quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:12 schreef PrisTheShiz het volgende:
Godverdomme, 1,5 dag eerder vakantoe genomen omdat ik me zo klote voel.
Wat een drama, zo kan ik toch geen bana vasthouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. Ik heb geen account op fok, ik heb wel haar tablet, dus als jullie vragen hebben, kan ik wel antwoorden.
Tom.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:43 schreef MarieAlice het volgende:
Hallo allen
Ik ben Tom een vriend van MarieAlice. Ik kom even nieuws geven over Marie omdat ze het al een paar keer over dit topic en jullie heeft gehad. Positief uiteraard. Ik zet het wel in spoiler.Aahhhhh nee dit meen je niet! Echt niet normaal hoeveel haar overkomt. Ik ga heel hard duimen en kaarsjes branden voor haar op een goede afloop. Jeetje wat heftig dit. Ook voor jou en de rest van de omgeving veel sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. Ik heb geen account op fok, ik heb wel haar tablet, dus als jullie vragen hebben, kan ik wel antwoorden.
Tom.
Edit: misschien kunnen we een kaartje naar haar sturen? Dat wil ik wel op me nemen als je het adres via PM wilt sturen?
[ Bericht 1% gewijzigd door _Hestia_ op 19-07-2016 21:52:43 ]
Hallo allen
Ik ben Tom een vriend van MarieAlice. Ik kom even nieuws geven over Marie omdat ze het al een paar keer over dit topic en jullie heeft gehad. Positief uiteraard. Ik zet het wel in spoiler.Heel veel sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. Ik heb geen account op fok, ik heb wel haar tablet, dus als jullie vragen hebben, kan ik wel antwoorden.
Tom.
Ik weet niet hoe de rest er over denkt maar misschien kunnen we met zijn allen een kaartje sturen?Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
Ik geloof dat het door die dingen van de laatste weken is dat dit gebeurd is. Ik heb haar al vaak aan het werk gezien en vandaag was ze niet zo gefocust en alert als anders. Ze was off. En dan gebeurde dat ineens.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Aahhhhh nee dit meen je niet! Ecgt niet normaal hoeveel haar overkomt. Ik ga heel hard duimen en kaarsjes branden voor haar op een goede afloop. Jeetje wat heftig dit. Ook voor jou en de rest van de omgeving veel sterkte
Ja we zouden ook een meet doen. Je mag het adres wel naar mij sturen! Wij hebben ook veel prive gesproken.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:03 schreef MarieAlice het volgende:
Ik heb niks tegen kaartjes, maar ik weet niet in hoeverre jullie haar kennen buiten dit forum en of ze haar adres wel bekend wil hebben. Of zijn jullie ook de mensen met wie ze een meet wou doen? En zo ja, naar wie moet ik haar adres dan sturen?
Ok. Ik stuur het je.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja we zouden ook een meet doen. Je mag het adres wel naar mij sturen! Wij hebben ook veel prive gesproken.
Top, dankjequote:
Lief van jequote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Top, dankje
Dan zal ik even een kaartje uitzoeken.
Voor de rest: ik betaal het ook wel gewoon, hoeft echt niet moeilijk gedaan te worden met geld overmaken etc.
Lief van jequote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Top, dankje
Dan zal ik even een kaartje uitzoeken.
Voor de rest: ik betaal het ook wel gewoon, hoeft echt niet moeilijk gedaan te worden met geld overmaken etc.
Hallo allen
Ik ben Tom een vriend van MarieAlice. Ik kom even nieuws geven over Marie omdat ze het al een paar keer over dit topic en jullie heeft gehad. Positief uiteraard. Ik zet het wel in spoiler.Beterschap (voor haar).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. Ik heb geen account op fok, ik heb wel haar tablet, dus als jullie vragen hebben, kan ik wel antwoorden.
Tom.
Bedankt, erg lief dat je dat wil doen voor ons.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:22 schreef MarieAlice het volgende:
Lief van jullie allemaal. Ik zal het haar zeggen als ze wakker is. En ik hou jullie op de hoogte.
Fijn, echt lief van jequote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:22 schreef MarieAlice het volgende:
Lief van jullie allemaal. Ik zal het haar zeggen als ze wakker is. En ik hou jullie op de hoogte.
Dit is schrikken! Fijn dat je ons op de hoogte houdt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:22 schreef MarieAlice het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |