Helaas erg herkenbaar! Mijn oude tandarts heeft 5 jaar voor zijn pensioen bijna niets meer gedaan, alleen controle en het was zogenaamd goed.. Daarna kwam ik bij een andere tandarts en hommeles, al is het niet zo heftig als bij jou. Heel veel succes en sterktequote:Op woensdag 20 juli 2016 09:47 schreef Persefoneia het volgende:
Hey, ik heb al een poosje niets gepost, druk met allerlei afspraken.
Om een lang verhaal kort te maken, ik blijk behoorlijk parodontitis te hebben.
Ik dacht altijd dat ik goed bezig was, keurig mijn controles, was er iets mis, dan maakte ik keurig een afspraak.
Nou werd deze man op een gegeven moment ziek en er kwam een nieuwe tandarts. Dit is een vrij jonge meid en die begon voorzichtig te zeggen dat mijn gebit niet zo jofel was als ik altijd dacht. Zij vond het te complex en zo belandde ik bij de orthodontist, die het op zijn beurt complex noemde, zo belandde ik bij de kaakchirurg die het een puzzel noemde en mij voor een behandelplan naar het centrum bijzondere tandheelkunde stuurde.
Het komt hard aan als ze mij steeds weer vragen of ik wel mijn 'normale' controles bij de tandarts heb gehad. Ik ben daar altijd keurig heen geweest.
Dus waar het verhaal begon met een verkeerde stand van de kaken, overbeet, overbelaste kaakspieren ben ik doorverwezen naar de parodontoloog.
Sterkte!quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:47 schreef Persefoneia het volgende:
Ik dacht altijd dat ik goed bezig was, keurig mijn controles, was er iets mis, dan maakte ik keurig een afspraak.
Nou werd deze man op een gegeven moment ziek en er kwam een nieuwe tandarts. Dit is een vrij jonge meid en die begon voorzichtig te zeggen dat mijn gebit niet zo jofel was als ik altijd dacht. Zij vond het te complex en zo belandde ik bij de orthodontist, die het op zijn beurt complex noemde, zo belandde ik bij de kaakchirurg die het een puzzel noemde en mij voor een behandelplan naar het centrum bijzondere tandheelkunde stuurde.
Het komt hard aan als ze mij steeds weer vragen of ik wel mijn 'normale' controles bij de tandarts heb gehad. Ik ben daar altijd keurig heen geweest.
Dus waar het verhaal begon met een verkeerde stand van de kaken, overbeet, overbelaste kaakspieren ben ik doorverwezen naar de parodontoloog.
Gelukkig kon ik daar vorige week ook nog terecht en omdat ik eigenlijk geen andere keus heb, heb ik de koe bij de hoorns gevat en afspraken gemaakt om alles grondig aan te pakken.
Ik weet dat ik 4 kiezen ga kwijt raken, deze zijn niet meer te redden.
(waarvan 1 vorig jaar afbrak en weer keurig was opgebouwd door de (nieuwe) tandarts want 'die was nog prima de moeite waard').
Morgen, donderdag, zal de eerste behandeling plaats vinden.
Ik zie als een berg tegen de komende afspraken op maar ik ben eindelijk voor mijn gevoel op de goede weg.
Na het traject bij de parodontoloog wordt opnieuw bekeken wat er met mijn kaken en overbeet wordt gedaan.
Mijn tinnitus is momenteel door alle stress die het met zich mee brengt echt heel vervelend.
Maar wie weet heeft de behandeling van de parodontoloog wel een positief effect hierop.
Verder voor iedereen hier sterkte met waar hij of zij mee bezig is en geniet van het mooie weer.
Ik weet, het is warm, maar dit is beter dan die nare grijze regen.
Zeg dat wel iddquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:53 schreef caroro het volgende:
Jeetje wat erg voor Mary Alice!! Bedankt Tom dat je ons op de hoogte houd, en Sylvana voor het sturen van het kaartje♡. Hoeveel ellende kan 1 persoon meemaken in haar leven?
Die man was mogelijk psychotisch. En hoe cru het ook klinkt, als je in die branche werkt, kom je gewoon veel in aanraking met mensen met dergelijke problematiek.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:06 schreef vannelle het volgende:
Ik vind dit echt vreselijk, blijf er maar over nadenken.
Hoe is het toch mogelijk dat goede bedoelingen en hulp eindigen in zoiets? Is deze wereld echt zo vertyft?
En ik heb ook nog steeds in gedachten wat haar nu mankeert en vraag ik me oprecht af of ze er op het eind zonder blijvende schade uit komt.
Want laten we eerlijk zijn: Echt goed klinkt het allemaal niet.
Dit klinkt misschien nog cru-er (?), vastbinden en geboeid af laten voeren, eigen veiligheid staat voorop.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Die man was mogelijk psychotisch. En hoe cru het ook klinkt, als je in die branche werkt, kom je gewoon veel in aanraking met mensen met dergelijke problematiek.
Die man zal er zelf ook niet voor gekozen hebben om psychotisch te zijn.
Ik snap wat je bedoelt, het zal van die man idd geen kwade opzet zijn geweest maar dat is niet wat ik bedoel.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Die man was mogelijk psychotisch. En hoe cru het ook klinkt, als je in die branche werkt, kom je gewoon veel in aanraking met mensen met dergelijke problematiek.
Die man zal er zelf ook niet voor gekozen hebben om psychotisch te zijn.
Heb idd ook wel eens gelezen dat je gebit invloed kan hebben op je gehoor.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:00 schreef Gia het volgende:
Tandarts hoef ik dan nooit meer naartoe. Was niet zo leuk dat alles eruit moest voor die kunstklep, maar nu toch wel makkelijk, en goedkoop. Want wat dat tegenwoordig kost! Daar word je niet vrolijk van.
Maare, sterkte Persefoneia, met de boel op orde laten brengen. En inderdaad, misschien lost dit je tinnitus wel op. Zou me niet verbazen.
Ik kan me goed voorstellen dat je er tegenop ziet, dat zou ik ook doen. Maar het is voor je eigen bestwil en ik hoop voor jou dat ze er weer iets moois van kunnen maken.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:47 schreef Persefoneia het volgende:
Gelukkig kon ik daar vorige week ook nog terecht en omdat ik eigenlijk geen andere keus heb, heb ik de koe bij de hoorns gevat en afspraken gemaakt om alles grondig aan te pakken.
(waarvan 1 vorig jaar afbrak en weer keurig was opgebouwd door de (nieuwe) tandarts want 'die was nog prima de moeite waard').
Ik zie als een berg tegen de komende afspraken op maar ik ben eindelijk voor mijn gevoel op de goede weg.
Na het traject bij de parodontoloog wordt opnieuw bekeken wat er met mijn kaken en overbeet wordt gedaan.
Mijn tinnitus is momenteel door alle stress die het met zich mee brengt echt heel vervelend.
Maar wie weet heeft de behandeling van de parodontoloog wel een positief effect hierop.
Verder voor iedereen hier sterkte met waar hij of zij mee bezig is en geniet van het mooie weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tom.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:11 schreef MarieAlice het volgende:
Update over MarieTom, er is werkelijk niemand die verwijten maakt en ook van mijn kant komt er alleen maar medeleven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tom.
"Als dit dan..." of "Als zus dan zo" heeft niemand wat aan, achteraf kijk je er altijd anders tegenaan.
Ik hoop met heel mijn hart dat dit geen nadelige gevolgen gaat hebben op langere termijn.
Enneuh... Het is echt fijn dat je hier updates plaatst, dankjewel.![]()
Update over MarieBedankt dat je ons op de hoogte houdt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tom.Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
Update over MarieFijn dat je ons op de hoogte houdt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel me niet schuldig. Ik schreef met de allerbeste bedoelingen, net als de anderen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:47 schreef Gia het volgende:
Tom, bedankt voor de update.
Voel me een beetje schuldig dat we zo gemopperd hebben over het feit dat ze alles wat ze zelf mankeert, futiel en onbelangrijk vindt, vergeleken bij de andere verhalen. Goedbedoeld gemopperd, dan.
Eén, heel klein positief, puntje van dit ongeval. Ze heeft nu een paar dagen geen hoofdpijn en wordt straks uitgerust wakker. Voor zolang als dat duurt. Daarna moet ze nog meer pijn verwerken dan ze al moest. Misschien is dan een kunstmatig coma zo gek nog niet.
Ik hoop dat ze vlug, en geheel hersteld.
Jeetje, deze had je niet aan zien komen! Veel sterkte en ik vind het wel logisch klinken dat je oor- en tandproblemen met elkaar in verbinding staan.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:47 schreef Persefoneia het volgende:
Koud nat washandje in je nek?quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:02 schreef superkimmi het volgende:
ik hou dit weer gewoon niet volwaar kan ik nog heen vluchten..
Zo weinig mogelijk bewegen, veel drinken, en inderdaad dat koude washandje.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:02 schreef superkimmi het volgende:
Update over MarieBedankt voor de update! En ja heel begrijpelijk al die "wat als" gedachtes, maar daarmee maken jullie jezelf alleen maar gek. Niemand zal jullie wat aanrekenen. Ik hoop dat het ontwaken uit de coma goed gaat. Fijn dat de zwelling iig al minder is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tom.
(Ja dat krijg je als je mobiel zit en geen quote-alerts krijgt...)quote:
Pfft, inderdaad. Ik zit nu voor de open tuindeuren. Net kwam mijn man voor binnen met de hond en zat ik even, heeeeeerlijk, op de tocht.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:02 schreef superkimmi het volgende:
Ik heb nu de hele dag de plafondventilator al aanstaan op de slaapkamer in de hoop daarmee de ergste hitte buiten te laten. Heb die hor nog niet gevonden, dus de schuifpui kan nog niet open. Ja, kan wel, maar dan word ik de hele nacht als speldenkussen gebruikt voor de familie mug. Een hele grote familie hier, lijkt het wel.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:50 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
(Ja dat krijg je als je mobiel zit en geen quote-alerts krijgt...)
Als ik een ventilator op me richt 's nachts verga ik de volgende dag van de spierpijn.
Fijn dat er nog fatsoenlijke mensen bij de gemeente zitten!quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:08 schreef houdjemond het volgende:
"Fijn" om te lezen Tom, ik heb uiteraard ook de hele dag mijn vingers gekruist en alle goede hoop!![]()
Dit weer, tsja, het is lekker makkelijk om te roepen van "je moet je gewoon niet zo druk maken en veel water drinken" maar ik kan hier ook echt bizar slecht tegen zeg, gatverdamme.
Ik duw mijn hoofd 1x in de zoveel tijd onder de kraan en doe voor de rest bijzonder weinig, ja ik drink van die zoute bouillon want verder hoef ik niks met dit weer behalve water, is niet ideaal voor mijn zuur-verdiende aangekomen kilo'tjes maar ik weiger tegen mijn zin in te eten met dit weer.
Verder had ik gisteren dan het gesprek bij de gemeente en geloof het of niet, ik had eindelijk een NORMAAL persoon tegenover mij zitten, ze leek wel menselijk.
Komt erop neer dat de gemeente gewoon even lekker hun smoel moet houden en dat we eerst de uitspraak van de Arboarts en Arbeidsdeskundige gaan afwachten, omdat de gemeente natuurlijk absoluut niet op de stoel van de dokter mag gaan zitten( niet dat ze dat nog durven bij mij, maar jullie snappen dat het een hele hoop frustraties scheelt in huize HJM ) !
Easy does it lieverds. En Pers succes met alle "nieuwe" ellende, helaas. Ik had hiervoor "tanden op elkaar" getypt, maar dat heb ik maar weer verwijderd, sorry, geef de schuld maar aan de warmte..
Extern bedrijf hequote:Op woensdag 20 juli 2016 19:11 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Fijn dat er nog fatsoenlijke mensen bij de gemeente zitten!
Aah oke, dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Extern bedrijf he. Die moeten de situatie van alle "uitkeringstrekkers" in kaart brengen voor eerder genoemde gemeente.
Nou mooi dat dat nu is rechtgezet. Het zal wel een grote opluchting voor je zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Extern bedrijf he. Die moeten de situatie van alle "uitkeringstrekkers" in kaart brengen voor eerder genoemde gemeente.
Absoluut, heb afgesproken dat ik dan uit eigen initiatief laat weten wanneer ik mag verschijnen bij de arbeidsdeskundige en hoe dat gesprek is gegaan en tot die tijd laten ze me lekker met rust.quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou mooi dat dat nu is rechtgezet. Het zal wel een grote opluchting voor je zijn.
Zat vanmorgen bij de kapper(sschool). Kapster moest nogal vaak mijn haar natspuiten, omdat het te snel droogde. Heb mezelf meerdere keren met die plantenspuit in mijn gezicht gespoten ter afkoeling.quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:08 schreef houdjemond het volgende:
Ik duw mijn hoofd 1x in de zoveel tijd onder de kraan
Dat geeft tenminste blijk van vertrouwen vanuit de gemeente. Even geen gezeur meer totdat jij bepaalt dat het anders kan.quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Absoluut, heb afgesproken dat ik dan uit eigen initiatief laat weten wanneer ik mag verschijnen bij de arbeidsdeskundige en hoe dat gesprek is gegaan en tot die tijd laten ze me lekker met rust.
Plus zomervakantie dus ik gok dat daar nog wel wat dagen overheen gaan..
Ja lekker is dat hm? Gewoon even die nevel, ik heb zelf dan heel lang en dik haar dus dat blijft lekker koud en vochtig op mijn rug.quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Zat vanmorgen bij de kapper(sschool). Kapster moest nogal vaak mijn haar natspuiten, omdat het te snel droogde. Heb mezelf meerdere keren met die plantenspuit in mijn gezicht gespoten ter afkoeling.
Precies, want dat was wel de grootste frustratie, ik bedoel ik WIL wel wat gaan doen binnenkort maar je kan me nu moeilijk aan het werk zetten uit het niks, zowel mentaal als fysiek lukt dat gewoon nog even niet.quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat geeft tenminste blijk van vertrouwen vanuit de gemeente. Even geen gezeur meer totdat jij bepaalt dat het anders kan.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:38 schreef superkimmi het volgende:
koud washandje, ijsflessen, ventilator, ik heb het allemaal, maar het neemt de benauwdheid niet weg
Het is momenteel inderdaad heel benauwd.quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:38 schreef superkimmi het volgende:
koud washandje, ijsflessen, ventilator, ik heb het allemaal, maar het neemt de benauwdheid niet weg
Met je voeten in een bak koud water is fijn tegen de hitte, maar zal inderdaad weinig helpen tegen benauwdheid.quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:38 schreef superkimmi het volgende:
Hoe gaat het nu?quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:38 schreef superkimmi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nier gezocht!
quote:Op donderdag 21 juli 2016 07:05 schreef LPFAN het volgende:
Balen! Dit is echt erg en niet leuk meer. Je was toch bezig een oplossing te zoeken? Wil dat vlotten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik moet naar de huisarts maar ik zit met de vakantieperiode. Ik hoop volgende week terecht te kunnen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 07:30 schreef Adriane het volgende:
[..]
Balen! Dit is echt erg en niet leuk meer. Je was toch bezig een oplossing te zoeken? Wil dat vlotten?
Zeer slecht geslapen, dus weinig energie wat weer meer benauwdheid veroorzaakt. Maar kon daarvoor wel al vanaf half 6 in de tuin zitten en de koele ochtendlucht doet me dusver erg goedquote:
He jakkes! Het lijkt ook nog alsof t bij jou vaker de tijd van de maand is -.-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte vandaag
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
Is gelukkig niet zo ;p Thanks, prikken ging ook weer k*t dus het is zo'n dag.quote:Op donderdag 21 juli 2016 08:58 schreef superkimmi het volgende:
[..]
He jakkes! Het lijkt ook nog alsof t bij jou vaker de tijd van de maand is -.-
Sterkte vandaag
Na maandje de pil slikken bij de implanon ben ik nu niet meer aan het bloeden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nadat ik stopte met de pil, 1week ongesteld geweest en daarna niks meer.
Op anoniem
Wat fijn!quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:35 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Na maandje de pil slikken bij de implanon ben ik nu niet meer aan het bloeden.
Nadat ik stopte met de pil, 1week ongesteld geweest en daarna niks meer.
Dat is dan wel fijn.quote:Op donderdag 21 juli 2016 08:57 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Zeer slecht geslapen, dus weinig energie wat weer meer benauwdheid veroorzaakt. Maar kon daarvoor wel al vanaf half 6 in de tuin zitten en de koele ochtendlucht doet me dusver erg goed
Super dat je dit doet. Een kaartje krijgen is altijd leuk.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:06 schreef Sylvana het volgende:
LPFAN pfftt gaat lekker vandaag zegKnuffel
Pris, fijn dat je nu niet meer ongesteld bent!
Jaimy, waarom werd dat gordijn dan toch weer open gedaan? En kan dat scherm niet op nightmode? Of zelf een slaapmasker opdoen ofzo zodat je er geen last van hebt
Ik heb het kaartje voor Marie-Alice gekocht. Vanavond ff schrijven met alle namen (hopelijk vergeet ik niemand) en dan kan hij morgen op de post
Ja is wel fijn dat dat over is. Nu nog die diarree die al 6wkn duurt weg en dan hoop ik dat het wat beter gaat.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:06 schreef Sylvana het volgende:
Jaimy, waarom werd dat gordijn dan toch weer open gedaan? En kan dat scherm niet op nightmode? Of zelf een slaapmasker opdoen ofzo zodat je er geen last van hebt
Ik heb het kaartje voor Marie-Alice gekocht. Vanavond ff schrijven met alle namen (hopelijk vergeet ik niemand) en dan kan hij morgen op de post
quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:06 schreef Sylvana het volgende:
Jeetje dat is ook al lang zeg. Ik hoop ook dat het snel weg is en een fijne vakantiequote:Op donderdag 21 juli 2016 18:09 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ja is wel fijn dat dat over is. Nu nog die diarree die al 6wkn duurt weg en dan hoop ik dat het wat beter gaat.
Vannacht ga ik richting Frankrijk rijdenen dan ben ik over twee weken weer terug. #holidaymode
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik iedereen?![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:02 schreef Sylvana het volgende:
Kaartje voor Marie-Alice met de namen. Haar kennende houdt ze niet van die "zware" sterkte-/beterschapskaarten. Dus vandaar dezeVolgens mij heb je iedereen iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik iedereen?
Nier gezocht!
quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:02 schreef Sylvana het volgende:
Kaartje voor Marie-Alice met de namen. Haar kennende houdt ze niet van die "zware" sterkte-/beterschapskaarten. Dus vandaar dezeGoede keuzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik iedereen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:57 schreef Sylvana het volgende:
Dankjullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nier gezocht!
De huisarts wil er niks aan doe, hoort bij mijn Prikkelbare darm syndroomquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Jeetje dat is ook al lang zeg. Ik hoop ook dat het snel weg is en een fijne vakantie
Lekker dan.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:46 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
De huisarts wil er niks aan doe, hoort bij mijn Prikkelbare darm syndroom
En dus moet jij leren om te vertellen dat je een vrije dag of vakantie hebt.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:47 schreef twiFight het volgende:
[..]
Met vakantie lukt het wat minder, maar als ik een paar dagen niks heb te doen dan vertel ik dat niemand. Want dan claimen andere mensen die tijd gelijk. Laat ze maar lekker denken dat ik het nog druk heb. Vrije tijd is heerlijk, maar als andere mensen dat weten en die tijd gaan claimen is het geen vrije tijd meer. Ik baal wel nu ik werkloos ben dat ik werk niet meer als excuus heb.
Topquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:11 schreef Aspergermeisje het volgende:
Als het kaartje nog niet weg is, mag mijn naam wel over een weggetypexte naam heen.
Nou lekker dan iddquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:46 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
De huisarts wil er niks aan doe, hoort bij mijn Prikkelbare darm syndroom
Is juist ook goed dat je gewoon door wilt gaan met je leven! Ik ken het boek niet. Aanrader?quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:13 schreef Aspergermeisje het volgende:
Tijdje niet aanwezig geweest hier. Ik heb af en toe van die momenten dat ik er niet aan wil denken dat ik ziek ben en ik gewoon door wil gaan met leven. Maar op een bepaald punt moet je er toch weer bewust mee omgaan. Maargoed, vandaar dat ik dus af en toe afwezig ben.
Ik heb van de week het boek 'Pijn en het brein' gelezen. Kent iemand dat? Vond het wel interessant. Niet alles toepasbaar, maar zeker goed om te lezen als je te maken hebt met chronische pijn of vermoeidheid.
Het gaat heel erg over hypersensitisatie. Dus dat bij chronische pijn de schade van het weefsel allang weg is, maar je systeem zo aangepast is geraakt dat je pijn blijft houden. Hoe dat allemaal werkt en hoe je het kunt doorbreken.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:22 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Is juist ook goed dat je gewoon door wilt gaan met je leven! Ik ken het boek niet. Aanrader?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |