Het zegt in elk geval dat van Beek geblesseerd in Rotterdam zit.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:36 schreef Oldground het volgende:
Beginnen met Kongolo - Botteghin. Zou het wat zeggen?
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het zegt in elk geval dat van Beek geblesseerd in Rotterdam zit.
Mooi interview, alleen als ik Vilhena op tv zie praten en dan deze dingen lees, vraag ik me af of het dezelfde persoon is.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Alstu: https://blendle.com/i/voe(...)ional-20160713-45250
Mooi verhaal wel.
Om azijnzeikerds uit de tent de lokken.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:58 schreef TC03 het volgende:
Waarom heet dit topic trouwens Feijenoord i.p.v. Feyenoord?
Het zijn oefenwedstrijden. Die zijn nooit representatief voor het spel van Feijenoord in de competitie.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat denken jullie van de eerste helft?
Niet veel zinnigs over te zeggen volgens mij.
Anderlecht speelt schijnbaar met 8 spelers die normaal niet in de basis staan.
Ook vind ik de opbouw bij Feyenoord nog steeds te traag gaan, maar sommige aanvallen zien er wel veelbelovend uit.
De 0-1 was goed uitgespeeld, Vilhena speelt erg goed, Elia ook wel, en de 0-2 was een goed doelpunt van Kuyt.
Eigenlijk valt er nog niet veel van te zeggen.
Wat is daar het praktisch nut van?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Om azijnzeikerds uit de tent de lokken.
Feijenoord is de naam bij oprichting. Die Y kwam er alleen omdat het voor buitenlanders te verwarrend was.quote:
In 1912 werd de naam al veranderd in R.V.V. Feyenoord. Vanuit historisch oogpunt is Feyenoord dus geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Feijenoord is de naam bij oprichting. Die Y kwam er alleen omdat het voor buitenlanders te verwarrend was.
Was dat toen al? Ik zou toch zweren dat dat pas gebeurd is in 1969 ofzo.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
In 1912 werd de naam al veranderd in R.V.V. Feyenoord.Vanuit historisch oogpunt is Feyenoord dus geen enkel probleem.
https://nl.wikipedia.org/(...)enoord_vs._Feyenoord < hier staat ook dat het pas later was. Wel word er gemeld dat in de gemeentelijke archieven inderdaad vanaf 1912 Feyenoord is gebruikt.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was dat toen al? Ik zou toch zweren dat dat pas gebeurd is in 1969 ofzo.
Meerdere keren van naam veranderd, later is het waarschijnlijk weer Feijenoord geworden. Maar het gaat erom dat de spelling met een y wat mij betreft gewoon legitiem is en dat het onzin is om die niet aan te houden.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was dat toen al? Ik zou toch zweren dat dat pas gebeurd is in 1969 ofzo.
Het is beide prima, snap het probleem niet zo. Persoonlijk vind ik Feijenoord overigens mooier, beetje het klassieke erin.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Meerdere keren van naam veranderd, later is het waarschijnlijk weer Feijenoord geworden. Maar het gaat erom dat de spelling met een y wat mij betreft gewoon legitiem is en dat het onzin is om die niet aan te houden.
Het is niet beide prima want de officiële naam is Feyenoord. De topictitel zou dit gewoon aan moeten houden. Hoe jij in je eigen posts de club benoemt moet je uiteraard zelf weten.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het is beide prima, snap het probleem niet zo. Persoonlijk vind ik Feijenoord overigens mooier, beetje het klassieke erin.
Kan je autistische brein het niet aan?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is niet beide prima want de officiële naam is Feyenoord. De topictitel zou dit gewoon aan moeten houden. Hoe jij in je eigen posts de club benoemt moet je uiteraard zelf weten.
Ik vind het irritant dat een paar mensen uit misplaatste nostalgie hun mening doordrukken. Het is een pietluttigheid, maar irritant desalniettemin.
Die vraag kan net zo goed gesteld worden aan de mensen die er per se Feijenoord van wilden maken.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je autistische brein het niet aan?
Per se? De enige die ergens per se iets van wil maken ben jij hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die vraag kan net zo goed gesteld worden aan de mensen die er per se Feijenoord van wilden maken.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 11:52 schreef Sejt het volgende:
[..]
Zo te zien is het een (naar binnen trekkende) buitenspeler hoor
Ik ging van het bericht uitquote:De krant meent dat ook PSV in de markt is voor de 19-jarige aanvallende middenvelder, die begin deze maand de overstap maakte naar Manchester City
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |