Stel je niet aan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee zo simpel is het niet, zo simpel ben jij.
Daarnaast wacht je stiekem toch weer op de nieuwe onzin die hij uitkraamt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:22 schreef SeLang het volgende:
[..]
Nee, bij Trump heb ik geen wegzap neigingen vanwege zijn stem geluid
Ja, wereldwijd zullen meer conflicten komen. Maar dat komt dan vooral omdat Amerika zich terug zal trekken van het wereldtoneel als politieman van de hele wereld. Juist deze afzijdigheid zal door sommigen uitgelegd worden als zwakte waardoor conflicten eerder aangegaan wordenquote:Op zondag 17 juli 2016 04:10 schreef MMXMMX het volgende:
Trump oorlogszuchtig ?
Ik verwacht veel oorlogsconflicten als D Trump aan de macht komt.
Ik denk ook dat de oorlogsindustrie dit nodig heeft voor het instant houden van de wapen verkoop.
Hoe staan jullie hier in ?
Hij heeft het wel mooi voor elkaar gekregen. Hoop 'onzin' verkondigen, maar toch heel ver gekomen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daarnaast wacht je stiekem toch weer op de nieuwe onzin die hij uitkraamt.
Ik vraag me af of de wapenlobby daar belang bij heeft.?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:45 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ja, wereldwijd zullen meer conflicten komen. Maar dat komt dan vooral omdat Amerika zich terug zal trekken van het wereldtoneel als politieman van de hele wereld. Juist deze afzijdigheid zal door sommigen uitgelegd worden als zwakte waardoor conflicten eerder aangegaan worden
Dat denk ik eigenlijk ook. Denk dat Trump een stuk terughouder is dan hij doet voorkomen.quote:Op zondag 17 juli 2016 07:48 schreef bijdehand het volgende:
Ik denk dat mw. Clinton veel makkelijk het besluit tot oorlog zal nemen. Veel makkelijker.
Knul dit is POL, daar verwachten we van mensen dat ze discussiëren op basis van argumenten voor simplistisch geroeptoeter zonder inhoudelijke argumenten kun je naar de SC. Als jij wilt claimen dat er geen enkel verschil zit tussen Republikeinen en Democraten dan mag dat, maar onderbouw het wel.quote:
Hij gaat USA reorganiseren. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij heeft het wel mooi voor elkaar gekregen. Hoop 'onzin' verkondigen, maar toch heel ver gekomen.
Ga weg gekquote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Knul dit is POL, daar verwachten we van mensen dat ze discussiëren op basis van argumenten voor simplistisch geroeptoeter zonder inhoudelijke argumenten kun je naar de SC. Als jij wilt claimen dat er geen enkel verschil zit tussen Republikeinen en Democraten dan mag dat, maar onderbouw het wel.
Ja hij heeft een hoge amusementswaarde. Dat is waarschijnlijk ook de voornaamste reden dat hij zo ver is gekomen. Veel gratis media exposure. Het afgelopen jaar kwamen zijn opponenten binnen de GOP ook nauwelijks in de aandacht. Alles in de media draaide om Trump.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daarnaast wacht je stiekem toch weer op de nieuwe onzin die hij uitkraamt.
Natuurlijk, hoe meer conflicten hoe beter het is voor hun. In die zin dient Trump het eigenbelang van Amerika uitstekend. De grootste wapen bedrijven zitten in amerika, dus die aandelen zullen wel stijgenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de wapenlobby daar belang bij heeft.?
Die Hillary wordt je ook niet vrolijk van en denk dat mafketel Trump zomaar een kans heeft wanneer de groepen die hij inmiddels al voor de kop gestoten heeft ook weinig met die gevestigde orde meer hebben en niet gaan stemmen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:56 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja hij heeft een hoge amusementswaarde. Dat is waarschijnlijk ook de voornaamste reden dat hij zo ver is gekomen. Veel gratis media exposure. Het afgelopen jaar kwamen zijn opponenten binnen de GOP ook nauwelijks in de aandacht. Alles in de media draaide om Trump.
En de GOP is bij uitstek de partij van de boze blankman, terwijl de partij zelf zich nu juist heel erg profileert als de 'partij van het grootkapitaal' waarbij ze veelal al te expliciete haat en xenofobie uit de partij hebben proberen te houden, voor zoveel mogelijk vrijhandel en arbeidsmigratie zijn, enzovoort. Daar zit de blank middenklasse niet zo op te wachten in de VS.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:56 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja hij heeft een hoge amusementswaarde. Dat is waarschijnlijk ook de voornaamste reden dat hij zo ver is gekomen. Veel gratis media exposure. Het afgelopen jaar kwamen zijn opponenten binnen de GOP ook nauwelijks in de aandacht. Alles in de media draaide om Trump.
Dat zal 'm aan zijn reet roesten, hij maakt een kans tegen vergane glorie.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
En de GOP is bij uitstek de partij van de boze blankman, terwijl de partij zelf zich nu juist heel erg profileert als de 'partij van het grootkapitaal' waarbij ze veelal al te expliciete haat en xenofobie uit de partij hebben proberen te houden, voor zoveel mogelijk vrijhandel en arbeidsmigratie zijn, enzovoort. Daar zit de blank middenklasse niet zo op te wachten in de VS.
De GOP heeft wel heel subtiel al dat soort sentimenten gevoed met allerhander birtheronzin en dergelijke en Trump profiteert daar nu van.
Wat heeft dat van doen met de inhoud van mij post?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat zal 'm aan zijn reet roesten, hij maakt een kans tegen vergane glorie.
Wat die blanke mannen in de provincie gaan stemmen en vrouw die het zelfde doet gaat nog best belangrijk worden tegenover mensen die het laten afweten omdat ze niets met Clinton muts hebben.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat heeft dat van doen met de inhoud van mij post?
In de provincie nog wel. Toch knap voor een land waar ze geen provincies kennen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat die blanke mannen in de provincie gaan stemmen en vrouw die het zelfde doet gaat nog best belangrijk worden tegenover mensen die het laten afweten omdat ze niets met Clinton muts hebben.
Dat lijkt me lastig in Trump topic.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:04 schreef Euribob het volgende:
Even wat onzin verwijderd, graag weer over de inhoud nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |