abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 juli 2016 @ 21:22:35 #151
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163914945
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:57 schreef Sylvana het volgende:
Dankjullie O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163915751
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 19:36 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Jeetje dat is ook al lang zeg. Ik hoop ook dat het snel weg is en een fijne vakantie ^O^
De huisarts wil er niks aan doe, hoort bij mijn Prikkelbare darm syndroom 8)7
Op anoniem
  donderdag 21 juli 2016 @ 22:02:37 #153
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163916136
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:46 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Lekker dan.
pi_163916411
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 17:47 schreef twiFight het volgende:

[..]

Met vakantie lukt het wat minder, maar als ik een paar dagen niks heb te doen dan vertel ik dat niemand. Want dan claimen andere mensen die tijd gelijk. Laat ze maar lekker denken dat ik het nog druk heb. Vrije tijd is heerlijk, maar als andere mensen dat weten en die tijd gaan claimen is het geen vrije tijd meer. Ik baal wel nu ik werkloos ben dat ik werk niet meer als excuus heb.
En dus moet jij leren om te vertellen dat je een vrije dag of vakantie hebt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_163916412
Als het kaartje nog niet weg is, mag mijn naam wel over een weggetypexte naam heen.
pi_163916473
Tijdje niet aanwezig geweest hier. Ik heb af en toe van die momenten dat ik er niet aan wil denken dat ik ziek ben en ik gewoon door wil gaan met leven. Maar op een bepaald punt moet je er toch weer bewust mee omgaan. Maargoed, vandaar dat ik dus af en toe afwezig ben.

Ik heb van de week het boek 'Pijn en het brein' gelezen. Kent iemand dat? Vond het wel interessant. Niet alles toepasbaar, maar zeker goed om te lezen als je te maken hebt met chronische pijn of vermoeidheid.
pi_163916659
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 22:11 schreef Aspergermeisje het volgende:
Als het kaartje nog niet weg is, mag mijn naam wel over een weggetypexte naam heen.
Top ^O^

quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:46 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Nou lekker dan idd 8)7
  donderdag 21 juli 2016 @ 22:22:55 #158
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163916773
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 22:13 schreef Aspergermeisje het volgende:
Tijdje niet aanwezig geweest hier. Ik heb af en toe van die momenten dat ik er niet aan wil denken dat ik ziek ben en ik gewoon door wil gaan met leven. Maar op een bepaald punt moet je er toch weer bewust mee omgaan. Maargoed, vandaar dat ik dus af en toe afwezig ben.

Ik heb van de week het boek 'Pijn en het brein' gelezen. Kent iemand dat? Vond het wel interessant. Niet alles toepasbaar, maar zeker goed om te lezen als je te maken hebt met chronische pijn of vermoeidheid.
Is juist ook goed dat je gewoon door wilt gaan met je leven! Ik ken het boek niet. Aanrader?
pi_163916843
Mooi kaartje Sylvana ^O^
pi_163916937
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 22:22 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Is juist ook goed dat je gewoon door wilt gaan met je leven! Ik ken het boek niet. Aanrader?
Het gaat heel erg over hypersensitisatie. Dus dat bij chronische pijn de schade van het weefsel allang weg is, maar je systeem zo aangepast is geraakt dat je pijn blijft houden. Hoe dat allemaal werkt en hoe je het kunt doorbreken.

Bij migraine is dat bijvoorbeeld al wat minder toepasbaar, want dan is er nooit schade van weefsel geweest. En ook het opbouwen van activiteiten, waarbij vermoeidheid en pijn geen excuus zijn, is lastig bij migraine, want dan wil je gewoon heel stil in een donkere kamer liggen en van elke beweging krijg je veel meer pijn.

Maar het hielp wel om te lezen welke delen van je hersenen allemaal bij pijn betrokken zijn en met het programma voor het opbouwen van energiereserves (door na een bepaalde tijd actief te zijn geweest 15-20 minuten te gaan liggen) kan ik meer.
pi_163917007
Trouwens, wisten jullie dat ik kaarten ontwikkeld heb speciaal voor bijvoorbeeld mensen die chronisch ziek zijn (nu het toch over kaarten gaat)? Want soms is beterschap dan niet echt toepasselijk, maar deze kaarten kun je dan wel sturen: http://a-typist.nl/product/steuntje-in-de-rug-kaarten-2677

Zijn mijn eigen foto's en vanuit mijn ervaring met chronisch ziek zijn (en mensen in mijn omgeving die niet meer beter werden, waar je ook geen beterschap tegen kunt zeggen) heb ik dat bedacht. :)
pi_163917047
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 22:31 schreef Aspergermeisje het volgende:
Trouwens, wisten jullie dat ik kaarten ontwikkeld heb speciaal voor bijvoorbeeld mensen die chronisch ziek zijn (nu het toch over kaarten gaat)? Want soms is beterschap dan niet echt toepasselijk, maar deze kaarten kun je dan wel sturen: http://a-typist.nl/product/steuntje-in-de-rug-kaarten-2677

Zijn mijn eigen foto's en vanuit mijn ervaring met chronisch ziek zijn (en mensen in mijn omgeving die niet meer beter werden, waar je ook geen beterschap tegen kunt zeggen) heb ik dat bedacht. :)
Oh wauw wat een mooie kaarten! O+
pi_163917133
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 22:33 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Oh wauw wat een mooie kaarten! O+
Dank je. Ik ben er ook erg blij mee hoe ze zijn geworden. En dat bleek dat er dus echt behoefte aan was, want heel veel mensen herkenden dat: wat moet je iemand sturen die niet meer beter wordt? Zijn al meer dan 100 sets verkocht. Inmiddels aan de tweede druk begonnen. :o :)
pi_163917152
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:02 schreef Sylvana het volgende:
Kaartje voor Marie-Alice met de namen. Haar kennende houdt ze niet van die "zware" sterkte-/beterschapskaarten. Dus vandaar deze :)

SPOILER
Heb ik iedereen? :)
Yeps.

Ik worstel weer met mezelf maar ga het bespreken bij de psychotherapeute.

:{
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
  donderdag 21 juli 2016 @ 22:46:43 #165
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163917424
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 22:31 schreef Aspergermeisje het volgende:

Wat gaaf!
pi_163917555
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 22:35 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Dank je. Ik ben er ook erg blij mee hoe ze zijn geworden. En dat bleek dat er dus echt behoefte aan was, want heel veel mensen herkenden dat: wat moet je iemand sturen die niet meer beter wordt? Zijn al meer dan 100 sets verkocht. Inmiddels aan de tweede druk begonnen. :o :)
Echt super gaaf en idd veel toepaselijker :Y
Ook voor bijv mensen in ggz-opnames, waar ik er veel van ken.
pi_163917668
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 22:50 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Echt super gaaf en idd veel toepaselijker :Y
Ook voor bijv mensen in ggz-opnames, waar ik er veel van ken.
Ja inderdaad, ook voor mensen die het psychisch gezien moeilijk hebben. Of wat ik bijvoorbeeld ook al hoorde is dat iemand er eentje gestuurd had naar een vriendin die een miskraam had gehad. Maar ook positievere dingen, zoals iemand die voor het eerst een dansoptreden had of iemand die een grote reis ging maken.
pi_163917720
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 22:54 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ja inderdaad, ook voor mensen die het psychisch gezien moeilijk hebben. Of wat ik bijvoorbeeld ook al hoorde is dat iemand er eentje gestuurd had naar een vriendin die een miskraam had gehad. Maar ook positievere dingen, zoals iemand die voor het eerst een dansoptreden had of iemand die een grote reis ging maken.
Gaaf hoor :Y
pi_163921039
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 22:36 schreef sararaats het volgende:

[..]

Yeps.

Ik worstel weer met mezelf maar ga het bespreken bij de psychotherapeute.

:{
Hier nog 1 :N
Maar sterkte dan :*
Op anoniem
pi_163921053
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 22:29 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Het gaat heel erg over hypersensitisatie. Dus dat bij chronische pijn de schade van het weefsel allang weg is, maar je systeem zo aangepast is geraakt dat je pijn blijft houden. Hoe dat allemaal werkt en hoe je het kunt doorbreken.

Bedoel je een soort van fantoompijn?
Mijn opa bijvoorbeeld heeft ooit zijn wijsvinger verloren door een stommiteit met een cirkelzaag maar hij heeft echt nog tientallen jaren last gehad van pijn of jeuk aan die vinger die al lang in de prullenbak lag.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 05:22:00 #171
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_163921092
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:02 schreef Sylvana het volgende:
Kaartje voor Marie-Alice met de namen. Haar kennende houdt ze niet van die "zware" sterkte-/beterschapskaarten. Dus vandaar deze :)

SPOILER
Heb ik iedereen? :)
Super lieve Sylvana!
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 22 juli 2016 @ 05:27:04 #172
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_163921101
SPOILER
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_163921236
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 05:27 schreef houdjemond het volgende:
SPOILER
Dat is zeker een heftige beslissing ja. Maar soms wel beter om voor jezelf te kiezen. Knuffel :*

En dankje :)
pi_163921240
Wat mooi gedaan Aspergermeisje O+

Sterkte HJM.. ingrijpende beslissing hoor, weet er alles van ;)

Ik ben MOE -O- Peuter stond om 0430 naast m'n bed omdat er een poes rond z'n dakraam aan het spoken was. Gelukkig hangt er een horgordijntje voor, anders was het beest binnen geweest :')
Enfin; geen oog meer dicht gedaan.

Zo eerst werken en daarna weer richting LP *O* Leuk leuk!
pi_163921245
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 06:58 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat mooi gedaan Aspergermeisje O+

Sterkte HJM.. ingrijpende beslissing hoor, weet er alles van ;)

Ik ben MOE -O- Peuter stond om 0430 naast m'n bed omdat er een poes rond z'n dakraam aan het spoken was. Gelukkig hangt er een horgordijntje voor, anders was het beest binnen geweest :')
Enfin; geen oog meer dicht gedaan.

Zo eerst werken en daarna weer richting LP *O* Leuk leuk!
Poeh das wel erg vroeg ja. Werkse en veel plezier bij LPFAN vanmiddag! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')