt. En positief blijven is goed, maar niet ten koste van alles. Andere emoties mogen er ook zijn. Wegdrukken van emoties werkt echt niet. Sterkte :*
  zondag 17 juli 2016 @ 23:30:18 #11
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163818953
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 22:52 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Wanneer ga je ophouden met alles betreft je eigen gezondheid futiel/niet belangrijk te vinden? Dat is dit niet wat jij meemaakt en ik gun het je echt dat je jezelf meer serieus neemt. En positief blijven is goed, maar niet ten koste van alles. Andere emoties mogen er ook zijn. Wegdrukken van emoties werkt echt niet. Sterkte :*
Dit dus Marie, ik ben het er wel mee eens :@
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zondag 17 juli 2016 @ 23:47:00 #12
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163819393
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 22:21 schreef MarieAlice het volgende:
Watch out, gezeur ahead.

Mijn hoofd doet pijn. En mijn nek. En mijn rib. En alles eigenlijk. En ik zou wel uren en uren willen janken. Maar dat gaat niet, natuurlijk. Want, positief blijven en zo.

Ja, het is futiel. I know.
Je zeurt niet! Echt niet. Ga lekker een potje janken, lucht enorm op. :*

Alles opkroppen moet je niet doen, ooit komt het er uit en dan keer 100.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163822349
En dat kan ik bevestigen.
Pijn werkt op je humeur en daardoor ga je soms heel onterecht uitvallen tegen personen die het absoluut niet verdienen.
En vervolgens ga je je daar weer slecht over voelen. Ik wel iig.
Het is beter om het bespreekbaar te maken of houden, hoe lastig het ook is.
pi_163822365
En wat dat minder posten betreft:

Ik post ook minder om meerdere redenen.
Het begon met de splitsing naar psychisch chronisch ziek waar eigenlijk niemand om gevraagd had, daarna bleven we last houden van vervelende typetjes zonder dat er ingegrepen werd (er werd wel ingegrepen want er zijn een aantal reacties van mij verwijderd) maar het belangrijkste is eigenlijk dat ik er niet zo'n behoefte aan heb om mijn dag te beschrijven.
Elke dag is kut. Helaas.
Moet ik dat echt elke dag typen? Neerwaartse spiraal maken? Lijkt me niet zo'n goed idee eigenlijk.

Als er iets gebeurt wat een verandering inhoudt laat ik het weten als dat gewaardeerd wordt.
En wat de rest allemaal typt lees ik wel maar moet ik dan echt iedere keer "sterkte" typen of zo?

Ik leef echt wel mee, ik lees echt alles.
Maar soms is een reactie gewoon onnodig en dat is de reden dat ik wat stiller ben.
Al werkt het ook niet mee dat sommige reacties zonder opgaaf van redenen zijn verwijderd.
  maandag 18 juli 2016 @ 07:13:57 #15
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_163822538
Geheel eens met vannelle en toevallig geldt hetzelfde voor mij (op het verwijderen van posts na). Ik ben niet zo'n type dat elke keer overbodige informatie wil toevoegen. Maar weet dat ik eenieder permanent sterkte wens, permanent betere tijden wens en permanent meeleef op mijn manier. Het is geen desinteresse, maar posten voegt vaak gewoon niets toe.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_163822576
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 22:52 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Wanneer ga je ophouden met alles betreft je eigen gezondheid futiel/niet belangrijk te vinden? Dat is dit niet wat jij meemaakt en ik gun het je echt dat je jezelf meer serieus neemt. En positief blijven is goed, maar niet ten koste van alles. Andere emoties mogen er ook zijn. Wegdrukken van emoties werkt echt niet. Sterkte :*
Okee... heel erg eerlijk? :$

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En doorgaans is dat okee.
Alleen nu precies niet... :@

Sorry...
En dankjulliewel, echt waar.
  maandag 18 juli 2016 @ 10:06:37 #17
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163823792
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 07:25 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Okee... heel erg eerlijk? :$

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En doorgaans is dat okee.
Alleen nu precies niet... :@

Sorry...
En dankjulliewel, echt waar.
Lieve Marie, je moet je eigen ziekte nooit vergelijken met die van anderen, dat heb ik ook geleerd toen ik net bij de club kwam. Je eigen pijn lijkt vaak minder erg vergeleken met de rest hier, maar dat komt omdat jij daarmee moet leren leven. Ik heb zelf niet heel vaak echt pijn (soms migraine, maar niet in de mate als sommigen hier) en ik ben echt een enorm watje qua pijntjes, dus ik moet er weer niet aan denken dat ik zo vaak helse pijnen heb, of dat ik ingrepen moet hebben in het ziekenhuis vanwege organen, of in jouw geval, huidkanker. Ben als de dood voor medische dingen, had het liefst mn bronchoscopie nog onder algehele narcose gehad.

Waarom ik dit als voorbeeld geef is om aan te geven dat de ene ziekte niet erger of minder erg is dan de anderen. Dit topic is ervoor om het van je af te schrijven en ik benijd jouw situatie totaal niet. Daarbij is alles wat er bij komt kijken ook van belang. Mijn moeder heeft heel lang ook gedaan alsof het wel mee viel met me, maar imiddels beseft ze dat ze een kind kan verliezen aan wat ik heb. Ik heb een ontzettend fijne, lieve en begripvolle omgeving (en kan inmiddels de mensen die dat niet zijn makkelijker van me af zetten) en vind het verschrikkelijk als ik lees hoe ze er bij jou mee omgaan.

Je mag er zijn meid! en zeker ook in dit topic :*
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  maandag 18 juli 2016 @ 10:07:49 #18
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163823807
en nu zelf even klagen: ik ga zometeen voor het eerst mn vrijwilligerswerk afzeggen :'( :'(

Net hond uitgelaten en ben nu al als een gek aan het hoesten, omdat het nu al 25 graden is. Het zweet parelt me over mn rug en ik heb het gevoel dat ik door een rietje adem. Dus vanmiddag wandelen met een redelijk snelle vrouw met alzheimer lijkt me erg onverstandig :@ :'(
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  maandag 18 juli 2016 @ 10:45:27 #19
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163824379
Ik heb Hashimoto. So what?

Misschien niet zo ernstig als sommigen hier maar ik voel me hier goed.

Knuff voor iedereen.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  maandag 18 juli 2016 @ 10:51:04 #20
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_163824483
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 05:02 schreef vannelle het volgende:
En wat dat minder posten betreft:

Ik post ook minder om meerdere redenen.
Het begon met de splitsing naar psychisch chronisch ziek waar eigenlijk niemand om gevraagd had, daarna bleven we last houden van vervelende typetjes zonder dat er ingegrepen werd (er werd wel ingegrepen want er zijn een aantal reacties van mij verwijderd) maar het belangrijkste is eigenlijk dat ik er niet zo'n behoefte aan heb om mijn dag te beschrijven.
Elke dag is kut. Helaas.
Moet ik dat echt elke dag typen? Neerwaartse spiraal maken? Lijkt me niet zo'n goed idee eigenlijk.

Als er iets gebeurt wat een verandering inhoudt laat ik het weten als dat gewaardeerd wordt.
En wat de rest allemaal typt lees ik wel maar moet ik dan echt iedere keer "sterkte" typen of zo?

Ik leef echt wel mee, ik lees echt alles.
Maar soms is een reactie gewoon onnodig en dat is de reden dat ik wat stiller ben.
Al werkt het ook niet mee dat sommige reacties zonder opgaaf van redenen zijn verwijderd.
Bijna precies helemaal dit, behalve dat ik het bijna lullig vind om erin te wrijven hoe goed het met mij gaat.
Ik weet heus wel dat jullie blij voor mij zijn maar het voelt gewoon niet goed.

Kan gelukkig altijd nog klagen over het UWV, de arbo en de gemeente en de andere instanties die aan me blijven trekken.
Mag morgen trouwens naar de gemeente. :') wordt vast weer een heel avontuur.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_163824519
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 07:25 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Okee... heel erg eerlijk? :$

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En doorgaans is dat okee.
Alleen nu precies niet... :@

Sorry...
En dankjulliewel, echt waar.
Ik word echt verdrietig van wat ik hier lees ;( Superkimmi heeft het al heel mooi verwoord, dus daar sluit ik me bij aan. Vergelijk jezelf niet zo met anderen en jij mag hier ook zijn met jouw verhaal :*
pi_163824831
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 07:25 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Okee... heel erg eerlijk? :$

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En doorgaans is dat okee.
Alleen nu precies niet... :@

Sorry...
En dankjulliewel, echt waar.
Als iemand iets zwaars heeft gepost (bijvoorbeeld heel veel pijn, of noem maar iets) post ik gerust zonder te denken "of het wel kan" dat ik last heb van hoofdpijn. Of van m'n teen (slapende teen, door diabetes een erger en langer irritant gevoel), of dat ik tintelende handen heb. Of dat ik weer eens raar wakker ben geworden.

Omdat dat voor mij op dat moment aan de orde is en ik dat gewoon mag posten. Iedereen mag posten wat hij/zij wil. Over chronische ziektes uiteraard.

Niet zo bij nadenken joh, of je iets wel "mag" posten. Ja dat mag! En nee, het is absoluut geen gezeur!
pi_163824902
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 04:45 schreef vannelle het volgende:
En dat kan ik bevestigen.
Pijn werkt op je humeur en daardoor ga je soms heel onterecht uitvallen tegen personen die het absoluut niet verdienen.
En vervolgens ga je je daar weer slecht over voelen. Ik wel iig.
Het is beter om het bespreekbaar te maken of houden, hoe lastig het ook is.
Dat geldt ook voor Jaroon, maar hij wordt als trol gezien?
  maandag 18 juli 2016 @ 11:44:29 #24
3542 Gia
User under construction
pi_163825629
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 07:25 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Okee... heel erg eerlijk? :$

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En doorgaans is dat okee.
Alleen nu precies niet... :@

Sorry...
En dankjulliewel, echt waar.
En nou hou je op! Mijn kwalen zijn niet erger dan die van anderen, omdat het erger lijkt.
Ik heb op dit moment nauwelijks pijn, alleen aan mijn linker voet een beetje. Met warm weer doet het minder pijn, lijkt het.
Ik heb een openhartoperatie gehad en weet dus verdomd goed hoe pijnlijk je ribben kunnen zijn, bij mij het borstbeen, dan, als het weer aan elkaar moet groeien.
En chronisch hoofdpijn.....ik moet er niet aan denken!

Wat anderen verder ook al zeggen: je kunt aandoeningen niet met elkaar vergelijken. Het ene is risicovoller, het andere pijnlijker. En de ene mens is de andere niet.

Dus, gewoon klagen als je er behoefte aan hebt om het even uit te schreeuwen. Mooi toch dat je hier een virtueel gehoor krijgt. En vooral lekker janken als je het even niet ziet zitten.
  maandag 18 juli 2016 @ 11:51:47 #25
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_163825789
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 11:11 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Dat geldt ook voor Jaroon, maar hij wordt als trol gezien?
Denk dat dat er los van staat, m.i is er een heel groot verschil tussen iemand per ongeluk aanvallen omdat je niet lekker in je vel zit of structureel afzeiken cq de wet voorschrijven/het claimen beter te weten/ dingen in te vullen voor een ander.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 18 juli 2016 @ 12:11:01 #26
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163826227
Marie hou op, jouw hoofdpijn is ook heel erg, Ga het niet vergelijken met iemand anders! Ik zou echt niet met je willen ruilen hoor, post gerust van je af, en dat geld voor iedereen, En ook als het goed met je gaat, Graag zelfs!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 18 juli 2016 @ 12:24:03 #27
3542 Gia
User under construction
pi_163826496
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 11:51 schreef houdjemond het volgende:
Denk dat dat er los van staat, m.i is er een heel groot verschil tussen iemand per ongeluk aanvallen omdat je niet lekker in je vel zit of structureel afzeiken cq de wet voorschrijven/het claimen beter te weten/ dingen in te vullen voor een ander.
Soms zit dat gewoon in de aard van het beestje. Kom zulke mensen ook wel irl tegen. Lekker laten lullen en verder negeren.
Ik heb overgewicht, maar ook pijn aan mijn voeten. Trappen lopen gaat niet altijd even goed, dus neem ik de lift, als die er is. Aangezien ik niet vaak klaag over pijn, hoor ik regelmatig mensen, goedbedoeld: Kom op, lekker met de trap, is goed voor de lijn. Vind ik best irritant, maar negeer het.
pi_163827551
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 07:25 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Okee... heel erg eerlijk? :$

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En doorgaans is dat okee.
Alleen nu precies niet... :@

Sorry...
En dankjulliewel, echt waar.
Eerlijkheid wordt gewaardeerd. :)
Je noemt mij in je spoiler maar ik kan je eerlijk zeggen dat het voor mij juist positief is.
Kee, het is een ingreep maar de kans op succes is aardig groot.
Tuurlijk heb ik er voor die ingreep (nu dus) aardig last van, dat is ook de reden dat ze dat gaan doen.
Maar ziektes/aandoeningen vergelijken moet je nooit doen, ieder mens is anders.
Wat jou dwars zit moet je gewoon van je aftypen hier, iedereen heeft daar evenveel recht op.
En het is nog nuttig ook, soms helpt het enorm om gewoon je hart te kunnen luchten en ik wil je graag aanmoedigen dat te blijven doen. :*
pi_163827571
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 10:51 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Bijna precies helemaal dit, behalve dat ik het bijna lullig vind om erin te wrijven hoe goed het met mij gaat.
Ik weet heus wel dat jullie blij voor mij zijn maar het voelt gewoon niet goed.

Kan gelukkig altijd nog klagen over het UWV, de arbo en de gemeente en de andere instanties die aan me blijven trekken.
Mag morgen trouwens naar de gemeente. :') wordt vast weer een heel avontuur.
Lullig???
Ik vind het juist gaaf om te lezen dat het goed met je gaat! :*
pi_163827615
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 11:11 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Dat geldt ook voor Jaroon, maar hij wordt als trol gezien?
Die vergelijking gaat niet op denk ik, hij weigerde de OP te lezen en bleef maar doorbomen op dingen die gewoon op te zoeken zijn.
pi_163830075
MarieAlice,
Ik sluit me aan bij de anderen.
En jij hebt net zoveel recht om te zeuren als de rest hier.
Iedereen heeft zijn eigen leed, frustraties en beperkingen.

Op een gegeven moment schrijf je dat het "maar" om jou gaat. En dat klopt niet. Verander het maar in: Het gaat ook om jou! :*
pi_163830358
Ik heb het gevoel dat ik hier in herhaling val. Ik ben moe, slaap slecht, heb pijn (!), kan me niet concentreren, heb een abonnement bij de huisarts etc. Ik word er zelfs op aangesproken dat ik er afgepeigerd uitzie.
Nog even en dan hebben we vakantie. Ik wil dan helemaal niks! Geen taxichauffeur voor de kinderen zijn, geen lopende agenda voor iedereen zijn, geen klusjesmannen nabellen waarom ze nog niet geweest zijn. Het kost allemaal zoveel energie.

Ik ben op! ;(
  maandag 18 juli 2016 @ 15:21:06 #33
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163830563
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 15:12 schreef Adriane het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik hier in herhaling val. Ik ben moe, slaap slecht, heb pijn (!), kan me niet concentreren, heb een abonnement bij de huisarts etc. Ik word er zelfs op aangesproken dat ik er afgepeigerd uitzie.
Nog even en dan hebben we vakantie. Ik wil dan helemaal niks! Geen taxichauffeur voor de kinderen zijn, geen lopende agenda voor iedereen zijn, geen klusjesmannen nabellen waarom ze nog niet geweest zijn. Het kost allemaal zoveel energie.

Ik ben op! ;(
wanneer heb je vakantie? En weten de mensen in je omgeving dat je dan even helemaal niks wil? Het uitspreken kan helpen, zodat je echt even je rust kan pakken :*

[ Bericht 0% gewijzigd door superkimmi op 18-07-2016 15:47:43 ]
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163830978
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 15:21 schreef superkimmi het volgende:

[..]

wanneer heb je vakantie? En weten de mensen in je omgeving dat je dan even helemaal niks weet? Het uitspreken kan helpen, zodat je echt even je rust kan pakken :*
Sorry maar ik moest hardop lachen om je opmerking of de omgeving dat ook weet! :D :P

Je hebt volkomen gelijk en uitspreken helpt enorm!

Hier gaat het op en af, al maakt de zomer/warmte mij wel erg langzaam qua bewegen (ja, ik weet het, éindelijk zomer :+ )
pi_163831779
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 15:21 schreef superkimmi het volgende:

[..]

wanneer heb je vakantie? En weten de mensen in je omgeving dat je dan even helemaal niks wil? Het uitspreken kan helpen, zodat je echt even je rust kan pakken :*
Nog 3 halve dagen werken.

Ja, ze zijn op de hoogte, denk ik. Het is wel een goede. Ik zal het vanavond nog eens duidelijk vertellen wat ik verwacht van de vakantie,zodat hierover geen misverstanden ontstaan. :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Adriane op 18-07-2016 22:51:34 ]
pi_163831807
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 15:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Sorry maar ik moest hardop lachen om je opmerking of de omgeving dat ook weet! :D :P

Je hebt volkomen gelijk en uitspreken helpt enorm!

Hier gaat het op en af, al maakt de zomer/warmte mij wel erg langzaam qua bewegen (ja, ik weet het, éindelijk zomer :+ )
Lastig he? Ik ben ook nauwelijks vooruit te branden.
pi_163832215
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 16:25 schreef Adriane het volgende:

[..]

Lastig he? Ik ben ook nauwelijks vooruit te branden.
Grens wordt veel eerder bereikt, met de nodige zweetdruppels, T-shirt / onderkleding speelt voor vochtvanger :@
pi_163833535
Dank jullie wel voor jullie lieve woorden
(en sorry aan degenen die ik zo stilaan begin te irriteren).

Ik kom hier straks nog op terug, maar ik moet eerst nog even weg, vader gaan helpen. Een ongeluk komt nooit alleen, ik bots met de wagen, moeder valt drie meter naar beneden en vader kreeg een kast op zich gevallen. :{

Maar ik wou toch even al oprecht dankjulliewel zeggen. :*
  maandag 18 juli 2016 @ 17:44:28 #39
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163833913
verdorie, trampolinespringen is zweten. de kids van broer hadden wel lol.

ik ben buiten adem :{ (ik ben dat niet gewoon)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  maandag 18 juli 2016 @ 17:47:36 #40
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_163833979
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 15:21 schreef superkimmi het volgende:

[..]

En weten de mensen in je omgeving dat je dan even helemaal niks wil?
Met vakantie lukt het wat minder, maar als ik een paar dagen niks heb te doen dan vertel ik dat niemand. Want dan claimen andere mensen die tijd gelijk. Laat ze maar lekker denken dat ik het nog druk heb. Vrije tijd is heerlijk, maar als andere mensen dat weten en die tijd gaan claimen is het geen vrije tijd meer. Ik baal wel nu ik werkloos ben dat ik werk niet meer als excuus heb.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:24:26 #41
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163849389
Zoo ff gezellig op de foto geweest :+

Verder ging aanprikken goed alleen had mijn shunt er blijkbaar zin in want het bloed spoot er uit toen de naald er inging _O- Alles zat onder, Ik, de stoel, de machine en de vloer _O- Lag helemaal dubbel van het lachen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:59:44 #42
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163849924
Gisteravond nog een flink stuk gewandeld, als de zon weg is valt het momenteel ook gelijk mee met de benauwdheid :). Nu is het niet te doen, denk dat ik komende nacht maar in de woonkamer ga slapen met de deur open
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:15:14 #43
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163850173
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:59 schreef superkimmi het volgende:
Gisteravond nog een flink stuk gewandeld, als de zon weg is valt het momenteel ook gelijk mee met de benauwdheid :). Nu is het niet te doen, denk dat ik komende nacht maar in de woonkamer ga slapen met de deur open
Hopelijk kom je een beetje de dag door.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 19 juli 2016 @ 11:25:55 #44
3542 Gia
User under construction
pi_163851536
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 17:44 schreef sararaats het volgende:
verdorie, trampolinespringen is zweten. de kids van broer hadden wel lol.

ik ben buiten adem :{ (ik ben dat niet gewoon)
Enne, spierpijn nu?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 11:28:16 #45
3542 Gia
User under construction
pi_163851576
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:59 schreef superkimmi het volgende:
Gisteravond nog een flink stuk gewandeld, als de zon weg is valt het momenteel ook gelijk mee met de benauwdheid :). Nu is het niet te doen, denk dat ik komende nacht maar in de woonkamer ga slapen met de deur open
Wij hebben afgelopen zondag een ventilatorlamp opgehangen in de slaapkamer. Met afstandsbediening. Ga zo kijken voor een hor, en dan kan vanavond de schuifpui open en de ventilator aan.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 12:03:22 #46
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163852316
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 11:25 schreef Gia het volgende:

[..]

Enne, spierpijn nu?
niet echt
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 12:08:51 #47
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163852436
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 11:28 schreef Gia het volgende:

[..]

Wij hebben afgelopen zondag een ventilatorlamp opgehangen in de slaapkamer. Met afstandsbediening. Ga zo kijken voor een hor, en dan kan vanavond de schuifpui open en de ventilator aan.
wij hebben er ook een, maar een ventilator werkt niet tegen benauwde lucht. sterker,. het maakt het in principe nog iets benauwder vanwege de werkende motor
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 12:09:58 #48
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_163852469
Ik heb bij warm weer altijd een ventilator naast mijn bed. Die bewegende lucht over je huid geeft toch wel verkoeling.
The love you take is equal to the love you make.
pi_163853080
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 12:09 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb bij warm weer altijd een ventilator naast mijn bed. Die bewegende lucht over je huid geeft toch wel verkoeling.
En de volgende dag wakker worden met ontzettende spierpijn. :+
  dinsdag 19 juli 2016 @ 12:40:48 #50
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_163853094
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 12:40 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

En de volgende dag wakker worden met ontzettende spierpijn. :+
Niet meer dan anders.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 13:08:52 #51
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163853704
Zo weer thuis, gelukkig geen spuiter gehad. 1 keer op een dag is wel genoeg :+

Heb wel enorm last van trillen op het moment, Is gelukkig straks wel over maar is wel heel irritant, Kan nu haast niks vasthouden.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 19 juli 2016 @ 13:12:42 #52
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163853783
Godverdomme, 1,5 dag eerder vakantoe genomen omdat ik me zo klote voel.
Wat een drama, zo kan ik toch geen bana vasthouden :(
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 14:34:15 #53
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163855922
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 13:12 schreef PrisTheShiz het volgende:
Godverdomme, 1,5 dag eerder vakantoe genomen omdat ik me zo klote voel.
Wat een drama, zo kan ik toch geen bana vasthouden :(
:*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † dinsdag 19 juli 2016 @ 18:34:33 #54
137949 Disana
pi_163860872
Ik zit nu bij elke lichte inspanning te hijgen door mijn slechte hart, maar toch vind ik deze warmte heerlijk. Ik ben gewoon heel blij dat het eindelijk zomer is.
pi_163865994
Hallo allen

Ik ben Tom een vriend van MarieAlice. Ik kom even nieuws geven over Marie omdat ze het al een paar keer over dit topic en jullie heeft gehad. Positief uiteraard. Ik zet het wel in spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo. Ik heb geen account op fok, ik heb wel haar tablet, dus als jullie vragen hebben, kan ik wel antwoorden.

Tom.
pi_163866070
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:43 schreef MarieAlice het volgende:
Hallo allen

Ik ben Tom een vriend van MarieAlice. Ik kom even nieuws geven over Marie omdat ze het al een paar keer over dit topic en jullie heeft gehad. Positief uiteraard. Ik zet het wel in spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo. Ik heb geen account op fok, ik heb wel haar tablet, dus als jullie vragen hebben, kan ik wel antwoorden.

Tom.
Aahhhhh nee dit meen je niet! Echt niet normaal hoeveel haar overkomt. Ik ga heel hard duimen en kaarsjes branden voor haar op een goede afloop. Jeetje wat heftig dit. Ook voor jou en de rest van de omgeving veel sterkte :*

Edit: misschien kunnen we een kaartje naar haar sturen? Dat wil ik wel op me nemen als je het adres via PM wilt sturen?

[ Bericht 1% gewijzigd door _Hestia_ op 19-07-2016 21:52:43 ]
  dinsdag 19 juli 2016 @ 21:46:50 #57
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163866080
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:43 schreef MarieAlice het volgende:
Hallo allen

Ik ben Tom een vriend van MarieAlice. Ik kom even nieuws geven over Marie omdat ze het al een paar keer over dit topic en jullie heeft gehad. Positief uiteraard. Ik zet het wel in spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo. Ik heb geen account op fok, ik heb wel haar tablet, dus als jullie vragen hebben, kan ik wel antwoorden.

Tom.
Heel veel sterkte!

Ik weet niet hoe de rest er over denkt maar misschien kunnen we met zijn allen een kaartje sturen?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 19 juli 2016 @ 21:48:22 #58
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163866125
kaartje is een goed idee!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163866370
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:46 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Aahhhhh nee dit meen je niet! Ecgt niet normaal hoeveel haar overkomt. Ik ga heel hard duimen en kaarsjes branden voor haar op een goede afloop. Jeetje wat heftig dit. Ook voor jou en de rest van de omgeving veel sterkte :*
Ik geloof dat het door die dingen van de laatste weken is dat dit gebeurd is. Ik heb haar al vaak aan het werk gezien en vandaag was ze niet zo gefocust en alert als anders. Ze was off. En dan gebeurde dat ineens.
pi_163866595
Ik heb niks tegen kaartjes, maar ik weet niet in hoeverre jullie haar kennen buiten dit forum en of ze haar adres wel bekend wil hebben. Of zijn jullie ook de mensen met wie ze een meet wou doen? En zo ja, naar wie moet ik haar adres dan sturen?
pi_163866630
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:03 schreef MarieAlice het volgende:
Ik heb niks tegen kaartjes, maar ik weet niet in hoeverre jullie haar kennen buiten dit forum en of ze haar adres wel bekend wil hebben. Of zijn jullie ook de mensen met wie ze een meet wou doen? En zo ja, naar wie moet ik haar adres dan sturen?
Ja we zouden ook een meet doen. Je mag het adres wel naar mij sturen! Wij hebben ook veel prive gesproken.
pi_163866666
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:04 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja we zouden ook een meet doen. Je mag het adres wel naar mij sturen! Wij hebben ook veel prive gesproken.
Ok. Ik stuur het je.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:06:43 #63
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163866681
Dat zijn wij idd ook. ^O^
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163866717
Wat vreselijk Tom.. ;( En wat lief dat je ons op de hoogte komt brengen!
Heel veel sterkte komende tijd.. we zullen met z'n allen 'bidden' voor haar en hopen op een goed herstel.
pi_163866724
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:06 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Ok. Ik stuur het je.
Top, dankje ^O^
Dan zal ik even een kaartje uitzoeken.
Voor de rest: ik betaal het ook wel gewoon, hoeft echt niet moeilijk gedaan te worden met geld overmaken etc.
pi_163866752
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:07 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Top, dankje ^O^
Dan zal ik even een kaartje uitzoeken.
Voor de rest: ik betaal het ook wel gewoon, hoeft echt niet moeilijk gedaan te worden met geld overmaken etc.
Lief van je :*
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:09:22 #67
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163866772
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:07 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Top, dankje ^O^
Dan zal ik even een kaartje uitzoeken.
Voor de rest: ik betaal het ook wel gewoon, hoeft echt niet moeilijk gedaan te worden met geld overmaken etc.
Lief van je O+
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:11:06 #68
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163866826
Maak er een mooi kaartje van Sylvana O+
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163866842
Dat is eerlijk gezegd best wel schrikken.
Ik hoop dat haar herstel snel inzet en dat ze er niks nadeligs aan overhoudt.
Ze doet zo haar best om anderen te helpen en dan is dit de "dank" die ze krijgt.
Vreselijk.

Bedankt voor het melden Tom, wens haar beterschap als ze weer wakker is ajb.
pi_163867033
Ik heb het adres ontvangen ^O^
Ik hoop dat je ons een beetje op de hoogte wilt/kunt houden als je dat wilt Tom. Maar snap dat je hoofd daar misschien niet naar staat ;)
pi_163867216
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:43 schreef MarieAlice het volgende:
Hallo allen

Ik ben Tom een vriend van MarieAlice. Ik kom even nieuws geven over Marie omdat ze het al een paar keer over dit topic en jullie heeft gehad. Positief uiteraard. Ik zet het wel in spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo. Ik heb geen account op fok, ik heb wel haar tablet, dus als jullie vragen hebben, kan ik wel antwoorden.

Tom.
Beterschap (voor haar).
pi_163867248
Lief van jullie allemaal. Ik zal het haar zeggen als ze wakker is. En ik hou jullie op de hoogte.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:23:45 #73
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163867280
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:22 schreef MarieAlice het volgende:
Lief van jullie allemaal. Ik zal het haar zeggen als ze wakker is. En ik hou jullie op de hoogte.
Bedankt, erg lief dat je dat wil doen voor ons.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163867306
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:22 schreef MarieAlice het volgende:
Lief van jullie allemaal. Ik zal het haar zeggen als ze wakker is. En ik hou jullie op de hoogte.
Fijn, echt lief van je :)
pi_163867614
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:22 schreef MarieAlice het volgende:
Lief van jullie allemaal. Ik zal het haar zeggen als ze wakker is. En ik hou jullie op de hoogte.
Dit is schrikken! Fijn dat je ons op de hoogte houdt.
Ik zal een kaarsje voor haar branden.
pi_163868229
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:22 schreef MarieAlice het volgende:
Lief van jullie allemaal. Ik zal het haar zeggen als ze wakker is. En ik hou jullie op de hoogte.
Beterschap en sterkte!
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:33:46 #77
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163869821
Fijn dat je een kaartje stuurt Sylvana!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:38:49 #78
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163869988
Holy shit wat een bericht... :-(
Een kaartje lijkt me het minste wat we kunnen doen :@

Thnx syl voor het regelen :@
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 20 juli 2016 @ 00:26:17 #79
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_163871063
Hé fuck :{ .

Heel veel sterkte en beterschap daar, en lief indd van het kaartje Sylvana!
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 20 juli 2016 @ 08:27:50 #80
3542 Gia
User under construction
pi_163873429
Hé, een meet lijkt me ook een goed idee.

Tom, da's schrikken zo op de vroege woensdagochtend. Jeetje, sta je voor mensen klaar, krijg je dit.
Ik hoop dat ze snel herstelt en vooral helemaal herstelt wat dit 'ongeval' betreft.

Sylvana, lief dat je een kaartje stuurt, namens de chronische fokkers. Ik hoop dat ze snel in staat is dit te lezen.
pi_163874228
Hey, ik heb al een poosje niets gepost, druk met allerlei afspraken.

Om een lang verhaal kort te maken, ik blijk behoorlijk parodontitis te hebben.
Ik dacht altijd dat ik goed bezig was, keurig mijn controles, was er iets mis, dan maakte ik keurig een afspraak.
Nou werd deze man op een gegeven moment ziek en er kwam een nieuwe tandarts. Dit is een vrij jonge meid en die begon voorzichtig te zeggen dat mijn gebit niet zo jofel was als ik altijd dacht. Zij vond het te complex en zo belandde ik bij de orthodontist, die het op zijn beurt complex noemde, zo belandde ik bij de kaakchirurg die het een puzzel noemde en mij voor een behandelplan naar het centrum bijzondere tandheelkunde stuurde.

Het komt hard aan als ze mij steeds weer vragen of ik wel mijn 'normale' controles bij de tandarts heb gehad. Ik ben daar altijd keurig heen geweest.
Dus waar het verhaal begon met een verkeerde stand van de kaken, overbeet, overbelaste kaakspieren ben ik doorverwezen naar de parodontoloog.

Gelukkig kon ik daar vorige week ook nog terecht en omdat ik eigenlijk geen andere keus heb, heb ik de koe bij de hoorns gevat en afspraken gemaakt om alles grondig aan te pakken.

Ik weet dat ik 4 kiezen ga kwijt raken, deze zijn niet meer te redden.
(waarvan 1 vorig jaar afbrak en weer keurig was opgebouwd door de (nieuwe) tandarts want 'die was nog prima de moeite waard').
Morgen, donderdag, zal de eerste behandeling plaats vinden.

Ik zie als een berg tegen de komende afspraken op maar ik ben eindelijk voor mijn gevoel op de goede weg.
Na het traject bij de parodontoloog wordt opnieuw bekeken wat er met mijn kaken en overbeet wordt gedaan.

Mijn tinnitus is momenteel door alle stress die het met zich mee brengt echt heel vervelend.
Maar wie weet heeft de behandeling van de parodontoloog wel een positief effect hierop.

Verder voor iedereen hier sterkte met waar hij of zij mee bezig is en geniet van het mooie weer.
Ik weet, het is warm, maar dit is beter dan die nare grijze regen. :)
pi_163875413
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:47 schreef Persefoneia het volgende:
Hey, ik heb al een poosje niets gepost, druk met allerlei afspraken.

Om een lang verhaal kort te maken, ik blijk behoorlijk parodontitis te hebben.
Ik dacht altijd dat ik goed bezig was, keurig mijn controles, was er iets mis, dan maakte ik keurig een afspraak.
Nou werd deze man op een gegeven moment ziek en er kwam een nieuwe tandarts. Dit is een vrij jonge meid en die begon voorzichtig te zeggen dat mijn gebit niet zo jofel was als ik altijd dacht. Zij vond het te complex en zo belandde ik bij de orthodontist, die het op zijn beurt complex noemde, zo belandde ik bij de kaakchirurg die het een puzzel noemde en mij voor een behandelplan naar het centrum bijzondere tandheelkunde stuurde.

Het komt hard aan als ze mij steeds weer vragen of ik wel mijn 'normale' controles bij de tandarts heb gehad. Ik ben daar altijd keurig heen geweest.
Dus waar het verhaal begon met een verkeerde stand van de kaken, overbeet, overbelaste kaakspieren ben ik doorverwezen naar de parodontoloog.
Helaas erg herkenbaar! Mijn oude tandarts heeft 5 jaar voor zijn pensioen bijna niets meer gedaan, alleen controle en het was zogenaamd goed.. Daarna kwam ik bij een andere tandarts en hommeles, al is het niet zo heftig als bij jou. Heel veel succes en sterkte O+
  woensdag 20 juli 2016 @ 11:12:18 #83
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_163875650
Tandartsen hebben het bij mij allang afgedaan. Wat een verziekte kutbranche is dat zeg. Ik moet de eerste tandarts die zich een mens mag noemen nog tegen komen.

En dat nog los van de tandproblemen zelf. Die vaak, ook in mijn geval, nog verergerd worden door de chronische ziekte ook. Het is ironisch maar tanden bevatten het hardste materiaal van het menselijk lichaam. Maar als je het niet meerdere malen per dag onderhoud valt het gewoon uit je bek weg. Of een scheve kaak of verstandskies verzwakt de boel.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  woensdag 20 juli 2016 @ 11:53:41 #84
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163876510
:@ ik heb een hele aardige tandarts. Speciaal voor angst patiënten. En dat gaat goed. Ik had ook wat achterstallig onderhoud van vorige tandarts.

Bloeduitslag terug, alles ok, schildklier ook aan de beterende hand, wel heb ik cholesterol.
Tevens gaan we weer starten met Ritalin voor mijn adhd.

Verder doorgestuurd naar de poh ggz. Zeer waarschijnlijk heb ik nog altijd de burnout, we gaan nu starten met cognitieve gedragstherapie. Zal ik jullie verder niet mee lastigvallen. Is psychisch.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 20 juli 2016 @ 12:03:16 #85
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163876775
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:47 schreef Persefoneia het volgende:
Hey, ik heb al een poosje niets gepost, druk met allerlei afspraken.

Om een lang verhaal kort te maken, ik blijk behoorlijk parodontitis te hebben.
Ik dacht altijd dat ik goed bezig was, keurig mijn controles, was er iets mis, dan maakte ik keurig een afspraak.
Nou werd deze man op een gegeven moment ziek en er kwam een nieuwe tandarts. Dit is een vrij jonge meid en die begon voorzichtig te zeggen dat mijn gebit niet zo jofel was als ik altijd dacht. Zij vond het te complex en zo belandde ik bij de orthodontist, die het op zijn beurt complex noemde, zo belandde ik bij de kaakchirurg die het een puzzel noemde en mij voor een behandelplan naar het centrum bijzondere tandheelkunde stuurde.

Het komt hard aan als ze mij steeds weer vragen of ik wel mijn 'normale' controles bij de tandarts heb gehad. Ik ben daar altijd keurig heen geweest.
Dus waar het verhaal begon met een verkeerde stand van de kaken, overbeet, overbelaste kaakspieren ben ik doorverwezen naar de parodontoloog.

Gelukkig kon ik daar vorige week ook nog terecht en omdat ik eigenlijk geen andere keus heb, heb ik de koe bij de hoorns gevat en afspraken gemaakt om alles grondig aan te pakken.

Ik weet dat ik 4 kiezen ga kwijt raken, deze zijn niet meer te redden.
(waarvan 1 vorig jaar afbrak en weer keurig was opgebouwd door de (nieuwe) tandarts want 'die was nog prima de moeite waard').
Morgen, donderdag, zal de eerste behandeling plaats vinden.

Ik zie als een berg tegen de komende afspraken op maar ik ben eindelijk voor mijn gevoel op de goede weg.
Na het traject bij de parodontoloog wordt opnieuw bekeken wat er met mijn kaken en overbeet wordt gedaan.

Mijn tinnitus is momenteel door alle stress die het met zich mee brengt echt heel vervelend.
Maar wie weet heeft de behandeling van de parodontoloog wel een positief effect hierop.

Verder voor iedereen hier sterkte met waar hij of zij mee bezig is en geniet van het mooie weer.
Ik weet, het is warm, maar dit is beter dan die nare grijze regen. :)
Sterkte!

Ik vind mijn tandarts ook niks meer, nog nooit wat met mijn gebit gehad en door dialyse een heel zwak gebit gekregen, ik moest naar hem toe voor een controle en hij moest mijn gebit beoordelen en dat sturen naar het niercentrum. Wou hij niet doen. Hij geloofde me niet ofzo, Na heel veel telefoontjes van mij en van het niercentrum zelf, heeft hij het via de post gestuurd. Terwijl het ook via de mail kon....

Nu wil ik dus niet meer naar die vent toe, en ben ik op zoek naar een ander.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163878175
Jeetje wat erg voor Mary Alice!! Bedankt Tom dat je ons op de hoogte houd, en Sylvana voor het sturen van het kaartje♡. Hoeveel ellende kan 1 persoon meemaken in haar leven?
  woensdag 20 juli 2016 @ 12:57:14 #87
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163878265
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 12:53 schreef caroro het volgende:
Jeetje wat erg voor Mary Alice!! Bedankt Tom dat je ons op de hoogte houd, en Sylvana voor het sturen van het kaartje♡. Hoeveel ellende kan 1 persoon meemaken in haar leven?
Zeg dat wel idd ;(
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163878427
Ik vind dit echt vreselijk, blijf er maar over nadenken.
Hoe is het toch mogelijk dat goede bedoelingen en hulp eindigen in zoiets? Is deze wereld echt zo vertyft?
En ik heb ook nog steeds in gedachten wat haar nu mankeert en vraag ik me oprecht af of ze er op het eind zonder blijvende schade uit komt.
Want laten we eerlijk zijn: Echt goed klinkt het allemaal niet.
pi_163878537
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:06 schreef vannelle het volgende:
Ik vind dit echt vreselijk, blijf er maar over nadenken.
Hoe is het toch mogelijk dat goede bedoelingen en hulp eindigen in zoiets? Is deze wereld echt zo vertyft?
En ik heb ook nog steeds in gedachten wat haar nu mankeert en vraag ik me oprecht af of ze er op het eind zonder blijvende schade uit komt.
Want laten we eerlijk zijn: Echt goed klinkt het allemaal niet.
Die man was mogelijk psychotisch. En hoe cru het ook klinkt, als je in die branche werkt, kom je gewoon veel in aanraking met mensen met dergelijke problematiek.
Die man zal er zelf ook niet voor gekozen hebben om psychotisch te zijn.
pi_163879160
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:12 schreef mootie het volgende:

[..]

Die man was mogelijk psychotisch. En hoe cru het ook klinkt, als je in die branche werkt, kom je gewoon veel in aanraking met mensen met dergelijke problematiek.
Die man zal er zelf ook niet voor gekozen hebben om psychotisch te zijn.
Dit klinkt misschien nog cru-er (?), vastbinden en geboeid af laten voeren, eigen veiligheid staat voorop.

Hopelijk komt het goed met MA, *duimen gaat!
pi_163879512
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:12 schreef mootie het volgende:

[..]

Die man was mogelijk psychotisch. En hoe cru het ook klinkt, als je in die branche werkt, kom je gewoon veel in aanraking met mensen met dergelijke problematiek.
Die man zal er zelf ook niet voor gekozen hebben om psychotisch te zijn.
Ik snap wat je bedoelt, het zal van die man idd geen kwade opzet zijn geweest maar dat is niet wat ik bedoel.
Wat ik wel bedoel is dat het vreselijk jammer is dat goede bedoelingen naar iemand anders eindigt in ernstig letsel bij degene die het alleen maar goed bedoelt.
Het zet me echt aan het denken.
  woensdag 20 juli 2016 @ 14:00:29 #92
3542 Gia
User under construction
pi_163879579
Tandarts hoef ik dan nooit meer naartoe. Was niet zo leuk dat alles eruit moest voor die kunstklep, maar nu toch wel makkelijk, en goedkoop. Want wat dat tegenwoordig kost! Daar word je niet vrolijk van.

Maare, sterkte Persefoneia, met de boel op orde laten brengen. En inderdaad, misschien lost dit je tinnitus wel op. Zou me niet verbazen.
pi_163879661
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 14:00 schreef Gia het volgende:
Tandarts hoef ik dan nooit meer naartoe. Was niet zo leuk dat alles eruit moest voor die kunstklep, maar nu toch wel makkelijk, en goedkoop. Want wat dat tegenwoordig kost! Daar word je niet vrolijk van.

Maare, sterkte Persefoneia, met de boel op orde laten brengen. En inderdaad, misschien lost dit je tinnitus wel op. Zou me niet verbazen.
Heb idd ook wel eens gelezen dat je gebit invloed kan hebben op je gehoor.
Geen idee hoe en wat maar het zou kunnen werken en dat zou mooi zijn!

Sterkte Persefoneia, ik begin alvast met duimen. ;)
  † In Memoriam † woensdag 20 juli 2016 @ 15:47:27 #94
137949 Disana
pi_163881993
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:47 schreef Persefoneia het volgende:
Hey, ik heb al een poosje niets gepost, druk met allerlei afspraken.

Om een lang verhaal kort te maken, ik blijk behoorlijk parodontitis te hebben.
Ik dacht altijd dat ik goed bezig was, keurig mijn controles, was er iets mis, dan maakte ik keurig een afspraak.
Nou werd deze man op een gegeven moment ziek en er kwam een nieuwe tandarts. Dit is een vrij jonge meid en die begon voorzichtig te zeggen dat mijn gebit niet zo jofel was als ik altijd dacht. Zij vond het te complex en zo belandde ik bij de orthodontist, die het op zijn beurt complex noemde, zo belandde ik bij de kaakchirurg die het een puzzel noemde en mij voor een behandelplan naar het centrum bijzondere tandheelkunde stuurde.

Het komt hard aan als ze mij steeds weer vragen of ik wel mijn 'normale' controles bij de tandarts heb gehad. Ik ben daar altijd keurig heen geweest.
Dus waar het verhaal begon met een verkeerde stand van de kaken, overbeet, overbelaste kaakspieren ben ik doorverwezen naar de parodontoloog.

Gelukkig kon ik daar vorige week ook nog terecht en omdat ik eigenlijk geen andere keus heb, heb ik de koe bij de hoorns gevat en afspraken gemaakt om alles grondig aan te pakken.

Ik weet dat ik 4 kiezen ga kwijt raken, deze zijn niet meer te redden.
(waarvan 1 vorig jaar afbrak en weer keurig was opgebouwd door de (nieuwe) tandarts want 'die was nog prima de moeite waard').
Morgen, donderdag, zal de eerste behandeling plaats vinden.

Ik zie als een berg tegen de komende afspraken op maar ik ben eindelijk voor mijn gevoel op de goede weg.
Na het traject bij de parodontoloog wordt opnieuw bekeken wat er met mijn kaken en overbeet wordt gedaan.

Mijn tinnitus is momenteel door alle stress die het met zich mee brengt echt heel vervelend.
Maar wie weet heeft de behandeling van de parodontoloog wel een positief effect hierop.

Verder voor iedereen hier sterkte met waar hij of zij mee bezig is en geniet van het mooie weer.
Ik weet, het is warm, maar dit is beter dan die nare grijze regen. :)
Ik kan me goed voorstellen dat je er tegenop ziet, dat zou ik ook doen. Maar het is voor je eigen bestwil en ik hoop voor jou dat ze er weer iets moois van kunnen maken.
pi_163882730
Update over Marie

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tom.
pi_163882747
Bedankt voor de lieve reacties.

Ook ik las het bericht van MA. Maar ik weet serieus niet wat ik moet zeggen.
Er is zo veel geweld op de wereld, zo veel agressie.
Ik kan daar slecht mee omgaan. Het maakt mij echt verdrietig.
pi_163882891
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 16:11 schreef MarieAlice het volgende:
Update over Marie

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tom.
Tom, er is werkelijk niemand die verwijten maakt en ook van mijn kant komt er alleen maar medeleven.
"Als dit dan..." of "Als zus dan zo" heeft niemand wat aan, achteraf kijk je er altijd anders tegenaan.
Ik hoop met heel mijn hart dat dit geen nadelige gevolgen gaat hebben op langere termijn.

Enneuh... Het is echt fijn dat je hier updates plaatst, dankjewel. ^O^
pi_163883960
Ik sluit me geheel aan bij vannelle ^O^
pi_163883974
Ik moest vandaag nuchter bloedprikken en ben daarna vergeten insuline te spuiten. :@ Kwam er rond 13:00 achter.
  woensdag 20 juli 2016 @ 16:53:00 #100
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163884042
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 16:11 schreef MarieAlice het volgende:
Update over Marie

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tom.
Bedankt dat je ons op de hoogte houdt!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 20 juli 2016 @ 17:47:48 #101
3542 Gia
User under construction
pi_163885378
Tom, bedankt voor de update.

Voel me een beetje schuldig dat we zo gemopperd hebben over het feit dat ze alles wat ze zelf mankeert, futiel en onbelangrijk vindt, vergeleken bij de andere verhalen. Goedbedoeld gemopperd, dan.

Eén, heel klein positief, puntje van dit ongeval. Ze heeft nu een paar dagen geen hoofdpijn en wordt straks uitgerust wakker. Voor zolang als dat duurt. Daarna moet ze nog meer pijn verwerken dan ze al moest. Misschien is dan een kunstmatig coma zo gek nog niet.

Ik hoop dat ze vlug, en geheel hersteld.
pi_163885528
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 16:11 schreef MarieAlice het volgende:
Update over Marie

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tom.
Fijn dat je ons op de hoogte houdt!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163885621
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 17:47 schreef Gia het volgende:
Tom, bedankt voor de update.

Voel me een beetje schuldig dat we zo gemopperd hebben over het feit dat ze alles wat ze zelf mankeert, futiel en onbelangrijk vindt, vergeleken bij de andere verhalen. Goedbedoeld gemopperd, dan.

Eén, heel klein positief, puntje van dit ongeval. Ze heeft nu een paar dagen geen hoofdpijn en wordt straks uitgerust wakker. Voor zolang als dat duurt. Daarna moet ze nog meer pijn verwerken dan ze al moest. Misschien is dan een kunstmatig coma zo gek nog niet.

Ik hoop dat ze vlug, en geheel hersteld.
Ik voel me niet schuldig. Ik schreef met de allerbeste bedoelingen, net als de anderen.
Het lijkt me alleen niet zo leuk voor Tom om te lezen.
  woensdag 20 juli 2016 @ 18:02:15 #104
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163885664
ik hou dit weer gewoon niet vol :'( waar kan ik nog heen vluchten..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163885701
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:47 schreef Persefoneia het volgende:
Hey, ik heb al een poosje niets gepost, druk met allerlei afspraken.

Om een lang verhaal kort te maken, ik blijk behoorlijk parodontitis te hebben.
Ik dacht altijd dat ik goed bezig was, keurig mijn controles, was er iets mis, dan maakte ik keurig een afspraak.
Nou werd deze man op een gegeven moment ziek en er kwam een nieuwe tandarts. Dit is een vrij jonge meid en die begon voorzichtig te zeggen dat mijn gebit niet zo jofel was als ik altijd dacht. Zij vond het te complex en zo belandde ik bij de orthodontist, die het op zijn beurt complex noemde, zo belandde ik bij de kaakchirurg die het een puzzel noemde en mij voor een behandelplan naar het centrum bijzondere tandheelkunde stuurde.

Het komt hard aan als ze mij steeds weer vragen of ik wel mijn 'normale' controles bij de tandarts heb gehad. Ik ben daar altijd keurig heen geweest.
Dus waar het verhaal begon met een verkeerde stand van de kaken, overbeet, overbelaste kaakspieren ben ik doorverwezen naar de parodontoloog.

Gelukkig kon ik daar vorige week ook nog terecht en omdat ik eigenlijk geen andere keus heb, heb ik de koe bij de hoorns gevat en afspraken gemaakt om alles grondig aan te pakken.

Ik weet dat ik 4 kiezen ga kwijt raken, deze zijn niet meer te redden.
(waarvan 1 vorig jaar afbrak en weer keurig was opgebouwd door de (nieuwe) tandarts want 'die was nog prima de moeite waard').
Morgen, donderdag, zal de eerste behandeling plaats vinden.

Ik zie als een berg tegen de komende afspraken op maar ik ben eindelijk voor mijn gevoel op de goede weg.
Na het traject bij de parodontoloog wordt opnieuw bekeken wat er met mijn kaken en overbeet wordt gedaan.

Mijn tinnitus is momenteel door alle stress die het met zich mee brengt echt heel vervelend.
Maar wie weet heeft de behandeling van de parodontoloog wel een positief effect hierop.

Verder voor iedereen hier sterkte met waar hij of zij mee bezig is en geniet van het mooie weer.
Ik weet, het is warm, maar dit is beter dan die nare grijze regen. :)
Jeetje, deze had je niet aan zien komen! Veel sterkte en ik vind het wel logisch klinken dat je oor- en tandproblemen met elkaar in verbinding staan.
pi_163885723
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 18:02 schreef superkimmi het volgende:
ik hou dit weer gewoon niet vol :'( waar kan ik nog heen vluchten..
Koud nat washandje in je nek? :*
  † In Memoriam † woensdag 20 juli 2016 @ 18:07:21 #107
137949 Disana
pi_163885772
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 18:02 schreef superkimmi het volgende:
ik hou dit weer gewoon niet vol :'( waar kan ik nog heen vluchten..
Zo weinig mogelijk bewegen, veel drinken, en inderdaad dat koude washandje.
pi_163886006
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 16:11 schreef MarieAlice het volgende:
Update over Marie

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tom.
Bedankt voor de update! En ja heel begrijpelijk al die "wat als" gedachtes, maar daarmee maken jullie jezelf alleen maar gek. Niemand zal jullie wat aanrekenen. Ik hoop dat het ontwaken uit de coma goed gaat. Fijn dat de zwelling iig al minder is.
pi_163886615
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 12:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Niet meer dan anders.
(Ja dat krijg je als je mobiel zit en geen quote-alerts krijgt...)

Als ik een ventilator op me richt 's nachts verga ik de volgende dag van de spierpijn. :o
  woensdag 20 juli 2016 @ 19:03:23 #110
3542 Gia
User under construction
pi_163886863
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 18:02 schreef superkimmi het volgende:
ik hou dit weer gewoon niet vol :'( waar kan ik nog heen vluchten..
Pfft, inderdaad. Ik zit nu voor de open tuindeuren. Net kwam mijn man voor binnen met de hond en zat ik even, heeeeeerlijk, op de tocht.
  woensdag 20 juli 2016 @ 19:04:04 #111
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163886880
Hopelijk kan ik vanacht wat beter slapen, Was enorm benauwd op mijn slaapkamer en mijn arm was ook enorm aan het auwh**ren. Kon er niet van slapen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 20 juli 2016 @ 19:06:31 #112
3542 Gia
User under construction
pi_163886932
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 18:50 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

(Ja dat krijg je als je mobiel zit en geen quote-alerts krijgt...)

Als ik een ventilator op me richt 's nachts verga ik de volgende dag van de spierpijn. :o
Ik heb nu de hele dag de plafondventilator al aanstaan op de slaapkamer in de hoop daarmee de ergste hitte buiten te laten. Heb die hor nog niet gevonden, dus de schuifpui kan nog niet open. Ja, kan wel, maar dan word ik de hele nacht als speldenkussen gebruikt voor de familie mug. Een hele grote familie hier, lijkt het wel.

Erger dan de hitte.....muggen!
  woensdag 20 juli 2016 @ 19:08:45 #113
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_163886975
"Fijn" om te lezen Tom, ik heb uiteraard ook de hele dag mijn vingers gekruist en alle goede hoop! O+

Dit weer, tsja, het is lekker makkelijk om te roepen van "je moet je gewoon niet zo druk maken en veel water drinken" maar ik kan hier ook echt bizar slecht tegen zeg, gatverdamme }:| .
Ik duw mijn hoofd 1x in de zoveel tijd onder de kraan en doe voor de rest bijzonder weinig, ja ik drink van die zoute bouillon want verder hoef ik niks met dit weer behalve water, is niet ideaal voor mijn zuur-verdiende aangekomen kilo'tjes maar ik weiger tegen mijn zin in te eten met dit weer.

Verder had ik gisteren dan het gesprek bij de gemeente en geloof het of niet, ik had eindelijk een NORMAAL persoon tegenover mij zitten, ze leek wel menselijk *O* .
Komt erop neer dat de gemeente gewoon even lekker hun smoel moet houden en dat we eerst de uitspraak van de Arboarts en Arbeidsdeskundige gaan afwachten, omdat de gemeente natuurlijk absoluut niet op de stoel van de dokter mag gaan zitten *O* ( niet dat ze dat nog durven bij mij, maar jullie snappen dat het een hele hoop frustraties scheelt in huize HJM ) !

Easy does it lieverds. En Pers succes met alle "nieuwe" ellende, helaas. Ik had hiervoor "tanden op elkaar" getypt, maar dat heb ik maar weer verwijderd, sorry, geef de schuld maar aan de warmte.. :')
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 20 juli 2016 @ 19:11:47 #114
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163887025
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 19:08 schreef houdjemond het volgende:
"Fijn" om te lezen Tom, ik heb uiteraard ook de hele dag mijn vingers gekruist en alle goede hoop! O+

Dit weer, tsja, het is lekker makkelijk om te roepen van "je moet je gewoon niet zo druk maken en veel water drinken" maar ik kan hier ook echt bizar slecht tegen zeg, gatverdamme }:| .
Ik duw mijn hoofd 1x in de zoveel tijd onder de kraan en doe voor de rest bijzonder weinig, ja ik drink van die zoute bouillon want verder hoef ik niks met dit weer behalve water, is niet ideaal voor mijn zuur-verdiende aangekomen kilo'tjes maar ik weiger tegen mijn zin in te eten met dit weer.

Verder had ik gisteren dan het gesprek bij de gemeente en geloof het of niet, ik had eindelijk een NORMAAL persoon tegenover mij zitten, ze leek wel menselijk *O* .
Komt erop neer dat de gemeente gewoon even lekker hun smoel moet houden en dat we eerst de uitspraak van de Arboarts en Arbeidsdeskundige gaan afwachten, omdat de gemeente natuurlijk absoluut niet op de stoel van de dokter mag gaan zitten *O* ( niet dat ze dat nog durven bij mij, maar jullie snappen dat het een hele hoop frustraties scheelt in huize HJM ) !

Easy does it lieverds. En Pers succes met alle "nieuwe" ellende, helaas. Ik had hiervoor "tanden op elkaar" getypt, maar dat heb ik maar weer verwijderd, sorry, geef de schuld maar aan de warmte.. :')
Fijn dat er nog fatsoenlijke mensen bij de gemeente zitten! *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 20 juli 2016 @ 19:12:28 #115
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_163887037
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 19:11 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Fijn dat er nog fatsoenlijke mensen bij de gemeente zitten! *O*
Extern bedrijf he :') . Die moeten de situatie van alle "uitkeringstrekkers" in kaart brengen voor eerder genoemde gemeente.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 20 juli 2016 @ 19:12:53 #116
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163887050
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 19:12 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Extern bedrijf he :') . Die moeten de situatie van alle "uitkeringstrekkers" in kaart brengen voor eerder genoemde gemeente.
Aah oke, dat verklaart een hoop. :')
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † woensdag 20 juli 2016 @ 19:13:46 #117
137949 Disana
pi_163887067
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 19:12 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Extern bedrijf he :') . Die moeten de situatie van alle "uitkeringstrekkers" in kaart brengen voor eerder genoemde gemeente.
Nou mooi dat dat nu is rechtgezet. Het zal wel een grote opluchting voor je zijn.
  woensdag 20 juli 2016 @ 19:15:15 #118
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_163887098
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 19:13 schreef Disana het volgende:

[..]

Nou mooi dat dat nu is rechtgezet. Het zal wel een grote opluchting voor je zijn.
Absoluut, heb afgesproken dat ik dan uit eigen initiatief laat weten wanneer ik mag verschijnen bij de arbeidsdeskundige en hoe dat gesprek is gegaan en tot die tijd laten ze me lekker met rust.
Plus zomervakantie dus ik gok dat daar nog wel wat dagen overheen gaan..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 20 juli 2016 @ 19:16:08 #119
3542 Gia
User under construction
pi_163887115
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 19:08 schreef houdjemond het volgende:

Ik duw mijn hoofd 1x in de zoveel tijd onder de kraan
Zat vanmorgen bij de kapper(sschool). Kapster moest nogal vaak mijn haar natspuiten, omdat het te snel droogde. Heb mezelf meerdere keren met die plantenspuit in mijn gezicht gespoten ter afkoeling.
  † In Memoriam † woensdag 20 juli 2016 @ 19:16:34 #120
137949 Disana
pi_163887125
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 19:15 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Absoluut, heb afgesproken dat ik dan uit eigen initiatief laat weten wanneer ik mag verschijnen bij de arbeidsdeskundige en hoe dat gesprek is gegaan en tot die tijd laten ze me lekker met rust.
Plus zomervakantie dus ik gok dat daar nog wel wat dagen overheen gaan..
Dat geeft tenminste blijk van vertrouwen vanuit de gemeente. Even geen gezeur meer totdat jij bepaalt dat het anders kan.
  woensdag 20 juli 2016 @ 19:18:48 #121
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_163887173
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 19:16 schreef Gia het volgende:

[..]

Zat vanmorgen bij de kapper(sschool). Kapster moest nogal vaak mijn haar natspuiten, omdat het te snel droogde. Heb mezelf meerdere keren met die plantenspuit in mijn gezicht gespoten ter afkoeling.
Ja lekker is dat hm? Gewoon even die nevel, ik heb zelf dan heel lang en dik haar dus dat blijft lekker koud en vochtig op mijn rug.
Ik keek net in de spiegel, maargoed :') hoef de deur toch niet meer uit.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 19:16 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat geeft tenminste blijk van vertrouwen vanuit de gemeente. Even geen gezeur meer totdat jij bepaalt dat het anders kan.
Precies, want dat was wel de grootste frustratie, ik bedoel ik WIL wel wat gaan doen binnenkort maar je kan me nu moeilijk aan het werk zetten uit het niks, zowel mentaal als fysiek lukt dat gewoon nog even niet.
En beter nog, ik voelde me eindelijk eens serieus genomen. Denk dat dat vrouwtje net zo oud was als ik of misschien ietsje ouder en ze schrok echt oprecht van mijn verhaal. Mooi!
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 20 juli 2016 @ 19:38:49 #122
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163887642
koud washandje, ijsflessen, ventilator, ik heb het allemaal, maar het neemt de benauwdheid niet weg :(
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  woensdag 20 juli 2016 @ 19:44:17 #123
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163887768
Ik verheug me haast op dialyse morgen. Dan zit ik onder een deken omdat ik het koud dan heb _O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 20 juli 2016 @ 19:44:31 #124
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163887775
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 19:38 schreef superkimmi het volgende:
koud washandje, ijsflessen, ventilator, ik heb het allemaal, maar het neemt de benauwdheid niet weg :(
;(
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † woensdag 20 juli 2016 @ 19:55:56 #125
137949 Disana
pi_163888067
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 19:38 schreef superkimmi het volgende:
koud washandje, ijsflessen, ventilator, ik heb het allemaal, maar het neemt de benauwdheid niet weg :(
Het is momenteel inderdaad heel benauwd.
pi_163888110
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 19:38 schreef superkimmi het volgende:
koud washandje, ijsflessen, ventilator, ik heb het allemaal, maar het neemt de benauwdheid niet weg :(
Met je voeten in een bak koud water is fijn tegen de hitte, maar zal inderdaad weinig helpen tegen benauwdheid.
pi_163898349
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 19:38 schreef superkimmi het volgende:
koud washandje, ijsflessen, ventilator, ik heb het allemaal, maar het neemt de benauwdheid niet weg :(
Hoe gaat het nu?
  donderdag 21 juli 2016 @ 07:05:14 #128
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163898355
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163898459
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 07:05 schreef LPFAN het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balen! Dit is echt erg en niet leuk meer. Je was toch bezig een oplossing te zoeken? Wil dat vlotten?
  donderdag 21 juli 2016 @ 07:32:13 #130
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163898469
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 07:30 schreef Adriane het volgende:

[..]

Balen! Dit is echt erg en niet leuk meer. Je was toch bezig een oplossing te zoeken? Wil dat vlotten?
Ja, ik moet naar de huisarts maar ik zit met de vakantieperiode. Ik hoop volgende week terecht te kunnen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 21 juli 2016 @ 08:13:04 #131
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163898694
Blegh en de taxi is veel te laat. Kan er ook nog wel bij.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 21 juli 2016 @ 08:57:37 #132
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163899100
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 07:03 schreef Adriane het volgende:

[..]

Hoe gaat het nu?
Zeer slecht geslapen, dus weinig energie wat weer meer benauwdheid veroorzaakt. Maar kon daarvoor wel al vanaf half 6 in de tuin zitten en de koele ochtendlucht doet me dusver erg goed :)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  donderdag 21 juli 2016 @ 08:58:28 #133
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163899113
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 07:05 schreef LPFAN het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He jakkes! Het lijkt ook nog alsof t bij jou vaker de tijd van de maand is -.-

Sterkte vandaag :*
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  donderdag 21 juli 2016 @ 09:11:00 #134
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163899244
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 08:58 schreef superkimmi het volgende:

[..]

He jakkes! Het lijkt ook nog alsof t bij jou vaker de tijd van de maand is -.-

Sterkte vandaag :*
Is gelukkig niet zo ;p Thanks, prikken ging ook weer k*t dus het is zo'n dag.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 21 juli 2016 @ 09:31:37 #135
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163899517
Ik moet stoppen met de boullion om te kijken of ik er zonder kan. Ben benieuwd.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163899710
Gister ff het Caviahok (1.20 bij 60) schoongemaakt, vandaag een spierrrpijn. :o

Ook slecht geslapen vannacht... Ik heb last van het licht en dan helpt het niet als iemand tóch het gordijn een stukje open doet (terwijl ik had gevraagd of ie dicht mocht en dat werd gedaan). En het helpt ook niet echt als er licht van een schermpje afkomt...
  donderdag 21 juli 2016 @ 10:35:52 #137
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163900529
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 07:05 schreef LPFAN het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na maandje de pil slikken bij de implanon ben ik nu niet meer aan het bloeden.
Nadat ik stopte met de pil, 1week ongesteld geweest en daarna niks meer. _O_
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  donderdag 21 juli 2016 @ 10:51:09 #138
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163900799
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 10:35 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Na maandje de pil slikken bij de implanon ben ik nu niet meer aan het bloeden.
Nadat ik stopte met de pil, 1week ongesteld geweest en daarna niks meer. _O_
Wat fijn! *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 21 juli 2016 @ 14:50:17 #139
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163906286
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 10:51 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Wat fijn! *O*
Dus er is wat aan te doen :P
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_163907982
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 08:57 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Zeer slecht geslapen, dus weinig energie wat weer meer benauwdheid veroorzaakt. Maar kon daarvoor wel al vanaf half 6 in de tuin zitten en de koele ochtendlucht doet me dusver erg goed :)
Dat is dan wel fijn.
Ik heb nu meer last van de warmte, dan gisteren,ondanks dat de temperatuur lager is. Ik vind het een stuk benauwder.
pi_163909171
LPFAN pfftt gaat lekker vandaag zeg :( Knuffel :*

Pris, fijn dat je nu niet meer ongesteld bent!

Jaimy, waarom werd dat gordijn dan toch weer open gedaan? En kan dat scherm niet op nightmode? Of zelf een slaapmasker opdoen ofzo zodat je er geen last van hebt :?

Ik heb het kaartje voor Marie-Alice gekocht. Vanavond ff schrijven met alle namen (hopelijk vergeet ik niemand ;) ) en dan kan hij morgen op de post ^O^
pi_163909917
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 17:06 schreef Sylvana het volgende:
LPFAN pfftt gaat lekker vandaag zeg :( Knuffel :*

Pris, fijn dat je nu niet meer ongesteld bent!

Jaimy, waarom werd dat gordijn dan toch weer open gedaan? En kan dat scherm niet op nightmode? Of zelf een slaapmasker opdoen ofzo zodat je er geen last van hebt :?

Ik heb het kaartje voor Marie-Alice gekocht. Vanavond ff schrijven met alle namen (hopelijk vergeet ik niemand ;) ) en dan kan hij morgen op de post ^O^
Super dat je dit doet. Een kaartje krijgen is altijd leuk.
  donderdag 21 juli 2016 @ 18:09:43 #143
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163910546
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 17:06 schreef Sylvana het volgende:
LPFAN pfftt gaat lekker vandaag zeg :( Knuffel :*

Pris, fijn dat je nu niet meer ongesteld bent!

Jaimy, waarom werd dat gordijn dan toch weer open gedaan? En kan dat scherm niet op nightmode? Of zelf een slaapmasker opdoen ofzo zodat je er geen last van hebt :?

Ik heb het kaartje voor Marie-Alice gekocht. Vanavond ff schrijven met alle namen (hopelijk vergeet ik niemand ;) ) en dan kan hij morgen op de post ^O^
Ja is wel fijn dat dat over is. Nu nog die diarree die al 6wkn duurt weg en dan hoop ik dat het wat beter gaat.
Vannacht ga ik richting Frankrijk rijden B-) en dan ben ik over twee weken weer terug. #holidaymode
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  donderdag 21 juli 2016 @ 18:11:44 #144
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163910581
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 17:06 schreef Sylvana het volgende:
LPFAN pfftt gaat lekker vandaag zeg :( Knuffel :*

Pris, fijn dat je nu niet meer ongesteld bent!

Jaimy, waarom werd dat gordijn dan toch weer open gedaan? En kan dat scherm niet op nightmode? Of zelf een slaapmasker opdoen ofzo zodat je er geen last van hebt :?

Ik heb het kaartje voor Marie-Alice gekocht. Vanavond ff schrijven met alle namen (hopelijk vergeet ik niemand ;) ) en dan kan hij morgen op de post ^O^
^O^

Ben net wakker, weer eens in slaap gevallen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163912122
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 18:09 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Ja is wel fijn dat dat over is. Nu nog die diarree die al 6wkn duurt weg en dan hoop ik dat het wat beter gaat.
Vannacht ga ik richting Frankrijk rijden B-) en dan ben ik over twee weken weer terug. #holidaymode
Jeetje dat is ook al lang zeg. Ik hoop ook dat het snel weg is en een fijne vakantie ^O^
pi_163912771
Kaartje voor Marie-Alice met de namen. Haar kennende houdt ze niet van die "zware" sterkte-/beterschapskaarten. Dus vandaar deze :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik iedereen? :)
  donderdag 21 juli 2016 @ 20:20:02 #147
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163913209
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:02 schreef Sylvana het volgende:
Kaartje voor Marie-Alice met de namen. Haar kennende houdt ze niet van die "zware" sterkte-/beterschapskaarten. Dus vandaar deze :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik iedereen? :)
Volgens mij heb je iedereen idd ^O^
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163913597
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:02 schreef Sylvana het volgende:
Kaartje voor Marie-Alice met de namen. Haar kennende houdt ze niet van die "zware" sterkte-/beterschapskaarten. Dus vandaar deze :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik iedereen? :)
Goede keuze ^O^
pi_163913664
Mooi Sylvana O+
pi_163914186
Dankjullie O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 21 juli 2016 @ 21:22:35 #151
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163914945
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:57 schreef Sylvana het volgende:
Dankjullie O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 21 juli 2016 @ 21:46:50 #152
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163915751
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 19:36 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Jeetje dat is ook al lang zeg. Ik hoop ook dat het snel weg is en een fijne vakantie ^O^
De huisarts wil er niks aan doe, hoort bij mijn Prikkelbare darm syndroom 8)7
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  donderdag 21 juli 2016 @ 22:02:37 #153
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163916136
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:46 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

De huisarts wil er niks aan doe, hoort bij mijn Prikkelbare darm syndroom 8)7
Lekker dan.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163916411
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 17:47 schreef twiFight het volgende:

[..]

Met vakantie lukt het wat minder, maar als ik een paar dagen niks heb te doen dan vertel ik dat niemand. Want dan claimen andere mensen die tijd gelijk. Laat ze maar lekker denken dat ik het nog druk heb. Vrije tijd is heerlijk, maar als andere mensen dat weten en die tijd gaan claimen is het geen vrije tijd meer. Ik baal wel nu ik werkloos ben dat ik werk niet meer als excuus heb.
En dus moet jij leren om te vertellen dat je een vrije dag of vakantie hebt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_163916412
Als het kaartje nog niet weg is, mag mijn naam wel over een weggetypexte naam heen.
pi_163916473
Tijdje niet aanwezig geweest hier. Ik heb af en toe van die momenten dat ik er niet aan wil denken dat ik ziek ben en ik gewoon door wil gaan met leven. Maar op een bepaald punt moet je er toch weer bewust mee omgaan. Maargoed, vandaar dat ik dus af en toe afwezig ben.

Ik heb van de week het boek 'Pijn en het brein' gelezen. Kent iemand dat? Vond het wel interessant. Niet alles toepasbaar, maar zeker goed om te lezen als je te maken hebt met chronische pijn of vermoeidheid.
pi_163916659
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 22:11 schreef Aspergermeisje het volgende:
Als het kaartje nog niet weg is, mag mijn naam wel over een weggetypexte naam heen.
Top ^O^

quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:46 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

De huisarts wil er niks aan doe, hoort bij mijn Prikkelbare darm syndroom 8)7
Nou lekker dan idd 8)7
  donderdag 21 juli 2016 @ 22:22:55 #158
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163916773
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 22:13 schreef Aspergermeisje het volgende:
Tijdje niet aanwezig geweest hier. Ik heb af en toe van die momenten dat ik er niet aan wil denken dat ik ziek ben en ik gewoon door wil gaan met leven. Maar op een bepaald punt moet je er toch weer bewust mee omgaan. Maargoed, vandaar dat ik dus af en toe afwezig ben.

Ik heb van de week het boek 'Pijn en het brein' gelezen. Kent iemand dat? Vond het wel interessant. Niet alles toepasbaar, maar zeker goed om te lezen als je te maken hebt met chronische pijn of vermoeidheid.
Is juist ook goed dat je gewoon door wilt gaan met je leven! Ik ken het boek niet. Aanrader?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163916843
Mooi kaartje Sylvana ^O^
pi_163916937
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 22:22 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Is juist ook goed dat je gewoon door wilt gaan met je leven! Ik ken het boek niet. Aanrader?
Het gaat heel erg over hypersensitisatie. Dus dat bij chronische pijn de schade van het weefsel allang weg is, maar je systeem zo aangepast is geraakt dat je pijn blijft houden. Hoe dat allemaal werkt en hoe je het kunt doorbreken.

Bij migraine is dat bijvoorbeeld al wat minder toepasbaar, want dan is er nooit schade van weefsel geweest. En ook het opbouwen van activiteiten, waarbij vermoeidheid en pijn geen excuus zijn, is lastig bij migraine, want dan wil je gewoon heel stil in een donkere kamer liggen en van elke beweging krijg je veel meer pijn.

Maar het hielp wel om te lezen welke delen van je hersenen allemaal bij pijn betrokken zijn en met het programma voor het opbouwen van energiereserves (door na een bepaalde tijd actief te zijn geweest 15-20 minuten te gaan liggen) kan ik meer.
pi_163917007
Trouwens, wisten jullie dat ik kaarten ontwikkeld heb speciaal voor bijvoorbeeld mensen die chronisch ziek zijn (nu het toch over kaarten gaat)? Want soms is beterschap dan niet echt toepasselijk, maar deze kaarten kun je dan wel sturen: http://a-typist.nl/product/steuntje-in-de-rug-kaarten-2677

Zijn mijn eigen foto's en vanuit mijn ervaring met chronisch ziek zijn (en mensen in mijn omgeving die niet meer beter werden, waar je ook geen beterschap tegen kunt zeggen) heb ik dat bedacht. :)
pi_163917047
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 22:31 schreef Aspergermeisje het volgende:
Trouwens, wisten jullie dat ik kaarten ontwikkeld heb speciaal voor bijvoorbeeld mensen die chronisch ziek zijn (nu het toch over kaarten gaat)? Want soms is beterschap dan niet echt toepasselijk, maar deze kaarten kun je dan wel sturen: http://a-typist.nl/product/steuntje-in-de-rug-kaarten-2677

Zijn mijn eigen foto's en vanuit mijn ervaring met chronisch ziek zijn (en mensen in mijn omgeving die niet meer beter werden, waar je ook geen beterschap tegen kunt zeggen) heb ik dat bedacht. :)
Oh wauw wat een mooie kaarten! O+
pi_163917133
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 22:33 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Oh wauw wat een mooie kaarten! O+
Dank je. Ik ben er ook erg blij mee hoe ze zijn geworden. En dat bleek dat er dus echt behoefte aan was, want heel veel mensen herkenden dat: wat moet je iemand sturen die niet meer beter wordt? Zijn al meer dan 100 sets verkocht. Inmiddels aan de tweede druk begonnen. :o :)
  donderdag 21 juli 2016 @ 22:36:25 #164
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163917152
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:02 schreef Sylvana het volgende:
Kaartje voor Marie-Alice met de namen. Haar kennende houdt ze niet van die "zware" sterkte-/beterschapskaarten. Dus vandaar deze :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik iedereen? :)
Yeps.

Ik worstel weer met mezelf maar ga het bespreken bij de psychotherapeute.

:{
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  donderdag 21 juli 2016 @ 22:46:43 #165
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163917424
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 22:31 schreef Aspergermeisje het volgende:
Trouwens, wisten jullie dat ik kaarten ontwikkeld heb speciaal voor bijvoorbeeld mensen die chronisch ziek zijn (nu het toch over kaarten gaat)? Want soms is beterschap dan niet echt toepasselijk, maar deze kaarten kun je dan wel sturen: http://a-typist.nl/product/steuntje-in-de-rug-kaarten-2677

Zijn mijn eigen foto's en vanuit mijn ervaring met chronisch ziek zijn (en mensen in mijn omgeving die niet meer beter werden, waar je ook geen beterschap tegen kunt zeggen) heb ik dat bedacht. :)
Wat gaaf!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163917555
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 22:35 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Dank je. Ik ben er ook erg blij mee hoe ze zijn geworden. En dat bleek dat er dus echt behoefte aan was, want heel veel mensen herkenden dat: wat moet je iemand sturen die niet meer beter wordt? Zijn al meer dan 100 sets verkocht. Inmiddels aan de tweede druk begonnen. :o :)
Echt super gaaf en idd veel toepaselijker :Y
Ook voor bijv mensen in ggz-opnames, waar ik er veel van ken.
pi_163917668
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 22:50 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Echt super gaaf en idd veel toepaselijker :Y
Ook voor bijv mensen in ggz-opnames, waar ik er veel van ken.
Ja inderdaad, ook voor mensen die het psychisch gezien moeilijk hebben. Of wat ik bijvoorbeeld ook al hoorde is dat iemand er eentje gestuurd had naar een vriendin die een miskraam had gehad. Maar ook positievere dingen, zoals iemand die voor het eerst een dansoptreden had of iemand die een grote reis ging maken.
pi_163917720
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 22:54 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ja inderdaad, ook voor mensen die het psychisch gezien moeilijk hebben. Of wat ik bijvoorbeeld ook al hoorde is dat iemand er eentje gestuurd had naar een vriendin die een miskraam had gehad. Maar ook positievere dingen, zoals iemand die voor het eerst een dansoptreden had of iemand die een grote reis ging maken.
Gaaf hoor :Y
  vrijdag 22 juli 2016 @ 04:49:01 #169
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163921039
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 22:36 schreef sararaats het volgende:

[..]

Yeps.

Ik worstel weer met mezelf maar ga het bespreken bij de psychotherapeute.

:{
Hier nog 1 :N
Maar sterkte dan :*
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_163921053
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 22:29 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Het gaat heel erg over hypersensitisatie. Dus dat bij chronische pijn de schade van het weefsel allang weg is, maar je systeem zo aangepast is geraakt dat je pijn blijft houden. Hoe dat allemaal werkt en hoe je het kunt doorbreken.

Bedoel je een soort van fantoompijn?
Mijn opa bijvoorbeeld heeft ooit zijn wijsvinger verloren door een stommiteit met een cirkelzaag maar hij heeft echt nog tientallen jaren last gehad van pijn of jeuk aan die vinger die al lang in de prullenbak lag.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 05:22:00 #171
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_163921092
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:02 schreef Sylvana het volgende:
Kaartje voor Marie-Alice met de namen. Haar kennende houdt ze niet van die "zware" sterkte-/beterschapskaarten. Dus vandaar deze :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik iedereen? :)
Super lieve Sylvana!
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 22 juli 2016 @ 05:27:04 #172
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_163921101
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_163921236
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 05:27 schreef houdjemond het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is zeker een heftige beslissing ja. Maar soms wel beter om voor jezelf te kiezen. Knuffel :*

En dankje :)
pi_163921240
Wat mooi gedaan Aspergermeisje O+

Sterkte HJM.. ingrijpende beslissing hoor, weet er alles van ;)

Ik ben MOE -O- Peuter stond om 0430 naast m'n bed omdat er een poes rond z'n dakraam aan het spoken was. Gelukkig hangt er een horgordijntje voor, anders was het beest binnen geweest :')
Enfin; geen oog meer dicht gedaan.

Zo eerst werken en daarna weer richting LP *O* Leuk leuk!
pi_163921245
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 06:58 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat mooi gedaan Aspergermeisje O+

Sterkte HJM.. ingrijpende beslissing hoor, weet er alles van ;)

Ik ben MOE -O- Peuter stond om 0430 naast m'n bed omdat er een poes rond z'n dakraam aan het spoken was. Gelukkig hangt er een horgordijntje voor, anders was het beest binnen geweest :')
Enfin; geen oog meer dicht gedaan.

Zo eerst werken en daarna weer richting LP *O* Leuk leuk!
Poeh das wel erg vroeg ja. Werkse en veel plezier bij LPFAN vanmiddag! *O*
pi_163921467
Mooie kaart Sylvana. Ik hoop dat MA snel weer herstelt.

Uitleg van mijn behandeling bij de parodontoloog.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag lekker kalm aan doen. Het heeft hier net geregend en als ik buienradar mag geloven, wordt het een dag met een filmpje en haakwerk op de bank :)

Voor iedereen een fijne dag. Veel plezier voor de forumdames die elkaar gaan bezoeken.
pi_163921526
Pfoe Pers, heftig hoor.. Ik hoop voor je dat de na-pijn meevalt, en alvast sterkte voor de volgende behandelingen!

Iedereen een fijne zonnige dag toegewenst :)
pi_163921662
Heftig hoor, Pers. Veel sterkte met alle behandelingen.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 08:16:31 #179
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163921726
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 05:27 schreef houdjemond het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knuffie.

Vannacht weer een aanval gehad maar voel me beter.

Ik vertrek vanmiddag naar Center Parcs De Eemhof *O*

Regenbui en onweer gehad O+
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_163921727
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 04:55 schreef vannelle het volgende:

[..]

Bedoel je een soort van fantoompijn?
Mijn opa bijvoorbeeld heeft ooit zijn wijsvinger verloren door een stommiteit met een cirkelzaag maar hij heeft echt nog tientallen jaren last gehad van pijn of jeuk aan die vinger die al lang in de prullenbak lag.
Fantoompijn werd wel vaak genoemd ja. Er werd bijvoorbeeld gezegd dat sommige mensen zo wanhopig zijn van de pijn in hun arm dat ze die willen laten amputeren. Maar dat dat geen zin heeft, omdat de pijn dan blijft, omdat de 'kaart' in je hersenen niet verandert. Die denken dat die arm er nog is.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 09:35:37 #181
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163922497
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 07:42 schreef Persefoneia het volgende:
Mooie kaart Sylvana. Ik hoop dat MA snel weer herstelt.

Uitleg van mijn behandeling bij de parodontoloog.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag lekker kalm aan doen. Het heeft hier net geregend en als ik buienradar mag geloven, wordt het een dag met een filmpje en haakwerk op de bank :)

Voor iedereen een fijne dag. Veel plezier voor de forumdames die elkaar gaan bezoeken.
Beterschap! :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 22 juli 2016 @ 09:36:13 #182
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163922505
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 05:27 schreef houdjemond het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 22 juli 2016 @ 10:10:26 #183
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163923045
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 05:27 schreef houdjemond het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sterkte, ik heb een aantal jaren terug hetzelfde gedaan en hoe nodig die dingen soms ook zijn, het blijft heel moeilijk..

de hitte in mn slaapkamer was nog niet helemaal weggetrokken maar na de dramatische nacht de nacht ervoor toch daar geslapen. Best goed geslapen, maar nu wel heel veel aan het nahoesten om alle troep eruit te krijgen. Nouja, verder is het beter weer nu dus komt wel goed :)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163923114
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:02 schreef Sylvana het volgende:
Kaartje voor Marie-Alice met de namen. Haar kennende houdt ze niet van die "zware" sterkte-/beterschapskaarten. Dus vandaar deze :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik iedereen? :)
Super. ^O^
pi_163925927
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:02 schreef Sylvana het volgende:
Kaartje voor Marie-Alice met de namen. Haar kennende houdt ze niet van die "zware" sterkte-/beterschapskaarten. Dus vandaar deze :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik iedereen? :)
Super Sylvana, tof kaartje ^O^ O+
  vrijdag 22 juli 2016 @ 12:51:24 #186
3542 Gia
User under construction
pi_163926142
Mooie kaart Sylvana. Dank je wel.

Jouw kaarten, aspergemeisje, zien er erg mooi uit.
Inderdaad is het soms moeilijk om een goede kaart te zoeken, vooral voor mensen waarvan je weet dat ze nooit meer beter worden, of die binnenkort gaan sterven.
De moeder van mijn schoonzusje gaat nu hard achteruit. Kreeg zomaar plompverloren te horen dat ze niet lang meer te leven had, terwijl ze kort daarvoor nog op de tennisbaan stond.
Moet hier veel aan denken. Ze gaan een moeilijke tijd tegemoet.
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2016 @ 16:38:57 #187
137949 Disana
pi_163931400
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 22:31 schreef Aspergermeisje het volgende:
Trouwens, wisten jullie dat ik kaarten ontwikkeld heb speciaal voor bijvoorbeeld mensen die chronisch ziek zijn (nu het toch over kaarten gaat)? Want soms is beterschap dan niet echt toepasselijk, maar deze kaarten kun je dan wel sturen: http://a-typist.nl/product/steuntje-in-de-rug-kaarten-2677

Zijn mijn eigen foto's en vanuit mijn ervaring met chronisch ziek zijn (en mensen in mijn omgeving die niet meer beter werden, waar je ook geen beterschap tegen kunt zeggen) heb ik dat bedacht. :)
Een mooi idee, Aspergermeisje. En fijn dat ze zo'n succes zijn.
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2016 @ 16:39:34 #188
137949 Disana
pi_163931419
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 05:27 schreef houdjemond het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms kan het niet anders en moet je voor jezelf kiezen.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 21:58:13 #189
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_163940802
Dank voor de lieve berichtjes O+ !

Ben wel helemaal klaar met die warmte, of nouja, meer de luchtvochtigheid met plakken en alles is klam, werkt niet echt goed op mijn humeur of energie.
Was vanmiddag even in slaap gevallen.. van half 1 tot 5. |:(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_163941222
Dankjulliewel allemaal O+
Kaartje is op de post.

HJM, dan had je het wel nodig zeg :*
Persefoneia, jeetje wat een heftig traject, veel sterkte :*

Hier gaat het verder nog niet echt lekker. Maar wel op de laptop allerlei dingen gedaan, dus toch iets nuttigs gedaan. Heb mn kasboek bijgewerkt, rekeningen betaald, ingeschreven bij de woningstichting (voor het geval dat...ooit...hopelijk niet) en eigen verklaring van CBR ingevuld en uitgeprint. Verklaring van internist voor mn diabetes heb ik al, nu nog verklaring op therapie laten invullen en dan kan ik alles opsturen. En dan maar hopen dat ik gewoon weer een nieuw rijbewijs krijg. Wel gewoon k*t dat je al die kosten zelf moet betalen. Zo'n verklaring laten invullen door de internist kostte gewoon bijna 40 euro -O-
Ben benieuwd wat ze bij de GGZ ervoor rekenen...
  vrijdag 22 juli 2016 @ 22:50:56 #191
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163942473
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 22:12 schreef Sylvana het volgende:
Dankjulliewel allemaal O+
Kaartje is op de post.

HJM, dan had je het wel nodig zeg :*
Persefoneia, jeetje wat een heftig traject, veel sterkte :*

Hier gaat het verder nog niet echt lekker. Maar wel op de laptop allerlei dingen gedaan, dus toch iets nuttigs gedaan. Heb mn kasboek bijgewerkt, rekeningen betaald, ingeschreven bij de woningstichting (voor het geval dat...ooit...hopelijk niet) en eigen verklaring van CBR ingevuld en uitgeprint. Verklaring van internist voor mn diabetes heb ik al, nu nog verklaring op therapie laten invullen en dan kan ik alles opsturen. En dan maar hopen dat ik gewoon weer een nieuw rijbewijs krijg. Wel gewoon k*t dat je al die kosten zelf moet betalen. Zo'n verklaring laten invullen door de internist kostte gewoon bijna 40 euro -O-
Ben benieuwd wat ze bij de GGZ ervoor rekenen...
Jeetje :{
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163943527
Jeetje Sylvana.. wat een bureaucratie :r
Waarom moest je een (her)keuring voor je rijbewijs? Medicatie?

En HJM; soms is het lekker om toe te geven aan je slaap, dan heb je het écht nodig gehad! :*

Ik heb het aardig gered ondanks dat ik om half 5 al wakker was :') Lekker gewerkt, met een voldaan gevoel weggegaan (kreeg zelfs nog de vraag of ik vaker wou komen O+ ) Doet me goed!

Daarna gezellig bij LP geweest, samen naar de bios O+ Was zo leuk!
pi_163943626
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 22:50 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Jeetje :{
Idd, stom gedoe :(

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 23:20 schreef Poesopstokje het volgende:
Jeetje Sylvana.. wat een bureaucratie :r
Waarom moest je een (her)keuring voor je rijbewijs? Medicatie?

En HJM; soms is het lekker om toe te geven aan je slaap, dan heb je het écht nodig gehad! :*

Ik heb het aardig gered ondanks dat ik om half 5 al wakker was :') Lekker gewerkt, met een voldaan gevoel weggegaan (kreeg zelfs nog de vraag of ik vaker wou komen O+ ) Doet me goed!

Daarna gezellig bij LP geweest, samen naar de bios O+ Was zo leuk!
Nee, hij verloopt in november. Heb nooit eerder aangegeven dat ik diabetes heb gekregen of in therapie was :@
Fijn dat je het ondanks je vroege opstaan gered hebt en zo'n leuke dag hebt gehad O+
pi_163943706
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 23:22 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Idd, stom gedoe :(

[..]

Nee, hij verloopt in november. Heb nooit eerder aangegeven dat ik diabetes heb gekregen of in therapie was :@
Fijn dat je het ondanks je vroege opstaan gered hebt en zo'n leuke dag hebt gehad O+
Moest je dat invullen? :@
Ik mocht het van m'n instructeur verzwijgen (autisme), had me anders ook bakken met geld gekost..
pi_163943756
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 23:24 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Moest je dat invullen? :@
Ik mocht het van m'n instructeur verzwijgen (autisme), had me anders ook bakken met geld gekost..
Toen ik mn rijbewijs haalde had ik het nog niet. Maar eigenlijk moet je het als je gezondheidstoestand wijzigt doorgeven kwam ik dus achter. Maar dat heb ik dus ook niet gedaan. Nu pas bij verlenging na 10 jaar dat ik die eigen verklaring opnieuw ingevuld heb.
Verzwijgen mag eigenlijk niet, je moet het naar waarheid invullen.
pi_163943795
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 23:26 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Toen ik mn rijbewijs haalde had ik het nog niet. Maar eigenlijk moet je het als je gezondheidstoestand wijzigt doorgeven kwam ik dus achter. Maar dat heb ik dus ook niet gedaan. Nu pas bij verlenging na 10 jaar dat ik die eigen verklaring opnieuw ingevuld heb.
Verzwijgen mag eigenlijk niet, je moet het naar waarheid invullen.
Vind het maar vreemd.. je rijgedrag wordt toch niet opeens aangetast omdat je diabetes hebt gekregen?
pi_163943879
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 23:27 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Vind het maar vreemd.. je rijgedrag wordt toch niet opeens aangetast omdat je diabetes hebt gekregen?
Nouja het gaat ze vooral om de hypo's die je dan kunt hebben die gevaarlijk zijn. Vandaar dat arts moet verklaren dat je geen hypo-unawareness hebt en je goed met je diabetes omgaat.
Als je complicaties hebt aan je ogen of neuropathie (geen gevoel) aan je voeten is het natuurlijk ook wel gevaarlijk.
pi_163943947
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 23:29 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nouja het gaat ze vooral om de hypo's die je dan kunt hebben die gevaarlijk zijn. Vandaar dat arts moet verklaren dat je geen hypo-unawareness hebt en je goed met je diabetes omgaat.
Aha, that makes sense.
Ben niet zo thuis in diabetes, sorry dat ik dat over het hoofd zag :@
pi_163943960
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 23:31 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Aha, that makes sense.
Ben niet zo thuis in diabetes, sorry dat ik dat over het hoofd zag :@
Ik had hem nog meer ge-edit met extra uitleg nog :)
pi_163944066
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 23:31 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik had hem nog meer ge-edit met extra uitleg nog :)
Got it ^O^
  zaterdag 23 juli 2016 @ 09:13:08 #201
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163948136
Prikken ging als een speer vandaag ^O^ Mijn hartslag was net 63 :o Schrok er van.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 23 juli 2016 @ 09:57:18 #202
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163948570
Ontwaakt in De Eemhof.

Knuffels voor iedereen.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_163948585
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 09:13 schreef LPFAN het volgende:
Prikken ging als een speer vandaag ^O^ Mijn hartslag was net 63 :o Schrok er van.
Fijn en zo dat is laag!

Sara veel plezier in de Eemhof!
  zaterdag 23 juli 2016 @ 10:06:01 #204
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163948680
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 09:59 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Fijn en zo dat is laag!

Sara veel plezier in de Eemhof!
Jah idd, zeker voor mij. Normaal is hij in de 90 :o
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163948800
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 10:06 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Jah idd, zeker voor mij. Normaal is hij in de 90 :o
Dan was je wel heel ontspannen nu :)
  zaterdag 23 juli 2016 @ 10:14:17 #206
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163948835
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 10:12 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dan was je wel heel ontspannen nu :)
Haha idd.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 23 juli 2016 @ 11:02:25 #207
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163949477
Pfff moest net zo nodig naar de wc, was bang dat ik door ging lekken. Net dus ff afgesloten en met naald en al naar de wc. Nu dus ontzettend lamme arm en uitgeput. Maar goed zit nu wel geruster :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163949963
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 11:02 schreef LPFAN het volgende:
Pfff moest net zo nodig naar de wc, was bang dat ik door ging lekken. Net dus ff afgesloten en met naald en al naar de wc. Nu dus ontzettend lamme arm en uitgeput. Maar goed zit nu wel geruster :P
Poeh dat lijkt me lastig idd. Maar goed dat het wel kan dat afsluiten dan. Succes nog ff :*
  zaterdag 23 juli 2016 @ 11:43:27 #209
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163950025
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 11:37 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Poeh dat lijkt me lastig idd. Maar goed dat het wel kan dat afsluiten dan. Succes nog ff :*
Ja wel fijn dat het kan. Als mijn bloeddruk te laag is kan het niet. Thans, nog 20 minuutjes. :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163950083
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 22:12 schreef Sylvana het volgende:
Dankjulliewel allemaal O+
Kaartje is op de post.

HJM, dan had je het wel nodig zeg :*
Persefoneia, jeetje wat een heftig traject, veel sterkte :*

Hier gaat het verder nog niet echt lekker. Maar wel op de laptop allerlei dingen gedaan, dus toch iets nuttigs gedaan. Heb mn kasboek bijgewerkt, rekeningen betaald, ingeschreven bij de woningstichting (voor het geval dat...ooit...hopelijk niet) en eigen verklaring van CBR ingevuld en uitgeprint. Verklaring van internist voor mn diabetes heb ik al, nu nog verklaring op therapie laten invullen en dan kan ik alles opsturen. En dan maar hopen dat ik gewoon weer een nieuw rijbewijs krijg. Wel gewoon k*t dat je al die kosten zelf moet betalen. Zo'n verklaring laten invullen door de internist kostte gewoon bijna 40 euro -O-
Ben benieuwd wat ze bij de GGZ ervoor rekenen...
Ik hoor jou en ook twifight(?) over een internist ivm diabetes, maar die heb ik niet? Ik heb alleen een DVK. Heb je die alleen als je type 1 hebt?
pi_163950109
Hier weer eens zeer slecht geslapen door de warmte, ik ben zooo moe. ;(
  zaterdag 23 juli 2016 @ 11:50:50 #212
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163950127
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 11:49 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Hier weer eens zeer slecht geslapen door de warmte, ik ben zooo moe. ;(
Je bent niet de enige.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 23 juli 2016 @ 12:01:37 #213
3542 Gia
User under construction
pi_163950307
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 23:29 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nouja het gaat ze vooral om de hypo's die je dan kunt hebben die gevaarlijk zijn. Vandaar dat arts moet verklaren dat je geen hypo-unawareness hebt en je goed met je diabetes omgaat.
Als je complicaties hebt aan je ogen of neuropathie (geen gevoel) aan je voeten is het natuurlijk ook wel gevaarlijk.
Neuropathie valt wel mee. Ja, je voeten doen pijn, gewoon altijd. Ik merk geen invloed van neuropathie op het auto rijden.
Weet niet wanneer mijn rijbewijs verloopt, maar ik ga dat niet aangeven, als ze daar moeilijk over kunnen doen. Ik kan, juist door die neuropathie, mijn auto niet missen. Juist met lang staan en lopen, krijg ik meer pijn.
pi_163950345
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 11:47 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik hoor jou en ook twifight(?) over een internist ivm diabetes, maar die heb ik niet? Ik heb alleen een DVK. Heb je die alleen als je type 1 hebt?
Ja normaal gesproken wordt type2 door een huisarts of praktijkondersteuner dvk gedaan en type1 door een internist en dvk in het ziekenhuis.
pi_163950371
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 12:01 schreef Gia het volgende:

[..]

Neuropathie valt wel mee. Ja, je voeten doen pijn, gewoon altijd. Ik merk geen invloed van neuropathie op het auto rijden.
Weet niet wanneer mijn rijbewijs verloopt, maar ik ga dat niet aangeven, als ze daar moeilijk over kunnen doen. Ik kan, juist door die neuropathie, mijn auto niet missen. Juist met lang staan en lopen, krijg ik meer pijn.
Oke dat is fijn dat je er dan verder niet door wordt beïnvloed met rijden. En ik snap jouw punt wel hoor. Maar bij het CBR denken ze daar anders over ;)
  zaterdag 23 juli 2016 @ 13:53:08 #216
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163952805
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 09:59 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Sara veel plezier in de Eemhof!
Kom net uit de Aqua Dome en een uitdaging van mijn #bucketlistbook volbracht.

Ik heb mezelf gedompeld in een koudwaterput. Er is een foto gemaakt hehe.

Was wel effe bang voor een paniekreactie maar het ging goed.

:*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 14:34:50 #217
3542 Gia
User under construction
pi_163953858
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 12:05 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Oke dat is fijn dat je er dan verder niet door wordt beïnvloed met rijden. En ik snap jouw punt wel hoor. Maar bij het CBR denken ze daar anders over ;)
Heb net even gekeken op de vragenlijst, maar er wordt niet gevraagd naar neuropathie, dus hoef ik dat niet op te geven.

Alleen vraag 5
quote:
5. Wordt of werd u behandeld voor inwendige ziekten als suikerziekte, hart- en vaatziekten, verhoogde bloeddruk, nierziekte of longziekte? Of hebt u een hart- of vaatoperatie ondergaan?
Die hartoperatie is al 12 jaar geleden. Mijn rijbewijs is 8 jaar geleden verlengd. Er is toen niet om een eigen verklaring gevraagd. Beetje wazig, wel.

Mja, ik zie wel, over 2 jaar.
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 13:53 schreef sararaats het volgende:

[..]

Kom net uit de Aqua Dome en een uitdaging van mijn #bucketlistbook volbracht.

Ik heb mezelf gedompeld in een koudwaterput. Er is een foto gemaakt hehe.

Was wel effe bang voor een paniekreactie maar het ging goed.

:*
Brrr, denk dat ik accuut een hartstilstand zou hebben.
Moet er echt niet aan denken, hoewel ik beter tegen de kou dan tegen de warmte kan.

Morgen verjaardag van de jongste. Net even gestofzuigd en gedweild, en het zweet loopt zo over mijn gezicht. Moet nog met een natte doek rondslaan en dan laat ik het er bij.
Manlief heeft boodschappen gedaan en hangt de was op.
Dinsdag de oudste naar zeeland brengen. Gaat drie weken mensen uit de zee redden.
We nemen de hond mee, die ziet voor het eerst de zee. Ben benieuwd.
pi_163954438
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 14:34 schreef Gia het volgende:

[..]

Heb net even gekeken op de vragenlijst, maar er wordt niet gevraagd naar neuropathie, dus hoef ik dat niet op te geven.

Alleen vraag 5

[..]

Die hartoperatie is al 12 jaar geleden. Mijn rijbewijs is 8 jaar geleden verlengd. Er is toen niet om een eigen verklaring gevraagd. Beetje wazig, wel.

Mja, ik zie wel, over 2 jaar.

[..]

Brrr, denk dat ik accuut een hartstilstand zou hebben.
Moet er echt niet aan denken, hoewel ik beter tegen de kou dan tegen de warmte kan.

Morgen verjaardag van de jongste. Net even gestofzuigd en gedweild, en het zweet loopt zo over mijn gezicht. Moet nog met een natte doek rondslaan en dan laat ik het er bij.
Manlief heeft boodschappen gedaan en hangt de was op.
Dinsdag de oudste naar zeeland brengen. Gaat drie weken mensen uit de zee redden.
We nemen de hond mee, die ziet voor het eerst de zee. Ben benieuwd.
Nee er wordt idd niet specifiek naar neuropathie gevraagd als je verder geen diabetes hebt. Anders staat het wel bij complicaties. En nee het is je eigen verantwoordelijkheid dat je zo'n eigen verklaring invult als je gezondheidsproblemen hebt. Als je niks mankeert dan hoeft het niet.

Neem maar ff pauze nu dan ja voor je over je grenzen gaat. Veel plezier met de verjaardag van jongste morgen. En wat gaag van je oudste zeg. Ik ben benieuwd hoe de hond de zee vindt haha :D
pi_163954466
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 13:53 schreef sararaats het volgende:

[..]

Kom net uit de Aqua Dome en een uitdaging van mijn #bucketlistbook volbracht.

Ik heb mezelf gedompeld in een koudwaterput. Er is een foto gemaakt hehe.

Was wel effe bang voor een paniekreactie maar het ging goed.

:*
Brrr daar moet ik niet aan denken zeg. Doe mij maar een lekker watm bubbelbad haha. Maar gaaf hoor! En mooi dat het goed ging :)
pi_163955373
Hebben jullie tips voor het doorstaan van hele erge pijn? Op het punt dat je gewoon niet meer goed kan ademen, omdat het zoveel pijn doet?

Matige pijn leer ik steeds beter te doorstaan. Dan kan ik nog een beetje kleuren ofzo. Iets dat de tijd verdrijft, waardoor ik het niet zo merk dat ik pijn heb. Maar vanmorgen werd ik middenin een migraine-aanval wakker en de pijn was echt niet normaal erg. Ik was bijna in een soort andere staat van bewustzijn. Half wakker/half bewusteloos. Ik wist dat ik het ongeveer 1,5 uur zou moeten doorstaan, want zo lang duurt het voor de medicatie werkt als ik eigenlijk te laat ben om ze in te nemen.

Geen enkele houding was goed, dus ik wisselde een beetje af tussen liggen, zitten, lopen. Op een gegeven moment zat ik gewoon te kermen op de bank en hardop te zeggen: 'Waar heb ik dit aan verdiend? Wat doe ik fout dat ik zulke pijn heb?'

Slaat nergens op om zulke vragen te stellen natuurlijk. :P Maar mijn copingmechanismes laten het dus een beetje afweten in zo'n situatie. Hoe gaan jullie daarmee om? (als je weleens pijn hebt).
pi_163955430
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 12:04 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja normaal gesproken wordt type2 door een huisarts of praktijkondersteuner dvk gedaan en type1 door een internist en dvk in het ziekenhuis.
Oh oké vandaar.
pi_163955479
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 15:53 schreef Aspergermeisje het volgende:
Hebben jullie tips voor het doorstaan van hele erge pijn? Op het punt dat je gewoon niet meer goed kan ademen, omdat het zoveel pijn doet?

Matige pijn leer ik steeds beter te doorstaan. Dan kan ik nog een beetje kleuren ofzo. Iets dat de tijd verdrijft, waardoor ik het niet zo merk dat ik pijn heb. Maar vanmorgen werd ik middenin een migraine-aanval wakker en de pijn was echt niet normaal erg. Ik was bijna in een soort andere staat van bewustzijn. Half wakker/half bewusteloos. Ik wist dat ik het ongeveer 1,5 uur zou moeten doorstaan, want zo lang duurt het voor de medicatie werkt als ik eigenlijk te laat ben om ze in te nemen.

Geen enkele houding was goed, dus ik wisselde een beetje af tussen liggen, zitten, lopen. Op een gegeven moment zat ik gewoon te kermen op de bank en hardop te zeggen: 'Waar heb ik dit aan verdiend? Wat doe ik fout dat ik zulke pijn heb?'

Slaat nergens op om zulke vragen te stellen natuurlijk. :P Maar mijn copingmechanismes laten het dus een beetje afweten in zo'n situatie. Hoe gaan jullie daarmee om? (als je weleens pijn hebt).
Geen idee eigenlijk. Heb nooit zulke erge (hoofd)pijn. Nu wel gewone hoofdpijn van de warmte en (te) weinig drinken.
pi_163955526
Mijn hele lichaam doet gewoon pijn (geen spierpijn, ander soort pijn) van het slaapgebrek/de moeheid/veel gedaan de afgelopen dagen. ;( En heb er ook nog eens hoofdpijn bij. Geef mij maar de winter weer hoor. :{
pi_163955880
Wat vreselijk AM ;( Ik hoop voor je dat de medicatie gauw aanslaan, sterkte :*

Succes nog even Gia! Gefeliciteerd met je zoon! En veel plezier morgen :)
pi_163955931
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 16:17 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat vreselijk AM ;( Ik hoop voor je dat de medicatie gauw aanslaan, sterkte :*

Succes nog even Gia! Gefeliciteerd met je zoon! En veel plezier morgen :)
Dank je. Medicijnen helpen meestal binnen een uur. Dilemma is dat ik ze niet te vaak in mag nemen, omdat je dan medicatieafhankelijke hoofdpijn kunt ontwikkelen. :'( Dus ik moet echt selecteren, zo van: nu is het nog te doen, of nu is het onhoudbaar en moet ik echt medicijnen innemen.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 16:23:51 #226
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163956003
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 15:03 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Brrr daar moet ik niet aan denken zeg. Doe mij maar een lekker watm bubbelbad haha. Maar gaaf hoor! En mooi dat het goed ging :)
Het is hier gewoon prachtig. Foto's komen in mijn topic want moeders heeft het toestel mee hehe.

Wel heel veel water. Wij zitten op vier hoog in een suite voor twaalf personen plus kleine Olle.

Ik zit hier nog tot maandag *O*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_163956111
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 16:20 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Dank je. Medicijnen helpen meestal binnen een uur. Dilemma is dat ik ze niet te vaak in mag nemen, omdat je dan medicatieafhankelijke hoofdpijn kunt ontwikkelen. :'( Dus ik moet echt selecteren, zo van: nu is het nog te doen, of nu is het onhoudbaar en moet ik echt medicijnen innemen.
Vreselijk.. ;( Daar zouden ze nog eens wat op moeten verzinnen zeg :N
Hoe gaat het nu met je?
  zaterdag 23 juli 2016 @ 17:13:43 #228
3542 Gia
User under construction
pi_163957262
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 15:53 schreef Aspergermeisje het volgende:
Hebben jullie tips voor het doorstaan van hele erge pijn? Op het punt dat je gewoon niet meer goed kan ademen, omdat het zoveel pijn doet?

Matige pijn leer ik steeds beter te doorstaan. Dan kan ik nog een beetje kleuren ofzo. Iets dat de tijd verdrijft, waardoor ik het niet zo merk dat ik pijn heb. Maar vanmorgen werd ik middenin een migraine-aanval wakker en de pijn was echt niet normaal erg. Ik was bijna in een soort andere staat van bewustzijn. Half wakker/half bewusteloos. Ik wist dat ik het ongeveer 1,5 uur zou moeten doorstaan, want zo lang duurt het voor de medicatie werkt als ik eigenlijk te laat ben om ze in te nemen.

Geen enkele houding was goed, dus ik wisselde een beetje af tussen liggen, zitten, lopen. Op een gegeven moment zat ik gewoon te kermen op de bank en hardop te zeggen: 'Waar heb ik dit aan verdiend? Wat doe ik fout dat ik zulke pijn heb?'

Slaat nergens op om zulke vragen te stellen natuurlijk. :P Maar mijn copingmechanismes laten het dus een beetje afweten in zo'n situatie. Hoe gaan jullie daarmee om? (als je weleens pijn hebt).
Oh, wat erg! Ik heb bijna nooit hoofdpijn, gelukkig. Ik heb weleens gehoord dat het helpt als je in het donker zit/ligt. Weet niet of dat zo is. Ik hoop voor je dat het snel weer over gaat.
pi_163957706
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 17:13 schreef Gia het volgende:

[..]

Oh, wat erg! Ik heb bijna nooit hoofdpijn, gelukkig. Ik heb weleens gehoord dat het helpt als je in het donker zit/ligt. Weet niet of dat zo is. Ik hoop voor je dat het snel weer over gaat.
Het is niet per se dat dat helpt, maar meer dat dat het enige is dat nog mogelijk is.

Na die medicijnen is de aanval binnen een paar uurtjes als sneeuw voor de zon verdwenen! Dus dan kan ik mijn dag gewoon voortzetten. Maar ik houd er altijd wel rekening mee dat ik dan eigenlijk op medicijnen functioneer en dat het altijd weer terug kan komen als die uitgewerkt zijn. Dus een beetje rustig aan doe ik wel.
pi_163957825
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 15:53 schreef Aspergermeisje het volgende:
Hebben jullie tips voor het doorstaan van hele erge pijn? Op het punt dat je gewoon niet meer goed kan ademen, omdat het zoveel pijn doet?

Matige pijn leer ik steeds beter te doorstaan. Dan kan ik nog een beetje kleuren ofzo. Iets dat de tijd verdrijft, waardoor ik het niet zo merk dat ik pijn heb. Maar vanmorgen werd ik middenin een migraine-aanval wakker en de pijn was echt niet normaal erg. Ik was bijna in een soort andere staat van bewustzijn. Half wakker/half bewusteloos. Ik wist dat ik het ongeveer 1,5 uur zou moeten doorstaan, want zo lang duurt het voor de medicatie werkt als ik eigenlijk te laat ben om ze in te nemen.

Geen enkele houding was goed, dus ik wisselde een beetje af tussen liggen, zitten, lopen. Op een gegeven moment zat ik gewoon te kermen op de bank en hardop te zeggen: 'Waar heb ik dit aan verdiend? Wat doe ik fout dat ik zulke pijn heb?'

Slaat nergens op om zulke vragen te stellen natuurlijk. :P Maar mijn copingmechanismes laten het dus een beetje afweten in zo'n situatie. Hoe gaan jullie daarmee om? (als je weleens pijn hebt).
Jeetje wat vreselijk zeg! Ik heb zelf geen pijn dus ik kan je verder niet helpen. Maar het lijkt me echt verschrikkelijk als dit een paar uur duurt. En die gedachten snap ik ook heel goed dan hoor. Wel fijn dat het met die medicijnen dan na een paar uur minder is. Maar zie deze uren dan idd maar door te komen. Ik hoop dat iemand anders wel een idee heeft. Dikke knuffel iig :*
  zaterdag 23 juli 2016 @ 17:57:04 #231
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163958243
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 15:53 schreef Aspergermeisje het volgende:
Hebben jullie tips voor het doorstaan van hele erge pijn? Op het punt dat je gewoon niet meer goed kan ademen, omdat het zoveel pijn doet?

Matige pijn leer ik steeds beter te doorstaan. Dan kan ik nog een beetje kleuren ofzo. Iets dat de tijd verdrijft, waardoor ik het niet zo merk dat ik pijn heb. Maar vanmorgen werd ik middenin een migraine-aanval wakker en de pijn was echt niet normaal erg. Ik was bijna in een soort andere staat van bewustzijn. Half wakker/half bewusteloos. Ik wist dat ik het ongeveer 1,5 uur zou moeten doorstaan, want zo lang duurt het voor de medicatie werkt als ik eigenlijk te laat ben om ze in te nemen.

Geen enkele houding was goed, dus ik wisselde een beetje af tussen liggen, zitten, lopen. Op een gegeven moment zat ik gewoon te kermen op de bank en hardop te zeggen: 'Waar heb ik dit aan verdiend? Wat doe ik fout dat ik zulke pijn heb?'

Slaat nergens op om zulke vragen te stellen natuurlijk. :P Maar mijn copingmechanismes laten het dus een beetje afweten in zo'n situatie. Hoe gaan jullie daarmee om? (als je weleens pijn hebt).
Sterkte! :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 23 juli 2016 @ 18:00:58 #232
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163958305
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 15:53 schreef Aspergermeisje het volgende:
Hebben jullie tips voor het doorstaan van hele erge pijn? Op het punt dat je gewoon niet meer goed kan ademen, omdat het zoveel pijn doet?

Matige pijn leer ik steeds beter te doorstaan. Dan kan ik nog een beetje kleuren ofzo. Iets dat de tijd verdrijft, waardoor ik het niet zo merk dat ik pijn heb. Maar vanmorgen werd ik middenin een migraine-aanval wakker en de pijn was echt niet normaal erg. Ik was bijna in een soort andere staat van bewustzijn. Half wakker/half bewusteloos. Ik wist dat ik het ongeveer 1,5 uur zou moeten doorstaan, want zo lang duurt het voor de medicatie werkt als ik eigenlijk te laat ben om ze in te nemen.

Geen enkele houding was goed, dus ik wisselde een beetje af tussen liggen, zitten, lopen. Op een gegeven moment zat ik gewoon te kermen op de bank en hardop te zeggen: 'Waar heb ik dit aan verdiend? Wat doe ik fout dat ik zulke pijn heb?'

Slaat nergens op om zulke vragen te stellen natuurlijk. :P Maar mijn copingmechanismes laten het dus een beetje afweten in zo'n situatie. Hoe gaan jullie daarmee om? (als je weleens pijn hebt).
Als ik zo'n hoofdpijn heb, dan is ook geen houding goed, meestal ga ik dan gewoon ff slapen en dan is het beter. Maar die pijn is niet leuk nee.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163958757
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 16:23 schreef sararaats het volgende:

[..]

Het is hier gewoon prachtig. Foto's komen in mijn topic want moeders heeft het toestel mee hehe.

Wel heel veel water. Wij zitten op vier hoog in een suite voor twaalf personen plus kleine Olle.

Ik zit hier nog tot maandag *O*
Wij gaan heel heel heel misschien onverwachts binnenkort weg. Maar dat is nog niet zeker. Maar ik hoop het wel. :P
pi_163959986
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 17:57 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Sterkte! :*
Dank je.

Ik had natuurlijk net een nacht geslapen, dus dan kan ik ook niet meer slapen. }:| Soms neem ik Temazepam in. Dan ben ik in ieder geval moe/enigszins ontspannen.
pi_163960099
Ik heb al een paar uur tintelingen in mn rechterbovenbeen :{
Hetzelfde gevoel al je voet slaapt zeg maar. Ik heb alleen niet in een rare positie gezeten ofzo. Als ik er met mn hand tegenaan druk is het wel iets minder. Maar kan moeilijk de hele avond zo blijven zitten. Geen idee wat het is, maar het is wel irritant :(
  zaterdag 23 juli 2016 @ 20:00:04 #236
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163960451
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:46 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb al een paar uur tintelingen in mn rechterbovenbeen :{
Hetzelfde gevoel al je voet slaapt zeg maar. Ik heb alleen niet in een rare positie gezeten ofzo. Als ik er met mn hand tegenaan druk is het wel iets minder. Maar kan moeilijk de hele avond zo blijven zitten. Geen idee wat het is, maar het is wel irritant :(
Hmm misschien spiertje verrekt? irritant iig! Sterkte :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163961387
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:46 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb al een paar uur tintelingen in mn rechterbovenbeen :{
Hetzelfde gevoel al je voet slaapt zeg maar. Ik heb alleen niet in een rare positie gezeten ofzo. Als ik er met mn hand tegenaan druk is het wel iets minder. Maar kan moeilijk de hele avond zo blijven zitten. Geen idee wat het is, maar het is wel irritant :(
Is het zo dat als je diabetes hebt de tintelingen - wanneer je klem hebt gezeten oftewel de "slapende voet" - erger zijn dan wanneer je geen diabetes hebt? En zo ja: wordt dat steeds erger?

Ik heb soms, zoals iedereen, natuurlijk weleens een tintelende voet, maar mehn wat doet dat zeer tegenwoordig! Echt een heel irritante pijn en duurt ook langer dan vroeger. :{
pi_163961758
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:00 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hmm misschien spiertje verrekt? irritant iig! Sterkte :*
Ik heb geen idee, niks actiefs gedaan ofzo :? Dankje :*

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:41 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Is het zo dat als je diabetes hebt de tintelingen - wanneer je klem hebt gezeten oftewel de "slapende voet" - erger zijn dan wanneer je geen diabetes hebt? En zo ja: wordt dat steeds erger?

Ik heb soms, zoals iedereen, natuurlijk weleens een tintelende voet, maar mehn wat doet dat zeer tegenwoordig! Echt een heel irritante pijn en duurt ook langer dan vroeger. :{
Ik heb er verder nooit last van, dus geen idee. Wel iritant dat het bij jou steeds erger wordt :(
  zaterdag 23 juli 2016 @ 21:02:20 #239
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163961936
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:56 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, niks actiefs gedaan ofzo :? Dankje :*

[..]

Ik heb er verder nooit last van, dus geen idee. Wel iritant dat het bij jou steeds erger wordt :(
Misschien onbewust een verkeerde beweging gemaakt, Heb ik ook wel eens. Heel irritant iig! Wordt het al minder?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163962578
Wie had ook alweer neuropathische pijn in de voeten? Herkent zij misschien het erger tintelen van een slapende voet?
pi_163963777
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 21:27 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Wie had ook alweer neuropathische pijn in de voeten? Herkent zij misschien het erger tintelen van een slapende voet?
Gia
  zondag 24 juli 2016 @ 09:48:18 #242
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163969473
Ik slaap zo belabberd slecht de laatste dagen met de hitte. Begin er nu extra klachten van te krijgen als duizeligheid, hoofdpijn etc.

Laatste 2 dagen was ik bij mn moeder en mn broer was er toevallig ook. Vond dat heel leuk dus heel veel samen gedaan maar vandaag voel ik wel dat ik echt even aan mezelf moet denken.. Wordt netflixxen en veel slapen denk ik
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zondag 24 juli 2016 @ 11:19:55 #243
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163970589
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 09:48 schreef superkimmi het volgende:
Ik slaap zo belabberd slecht de laatste dagen met de hitte. Begin er nu extra klachten van te krijgen als duizeligheid, hoofdpijn etc.

Laatste 2 dagen was ik bij mn moeder en mn broer was er toevallig ook. Vond dat heel leuk dus heel veel samen gedaan maar vandaag voel ik wel dat ik echt even aan mezelf moet denken.. Wordt netflixxen en veel slapen denk ik
Hopelijk kan je een beetje relaxen vandaag :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 24 juli 2016 @ 11:23:51 #244
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163970632
Vandaag wederom ruziein mijn hoofd.

[ Bericht 57% gewijzigd door LPFAN op 24-07-2016 11:43:24 ]
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_163971154
Gelukkig was mijn vriend er vandaag iets over 7:00 uit waardoor ik door kon slapen. Gister bleef hij maar liggen en liggen en liggen..... Heb toen zelfs liggen janken van frustratie omdat ik nog doodmoe was, maar maar niet in slaap kon komen door hem. (Hij ademt nogal hard. :{) Heb er toen ook tot 11:00 in gelegen.

Ik háát het om zo slecht in slaap te kunnen komen en zo licht te slapen. Bah! :( Ik haat de warmte (niet de zomer op zich). Ik merk het gelijk aan mijn psyche als ik slecht slaap.
  zondag 24 juli 2016 @ 12:23:43 #246
3542 Gia
User under construction
pi_163971546
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:13 schreef mootie het volgende:

[..]

Gia
Ik merk wel dat de pijn erger wordt als mijn voet slaapt, maar niet mijn bovenbeen, gelukkig.
Ik herken die klachten niet als neuropathie en zou, als het niet minder wordt, er toch even naar laten kijken. Misschien zit er wel ergens een zenuw beklemd.

Bij mij wordt de neuropathie erger als ik lang sta of loop. Afgelopen week hadden we koorrepetitie, de laatste van het jaar, en we konden in de pauze niet in de bar terecht. Dus de dirigent besloot door te repeteren. Dat was dus zo'n 2 uur staan. Wel fijn gerepeteerd, maar ik moest er daarna een paar dagen voor afzien.

Ik heb overigens qutenza behandelingen gehad voor de neuropathie en slik hier amitriptyline voor. Momenteel is de pijn te doen, mede ook door het warmere weer. 's Winters is het vaak een hel. Zit dan vaak onder een deken op de bank.
pi_163971721
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 21:02 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Misschien onbewust een verkeerde beweging gemaakt, Heb ik ook wel eens. Heel irritant iig! Wordt het al minder?
Het is nu weer over gelukkig :)
pi_163971793
Ik heb zo'n KUTnacht gehad :'(
Voor het eerst in jaren weer een (kleine) hallucinatie, waardoor ik binnen een halve seconde bij de slaapkamer deur stond te panieken.. M'n hart ging tekeer, had het gevoel dat ik daar zo neer zou storten ;(

Gekalmeerd, weer in slaap gevallen en nog geen half uur later een heftige verlamming waar ik niet uit kon komen. Heeft voor m'n gevoel ook wel een uur geduurd.

Wekker om 12.00 gezet maar heb nu het gevoel overreden te zijn door een bus, alsof ik de hele nacht heb doorgehaald ;(
  zondag 24 juli 2016 @ 12:39:48 #249
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163971808
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 12:34 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Het is nu weer over gelukkig :)
Fijn!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 24 juli 2016 @ 12:40:29 #250
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163971816
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 12:39 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb zo'n KUTnacht gehad :'(
Voor het eerst in jaren weer een (kleine) hallucinatie, waardoor ik binnen een halve seconde bij de slaapkamer deur stond te panieken.. M'n hart ging tekeer, had het gevoel dat ik daar zo neer zou storten ;(

Gekalmeerd, weer in slaap gevallen en nog geen half uur later een heftige verlamming waar ik niet uit kon komen. Heeft voor m'n gevoel ook wel een uur geduurd.

Wekker om 12.00 gezet maar heb nu het gevoel overreden te zijn door een bus, alsof ik de hele nacht heb doorgehaald ;(
Gatverdamme ;( Rustig aan vandaag. Knuffel :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163971835
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 21:27 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Wie had ook alweer neuropathische pijn in de voeten? Herkent zij misschien het erger tintelen van een slapende voet?
Ik ook en dat is inderdaad vrij herkenbaar.
pi_163971841
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 12:39 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb zo'n KUTnacht gehad :'(
Voor het eerst in jaren weer een (kleine) hallucinatie, waardoor ik binnen een halve seconde bij de slaapkamer deur stond te panieken.. M'n hart ging tekeer, had het gevoel dat ik daar zo neer zou storten ;(

Gekalmeerd, weer in slaap gevallen en nog geen half uur later een heftige verlamming waar ik niet uit kon komen. Heeft voor m'n gevoel ook wel een uur geduurd.

Wekker om 12.00 gezet maar heb nu het gevoel overreden te zijn door een bus, alsof ik de hele nacht heb doorgehaald ;(
Jeetje wat kut zeg! Doe maar rustig aan vandaag dan. Is er iets wat zoiets triggert waarom het nu dan weer gebeurd is? :*
pi_163971882
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 12:40 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Gatverdamme ;( Rustig aan vandaag. Knuffel :*
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 12:42 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Jeetje wat kut zeg! Doe maar rustig aan vandaag dan. Is er iets wat zoiets triggert waarom het nu dan weer gebeurd is? :*
:*
Nee kan geen triggers bedenken, het komt altijd onverwacht, zit ook geen ''structuur'' in of zoiets.

Sinds ik de Seroquel slik heb ik die hallucinaties niet meer, snap dus niet hoe dit vannacht opeens kon. Ik weet 100% zeker dat ik ze gister heb ingenomen.
  zondag 24 juli 2016 @ 12:45:57 #254
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163971890
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 12:45 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

[..]

:*
Nee kan geen triggers bedenken, het komt altijd onverwacht, zit ook geen ''structuur'' in of zoiets.

Sinds ik de Seroquel slik heb ik die hallucinaties niet meer, snap dus niet hoe dit vannacht opeens kon. Ik weet 100% zeker dat ik ze gister heb ingenomen.
Vreemd zeg! Hopelijk was het eenmalig.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163971940
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 12:45 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Vreemd zeg! Hopelijk was het eenmalig.
Laten we het hopen zeg, jezus :r
  zondag 24 juli 2016 @ 12:54:48 #256
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163972021
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 12:48 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Laten we het hopen zeg, jezus :r
Hoop het echt voor je. Als kind heb ik het ook wel eens gehad, Echt dood en dood eng.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 24 juli 2016 @ 13:01:57 #257
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163972124
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 12:48 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Laten we het hopen zeg, jezus :r
Kan je vanmiddag nog ff slapen?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163972367
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 12:45 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]


[..]

:*
Nee kan geen triggers bedenken, het komt altijd onverwacht, zit ook geen ''structuur'' in of zoiets.

Sinds ik de Seroquel slik heb ik die hallucinaties niet meer, snap dus niet hoe dit vannacht opeens kon. Ik weet 100% zeker dat ik ze gister heb ingenomen.
Hmmm vreemd hoor. Hopelijk blijft het hier idd bij. Vanmiddag samen met Billy op bed?
pi_163972381
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 13:01 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Kan je vanmiddag nog ff slapen?
Nee.. moet het huishouden doen, Billy komt om 1630 weer thuis.
Vanavond maar vroeg er in.
pi_163972489
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 13:14 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nee.. moet het huishouden doen, Billy komt om 1630 weer thuis.
Vanavond maar vroeg er in.
Oh Billy is bij zn vader dus. Als ik jou was zou ik dan echt alleen het hoognodige doen in het huishouden wat echt niet anders kan. En vanavond maar vroeg naar bed dan en hopen dat het niet weer gebeurt :)
  zondag 24 juli 2016 @ 13:21:32 #261
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163972531
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 13:14 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nee.. moet het huishouden doen, Billy komt om 1630 weer thuis.
Vanavond maar vroeg er in.
Oh ja, dat zei je idd, sorry! Zou dan het hoognodige doen en de rest komt dan later wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door LPFAN op 24-07-2016 13:36:00 ]
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 24 juli 2016 @ 13:26:45 #262
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163972647
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 13:14 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nee.. moet het huishouden doen, Billy komt om 1630 weer thuis.
Vanavond maar vroeg er in.
En hopelijk kan je vannacht een beetje slapen. :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163973259
Ik ben ook doodmoe. Vannacht na een paar slechte nachten best goed geslapen. Ben net 2 uur mn bed uit en viel net alweer bijna in slaap op de bank :{
Toch maar ff wat rustigs gaan doen dus. Nu slapen lijkt me niet slim voor ritme, maar kan mn ogen bijna niet openhouden :{
pi_163973340
Rustig aan doen zit er niet in, het MOET.
Doordeweeks kan ik de puf niet vinden om het aan te pakken en in m'n vrije weekend ben ik wél fit genoeg. Als ik het nu niet doe word ik enorm onrustig, dat wil ik voorkomen..
  zondag 24 juli 2016 @ 14:03:05 #265
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163973399
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 13:56 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben ook doodmoe. Vannacht na een paar slechte nachten best goed geslapen. Ben net 2 uur mn bed uit en viel net alweer bijna in slaap op de bank :{
Toch maar ff wat rustigs gaan doen dus. Nu slapen lijkt me niet slim voor ritme, maar kan mn ogen bijna niet openhouden :{
Wordt tijd dat het wat koeler wordt. IIg snachts zodat we kunnen slapen.

quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 14:00 schreef Poesopstokje het volgende:
Rustig aan doen zit er niet in, het MOET.
Doordeweeks kan ik de puf niet vinden om het aan te pakken en in m'n vrije weekend ben ik wél fit genoeg. Als ik het nu niet doe word ik enorm onrustig, dat wil ik voorkomen..
Hmm dat moet ook niet idd.. Dan krijg je nog minder rust. Succes. :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 24 juli 2016 @ 14:22:41 #266
3542 Gia
User under construction
pi_163973851
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 14:03 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Wordt tijd dat het wat koeler wordt. IIg snachts zodat we kunnen slapen.

Volgens het weerbericht wordt het woensdagnacht en volgende week zondag 12 graden 's nachts.
Daar zullen we het mee moeten doen.

Lig nu, 's nachts, half onder een laken, half bloot met de ventilator op full speed.
Heb dat ding nu ook overdag draaien, zodat het wat koeler blijft.

Ga mijn moeder halen, voor het feestje, zal dus de rest van de dag afwezig zijn.
Rustig aan allemaal, doe ik ook!
pi_163974820
Veel plezier Gia!

Hijg puf blaas, het poetswerk is klaar :') Nog even goed stofzuigen en dweilen en we kunnen er weer tegenaan.

Offtopic;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 24 juli 2016 @ 15:13:42 #268
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163974967
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 15:07 schreef Poesopstokje het volgende:
Veel plezier Gia!

Hijg puf blaas, het poetswerk is klaar :') Nog even goed stofzuigen en dweilen en we kunnen er weer tegenaan.

Offtopic;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spannend! Hopelijk kan je in therapie!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163974994
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 15:13 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Spannend! Hopelijk kan je in therapie!
Ik hoop met je mee :D
pi_163975024
Veel plezier Gia!

quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 15:07 schreef Poesopstokje het volgende:
Veel plezier Gia!

Hijg puf blaas, het poetswerk is klaar :') Nog even goed stofzuigen en dweilen en we kunnen er weer tegenaan.

Offtopic;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig!
En ik hoop voor je dat je in therapie kunt daar :*
  zondag 24 juli 2016 @ 15:16:12 #271
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163975038
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 15:14 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik hoop met je mee :D
Klinkt wel heel dubbel om zo iets te hopen ;) (Wat duurt zoiets lang zeg trouwens om dat te bepalen!)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163975066
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 15:16 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Klinkt wel heel dubbel om zo iets te hopen ;) (Wat duurt zoiets lang zeg trouwens om dat te bepalen!)
Oh nee ik wil het ook heel graag ;) Stuk erkenning en zo..

Ja ze zijn verschrikkelijk traag daar :N Dus ik hoop dat m'n geduld beloond wordt morgen..
  zondag 24 juli 2016 @ 15:19:19 #273
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163975129
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 15:17 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Oh nee ik wil het ook heel graag ;) Stuk erkenning en zo..

Ja ze zijn verschrikkelijk traag daar :N Dus ik hoop dat m'n geduld beloond wordt morgen..
Haha oke ;) Ik ga duimen morgen! Hoop het voor je.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163975211
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 15:17 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Oh nee ik wil het ook heel graag ;) Stuk erkenning en zo..

Ja ze zijn verschrikkelijk traag daar :N Dus ik hoop dat m'n geduld beloond wordt morgen..
Ik duim ook voor je :*
pi_163975241
Thanks ladies :*

Koffie is op, ik ga verder met zweten :')
pi_163975264
Nog even goed nieuws; vanaf woensdag wordt het weer aangenaam weer *O*

http://www.buienradar.nl/weer/#14daagse
  zondag 24 juli 2016 @ 15:27:00 #277
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163975356
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 15:24 schreef Poesopstokje het volgende:
Nog even goed nieuws; vanaf woensdag wordt het weer aangenaam weer *O*

http://www.buienradar.nl/weer/#14daagse
Finally!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163976614
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 15:27 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Finally!
Als we dat nou zo laten tot eind september.. alleen 's nachts wat regen voor de plantjes, ik teken er voor :D
pi_163977653
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 13:56 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben ook doodmoe. Vannacht na een paar slechte nachten best goed geslapen. Ben net 2 uur mn bed uit en viel net alweer bijna in slaap op de bank :{
Toch maar ff wat rustigs gaan doen dus. Nu slapen lijkt me niet slim voor ritme, maar kan mn ogen bijna niet openhouden :{
Zet een wekker en slaap een half uurtje.
pi_163977949
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 12:23 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik merk wel dat de pijn erger wordt als mijn voet slaapt, maar niet mijn bovenbeen, gelukkig.
Ik herken die klachten niet als neuropathie en zou, als het niet minder wordt, er toch even naar laten kijken. Misschien zit er wel ergens een zenuw beklemd.

Bij mij wordt de neuropathie erger als ik lang sta of loop. Afgelopen week hadden we koorrepetitie, de laatste van het jaar, en we konden in de pauze niet in de bar terecht. Dus de dirigent besloot door te repeteren. Dat was dus zo'n 2 uur staan. Wel fijn gerepeteerd, maar ik moest er daarna een paar dagen voor afzien.

Ik heb overigens qutenza behandelingen gehad voor de neuropathie en slik hier amitriptyline voor. Momenteel is de pijn te doen, mede ook door het warmere weer. 's Winters is het vaak een hel. Zit dan vaak onder een deken op de bank.
Ik slik dat ook sinds een maand tegen de pijn...Nu pas merk ik het meer over de dag. Was eerst enkel de nacht...Hoe bevalt het jou?
pi_163978346
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 16:49 schreef mootie het volgende:

[..]

Zet een wekker en slaap een half uurtje.
Ik heb maar een lauwe douche genomen. Knapte ik wel iets van op. Wel de afwas kunnen doen en nu maar weer rustig op de bank Tour kijken. Maar even lief zijn voor mezelf en niet van alles moeten.
Ik voel me ook gewoon een beetje verloren de laatste dagen ;(
  zondag 24 juli 2016 @ 18:49:32 #282
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163980885
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 16:14 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Als we dat nou zo laten tot eind september.. alleen 's nachts wat regen voor de plantjes, ik teken er voor :D
Idd!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163981561
Ik heb vanmiddag ook even gelegen op de bank en gedommeld/geslapen.
pi_163981651
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 12:23 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik merk wel dat de pijn erger wordt als mijn voet slaapt, maar niet mijn bovenbeen, gelukkig.
Ik herken die klachten niet als neuropathie en zou, als het niet minder wordt, er toch even naar laten kijken. Misschien zit er wel ergens een zenuw beklemd.

Bij mij wordt de neuropathie erger als ik lang sta of loop. Afgelopen week hadden we koorrepetitie, de laatste van het jaar, en we konden in de pauze niet in de bar terecht. Dus de dirigent besloot door te repeteren. Dat was dus zo'n 2 uur staan. Wel fijn gerepeteerd, maar ik moest er daarna een paar dagen voor afzien.

Ik heb overigens qutenza behandelingen gehad voor de neuropathie en slik hier amitriptyline voor. Momenteel is de pijn te doen, mede ook door het warmere weer. 's Winters is het vaak een hel. Zit dan vaak onder een deken op de bank.
Het is - heel waarschijnlijk - het beginstadium voor neuropathie. Sinds een poosje doet mijn linker grote teen heel zeer (ook slaapgevoel) als ik te lang op een bepaalde manier op de bank heb gezeten. Had ik voor de diagnose diabetes nooit. Rechts (nog) niet.

Vanavond even zwemmen. Goed voor de bloedsuiker. Misschien lukt het om het meer over te zwemmen.
  maandag 25 juli 2016 @ 12:10:27 #285
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163995869
Pffff probeer al de hele ochtend mijn huisarts te pakken te krijgen, Krijg de hele tijd de bezettoon dus denk dat de lijn er uitligt, want hoor een bandje te krijgen. Probeer het vanmiddag wel weer.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 25 juli 2016 @ 13:27:32 #286
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163997371
Zo heb een afspraak voor 22 augustus, Huisarts waar ik heen wil, is vandaag met vakantie gegaan, andere huisarts heb ik een enorme hekel aan dus daar wil ik absoluut niet heen. Het is toch niet dringend :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163997425
Ik snap er echt werkelijk waar helemaal niks van...

Het verhaal:
Al jaaarenlang trok ik aan de velletjes van mijn lippen, al vanaf zolang ik me kan herinneren. Vaak tot bloedens toe. Het was een verslaving, van zelfde soort als trichotillomania (het moeten doen, ook al weet je dat het slecht is voor je). Je zag altijd wel iets (wondjes) op m'n lippen. Het is een wonder dat jongens me nog wilden zoenen toen ik puber was. :+
Ik heb van alles geprobeerd om er vanaf te blijven, want het was lelijk, zag er lelijk uit. Zo ook een ongeluk aangegrepen, waarbij ik op mijn gezicht op het asfalt was geland en m'n halve gezicht open lag, om van m'n lippen af te blijven. Nagels heel kort hielp niet. Niks lukte/werkte.

Tot nu.

Op de een of andere reden - géén idee wat het is geweest - ben ik al een paar weken gestopt (uit mezelf) met lippentrekken. Ik heb er geen behoefte meer aan. Zelfs niet op een dag wanneer ik slecht gedronken heb en er wat velletjes aanzitten.

Ik vraag me nog steeds af: hoe the hell kan dit? Ik kon er nooit vanaf blijven. Zelfs niet als er iemand op lette en me erop wees. Dan werd ik boos ("Laat me toch" (terwijl ik het zelf vroeg soms :')). Zelfs niet als ik tijdens het trekken bloed aan m'n vingers had, dan nog moest dat ene velletje er nog af.

En nu heb ik mooie lippen én mooie lange nagels. Het is een wonder, echt, voor mij. :o

En ik ben tegelijk zó bang dat deze "betovering" verbroken word en ik weer begin. ;( Ik hoop het niet!
pi_163998461
quote:
11s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:29 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik snap er echt werkelijk waar helemaal niks van...

Het verhaal:
Al jaaarenlang trok ik aan de velletjes van mijn lippen, al vanaf zolang ik me kan herinneren. Vaak tot bloedens toe. Het was een verslaving, van zelfde soort als trichotillomania (het moeten doen, ook al weet je dat het slecht is voor je). Je zag altijd wel iets (wondjes) op m'n lippen. Het is een wonder dat jongens me nog wilden zoenen toen ik puber was. :+
Ik heb van alles geprobeerd om er vanaf te blijven, want het was lelijk, zag er lelijk uit. Zo ook een ongeluk aangegrepen, waarbij ik op mijn gezicht op het asfalt was geland en m'n halve gezicht open lag, om van m'n lippen af te blijven. Nagels heel kort hielp niet. Niks lukte/werkte.

Tot nu.

Op de een of andere reden - géén idee wat het is geweest - ben ik al een paar weken gestopt (uit mezelf) met lippentrekken. Ik heb er geen behoefte meer aan. Zelfs niet op een dag wanneer ik slecht gedronken heb en er wat velletjes aanzitten.

Ik vraag me nog steeds af: hoe the hell kan dit? Ik kon er nooit vanaf blijven. Zelfs niet als er iemand op lette en me erop wees. Dan werd ik boos ("Laat me toch" (terwijl ik het zelf vroeg soms :')). Zelfs niet als ik tijdens het trekken bloed aan m'n vingers had, dan nog moest dat ene velletje er nog af.

En nu heb ik mooie lippen én mooie lange nagels. Het is een wonder, echt, voor mij. :o

En ik ben tegelijk zó bang dat deze "betovering" verbroken word en ik weer begin. ;( Ik hoop het niet!
Ik zou zeggen : geniet ervan!

Zit je de laatste tijd beter in je vel?
pi_163998572
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:27 schreef LPFAN het volgende:
Zo heb een afspraak voor 22 augustus, Huisarts waar ik heen wil, is vandaag met vakantie gegaan, andere huisarts heb ik een enorme hekel aan dus daar wil ik absoluut niet heen. Het is toch niet dringend :P
Dat is nog even geduld hebben, maar de afspraak staat in ieder geval!

Ik vind het wel dringend. Je hebt er namelijk heel veel last van. Alhoewel ik heel goed begrijp dat je op je eigen huisarts wacht. Dat zou ik ook doen.
pi_163998617
Vannelle, morgen is het zover. Dan begint je nieuwe leven! :P
veel succes!
  maandag 25 juli 2016 @ 14:36:28 #291
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163998960
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:18 schreef Adriane het volgende:

[..]

Dat is nog even geduld hebben, maar de afspraak staat in ieder geval!

Ik vind het wel dringend. Je hebt er namelijk heel veel last van. Alhoewel ik heel goed begrijp dat je op je eigen huisarts wacht. Dat zou ik ook doen.
Ja dat wel maar ik kan gewoon totaal niet met die andere. Is een jong broekje die alles denkt te weten en heeft me zelfs een keer lopen uitlachen. Hij is er ook onder andere verantwoordelijk voor dat ik nu dialyseer. (Hij had me in de gaten moeten houden) En waar ik heen ga, kan ik wel goed mee opschieten en is ook een vrouw en met dit is dat ook wel fijn.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164001268
Nou mooi optijd LP. Ik dacht dat hij al lang met vakantie was? Vorige keer was hij ook niet bereikbaar toch?

Ik heb m'n diagnose binnen, yeuy, taart *O*
  maandag 25 juli 2016 @ 16:34:36 #293
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164001568
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:21 schreef Poesopstokje het volgende:
Nou mooi optijd LP. Ik dacht dat hij al lang met vakantie was? Vorige keer was hij ook niet bereikbaar toch?

Ik heb m'n diagnose binnen, yeuy, taart *O*
Jah, praktijk was dicht, en is vandaag weer open gegaan, alleen nu blijkt de huisarts waar ik heen wil op vakantie te gaan. Snap het ook niet ;p die heeft dan gewoon 6 week vakantie. Andere huisarts zou ik wel heen kunnen maar dat wil ik dus niet. Dan wacht ik dus liever een paar weken.


Jeeeej voor diagnose! *O* Nu ga je met therapie beginnen?

[ Bericht 4% gewijzigd door LPFAN op 25-07-2016 16:45:21 ]
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164001857
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:34 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Jah, praktijk was dicht, en is vandaag weer open gegaan, alleen nu blijkt de huisarts waar ik heen wil op vakantie te gaan. Snap het ook niet ;p die heeft dan gewoon 6 week vakantie. Andere huisarts zou ik wel heen kunnen maar dat wil ik dus niet. Dan wacht ik dus liever een paar weken.

Jeeeej voor diagnose! *O* Nu ga je met therapie beginnen?
Jezus zeg, wat slecht :') Kun je niet overstappen? Is zo geregeld, en hoef je die andere vent ook niet meer te zien.

Edit op jouw edit; er zijn helaas wachtlijsten, ik kan van't herfst pas starten. Maar goed, het balletje rolt nu!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2016 16:49:49 ]
  maandag 25 juli 2016 @ 16:59:49 #295
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164002038
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:49 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Jezus zeg, wat slecht :') Kun je niet overstappen? Is zo geregeld, en hoef je die andere vent ook niet meer te zien.

Edit op jouw edit; er zijn helaas wachtlijsten, ik kan van't herfst pas starten. Maar goed, het balletje rolt nu!
Heb er wel vaker over na gedacht om over te stappen ja, maar goed met die huisarts die nu op vakantie is, kan ik wel heel goed opschieten, en zit er ook al mijn hele leven, Assistenten kennen mij goed. (En sinds ze erkend hebben dat ze fout zijn geweest krijg ik daar alles voor elkaar :P)

Duurt lang zeg! Maar idd gelukkig zit het nu wel in de startblokken.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164002045
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:49 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Jezus zeg, wat slecht :') Kun je niet overstappen? Is zo geregeld, en hoef je die andere vent ook niet meer te zien.

Edit op jouw edit; er zijn helaas wachtlijsten, ik kan van't herfst pas starten. Maar goed, het balletje rolt nu!
Fijn dat je je diagnose hebt en het balletje nu rolt :*
pi_164002099
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:59 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Heb er wel vaker over na gedacht om over te stappen ja, maar goed met die huisarts die nu op vakantie is, kan ik wel heel goed opschieten, en zit er ook al mijn hele leven, Assistenten kennen mij goed. (En sinds ze erkend hebben dat ze fout zijn geweest krijg ik daar alles voor elkaar :P)

Duurt lang zeg! Maar idd gelukkig zit het nu wel in de startblokken.
Oh ja dat is ook zo.. lastig hoor!
Heb je geen verpleegkundige bij dialyse die er wat van af weet? Misschien kan een gyn daar even snel een implanon er in schieten :+
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 17:00 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Fijn dat je je diagnose hebt en het balletje nu rolt :*
Ja! *O*
pi_164002257
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:21 schreef Poesopstokje het volgende:
Nou mooi optijd LP. Ik dacht dat hij al lang met vakantie was? Vorige keer was hij ook niet bereikbaar toch?

Ik heb m'n diagnose binnen, yeuy, taart *O*
Fijn. Duidelijkheid! *O*
  maandag 25 juli 2016 @ 17:14:22 #299
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164002272
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 17:03 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Oh ja dat is ook zo.. lastig hoor!
Heb je geen verpleegkundige bij dialyse die er wat van af weet? Misschien kan een gyn daar even snel een implanon er in schieten :+

[..]

Ja! *O*
Hahah zou handig zijn idd :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164002468
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:13 schreef Adriane het volgende:

[..]

Ik zou zeggen : geniet ervan!

Zit je de laatste tijd beter in je vel?
Ik zit al een tijdje in een stijgende lijn, sinds m'n depressie van 2010. ^O^
  maandag 25 juli 2016 @ 17:28:44 #301
3542 Gia
User under construction
pi_164002473
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 16:59 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ik slik dat ook sinds een maand tegen de pijn...Nu pas merk ik het meer over de dag. Was eerst enkel de nacht...Hoe bevalt het jou?
Eigenlijk zou ik 100 mg moeten hebben, maar dan mag ik, officieel, geen auto rijden. Oftewel, je bent niet verzekerd als er dan iets gebeurt. Dus slik ik 75 mg.
Na de qutenza ging het iets beter, dus moest ik van de arts 50 gaan proberen, maar wissel het nu af, als ik weinig pijn heb, 50, heb ik meer pijn, 75.

Heb ook al van allerhande andere pillen geprobeerd, via de pijnpoli. Van de ene kwam ik onder de uitslag te staan, van de andere schoot mijn INR naar beneden, waardoor ik fragmin moest gaan spuiten. 6 weken lang!! De INR wilde maar niet omhoog. Mijn buik stond onder de blauwe plekken, tot diepe bloeduitstortingen. Geen pretje.

Dus, probeer het nu vol te houden met de amitriptyline.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')