Als je het goedkeurt ben je idd niet goed snik, maar ik heb dan ook verder geen enkele officiele reactie gezien van de staat waarin ze dergelijk gedrag goedkeuren. Sterker nog in de relevante filmpje zie je politie iemand tegenhouden terwijl die gast juist smeekt om hem te schieten / slaan, dus waar hebben we het hier over, gaan we middels korte bochten even concluderen dat de Turkse staat het allemaal oke vindt?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Binnen een rechtstaat horen lynchpartijen afgekeurd te worden. Oorlogsslachtoffers behoren niet tot de eigen burgers en vallen dus ook niet onder het functioneren van een rechtstaat. Hoe betreurenswaardig hun dood ook mag zijn.
Lynchpartijen, want dat zijn het zodra aanvallers zijn overmeesterd, goedkeuren is barbaars. En meerdere Turkse Fok!kers die ik normaal gesproken bij zou staan in discussies over xenofobie hebben duidelijk kleur bekent de afgelopen uren.
De hypocrisie is werkelijk waar walgelijk. Geen haar beter dan de gefrustreerde xenofoben hier.
Uitgaande van dat de militair op die beelden de onderstaande foto is (NSFW!), is hij niet onthoofd. Maar dat maakt de reactie van de haatbaarden er niet minder om:quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:10 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Onthoofding:
http://www.mirror.co.uk/n(...)o-government-8433319
Martelen soldaten die zich overgegeven hebben:
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/1.2715702
SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom dan een keer met feiten in plaats van aannames met je "reportedly"en "zou zijn".quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit dus. Ceberut grossiert trouwens in dat soort doorzichtige truuks.
Al die regimes in het MO hebben het constant over samenzweringen uit het buitenland.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:17 schreef JimmyDean het volgende:
Merkwaardig wel overigens dat Erdogan het zo wanhopig op Gulen probeert te gooien, die er duidelijk niks mee te maken heeft.
En hij gaat rustig door.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:17 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Kom dan een keer met feiten in plaats van aannames met je "reportedly"en "zou zijn".
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Uitgaande van dat de militair op die beelden de onderstaande foto is (NSFW!), is hij niet onthoofd. Maar dat maakt de reactie van de haatbaarden er niet minder om:Wat had de bevolking moeten doen? Lijdzaam toekijken hoe hun democratie en land wordt verkracht door terroristen? Ik vind het moedig van diegenen die gewapende soldaten hebben durven trotseren.SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het wordt anders mooi gebagatelliseerd door o.a. Cerebu.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:17 schreef Triggershot het volgende:
Als je het goedkeurt ben je idd niet goed snik, maar ik heb dan ook verder geen enkele officiele reactie gezien van de staat waarin ze dergelijk gedrag goedkeuren. Sterker nog in de relevante filmpje zie je politie iemand tegenhouden terwijl die gast juist smeekt om hem te schieten / slaan, dus waar hebben we het hier over, gaan we middels korte bochten even concluderen dat de Turkse staat het allemaal oke vindt?
Pak slaag met een riemquote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:12 schreef Ceberut het volgende:
[..]
"Reportedly" en "Zou zijn" staan er in je "bronnen".
Verder een verdiend pak slaag martelen noemen
In yo face bitchezzzquote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:18 schreef Kyran het volgende:
Trouwens die foto van die "haatbaard" die een soldaat wegdraagt is niet zoals het lijkt. Hij heeft op Twitter aangegeven dat hij samen met die andere lui de soldaat probeerde te redden en juist een ambulance in heeft geholpen. Andere mensen die erbij waren hebben dit ook bevestigd. Dat plaatje is dus niet wat het lijkt.
Ik bagatelliseer niks. Ik heb zelfs een onderscheid gemaakt tussen in koele bloede lynchen na overgave en zelfverdediging.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het wordt anders mooi gebagatelliseerd door o.a. Cerebu.
Iemand die zich overgegeven heeft moet 'democratisch' gemolesteerd worden?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:18 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wat had de bevolking moeten doen? Lijdzaam toekijken hoe hun democratie en land wordt verkracht door terroristen? Ik vind het moedig van diegenen die gewapende soldaten hebben durven trotseren.
Hij had die terrorist de andere wang moeten toekeren inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Pak slaag met een riem
Ik ben al blij voor je toekomstige vrouw en kinderen dat je zo goed met woede om kan gaan
ja Erdogan was beter voorbereid dan ze dachten maar verder zie ik niets supergeks gebeurenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:17 schreef Rene_Froger het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of dit wel een coup is.
Er is nog geen verantwoordelijke die de couppoging opgeeist heeft. En er was niemand van het leger die een persconferentie op TRT kon geven, terwijl president en de premier vrolijk hun zegje via TV konden doen.
Verder heeft AKP gelijk een lijst klaarliggen welke 2700 rechters van ruim 13.000 rechters op non-actief gezet kunnen worden en Erdogan probeert dezelfde avond nog het volk achter zich te krijgen.
En er liggen vast nog meer lijsten klaar.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:19 schreef Straatcommando. het volgende:
Vooral die 2700 rechters.. die lijst lag al lang en breed klaar
Het is nogal een verschil. Bij bombardementen komen inderdaad burgers om, maar dat is niet het doel.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik bekijk het vanuit het principe, als je landen bombardeert, geloof me, daar sterven onschuldige mensen bij, mensen die rechtstreeks de doodstraf hebben gekregen zonder proces en ook nog eens onschuldige mensen bij worden meegenomen. Als de een een argument is tegen democratie, dan moet surely geen staat op onze aardkloot democratisch zijn?
Voor zover dat uberhaupt al klopt is hij natuurlijk nog steeds geen spreekorgaan voor de overheid.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het wordt anders mooi gebagatelliseerd door o.a. Cerebu.
Nee... soldaten die niet op het volk willen schieten en zich over geven....quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:18 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wat had de bevolking moeten doen? Lijdzaam toekijken hoe hun democratie en land wordt verkracht door terroristen? Ik vind het moedig van diegenen die gewapende soldaten hebben durven trotseren.
Het is maar de vraag wat de omstandigheden zijn. Als die gast net een paar van hun vrienden heeft neergemaaid is de reactie heel anders op te vatten. Dat zul je met me eens zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Iemand die zich overgegeven heeft moet 'democratisch' gemolesteerd worden?
Framing. Niets meer dan framing.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:18 schreef Ceberut het volgende:
Er ligt een heel draaiboek klaar. Ataturk draait op dit moment zo hard rond in zijn graf dat ze in Zwitserland overwegen het te gebruiken als krachtbron voor CERN.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:20 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En er liggen vast nog meer lijsten klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |