quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:57 schreef Sylvana het volgende:
Dankjullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
De huisarts wil er niks aan doe, hoort bij mijn Prikkelbare darm syndroomquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Jeetje dat is ook al lang zeg. Ik hoop ook dat het snel weg is en een fijne vakantie
Lekker dan.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:46 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
De huisarts wil er niks aan doe, hoort bij mijn Prikkelbare darm syndroom
En dus moet jij leren om te vertellen dat je een vrije dag of vakantie hebt.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:47 schreef twiFight het volgende:
[..]
Met vakantie lukt het wat minder, maar als ik een paar dagen niks heb te doen dan vertel ik dat niemand. Want dan claimen andere mensen die tijd gelijk. Laat ze maar lekker denken dat ik het nog druk heb. Vrije tijd is heerlijk, maar als andere mensen dat weten en die tijd gaan claimen is het geen vrije tijd meer. Ik baal wel nu ik werkloos ben dat ik werk niet meer als excuus heb.
Topquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:11 schreef Aspergermeisje het volgende:
Als het kaartje nog niet weg is, mag mijn naam wel over een weggetypexte naam heen.
Nou lekker dan iddquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:46 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
De huisarts wil er niks aan doe, hoort bij mijn Prikkelbare darm syndroom
Is juist ook goed dat je gewoon door wilt gaan met je leven! Ik ken het boek niet. Aanrader?quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:13 schreef Aspergermeisje het volgende:
Tijdje niet aanwezig geweest hier. Ik heb af en toe van die momenten dat ik er niet aan wil denken dat ik ziek ben en ik gewoon door wil gaan met leven. Maar op een bepaald punt moet je er toch weer bewust mee omgaan. Maargoed, vandaar dat ik dus af en toe afwezig ben.
Ik heb van de week het boek 'Pijn en het brein' gelezen. Kent iemand dat? Vond het wel interessant. Niet alles toepasbaar, maar zeker goed om te lezen als je te maken hebt met chronische pijn of vermoeidheid.
Het gaat heel erg over hypersensitisatie. Dus dat bij chronische pijn de schade van het weefsel allang weg is, maar je systeem zo aangepast is geraakt dat je pijn blijft houden. Hoe dat allemaal werkt en hoe je het kunt doorbreken.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:22 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Is juist ook goed dat je gewoon door wilt gaan met je leven! Ik ken het boek niet. Aanrader?
Oh wauw wat een mooie kaarten!quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:31 schreef Aspergermeisje het volgende:
Trouwens, wisten jullie dat ik kaarten ontwikkeld heb speciaal voor bijvoorbeeld mensen die chronisch ziek zijn (nu het toch over kaarten gaat)? Want soms is beterschap dan niet echt toepasselijk, maar deze kaarten kun je dan wel sturen: http://a-typist.nl/product/steuntje-in-de-rug-kaarten-2677
Zijn mijn eigen foto's en vanuit mijn ervaring met chronisch ziek zijn (en mensen in mijn omgeving die niet meer beter werden, waar je ook geen beterschap tegen kunt zeggen) heb ik dat bedacht.
Dank je. Ik ben er ook erg blij mee hoe ze zijn geworden. En dat bleek dat er dus echt behoefte aan was, want heel veel mensen herkenden dat: wat moet je iemand sturen die niet meer beter wordt? Zijn al meer dan 100 sets verkocht. Inmiddels aan de tweede druk begonnen.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:02 schreef Sylvana het volgende:
Kaartje voor Marie-Alice met de namen. Haar kennende houdt ze niet van die "zware" sterkte-/beterschapskaarten. Dus vandaar dezeYeps.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik iedereen?
Ik worstel weer met mezelf maar ga het bespreken bij de psychotherapeute.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Wat gaaf!quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:31 schreef Aspergermeisje het volgende:
Trouwens, wisten jullie dat ik kaarten ontwikkeld heb speciaal voor bijvoorbeeld mensen die chronisch ziek zijn (nu het toch over kaarten gaat)? Want soms is beterschap dan niet echt toepasselijk, maar deze kaarten kun je dan wel sturen: http://a-typist.nl/product/steuntje-in-de-rug-kaarten-2677
Zijn mijn eigen foto's en vanuit mijn ervaring met chronisch ziek zijn (en mensen in mijn omgeving die niet meer beter werden, waar je ook geen beterschap tegen kunt zeggen) heb ik dat bedacht.
Echt super gaaf en idd veel toepaselijkerquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:35 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Dank je. Ik ben er ook erg blij mee hoe ze zijn geworden. En dat bleek dat er dus echt behoefte aan was, want heel veel mensen herkenden dat: wat moet je iemand sturen die niet meer beter wordt? Zijn al meer dan 100 sets verkocht. Inmiddels aan de tweede druk begonnen.![]()
Ja inderdaad, ook voor mensen die het psychisch gezien moeilijk hebben. Of wat ik bijvoorbeeld ook al hoorde is dat iemand er eentje gestuurd had naar een vriendin die een miskraam had gehad. Maar ook positievere dingen, zoals iemand die voor het eerst een dansoptreden had of iemand die een grote reis ging maken.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Echt super gaaf en idd veel toepaselijker![]()
Ook voor bijv mensen in ggz-opnames, waar ik er veel van ken.
Gaaf hoorquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:54 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ook voor mensen die het psychisch gezien moeilijk hebben. Of wat ik bijvoorbeeld ook al hoorde is dat iemand er eentje gestuurd had naar een vriendin die een miskraam had gehad. Maar ook positievere dingen, zoals iemand die voor het eerst een dansoptreden had of iemand die een grote reis ging maken.
Hier nog 1quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:36 schreef sararaats het volgende:
[..]
Yeps.
Ik worstel weer met mezelf maar ga het bespreken bij de psychotherapeute.
Bedoel je een soort van fantoompijn?quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:29 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Het gaat heel erg over hypersensitisatie. Dus dat bij chronische pijn de schade van het weefsel allang weg is, maar je systeem zo aangepast is geraakt dat je pijn blijft houden. Hoe dat allemaal werkt en hoe je het kunt doorbreken.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:02 schreef Sylvana het volgende:
Kaartje voor Marie-Alice met de namen. Haar kennende houdt ze niet van die "zware" sterkte-/beterschapskaarten. Dus vandaar dezeSuper lieve Sylvana!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik iedereen?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 05:27 schreef houdjemond het volgende:
Dat is zeker een heftige beslissing ja. Maar soms wel beter om voor jezelf te kiezen. KnuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dankje![]()
Poeh das wel erg vroeg ja. Werkse en veel plezier bij LPFAN vanmiddag!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 06:58 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat mooi gedaan Aspergermeisje![]()
Sterkte HJM.. ingrijpende beslissing hoor, weet er alles van![]()
Ik ben MOEPeuter stond om 0430 naast m'n bed omdat er een poes rond z'n dakraam aan het spoken was. Gelukkig hangt er een horgordijntje voor, anders was het beest binnen geweest
Enfin; geen oog meer dicht gedaan.
Zo eerst werken en daarna weer richting LPLeuk leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |