Hoe hoger je level des te moeilijker t wordt.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:46 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Dat het soms niet in 1 keer lukt om 'm te vangen met zo'n pokebal.
Ik ben pas bij level 3.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:57 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Hoe hoger je level des te moeilijker t wordt.
Ik heb voor een Dragonite met CP944 bijna 20 ultra-ballen nodig gehad.
Dit. Ik had bijna een Poliwhirl maar helaas.quote:Op zondag 17 juli 2016 19:51 schreef Crimyclown het volgende:
Dat je net een dikke Pokemon hebt gevangen en vervolgens het spel vast loopt!!! En na het herstarten is dat kekke beest weg.
Had ik gister ook regelmatig, alleen dan stond ie wel gewoon in m'n team na een restart.quote:Op zondag 17 juli 2016 19:51 schreef Crimyclown het volgende:
Dat je net een dikke Pokemon hebt gevangen en vervolgens het spel vast loopt!!! En na het herstarten is dat kekke beest weg.
Snap ik ook weinig van, dat ie de 10e keer eindelijk eens in die bal blijft zitten, die klote vogel (dik was ie wel, teveel vette wormen gevroten denk ik)quote:Op zondag 17 juli 2016 19:51 schreef Crimyclown het volgende:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 03:21 schreef Isabeau het volgende:
Mijn grootste frustratie is overigens niet dat de servers zo'n probleem zijn. Niet kunnen spelen is vervelend, maar geen ramp. Maar als ik dan kan spelen, dan erger ik me echt kapot aan de GPS. Soms sta ik bovenop een pokestop: maar nee, mijn trainer staat er mijlenver van naar het zuiden. Dus ik loop maar iets verder naar het noorden. Floep! Trainer te ver naar het noorden. En dat zo ontzettend vaakVechten in een gym, waar je echt naast staat. Trainer wandelt uit range en dus kan je niet verder vechten en word je er uit gekickt tijdens het vechten (!!) omdat de gym te ver weg is. Ik vind eenmaal starten in een gym is gevecht af kunnen maken hoor
Naar je telefoon staren op de fiets is echt vragen om ongelukkenquote:Op woensdag 20 juli 2016 03:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Fietsers die met verdwaasde kop verkeer in gevaar brengen
Ik ken al iemand die er een boete voor heeft gekregen. Was wel op de brommer dus nog dommer dan op de fiets eigenlijk. 170,- was die kwijt.quote:Op woensdag 20 juli 2016 04:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Naar je telefoon staren op de fiets is echt vragen om ongelukken
Ik vind het hoog tijd om ook iedereen op de fiets een boete te geven. Dat vond ik al veel langer, maar het aantal mensen starend naar de telefoon op de fiets is de afgelopen week wel heel erg gestegen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 04:07 schreef Sjemmert het volgende:
Ik ken al iemand die er een boete voor heeft gekregen. Was wel op de brommer dus nog dommer dan op de fiets eigenlijk. 170,- was die kwijt.
Het ding is dat niet iedereen die dit speelt op de fiets een gevaar is.quote:Op woensdag 20 juli 2016 04:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het hoog tijd om ook iedereen op de fiets een boete te geven. Dat vond ik al veel langer, maar het aantal mensen starend naar de telefoon op de fiets is de afgelopen week wel heel erg gestegen.
Wat een zuur mens ben je tochquote:Op woensdag 20 juli 2016 07:46 schreef Rica het volgende:
Als er ergens een gym locatie is moeten mensen daar dan fysiek naartoe?
Want de afgelopen dagen/week is er duidelijk meer volk dan anders in onze normaal heerlijk rustige buurt. Langzaam rijdende auto's en scooterjeugd. De nodig straatafval achterlatend uiteraard. Bewust van dit spel heb ik op een kaartje opgezocht en ja er zit een gym midden in onze wijk. Ongeveer dertig meter van mijn huis zelfs.
Dat is natuurlijk best enorm lomp. Het is alsof je een hangplek of een snackbar midden in een woonwijk plaatst. Maar omdat het virtueel is mag het zomaar? Het is nieuw dus je kan niet verwachten dat er al richtlijnen of wetten voor zijn maar is wellicht wel nodig. Meeste mensen zijn hier juist gaan wonen vanwege de gemoedelijkheid.
Gisteravond fietste iemand zonder handen, kijkend naar beneden op zijn scherm, voor zo'n 7-10m achtereen, zonder een keer op te kijken, een kruispunt naderend. Was best eng om te zien.quote:Op woensdag 20 juli 2016 04:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Naar je telefoon staren op de fiets is echt vragen om ongelukken
Same here. En dat gaat me prima afquote:Op woensdag 20 juli 2016 08:30 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Het ding is dat niet iedereen die dit speelt op de fiets een gevaar is.
Alleen op het punt dat je een Pokemon hebt hoef je naar je scherm te kijken, je voelt dus een tril. Misschien daarnaast even een seconde als je niet weet waar je naar toe moet voor een Pokestop (voor items).
Mocht mijn telefoon trillen dan fiets ik langzaam een stoepje op indien mogelijk en vang ik mijn Pokemon daar. Zelfde met een Pokestop, altijd op de stoep claimen. Ik kijk altijd links, rechts en links als ik oversteek.
Dus niemand heeft last van mij als ik het speel
Ik had dat maar dan met tinder berichtje/match. En het zieligste was dat ik nog bijna teleurgesteld ook was, dat het geen pokemon wasquote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:18 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Zit je effe niet naar je scherm te loeren, voel je je telefoon trillen....Snel en nieuwsgierig de Pokemon-app openen om te kijken welke Pokemon je kunt gaan vangen.... Blijk je een whatsappje te hebben ontvangen.![]()
Herkenbaar?
Post hier je Poke irritaties!
Dit had ik ook, icm gps welke erg slecht functioneerde. Heb mijn telefoon (samsung s6) factory reset gegeven en daarna werkt alles echt zoals het hoort.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:10 schreef Synasthesia het volgende:
Nu al tot 2x toe een eevee uit een 10km ei, die zitten hier gelukkig nog niet genoeg in de buurt...
Verder vele vastlopers en server problemen.
En dat ik zo belachelijk weinig pokemon tegenkom
Maandagavond met iemand een stuk gelopen, allebei incense aangezet.
Ik: welgeteld 3 pokemon gezien met 15min, andere persoon had er al weet ik het hoeveel gevangen.
Zit ik bij een plek met 3 pokestops met alle 3 een lure aan, iedereen om me heen continu pokemon aan het vangen en ik 1x in de 10min eens een rattata ofzo
Battery save mode is known buggy ...beter uitzetten en dan maar wat korter met je batterijquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:47 schreef Cikx het volgende:
Net een tamelijke wandeling gemaakt. Het ergste zijn de serverproblemen inderdaad en alles wat daarmee gepaard gaat. Heb dit keer erg vaak gehad dat ik mijn telefoon ondersteboven hield voor battery-save mode, maar als ik dan weer wilde spelen reageerde het scherm nergens meer op.
quote:
Kickt die je dan uit de gym? Als ik een pokemon aanklik en die probeer te vangen, kan ik ondertussen al het park doorgelopen zijn als ik die een keer vang.quote:Op woensdag 20 juli 2016 03:53 schreef Isabeau het volgende:
Even mezelf citeren uit de slowchat
[..]
Ah dat is de beruchte hackicate. Ik zou maar oppassenquote:Op woensdag 20 juli 2016 16:39 schreef Cockwhale het volgende:
Spel loopt steeds vast bij het status scherm van een specifiek Raticate. Kutgast dat het is.
Niet in Den Haag toevallig?quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:39 schreef Cockwhale het volgende:
Spel loopt steeds vast bij het status scherm van een specifiek Raticate. Kutgast dat het is.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:51 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Niet in Den Haag toevallig?
Ontopic: Thuis aangekomen pas beseffen dat je halverwege je route geen nieuw ei in de incubator hebt gelegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |