abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163794353
Zit je effe niet naar je scherm te loeren, voel je je telefoon trillen....Snel en nieuwsgierig de Pokemon-app openen om te kijken welke Pokemon je kunt gaan vangen.... Blijk je een whatsappje te hebben ontvangen. :(

Herkenbaar?
Post hier je Poke irritaties!
pi_163794441
Dat die app het meer niet doet dan wel...
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 16 juli 2016 @ 21:23:44 #3
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_163794452
Iedereen was vroeger altijd zo vol van Pikachu, vooral meisjes vonden dat beest schattig.
Ik vond hem echt mega irritant, met dat hoge stemmetje van hem.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_163794989
Dat het soms niet in 1 keer lukt om 'm te vangen met zo'n pokebal. :(
pi_163795343
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 21:46 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Dat het soms niet in 1 keer lukt om 'm te vangen met zo'n pokebal. :(
Hoe hoger je level des te moeilijker t wordt.
Ik heb voor een Dragonite met CP944 bijna 20 ultra-ballen nodig gehad.
  One tough cookie zaterdag 16 juli 2016 @ 22:12:12 #6
169210 liesje1979
pi_163795731
De batterij van mijn telefoon. :')

Net weer binnen zijn en dan opeens 3 lures naast elkaar. :'(

Naar een gym fietsen en als je hem al in het zicht hebt, 3 gastjes op scooters die hem even vol zetten. :')
pi_163796943
Net een tamelijke wandeling gemaakt. Het ergste zijn de serverproblemen inderdaad en alles wat daarmee gepaard gaat. Heb dit keer erg vaak gehad dat ik mijn telefoon ondersteboven hield voor battery-save mode, maar als ik dan weer wilde spelen reageerde het scherm nergens meer op.

Ik kan er ook niet tegen wanneer de pokémon expres rondjes om je heen gaan zitten draaien. Sta je daar als een idioot met je telefoon rondjes om je eigen as te draaien midden op de stoep/straat.

Ook vervelend dat die pokémon afstands indicator niet meer fatsoenlijk werkt. Kwam dit keer een Dratini tegen en heb de halve Maas afgelopen waarna bleek dat die aan de overkant zat, waar ik niet kon komen. :(
pi_163799045
Dat de serie een vast patroon heeft wat betreft gebeurtenissen, hetgeen het geheel erg voorspelbaar maakt.
I wander in my time...
  zondag 17 juli 2016 @ 00:50:32 #9
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_163799963
Pokémon die uit de bal ontsnappen en vooral dat ik geen idee heb hoe ik dat kan tegengaan.

Ja en die kutservers Ja. Grrrr
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_163812514
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 21:57 schreef ROADRUNN3R het volgende:

[..]

Hoe hoger je level des te moeilijker t wordt.
Ik heb voor een Dragonite met CP944 bijna 20 ultra-ballen nodig gehad.
Ik ben pas bij level 3. :')
  zondag 17 juli 2016 @ 19:51:10 #11
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_163813061
Dat je net een dikke Pokemon hebt gevangen en vervolgens het spel vast loopt!!! En na het herstarten is dat kekke beest weg.
Anonieme tievesclown
pi_163815988
Dat het ding weer niet opstart :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_163825298
quote:
8s.gif Op zondag 17 juli 2016 19:51 schreef Crimyclown het volgende:
Dat je net een dikke Pokemon hebt gevangen en vervolgens het spel vast loopt!!! En na het herstarten is dat kekke beest weg.
Dit. Ik had bijna een Poliwhirl maar helaas. :(
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_163825506
quote:
Had ik gister ook regelmatig, alleen dan stond ie wel gewoon in m'n team na een restart.
pi_163870974
quote:
Snap ik ook weinig van, dat ie de 10e keer eindelijk eens in die bal blijft zitten, die klote vogel (dik was ie wel, teveel vette wormen gevroten denk ik)
pi_163872891
Even mezelf citeren uit de slowchat 8-)

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 03:21 schreef Isabeau het volgende:

Mijn grootste frustratie is overigens niet dat de servers zo'n probleem zijn. Niet kunnen spelen is vervelend, maar geen ramp. Maar als ik dan kan spelen, dan erger ik me echt kapot aan de GPS. Soms sta ik bovenop een pokestop: maar nee, mijn trainer staat er mijlenver van naar het zuiden. Dus ik loop maar iets verder naar het noorden. Floep! Trainer te ver naar het noorden. En dat zo ontzettend vaak :{ Vechten in een gym, waar je echt naast staat. Trainer wandelt uit range en dus kan je niet verder vechten en word je er uit gekickt tijdens het vechten (!!) omdat de gym te ver weg is. Ik vind eenmaal starten in een gym is gevecht af kunnen maken hoor :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163872896
Fietsers die met verdwaasde kop verkeer in gevaar brengen
pi_163872899
Mijn grootste irritatie op dit moment is toch wel de 3 voetstappen bug.
pi_163872902
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juli 2016 03:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Fietsers die met verdwaasde kop verkeer in gevaar brengen
Naar je telefoon staren op de fiets is echt vragen om ongelukken :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163872905
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 04:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Naar je telefoon staren op de fiets is echt vragen om ongelukken :')
Ik ken al iemand die er een boete voor heeft gekregen. Was wel op de brommer dus nog dommer dan op de fiets eigenlijk. 170,- was die kwijt.
pi_163872908
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 04:07 schreef Sjemmert het volgende:

Ik ken al iemand die er een boete voor heeft gekregen. Was wel op de brommer dus nog dommer dan op de fiets eigenlijk. 170,- was die kwijt.
Ik vind het hoog tijd om ook iedereen op de fiets een boete te geven. Dat vond ik al veel langer, maar het aantal mensen starend naar de telefoon op de fiets is de afgelopen week wel heel erg gestegen.
  woensdag 20 juli 2016 @ 07:46:17 #22
17121 Rica
Mais, je ręve!
pi_163873191
Als er ergens een gym locatie is moeten mensen daar dan fysiek naartoe?

Want de afgelopen dagen/week is er duidelijk meer volk dan anders in onze normaal heerlijk rustige buurt. Langzaam rijdende auto's en scooterjeugd. De nodig straatafval achterlatend uiteraard. Bewust van dit spel heb ik op een kaartje opgezocht en ja er zit een gym midden in onze wijk. Ongeveer dertig meter van mijn huis zelfs.

Dat is natuurlijk best enorm lomp. Het is alsof je een hangplek of een snackbar midden in een woonwijk plaatst. Maar omdat het virtueel is mag het zomaar? Het is nieuw dus je kan niet verwachten dat er al richtlijnen of wetten voor zijn maar is wellicht wel nodig. Meeste mensen zijn hier juist gaan wonen vanwege de gemoedelijkheid.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_163873451
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 04:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind het hoog tijd om ook iedereen op de fiets een boete te geven. Dat vond ik al veel langer, maar het aantal mensen starend naar de telefoon op de fiets is de afgelopen week wel heel erg gestegen.
Het ding is dat niet iedereen die dit speelt op de fiets een gevaar is.

Alleen op het punt dat je een Pokemon hebt hoef je naar je scherm te kijken, je voelt dus een tril. Misschien daarnaast even een seconde als je niet weet waar je naar toe moet voor een Pokestop (voor items).

Mocht mijn telefoon trillen dan fiets ik langzaam een stoepje op indien mogelijk en vang ik mijn Pokemon daar. Zelfde met een Pokestop, altijd op de stoep claimen. Ik kijk altijd links, rechts en links als ik oversteek.

Dus niemand heeft last van mij als ik het speel :P
pi_163873460
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 07:46 schreef Rica het volgende:
Als er ergens een gym locatie is moeten mensen daar dan fysiek naartoe?

Want de afgelopen dagen/week is er duidelijk meer volk dan anders in onze normaal heerlijk rustige buurt. Langzaam rijdende auto's en scooterjeugd. De nodig straatafval achterlatend uiteraard. Bewust van dit spel heb ik op een kaartje opgezocht en ja er zit een gym midden in onze wijk. Ongeveer dertig meter van mijn huis zelfs.

Dat is natuurlijk best enorm lomp. Het is alsof je een hangplek of een snackbar midden in een woonwijk plaatst. Maar omdat het virtueel is mag het zomaar? Het is nieuw dus je kan niet verwachten dat er al richtlijnen of wetten voor zijn maar is wellicht wel nodig. Meeste mensen zijn hier juist gaan wonen vanwege de gemoedelijkheid.
Wat een zuur mens ben je toch :'). Het is een vrije wereld :)
pi_163873625
Grootste ergenis is toch het vastlopen van het spel als je eindelijk die gave pokemon hebt. Gisteren werd ik steeds gebeld terwijl ik bezig was met het vangen van een pokemon die ik nog niet had... :@

Had ook een grote pigeot, koste mij gewoon 30 van die blauwe ballen. :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')