SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je ook in de OP komen te staan?
Stuur even een DM naar een van de POK-moderators: 'Unites' en 'picodealion'. Vermeld ook in welk team je zit.
Zo verkomen we dat we je verzoek niet zien staan in de SC.
Team Valor (rood/Moltres)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Mystic (blauw/Articuno)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Instinct (geel/Zapdos)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veelgestelde vragen in dit topic
Wat doet item X en hoe krijg ik deze?
Hier staat een volledige lijst met items in het spel inclusief vanaf welk level je ze kan krijgen, waar je ze kan krijgen en wat je er mee kunt. In de spoiler staat een Nederlandse incomplete lijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke Pokémon kan ik niet krijgen?
Je kan elke generatie 1 Pokémon in het spel tot nu toe verkrijgen behalve Ditto, Farfetch'd (alleen nog gezien in Zuid-Korea) en legendarische/mythische Pokémon (Articuno, Zapdos, Moltres, Mew en Mewtwo). Andere generaties zullen later toegevoegd worden.
Hoe kan ik een team kiezen?
Hiervoor moet je eerst level 5 zijn. Dan klik je op een willekeurige gym (hij hoeft alleen zichtbaar te zijn op je kaart) en krijg je een verhaaltje van professor Willow. Hij geeft je de mogelijkheid om een team te kiezen.
Waarvoor krijg ik Experience (XP) en hoeveel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ik beďnvloeden welke Eeveelution ik krijg?
Als je de Evee de volgende nickname geeft dan kan je dat bepalen, de nickname komen van de Eevee brothers uit de Pokémon anime. Sparky voor Jolteon, Rainer voor Vaporeon en Pyro voor Flareon.
Wat betekenen die pootjes rechts onderin mijn scherm?
De pootjes geven de afstand aan tot de pokemon die erbij staat. 3 pootjes betekent dat je in de buurt bent maar nog even moet wandelen, 2 betekent dat je er bijna bent, bij 1 ben je heel warm en als er geen pootjes meer onder staan moet de pokémon in je cirkel te vinden zijn.
Wat zijn Pokémon eieren en wat kan ik ermee?
Pokémon eieren zijn te vinden door PokéStops te doen. De eieren zijn te verkrijgen in 3 verschillende soorten: 2km, 5km en 10km. Dat betekend dat je 2, 5 óf 10 kilometers moet lopen (of sloom fietsen, in de auto/bus/trein werkt het niet) voor ze uitkomen. Een '2km Pokémon' kan ook in een 10km ei zitten maar niet andersom. Houd er rekening mee dat de teller pas begint wanneer je ze in een incubator stopt. De 2km eieren kun je het beste in de oneindig houdbare incubator doen en de 10km eieren kun je het beste in de gelimiteerde incubator stoppen. Des te hoger het km aantal, des te zeldzamer de pokémon, zie de lijst ter indicatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke type Pokémon zijn sterk en zwak tegen elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zeldzaam is Pokémon X?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe lang duurt het tot ik level X bereik en wat krijg ik dan?
Een lijst: http://bulbapedia.bulbaga(...)mon_GO#Player_levels
Als die in Nederland uitkomt kan ik dan gewoon verder waar ik was gebleven?/Kan ik switchen tussen Android en iOS of andersom?
Ja, dat kan gewoon zodra je inlogt met je Google/Pokemon Trainer Club account.
Zitten er voordelen aan een Pokémon Trainer Club account tegenover een Google account?
Nee.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2016 21:26:58 ]![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Je bent nog een jong bloempje.
-
Ik ga zometeen extra langzaam fietsen, als dat lukt. En de servers leven.![]()
Succes.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
-
Ik ga zometeen extra langzaam fietsen, als dat lukt. En de servers leven.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:17 schreef Oberkullie het volgende:
Mag ik ooit nog in de OP bij team Mystic?Ik sta ook nog steeds niet bij Team Mystic
![]()
Het lijkt er op dat hij bij mij nu ook vastloopt.. blijf een draaiende pokeballetje linksbovenin hebben. Even opnieuw opstarten.![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:17 schreef Oberkullie het volgende:
Mag ik ooit nog in de OP bij team Mystic?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:18 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik sta ook nog steeds niet bij Team Mystic
addedquote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:19 schreef Doevelaer het volgende:
En ik bij team instinct, ook m'n derde verzoek.![]()
Wat is dat eigenlijk, dat draaiende balletje linksboven?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:19 schreef YokiKater het volgende:
Het lijkt er op dat hij bij mij nu ook vastloopt.. blijf een draaiende pokeballetje linksbovenin hebben. Even opnieuw opstarten.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Pidgeot van 600 gevangen met 1 pokebal![]()
Rennen Yoki
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Dat ie aan het laden isquote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk, dat draaiende balletje linksboven?![]()
Loading icoontje.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk, dat draaiende balletje linksboven?![]()
Hey, jij ook blauw.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:17 schreef Oberkullie het volgende:
Mag ik ooit nog in de OP bij team Mystic?
Kan ik ook in de OP?"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
quote:Thanks!quote:
Ben pas zojuist begonnen, best geinig eigenlijk.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Dat moment waarop je vriendin naast je doodleuk Golbat en Eevee in de buurt heeft en ik zelf er niet eens in kom.![]()
![]()
Done.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hey, jij ook blauw.
Kan ik ook in de OP?![]()
![]()
Thanksquote:"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Ik heb deze app net uitgeprobeerd. Een Dratini, Pikachu en Seadra, zijn allen niet op de genoemde plekken en verschijnen ook niet ingame op nearby.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:29 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
!!! Van deze app gaat de server ook regelmatig platOf saté?![]()
Klinkt ook wel als een app waar veel trolls op zitten, moet ik zeggenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:24 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Ik heb deze app net uitgeprobeerd. Een Dratini, Pikachu en Seadra, zijn allen niet op de genoemde plekken en verschijnen ook niet ingame op nearby.![]()
![]()
Worden de teams in de op niet bijgewerkt?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Jawel? Maar soms misschien we misschien eens een naam.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:26 schreef drakin het volgende:
Worden de teams in de op niet bijgewerkt?Nog verzoeken?
PS. Stuur ze via een DM, dan vallen ze sneller op.![]()
![]()
aan jou of aan ts?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:28 schreef Unites het volgende:
[..]
Jawel? Maar soms misschien we misschien eens een naam.Nog verzoeken?
PS. Stuur ze via een DM, dan vallen ze sneller op.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ok, dus ik moet aan jou een dm sturen dat ik in team rood zit.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:32 schreef Unites het volgende:
[..]
Doe maar aan mij. Ik kan 'm sowieso altijd aanpassen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik probeer het over een uur wel weer, dit kost me alleen maar ballen.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Nu niet meerquote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:33 schreef drakin het volgende:
[..]
ok, dus ik moet aan jou een dm sturen dat ik in team rood zit.
Maar het was meer in het algemeen. Dat is gemakkelijker om bij te houden!
EDIT: Ik heb je inmiddels toegevoegd in de OP
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2016 20:38:05 ]![]()
misschien in de op zetten, dm aan United om in de lijst te komen?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:36 schreef Unites het volgende:
[..]
Nu niet meer
Maar het was meer in het algemeen. Dat is gemakkelijker om bij te houden!
Zet je me dan ook in de Valor sc op?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Vanmiddag maar eens gedownload. Gelijk verscheen er in huis een ponyta en even later een poliwhirl
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Spel ik ook pas uit. Bugs enzovoort moeten nog gefixt worden. Dat is altijd zo met nieuwe spellenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:24 schreef Unites het volgende:
Ik kon net inloggen en spelen. Totdat ik een gym openende![]()
![]()
Zijn de server problemen al beetje opgelost?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Waar kan je die link weer vinden van de status van servers?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Krijgen jullie dan ook allemaal deze melding: ''Unable to authenticate. Please try again.''?Als het maar goed klinkt.![]()
Jep.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:43 schreef Shadowkid053 het volgende:
Was het al bekend dat de Bag Upgrade en de Pokémon Storage Upgrade stackable zijn?![]()
De watquote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:43 schreef Shadowkid053 het volgende:
Was het al bekend dat de Bag Upgrade en de Pokémon Storage Upgrade stackable zijn?De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Je kan maar 350 items in je backpack hebben. Je kan een upgrade van 50 items kopen voor 200 pokécoin. Ik heb net een backpack upgrade gekocht en kan er nog steeds eentje kopen. Je kan dus oneindig veel items hebben zolang je maar steeds je backpack upgrade. Zelfde geldt ook voor je pokemon opslag.quote:![]()
Ook daadwerkelijk dicht bij water?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
Jeeej, Incense aangezet * I like to live dangerously * en vang mn allereerste seel![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
Jeeej, Incense aangezet * I like to live dangerously * en vang mn allereerste seelEn nu ligt de server plat.
![]()
Of gewoon op de bank je eevee zn werk laten doen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:58 schreef KingRadler het volgende:
op jacht naar een Vaporeon - Central Park, NYCDe kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Raar, maar sinds de servers het doen, zie ik allemaal pokémons die ik voorheen nooit zag op deze plek.![]()
Tussen de server downtime door gelukt om mijn 5km ei uit te broeden. Zat ergens Staryu in.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dan maar Pokkén tournament kijken op Evo 2016How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:19 schreef Leonos het volgende:
Haha, zet net zo'n poke ding aan. Komt er na 5 minuten een heel dik wijf aan met een bakfiets![]()
Maar je hebt Snorlax gevangen begrijp ik?![]()
A wild Snorlax appeared.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:19 schreef Leonos het volgende:
Haha, zet net zo'n poke ding aan. Komt er na 5 minuten een heel dik wijf aan met een bakfietsFuck the EBU.![]()
Telefoon in de koelkast gedaan. Smelt zowat de GPSDe kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Alleen maar Ratatatatatata'squote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Maar je hebt Snorlax gevangen begrijp ik?![]()
![]()
Maar dat dikke figuur wat aan kwam kakken op die bakfiets dan?quote:
Overigens hier ook veel Ratatatata's en vieze kutduiven. Hoewel ik op dit moment niet eens kan inloggen![]()
![]()
Pidgey en Weedle zijn juist chill. Kun je snel mee levelen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar dat dikke figuur wat aan kwam kakken op die bakfiets dan?
Overigens hier ook veel Ratatatata's en vieze kutduiven. Hoewel ik op dit moment niet eens kan inloggen![]()
Pidgeys vang ik zo'n beetje elke keer als ik de deur uit stap, niet ontevreden mee verder. Weedle nog maar een paar keer tegen gekomen. Morgen nog maar eens kijken als de servers dan wat stabieler zijn in ieder geval.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pidgey en Weedle zijn juist chill. Kun je snel mee levelen.![]()
Ik blijf gewoon binnen zitten he, zag haar vanuit het raam.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Overigens hier ook veel Ratatatata's en vieze kutduiven. Hoewel ik op dit moment niet eens kan inloggen
Naar buiten gaan![]()
![]()
ik moet nog 1 snoepje voor een Pidgeot, maar het schiet niet op als de servers er steeds uit liggenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pidgey en Weedle zijn juist chill. Kun je snel mee levelen.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Juist die moet je zo veel mogelijk verzamelen!!!quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Overigens hier ook veel Ratatatata's en vieze kutduiven. Hoewel ik op dit moment niet eens kan inloggen
Zodra je er een stuk of 200 hebt gevangen, gooi je je lucky egg, en ga je ze allemaal tegelijk evolven![]()
Double XP rankt je zo van level 10 naar level 20 in een half uurtje...ik ken mensen die puur en alleen nog hardcore to the bone voor de Pidgeys en Rattatas gaan met hun Lure's... De rest krijg je toch vanzelf met eitjes uitbroeden.![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:23 schreef Zelfscanner het volgende:
Telefoon in de koelkast gedaan. Smelt zowat de GPSherkenbaar!
Mn phone wordt soms zo heet dat ik er bang van word![]()
![]()
200 beesten evolven in een half uur gaat mij niet lukken hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:30 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Juist die moet je zo veel mogelijk verzamelen!!!
Zodra je er een stuk of 200 hebt gevangen, gooi je je lucky egg, en ga je ze allemaal tegelijk evolven![]()
Double XP rankt je zo van level 10 naar level 20 in een half uurtje...ik ken mensen die puur en alleen nog hardcore to the bone voor de Pidgeys en Rattatas gaan met hun Lure's... De rest krijg je toch vanzelf met eitjes uitbroeden.![]()
![]()
WOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
700 candies is mij gelukt met Rattataquote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
200 beesten evolven in een half uur gaat mij niet lukken hoor![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
WOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe"me eentje", dat is inderdaad heel domSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:33 schreef luckass het volgende:
[..]
"me eentje", dat is inderdaad heel dom![]()
![]()
[..]
WOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeOh gewoon even overheen zetten, ik vang ook in mijn eentje en kom echt tientallen mensen tegen die ook alleen zijn. Niemand gaat denken oooh die is zielig ofzo. Dus hup, op pad jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij mij ontsnapte hij.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:34 schreef Bienelientjee het volgende:
Vanochtend nog een Jigglypuff gevangen
Oh en.......euhm..., vanochtend vroeg, zomaar uit het niets (er was niets en ineens, WHAM).........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En gevangen op dat level
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik moet mezelf er ook nog toe zetten om dat te doen. Zou eigenlijk iedere avond of bijna iedere avond even een rondje moeten willen maken.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh gewoon even overheen zetten, ik vang ook in mijn eentje en kom echt tientallen mensen tegen die ook alleen zijn. Niemand gaat denken oooh die is zielig ofzo. Dus hup, op pad jij!Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik ben weer ingelogd. Is de nearby lijst helemaal leeg.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Doe ik ook gewoon, vaak is het hier sowieso tot ruim na 12uur nog gezellig druk op straat met jagers.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet mezelf er ook nog toe zetten om dat te doen. Zou eigenlijk iedere avond of bijna iedere avond even een rondje moeten willen maken.![]()
![]()
Via de chatapp Telegram, maar hoe je er dan verder aan toegevoegd wordt....?Ik zit in een Groupme Pokemon Go Nederland groep met 130 leden ofzo, daar kwam het vandaan.quote:Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ik kom er soms in, lure geplaatst maar 15 min niks, uitgelogd kom ik er weer niet in. Als ik erin kom werken sommige pokestops totaal niet. Teveel server problemen ook als je erin bent.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben weer ingelogd. Is de nearby lijst helemaal leeg.![]()
Ik heb al paar keer gezien dat er op een van de twee stops een lure was geplaatst rond 11 uur 's avonds. Persoonlijk vind ik dat eigenlijk te laat om dan nog naar buiten te gaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe ik ook gewoon, vaak is het hier sowieso tot ruim na 12uur nog gezellig druk op straat met jagers.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik heb vandaag een ei "uitgelopen", maar geen melding gehad welke Pokemon er uit is gekomen.... Enig idee of ik deze melding nog ga krijgen?Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)![]()
[..]
WOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeWij reden vandaag de heuvel op hier (Engeland), terug na onze brunch. Zagen een oudere vrouw met haar kleinzoon, overduidelijk Pokemon aan het spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze keken ons echt aan met een gezicht van: " Oh jee, we lopen hier Pokemon te spelen en ze hebben ons betrapt"
![]()
Haha, dus ik in de auto, til mijn telefoon op, al lachend met als onuitgesproken bericht op mijn gezicht van: " Wij ook hoor!"
En beiden lachen naar elkaarHahaha!
![]()
![]()
Kan je in je journal zien. Bij het scherm waar je je player-info ziet.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:44 schreef Swennus het volgende:
Ik heb vandaag een ei "uitgelopen", maar geen melding gehad welke Pokemon er uit is gekomen.... Enig idee of ik deze melding nog ga krijgen?"Pools are perfect for holding water"![]()
Dat je de app opent en meteen een Eevee in je huis hebt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Nog een herstart van de app gedaan, maar nearby blijft leeg. Dus er maar mee stoppen voor vandaag, denk ik.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Die staat toch gewoon tussen je Pokémon?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:44 schreef Swennus het volgende:
Ik heb vandaag een ei "uitgelopen", maar geen melding gehad welke Pokemon er uit is gekomen.... Enig idee of ik deze melding nog ga krijgen?![]()
![]()
![]()
Bij mij doet ie het wel (eindelijk)quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog een herstart van de app gedaan, maar nearby blijft leeg. Dus er maar mee stoppen voor vandaag, denk ik.![]()
![]()
Jij zat op de wc te wachten op een pokémon?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:34 schreef Bienelientjee het volgende:
Oh en.......euhm..., vanochtend vroeg, zomaar uit het niets (er was niets en ineens, WHAM).........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En gevangen op dat level
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.![]()
Leuk!quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:44 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Wij reden vandaag de heuvel op hier (Engeland), terug na onze brunch. Zagen een oudere vrouw met haar kleinzoon, overduidelijk Pokemon aan het spelen.Ze keken ons echt aan met een gezicht van: " Oh jee, we lopen hier Pokemon te spelen en ze hebben ons betrapt"
![]()
Haha, dus ik in de auto, til mijn telefoon op, al lachend met als onuitgesproken bericht op mijn gezicht van: " Wij ook hoor!"
En beiden lachen naar elkaarHahaha!
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.![]()
Net nog een poging gewaagd en kom er nu helemaal niet meer in.quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:49 schreef nikky het volgende:
[..]
Jij zat op de wc te wachten op een pokémon?![]()
![]()
Niet te wachten, wel te checken........
![]()
![]()
En er was ook echt niets om mij heen, tot ineens in mijn scherm, zonder waarschuwing, Haunter kwam
![]()
![]()
![]()
Voor volgend jaar maar een pokemon rijkere omgeving uitzoeken voor de vakantie.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik ook nietquote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ik gebruik dat nearby echt nooit. Gewoon gaan lopen en of fietsen en je komt genoeg tegen onderweg.
Het is leuk om te zien, maar ik zie het allemaal wel welke er wel of niet verschijnen![]()
![]()
Daar staat verder niets over een uitgekomen Pokemon, het ei is wel verdwenen....quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:46 schreef probeer het volgende:
[..]
Kan je in je journal zien. Bij het scherm waar je je player-info ziet.Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)![]()
Pff... zondequote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net nog een poging gewaagd en kom er nu helemaal niet meer in.
Hopelijk morgen weer dan!![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:50 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]![]()
![]()
Niet te wachten, wel te checken........
![]()
![]()
En er was ook echt niets om mij heen, tot ineens in mijn scherm, zonder waarschuwing, Haunter kwam
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kunt deze foto even in dat ene topic plaatsen met bijzondere/rare plekken waar je Pokémons hebt gevangen.
Ja, ga nu maar naar bed, was best vermoeiende dag en dan morgen maar weer proberen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:52 schreef Unites het volgende:
[..]
Pff... zonde
Hopelijk morgen weer dan!Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ja heb het spel wel, maar wilde overstappen op origineelquote:Op zaterdag 16 juli 2016 17:54 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Als je android hebt is het vrij simpel te downloaden![]()
jeuh.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:00 schreef Rabieluh het volgende:
Woei, nieuwe pokemon gevangen, een Butterfree, koddig ding.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Die wil ik heel graag!quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:00 schreef Rabieluh het volgende:
Woei, nieuwe pokemon gevangen, een Butterfree, koddig ding.![]()
![]()
Ben het nu wel zat dat ie elke keer vastloopt na het vangen. Geen pokemon. Wel pokeballs kwijt.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Gebeurde me net ook!quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:46 schreef Debsterr het volgende:
Dat je de app opent en meteen een Eevee in je huis hebt.
Nieuw is niet altijd beter.![]()
Dat is dan weer voordeel dat ik hier heb. Hier zitten geen pokestops als ook geen pokémon.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ben het nu wel zat dat ie elke keer vastloopt na het vangen. Geen pokemon. Wel pokeballs kwijt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Mopperkont.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ben het nu wel zat dat ie elke keer vastloopt na het vangen. Geen pokemon. Wel pokeballs kwijt.![]()
Godverdomme zag een Dratini, maar die zat dus aan de overkant van de Maas waar ik niet bij kon komen.De laatste 500 meter ook geen verbinding meer met de servers.
![]()
Pfff, niet eens ff stukje zwemmen joh!quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:18 schreef Cikx het volgende:
Godverdomme zag een Dratini, maar die zat dus aan de overkant van de Maas waar ik niet bij kon komen.De laatste 500 meter ook geen verbinding meer met de servers.
![]()
![]()
Hoi, ik ben lid van Gamexplain en die postte net deze video
En ik dacht dat jullie dit ongetwijfeld wel interessant zouden vinden.
Geen dank.![]()
Had het bijna overwogen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:19 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Pfff, niet eens ff stukje zwemmen joh!![]()
![]()
POK / Herkenbare Pokemon irritatiesquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:18 schreef Cikx het volgende:
![]()
Was al eerder gepost ( zonder video, dat welquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
Geen dank.).
Hoe kom je er achter welke richting die "nearby" pokemons zitten? Zie er meerdere als nearby maar kan ze niet vinden
hardcoholic![]()
Was je toen naakt?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:34 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En gevangen op dat level![]()
![]()
3 lures naast elkaar.![]()
En daar kan de app niet tegen
Normaal geeft je "radar" aan hoe dichtbij je bij een pokémon bent dmv het aantal voetstappen. 1 Is dichtbij en 3 is nog redelijk ver weg. Nu is het gebugged aangezien hij bij alle pokémon 3 stappen aangeeft ongeacht hoe dichtbij je bent.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:37 schreef Ferdii het volgende:
Hoe kom je er achter welke richting die "nearby" pokemons zitten? Zie er meerdere als nearby maar kan ze niet vinden![]()
Met je telefoon een rondje maken, opgevenment komt er heel kort een groen sonar effect als je de goede kant op wijst,quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:37 schreef Ferdii het volgende:
Hoe kom je er achter welke richting die "nearby" pokemons zitten? Zie er meerdere als nearby maar kan ze niet vinden![]()
Er is een bug. Alles blijft op 3 voetstapjes staan dus je weet niet of je dichterbij komt. Net kwamen er pokemon tevoorschijn terwijl ze op 3 stapjes stondenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:37 schreef Ferdii het volgende:
![]()
Even als tip, bewaar je stardust. Het is verleidelijk, maar je kan het straks veel beter gebruiken. Ik kom nu pidgeys tegen van bijna level 400. Als je die door evolueert dan zijn het al bijna 1.000 CP Pidgeots zonder dust.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:41 schreef Ferdii het volgende:
Op lvl 3 een 176cp slobro gevangen met 1 ball![]()
Is afhankelijk van je trainer level.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:53 schreef Cikx het volgende:
Iemand enig idee wat het maximale aantal CP is?![]()
Bullshitquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:41 schreef videonatic het volgende:
[..]
Met je telefoon een rondje maken, opgevenment komt er heel kort een groen sonar effect als je de goede kant op wijst,Malheureusement le fromage de cacahoučte.![]()
Oké Thanks. Veel mensen geven de tip om te wachten met evolueren tot je pokémon ongeveer 1000 CP hebben en je een lucky egg hebt om alles tegenlijk te evolueren voor max XP. Waarschijnlijk omdat het levelen vanaf dat punt erg langzaam gaat?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is afhankelijk van je trainer level.![]()
En de paashaas is echt.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:41 schreef videonatic het volgende:
[..]
Met je telefoon een rondje maken, opgevenment komt er heel kort een groen sonar effect als je de goede kant op wijst,![]()
Okay vraagje.
Ik heb net een Battle gedaan. Level 3 gym. En gewonnen.
Maar nu kan ik er maar 1 Pokemon in plaatsten, klopt dat?
Dat heb ik dan ook gedaan. Maar hoe claim ik nu iets?Make my day!![]()
Vandaag een porygon gevangen in de supermarkt.
Geen idee of die zeldzaam is
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2016 23:07:29 ]![]()
sowwquote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:06 schreef isax het volgende:
Vandaag een porygon gevangen in de supermarkt.![]()
In store, rechtsboven staat er dan een schildje.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:04 schreef agter het volgende:
Okay vraagje.
Dat heb ik dan ook gedaan. Maar hoe claim ik nu iets?
En dat klopt![]()
Als je gym level 1 is dan klopt dat.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:04 schreef agter het volgende:
Okay vraagje.
Dat heb ik dan ook gedaan. Maar hoe claim ik nu iets?
Claimen doe je in de shop bij het schild.![]()
Dat staat er toch bij ...quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:30 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is deze
Tot nu toe mijn tofste pokemon die ik gevangen heb![]()
Dan kan je lang wachten. Beter ga je meteen al pidgeys en rattata evolueren (met lucky egg) om zo levels omhoog te komen, zodat je betere pokemon tegenkomt.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:02 schreef Cikx het volgende:
[..]
Oké Thanks. Veel mensen geven de tip om te wachten met evolueren tot je pokémon ongeveer 1000 CP hebben en je een lucky egg hebt om alles tegenlijk te evolueren voor max XP. Waarschijnlijk omdat het levelen vanaf dat punt erg langzaam gaat?![]()
Thanks.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
In store, rechtsboven staat er dan een schildje.
En dat kloptMake my day!![]()
Nee is confirmed. Als je een pokemon selecteerd, en je draait een 360 graden rondje dan zal je 'compas' opgevenment een hele korte groene gloed gevenquote:![]()
level 2 is ie nu. Maar kan er maar 1 in kwijt.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je gym level 1 is dan klopt dat.
Claimen doe je in de shop bij het schild.Make my day!![]()
Is alweer ontkracht een tijdje terug.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:11 schreef videonatic het volgende:
[..]
Nee is confirmed. Als je een pokemon selecteerd, en je draait een 360 graden rondje dan zal je 'compas' opgevenment een hele korte groene gloed gevenMalheureusement le fromage de cacahoučte.![]()
1 pokemon per persoon per gym.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:11 schreef agter het volgende:
[..]
level 2 is ie nu. Maar kan er maar 1 in kwijt.![]()
oh echt? enig idee wat die puls dan betekend?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:13 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Is alweer ontkracht een tijdje terug.![]()
Tot nu toe is het bij mij elke keer de goede richting geweest. Ik gok dat dat toch zon 5 specifieke vangsten geweest zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:13 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Is alweer ontkracht een tijdje terug."Pools are perfect for holding water"![]()
Een update van het lijstje.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:16 schreef videonatic het volgende:
[..]
oh echt? enig idee wat die puls dan betekend?And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Wat is een lucky egg nou precies? Krijg je die als je een bepaald level bereikt?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Level 9 de eerste.. Verdubbelt je ontvangen XP gedurende een half uur.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:19 schreef Fascination het volgende:
Wat is een lucky egg nou precies? Krijg je die als je een bepaald level bereikt?And what rough beast, its hour come round at last,
Ik kreeg er 1 toen ik level 9 werd, en 1 toen ik level 10 werd.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:19 schreef Fascination het volgende:
Wat is een lucky egg nou precies? Krijg je die als je een bepaald level bereikt?
Als je die gebruikt heb je een half uur dubbele XP."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Kreeg er volgens mij eentje toen ik level 11 werd. Mss 10.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:19 schreef Fascination het volgende:
Wat is een lucky egg nou precies? Krijg je die als je een bepaald level bereikt?
2 keer zoveel experience voor 30 minuten. Mensen sparen pidgey / weedle candy's om dan heel veel pidgeys / weedles in die 30 minuten te laten evolueren. Met lucky egg is dat dan 2 x 500 = 1000 exp per evolutie.
Edit: Rattata of andere pokemon kunnen natuurlijk ook, maar die kosten meer candy per evolutie. Pidgey / Weedle maar 12."Pools are perfect for holding water"![]()
http://www.pokemongo.nl/b(...)erdedigende-pokemon/
Ik zie hier Vaporeon staan, is die dan toch beter van Jolteon?Of saté?![]()
Jep, Vaporeon MVPquote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:22 schreef De-Hamster het volgende:
Ik zie hier Vaporeon staan, is die dan toch beter van Jolteon?![]()
Ja maar ... looks ... Jolteon > Flareon > Vaporeon.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:22 schreef De-Hamster het volgende:
Ik zie hier Vaporeon staan, is die dan toch beter van Jolteon?
Btw .. Hoeveel eevee candy's is de evolutie naar Ninetales?"Pools are perfect for holding water"![]()
Dat wordt lastigquote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:23 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja maar ... looks ... Jolteon > Flareon > Vaporeon.
Btw .. Hoeveel eevee candy's is de evolutie naar Ninetales?![]()
En ik zou toch denken dat bv een Golem ook een geweldige defense heeft. :S"Pools are perfect for holding water"![]()
Hoelang duurt het dat mijn hond kittens krijgt?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:23 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja maar ... looks ... Jolteon > Flareon > Vaporeon.
Btw .. Hoeveel eevee candy's is de evolutie naar Ninetales?Of saté?![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:26 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Hoelang duurt het dat mijn hond kittens krijgt?.
Ninetales is een evolutie van Vulpix, niet Eevee.![]()
Je hebt gelijk. Mybad. Ik deed vroeger nooit iets met de eevee in pokemon blauw / rood ...quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:26 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Hoelang duurt het dat mijn hond kittens krijgt?"Pools are perfect for holding water"![]()
Ik realiseerde het me al.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:27 schreef picodealion het volgende:
[..].
Ninetales is een evolutie van Vulpix, niet Eevee.
"Pools are perfect for holding water"![]()
Ja de servertjes beginnen weer te rokenDe kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Ik heb momenteel 12 pokemon klaar staan om te evolven met een lucky egg.. Even wachten op meer of is dit zat?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik zou voor het dubbele gaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb momenteel 12 pokemon klaar staan om te evolven met een lucky egg.. Even wachten op meer of is dit zat?"Pools are perfect for holding water"![]()
Welk lvl zit je? Als je onder lvl 15 zit zou ik blijven sparenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb momenteel 12 pokemon klaar staan om te evolven met een lucky egg.. Even wachten op meer of is dit zat?![]()
Ben level 14 momenteel.. Dan ga ik wel door met pidgeys farmenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:32 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Welk lvl zit je? Als je onder lvl 15 zit zou ik blijven sparen
O heb nog maar 1200 xp nodig voor lvl 15Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Blijkbaar zorgt Incense dat er elke 5 minuten iets spawnt als je stilstaat, en elke minuut als je loopt:
Bron https://gist.github.com/a(...)8b8febde54ae9729b1bf![]()
Heb ik net mijn 3 incense gebruikt toen ik stilstond.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:35 schreef picodealion het volgende:
Blijkbaar zorgt Incense dat er elke 5 minuten iets spawnt als je stilstaat, en elke minuut als je loopt:
[ afbeelding ]
Bron https://gist.github.com/a(...)8b8febde54ae9729b1bf![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:38 schreef Jaytje07 het volgende:
Servers weer stuk? Ik krijg een error met inloggen
Ging elke avond goed, nu dus niet.
Sta je dan midden in de stad met andere en 2 lures naast elkaar
Volgens mij hebben de login-servers de meeste problemen vandaag, niet zozeer de servers waar het spel op draait.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:38 schreef Jaytje07 het volgende:
Servers weer stuk? Ik krijg een error met inloggenAnd what rough beast, its hour come round at last,
Ik ben level 11 dus al wel even bezig, maar ik kom gewoon echt geen bijzondere Pokemon tegen. Alleen maar die ik uit eieren haal. Ik moet zeggen dat ik ook niet heel erg parken enzo inloop, maar dat kan toch niet de reden zijn.. Maakt het echt uit of je die ene meter meer naar links of rechts loopt om Pokemon te vinden? Of dat je alleen op drukke plaatsen bijzondere Pokemon vindt?![]()
Donkergroene gebieden op de kaart zijn beter. Vaak zijn dat parken enzo.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:44 schreef Justevo het volgende:
Ik ben level 11 dus al wel even bezig, maar ik kom gewoon echt geen bijzondere Pokemon tegen. Alleen maar die ik uit eieren haal. Ik moet zeggen dat ik ook niet heel erg parken enzo inloop, maar dat kan toch niet de reden zijn.. Maakt het echt uit of je die ene meter meer naar links of rechts loopt om Pokemon te vinden? Of dat je alleen op drukke plaatsen bijzondere Pokemon vindt?![]()
Ja, je zult echt veel moeten rondlopen. Blijf je in je eigen wijk dan zal je na een paar dagen wel klaar zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:44 schreef Justevo het volgende:
Ik ben level 11 dus al wel even bezig, maar ik kom gewoon echt geen bijzondere Pokemon tegen. Alleen maar die ik uit eieren haal. Ik moet zeggen dat ik ook niet heel erg parken enzo inloop, maar dat kan toch niet de reden zijn.. Maakt het echt uit of je die ene meter meer naar links of rechts loopt om Pokemon te vinden? Of dat je alleen op drukke plaatsen bijzondere Pokemon vindt?
Juist net in een andere wijk, andere stad, bij een bos, rivier, park. vijver vind je de andere Pokemon.Of saté?![]()
Ik heb vandaag een Seel van 13CP gevangen, volgende keer zet ik die in een Gym.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:46 schreef Houtenbeen het volgende:
De gym hier is overgenomen door een Grimer van 246![]()
![]()
Ok, ja dat had ik al wel een beetje begrepen. Maar is het dan ook echt zo dat je in een park ook bepaalde plekken op de meter moet aantikken? Dat als je er op 5 meter langsloopt de Pokemon dus niet tevoorschijn komt?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:45 schreef picodealion het volgende:
[..]
Donkergroene gebieden op de kaart zijn beter. Vaak zijn dat parken enzo.![]()
Op 20 meter afstand ofzo verschijnt ie ook nog wel.. Maar niet veel verder weg,quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:47 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ok, ja dat had ik al wel een beetje begrepen. Maar is het dan ook echt zo dat je in een park ook bepaalde plekken op de meter moet aantikken? Dat als je er op 5 meter langsloopt de Pokemon dus niet tevoorschijn komt?And what rough beast, its hour come round at last,
Wij hebben een snorlax van 1900quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:46 schreef Houtenbeen het volgende:
De gym hier is overgenomen door een Grimer van 246
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Maarja, als de login niet werkt...quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de login-servers de meeste problemen vandaag, niet zozeer de servers waar het spel op draait.De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Dan moet je hopen dat je niet opnieuw hoeft in te loggenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:50 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Maarja, als de login niet werkt...
And what rough beast, its hour come round at last,
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:46 schreef Houtenbeen het volgende:
De gym hier is overgenomen door een Grimer van 246Zijn ze wss aan het trainen.
![]()
Even een rondje gedaan in Souburg, een dorp van 14.000 inwoners denk ik, ik heb pokemon go van de week in Breda meegemaakt en dat was een heerlijke gekte..
Nu hier in Souburg, ik ging geregeld voor het stappen een rondje doen voor Ingress langs alle portals in het dorp, ik kwam alleen mensen tegen die hun hond uitlieten, nu met Pokemon go, overal spelers, een vader met 3 kleine kiddo's op tablets, scheurende scootergasten die piepend remden bij een gym om te battelen, verderop bij 2 pokestops weer een groep van 6 kinderen.
Niet normaal dit spel.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ik ookquote:![]()
Ben naar de grote stad gefietst.De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Mopperkontquote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:56 schreef Renesite het volgende:
Tweede keer dat ik een vang en hij vast zit![]()
![]()
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Meestal krijg je ze dan alsnogquote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:56 schreef Renesite het volgende:
Tweede keer dat ik een vang en hij vast zit![]()
![]()
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik zit nog een beetje met de vraag...
Wat is nou eigenlijk het doel? Alle pokemon vangen (behalve legendary's) Dat moet op enige termijn toch wel lukken. En dan..?
:')![]()
Dit herken ik ook als oud ingress speler. Waar je af en toe eens iemand anders tegen kwam is het nu meer wie is het niet aan doen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:53 schreef Rabieluh het volgende:
Even een rondje gedaan in Souburg, een dorp van 14.000 inwoners denk ik, ik heb pokemon go van de week in Breda meegemaakt en dat was een heerlijke gekte..
Nu hier in Souburg, ik ging geregeld voor het stappen een rondje doen voor Ingress langs alle portals in het dorp, ik kwam alleen mensen tegen die hun hond uitlieten, nu met Pokemon go, overal spelers, een vader met 3 kleine kiddo's op tablets, scheurende scootergasten die piepend remden bij een gym om te battelen, verderop bij 2 pokestops weer een groep van 6 kinderen.
Niet normaal dit spel.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.![]()
1. Gotta catch 'em allquote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit nog een beetje met de vraag...
Wat is nou eigenlijk het doel? Alle pokemon vangen (behalve legendary's) Dat moet op enige termijn toch wel lukken. En dan..?
2. Keiharde battle in de gym
3. ???
4. Profit![]()
Gewoon vechten met mensen op straatquote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:58 schreef picodealion het volgende:
[..]
1. Gotta catch 'em all
3. ???
4. Profit![]()
Dat is toch fantastisch!quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:53 schreef Rabieluh het volgende:
Niet normaal dit spel.I wander in my time...![]()
Echt he, ik heb zeker 40 zaterdagavonden met ingress een rondje door het dorp gedaan voor 't stappen, vorige week, omdat ik op de intellmap keek en zag dat ze er waren, kwam ik 4 spelers tegen van de tegenpartij.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:58 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dit herken ik ook als oud ingress speler. Waar je af en toe eens iemand anders tegen kwam is het nu meer wie is het niet aan doen.
Ow ik vergeet watIk ben ooit "opgewacht" door 3 spelers van de tegenpartij, daarna bij hun thuis een biertje gedaan
.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Geen dank.![]()
Is dit je nieuwe hossel?quote:Op zondag 17 juli 2016 00:01 schreef GGMM het volgende:
Geen dank.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Waarom heeft Europa mr.mime? Racisme dit.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:01 schreef GGMM het volgende:
Geen dank.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Dat is het 'm een beetje. Wat is nou het geen waar je het echt voor doet? Wat geeft je de motivatie? Het sociale aspect?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:58 schreef picodealion het volgende:
[..]
1. Gotta catch 'em all
3. ???
4. Profit
Waarom geen turn based gevechten, en een team maken met je favo pokemon, zoals in de gameboy/DS-games? Dat swipen lijkt me niks:')![]()
De motivatie is vooralsnog de verzameling compleet krijgen, en het helpt me ook wel dat ik er de deur voor uit moet. Ik was al een tijdje op zoek naar een goed excuus voor meer beweging.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat is het 'm een beetje. Wat is nou het geen waar je het echt voor doet? Wat geeft je de motivatie? Het sociale aspect?
Waarom geen turn based gevechten, en een team maken met je favo pokemon, zoals in de gameboy/DS-games? Dat swipen lijkt me niks![]()
Heel de avond al "unable to authenticate" gezeik bij login scherm. Schiet lekker op zo. Iemand enig idee of tips?![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:35 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
Bron https://gist.github.com/a(...)8b8febde54ae9729b1bfAls ze het nou effe uploaden als een geldig JSON document.
![]()
Pardon?quote:Op zondag 17 juli 2016 00:05 schreef alopio het volgende:
Heel de avond al "unable to authenticate" gezeik bij login scherm. Schiet lekker op zo. Iemand enig idee of tips?
Ik heb veel zonder problemen gespeeld vanavond. Anders dan overdag.Make my day!![]()
Ik wist dit niet dus bedankt.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben een vriendelijke jongen.
(en ik ben fan van Gamexplain, dus ik gun ze alle views)
Kijk de originele games hebben het trainen, een verhaallijn en gyms/badges. Daarnaast het 'gotta catch em all' voor als je een echte challenge wil. Go is tot zo ver ik het nu snap eigenlijk alleen het vangen van pokemon..quote:Op zondag 17 juli 2016 00:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
De motivatie is vooralsnog de verzameling compleet krijgen, en het helpt me ook wel dat ik er de deur voor uit moet. Ik was al een tijdje op zoek naar een goed excuus voor meer beweging.:')![]()
En het spel wordt straks nog uitgebreid, in ieder geval met traden, krijgt gelukkig nog veel meer diepgang die het echt wel nodig heeft.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
De motivatie is vooralsnog de verzameling compleet krijgen, en het helpt me ook wel dat ik er de deur voor uit moet. Ik was al een tijdje op zoek naar een goed excuus voor meer beweging.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Naar industrie terrein gereden zodat ik daar gyms kan overnemen (zullen ze op de fiets niet zo snel komen) en kijken wat ik tegen kom zonder last van andere auto's. Ligt die server eruit en gym battles werkte niet
Kom ik weer thuis aan, doet de server er weer. Potverdikkie![]()
Nou ik kan dus heel de avond al niet inloggen, elke keer dat "unable to authenticate" gezeik. Kan dus niet inloggen, ja wel met een Google account maar dan ben ik dus opeens weer lvl 1quote:Op zondag 17 juli 2016 00:06 schreef agter het volgende:
[..]
Pardon?
Ik heb veel zonder problemen gespeeld vanavond. Anders dan overdag.![]()
Veroveren en verdedigen van gyms..quote:Op zondag 17 juli 2016 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kijk de originele games hebben het trainen, een verhaallijn en gyms/badges. Daarnaast het 'gotta catch em all' voor als je een echte challenge wil. Go is tot zo ver ik het nu snap eigenlijk alleen het vangen van pokemon..And what rough beast, its hour come round at last,
Klinkt als iets met je account. Geblocked?quote:Op zondag 17 juli 2016 00:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou ik kan dus heel de avond al niet inloggen, elke keer dat "unable to authenticate" gezeik. Kan dus niet inloggen, ja wel met een Google account maar dan ben ik dus opeens weer lvl 1
Wat heb je gedaan?Make my day!![]()
Zou niet weten waarom, heb nog niet veel kunnen spelen en was pas lvl 7, niks geks gedaanquote:Op zondag 17 juli 2016 00:12 schreef agter het volgende:
[..]
Klinkt als iets met je account. Geblocked?
Wat heb je gedaan?![]()
Dat doet mij persoonlijk niet zo veel eerlijk gezegd.quote:
Maar ik ben ook nog maar net vanavond begonnen. Hoop dat de nintendo company met nieuwe dingen gaat komen. Want zoals het nu is denk ik niet dat de hype lang stand zal houden:')![]()
Ik heb vooral problemen met gyms, en ben in 8 kilometer 1 ratata tegen gekomenZouden dat aparte servers zijn? Nu met hangen, wurgen en 10 keer opstarten toch nog twee gyms kunnen pakken. Toch weer 20 poke coins en 1000 stardust.
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
er komt een AR Bril uit dat gaat werken met Pokemon Go.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat doet mij persoonlijk niet zo veel eerlijk gezegd.
Maar ik ben ook nog maar net vanavond begonnen. Hoop dat de nintendo company met nieuwe dingen gaat komen. Want zoals het nu is denk ik niet dat de hype lang stand zal houden
en er komen nieuwe generaties Pokemon.
We zijn er de komende jaren nog niet vanaf.![]()
er zijn genoeg mensen die geen Spelcomputer hebben of een PC om te gamen.
Zij geven liever geld uit aan Smartphone games. PokeCoins voor 99 Euro valt dan mee voor hun.![]()
Ik snap nog niet echt goed hoe het verdedigen van gyms gaat. Dat werkt toch alleen als iemand van jouw team er een lage pokemon in heeft gezet die jij kan verslaan?quote:![]()
Je kunt een gym in jouw kleur in prestige doen laten toenemen door er te vechten.. Hoe hoger je de prestige krijgt, hoe meer pokemon er in passen.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:24 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik snap nog niet echt goed hoe het verdedigen van gyms gaat. Dat werkt toch alleen als iemand van jouw team er een lage pokemon in heeft gezet die jij kan verslaan?And what rough beast, its hour come round at last,
Eens.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat doet mij persoonlijk niet zo veel eerlijk gezegd.
Maar ik ben ook nog maar net vanavond begonnen. Hoop dat de nintendo company met nieuwe dingen gaat komen. Want zoals het nu is denk ik niet dat de hype lang stand zal houden
Vind het persoonlijk niet iets wat mij lang zal gaan boeien.Make my day!![]()
quote:Op zondag 17 juli 2016 00:24 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik snap nog niet echt goed hoe het verdedigen van gyms gaat. Dat werkt toch alleen als iemand van jouw team er een lage pokemon in heeft gezet die jij kan verslaan?En bij genoeg prestige komt er een level bij en kan je er een pokemon bij plaatsenquote:Op zondag 17 juli 2016 00:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je kunt een gym in jouw kleur in prestige doen laten toenemen door er te vechten..Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
quote:Taken for life!
Of voor een paar dagen toch wel, dan is de rest ook weer bij. Jammer dat je niet kan evolven of power uppen als je in een gym zit
Ik leg nog geen oordeel neer hoor. Maar ik heb tot nu toe het idee dat het een beetje verzamelen is en verder vrij weinig.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:19 schreef KingRadler het volgende:
[..]
er komt een AR Bril uit dat gaat werken met Pokemon Go.
en er komen nieuwe generaties Pokemon.
We zijn er de komende jaren nog niet vanaf.
Heb me inmiddels aangesloten via Facebook bij een lokale pokemon Go groep, wie weet word ik wel hooked.
:')![]()
quote:Op zondag 17 juli 2016 00:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Taken for life!
Of voor een paar dagen toch wel, dan is de rest ook weer bij. Jammer dat je niet kan evolven of power uppen als je in een gym zitGa ik never nooit halenquote:!
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Maar hoe kan ik de prestige toe laten nemen als er alleen maar één hele hoge pokemon in zit die ik niet met één van mijn eigen aan kan?quote:Op zondag 17 juli 2016 00:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je kunt een gym in jouw kleur in prestige doen laten toenemen door er te vechten.. Hoe hoger je de prestige krijgt, hoe meer pokemon er in passen.![]()
Dacht ik ook toen er pokemon kwamen van 800-900 cpquote:maar de pokemon stijgen best hard met je level mee. Ik evolve nu ook iets minder enthousiast omdat ik van sommige weet dat ze over een paar levels veel meer op zullen leveren.
Ah verbaast me niets dat het zo'n Team Mystic droeftoeter is. Heeft zich zeker arm gekocht aan lures en die gebruikt op een plek met 6 pokéstops waar die elke godganse dag heeft zitten campen.quote:![]()
Ga haten johquote:Op zondag 17 juli 2016 00:31 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ah verbaast me niets dat het zo'n Team Mystic droeftoeter is. Heeft zich zeker arm gekocht aan lures en die gebruikt op een plek met 6 pokéstops waar die elke godganse dag heeft zitten campen.![]()
Team Valor baasquote:Op zondag 17 juli 2016 00:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dit is mijn hoogste nu:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Goede vraag.. Volgens mij mag je er 6 in de strijd gooien? Maar je moet wel winnen dus, geloof ik. (Zelf nog niet gedaan, gym verdedigen)quote:Op zondag 17 juli 2016 00:28 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar hoe kan ik de prestige toe laten nemen als er alleen maar één hele hoge pokemon in zit die ik niet met één van mijn eigen aan kan?And what rough beast, its hour come round at last,
Lijkt me erg frustrerend voor mensen die vandaag begonnen zij. Dat halen ze nooit meer in.quote:Make my day!![]()
Blauw of rood zijn sowieso de enige opties geloof ikquote:begin van de week was er iemand uit Ondiep die geel was en soms een gym kwam overnemen. Maar die heb ik al een paar dagen niet meer gezien
Dat is als je aanvalt en een gym wil overnemenquote:Op zondag 17 juli 2016 00:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Goede vraag.. Volgens mij mag je er 6 in de strijd gooien? Maar je moet wel willen geloof ik. (Zelf nog niet gedaan, gym verdedigen)Dan win je altijd wel, met genoeg geduld en potions
![]()
Maar om een gym te helpen heb je inderdaad een probleem als de eerste er een belachelijk hoge pokemon inzetMoet die genoeg aanvallen afslaan om zelf prestige te scoren, dan kan er 1 bij en dan kan het wel weer.
Gaat maar om een kleine week - dat en dat je met lagere CP pokemon ook gyms kan scoren zorgt dat je wel weer bij kan komen. Ook als je over een maand pas begint.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:33 schreef agter het volgende:
[..]
Lijkt me erg frustrerend voor mensen die vandaag begonnen zij. Dat halen ze nooit meer in.Zoon van goldfinger1963 O+
Mag ik trouwens ook bij team valor?Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Eerst een motivatiebrief en CV sturen, dan kijken we verder.quote:Zoon van goldfinger1963 O+
quote:Op zondag 17 juli 2016 00:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Eerst een motivatiebrief en CV sturen, dan kijken we verder.![]()
17 pokemon om te evolvenpidgey, ratata en weedle spawn in huis.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kut had 7 gyms maar zie net dat er 3 fainted terug zijn gekomen
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
kan iemand testenstond op reddit geen idee of het waar isquote:Als je trouwens een eevee wil evolueren kun je volgens een reddit post bepalen welke je krijgt. Respectievelijk door de volgende nicknames te geven:
Sparky = Jolteon
Rainer = Vaporeon
Pyro = Flareon![]()
Als je geel kiest heb je bijna geen medestanders voor zover ik weet in de randstad en kan je gyms wel vergetenquote:Op zondag 17 juli 2016 00:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat maakt het eigenlijk uit wat voor team je kiest?![]()
Kies je geen rood dan ben je niet ambitieus genoeg.
Kies je blauw dan ben je een meeloper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Forum Opties Forumhop: Hop naar: