Deden ze bij Hitler ook totdat hij Polen binnen viel.quote:Op zondag 17 juli 2016 10:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk nog erger. Erdogan is Hitler 2.0 en iedereen laat het gewoon gaan.
Dan stuurt Erdogan 1.000.000 gelukzoekers hierheenquote:Op zondag 17 juli 2016 10:41 schreef Elzies het volgende:
[..]
Alle banden met Turkije verbreken. Schengen afschaffen en lidstaten zetten hun legereenheden bij de grens van Turkije om elke economische gelukzoeker tegen te houden.
Omdat niemand zin in oorlog heeft. Behalve FUCK YEAH AMERICAquote:Op zondag 17 juli 2016 10:45 schreef HSG het volgende:
[..]
Deden ze bij Hitler ook totdat hij Polen binnen viel.
Dat heeft alleen zin in het geval dat Europa die gelukszoekers wilt hebben.quote:Op zondag 17 juli 2016 10:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dan stuurt Erdogan 1.000.000 gelukzoekers hierheen
Dat laatste vind ik idd zorgelijker. Waar komen die opeens vandaan? Ik mag hopen dat de aivd ze in de gaten houdt.quote:Op zondag 17 juli 2016 09:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een NAVO bondgenoot die een andere bondgenoot de oorlog veklaart, je zou toch hopen dat dat wel los loopt. Helaas ben ik er in het geval van de Turken niet zeker van.
Nog zorgelijker is dan de aanwezigheid van Erdo's 'stille leger', de vijfde colonne die zich de afgelopen dagen al gemanifesteerd heeft. Die zitten geloof ik in elk west Europees land.
Dat is de reden dat ik er niet blij van wordt.
jawel hoorquote:Op zondag 17 juli 2016 10:51 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat heeft alleen zin in het geval dat Europa die gelukszoekers wilt hebben.
Precies dat. En dan samen met al het ander niet geïntegreerd gespuis.quote:Op zondag 17 juli 2016 10:16 schreef Pleun2011 het volgende:
Verder wil ik niet alle Turken in Nederland over 1 kam scheren.. Ik ken er een paar persoonlijk en het zijn best aardige mensen als je ze individueel treft. Maar als je dan zo'n demonstratie ziet zoals in Rotterdam. Waarom gaan jullie niet gewoon weg denk ik dan.. tief op naar dat apenland, naar je met uitkeringsfraude gebouwde huis.
[..]
Alles beter dan samenwerken met Turkije met als gevolg dat je over 10 jaar met een oorlog zit waarbij je Erdo van de troon moet stoten. Nu kan het nog geweldloos.quote:Op zondag 17 juli 2016 10:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
laat maar vallen, want het komt er toch wel van...?quote:Op zondag 17 juli 2016 10:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En ondertussen groeit en sluimert en ettert de onvrede door, de tegenstellingen onder de bevolkingen van elk land idem. Tot de bom barst.
En hoe gaat het afschaffen van shengen helpen? Zeker wanneer je al je troepen naar het buitenland brengt?quote:Op zondag 17 juli 2016 10:41 schreef Elzies het volgende:
[..]
Alle banden met Turkije verbreken. Schengen afschaffen en lidstaten zetten hun legereenheden bij de grens van Turkije om elke economische gelukzoeker tegen te houden.
Ook.quote:Op zondag 17 juli 2016 10:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
laat maar vallen, want het komt er toch wel van...?
Goh, dat heb ik nog mee gezongen op Pinkpop.quote:Op zondag 17 juli 2016 10:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
laat maar vallen, want het komt er toch wel van...?
Ik denk dat menig "democratisch" EU leider daar nog een natte droom van krijgtquote:Op zondag 17 juli 2016 09:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kleinigheidje. Ook het feit dat tegenstanders opgeruimd worden en/of gemarteld worden, journalisten de gevangenis ingegooid worden, kritische burgers vervolgd worden, Koerden vermoord worden, allemaal kleinigheidjes. Erdogan is een democraat in hart en nieren.
Erdogan wil die Syriërs zelf houden. Dat is het ouderwetse client systeem: die mensen staan dan bij je in het krijt dus heb je weer een miljoen trouwe volgelingen erbij.quote:Op zondag 17 juli 2016 10:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dat zijn nazaten van gastarbeiders die daarbij ook nog claimem dat het de hele 'ummah' aan gaat. Dat is zeker zorgelijk en tegelijkertijd heel weinig aan te doen. Daar hadden we veul eerder voor moeten ingrijpen.quote:Op zondag 17 juli 2016 10:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik idd zorgelijker. Waar komen die opeens vandaan? Ik mag hopen dat de aivd ze in de gaten houdt.
Idd het falen van de zgn. appeasement politiek, het zijn gang laten gaan van een dictator en pas ingrijpen als het te laat is, met als gevolg miljoenen doden.quote:Op zondag 17 juli 2016 10:45 schreef HSG het volgende:
[..]
Deden ze bij Hitler ook totdat hij Polen binnen viel.
Dan zal men Turkije uit de NAVO moeten zetten en zal het regime van Erdogan met militaire middelen moeten worden afgezet. Op een gegeven moment is de grens bereikt. Helaas kampt Europa met zeer zwakke en incompetente leiders die daar niet gehoor aan willen geven. Ze buigen liever voor een dictator dan dat ze het lef hebben hem af te zetten. Tegelijkertijd zal er een politieke omslag komen waarbij er andere leiders zullen opstaan. Zij zullen waarschijnlijk wel datgene doen waar de huidige leiders van vandaag niet toe in staat zijn.quote:Op zondag 17 juli 2016 10:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Wat dat betreft geen verschil met de gemiddelde Nederlander. Alleen bevinden ze zich helaas in dit land in plaats van in hun eigen land waar ze over tien jaar kunnen ervaren hoe het is om in een dictatuur te leven.quote:Op zondag 17 juli 2016 10:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Turken en andere islamieten zijn inderdaad net een kudde schapen. Een Turkse die ik ken (lieve meid overigens) liep twee jaar terug ook te brullen over zionisten zus, zionisten zo (tijdens het conflict in Gaza). Toen ik er een beetje met haar over in discussie ging, bleek dat ze eigenlijk geen idee had waar ze het over had. Die mensen gaan gewoon op in de groep en blaten elkaar na.
als ik zo'n demonstratie zie in rotterdam, of feestvierders, dan denk ik wat een bewonderenswaardige nationalistische saamhorigheid.quote:Op zondag 17 juli 2016 10:16 schreef Pleun2011 het volgende:
Verder wil ik niet alle Turken in Nederland over 1 kam scheren.. Ik ken er een paar persoonlijk en het zijn best aardige mensen als je ze individueel treft. Maar als je dan zo'n demonstratie ziet zoals in Rotterdam. Waarom gaan jullie niet gewoon weg denk ik dan.. tief op naar dat apenland, naar je met uitkeringsfraude gebouwde huis.
[..]
navo heeft schijt aan het democratische gehalte van de lidstatenquote:Op zondag 17 juli 2016 11:02 schreef Elzies het volgende:
[..]
Dan zal men Turkije uit de NAVO moeten zetten en zal het regime van Erdogan met militaire middelen moeten worden afgezet. Op een gegeven moment is de grens bereikt. Helaas kampt Europa met zeer zwakke en incompetente leiders die daar niet gehoor aan willen geven. Ze buigen liever voor een dictator dan dat ze het lef hebben hem af te zetten. Tegelijkertijd zal er een politieke omslag komen waarbij er andere leiders zullen opstaan. Zij zullen waarschijnlijk wel datgene doen waar de huidige leiders van vandaag niet toe in staat zijn.
wat zou je hier tegen moeten doen dan? Duitsland verbrak indertijd verdragen en dreigde met lebensraum de landsgrenzen op te rekken. Dat werd 'geappeased'. Even wat andersquote:Op zondag 17 juli 2016 11:02 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Idd het falen van de zgn. appeasement politiek, het zijn gang laten gaan van een dictator en pas ingrijpen als het te laat is, met als gevolg miljoenen doden.
Meh, ik ben best pro nationalistisch zijn, zouden wij Nederlanders wat van kunnen leren, maar wat ik daar zie is een bizarre volgzaamheid voor 1 man omdat die toevallig hetzelfde geloof aanhangt.quote:Op zondag 17 juli 2016 11:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
als ik zo'n demonstratie zie in rotterdam, of feestvierders, dan denk ik wat een bewonderenswaardige nationalistische saamhorigheid.
Van turken in nl, nota bene.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |