abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juli 2016 @ 11:13:54 #76
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163994682
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 11:11 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Eh? Dan moet je denk ik nog even goed lezen wat ik gepost heb, want ik kom juist op voor jou?

En waar val ik precies mensen aan? :?
Right. Je noemt mij als dicator. Dat is voor mij opkomen? Je reageert alleen op posts van mensen uit 1 kamp en nauwelijks op posts van Scrummie, Oompa en die hele reutemeteut.
Feyenoord!
  maandag 25 juli 2016 @ 11:15:07 #77
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163994708
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 11:12 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jammer dat Dance alle posts heeft verwijderd, de enige die jij dingen roept die 'verboden zijn' ben jij. Typisch weer. Schijnheilig als de pest dit.
Jij hebt de laatste weken niet om bans van users lopen vragen? Je zei ergens zelf letterlijk ban me etc. Je gaat nu toch niet weer ook hier over liegen alsjeblieft....
Feyenoord!
pi_163994770
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 11:15 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Jij hebt de laatste weken niet om bans van users lopen vragen? Je zei ergens zelf letterlijk ban me etc. Je gaat nu toch niet weer ook hier over liegen alsjeblieft....
Klaar met jou, zoveelste keer dat je me beticht van liegen. Krijg de pleuris Japie en je kan je normale behandeling in de SC ook wel vergeten.
pi_163994774
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 11:13 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Right. Je noemt mij als dicator. Dat is voor mij opkomen? Je reageert alleen op posts van mensen uit 1 kamp en nauwelijks op posts van Scrummie, Oompa en die hele reutemeteut.
Nee, ik zeg dit als reactie op de post van Summers waarin ze het over dictators heeft die hier hun wil willen opleggen (mensen zeggen wat ze moeten doen). Ik associeer dat met de meldeingen in Feedback over ondertitels van mensen (of handtekeningen hoe die dingen ook heten)

quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 10:14 schreef ChrisCarter het volgende:
Overigens, mensen wegzetten als dictator (ik denk dat je Japie bedoelt die mensen hun ondertitel wil laten veranderen enzo?) is natuurlijk niet echt chique. Vooral niet als die persoon niet eens in de discussie zit nu.
Dat vond ik niet chique van haar. Daar is ze ook niet meer op ingegaan dus ik vermoed dat ze het met me eens is.

Bovendien gaat het in mijn posts over iedereen. Duidelijker kan ik het toch niet maken? Ik denk en kijk niet in groepen maar in BNW als geheel.
  maandag 25 juli 2016 @ 11:26:42 #80
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163994933
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 11:17 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Klaar met jou, zoveelste keer dat je me beticht van liegen. Krijg de pleuris Japie en je kan je normale behandeling in de SC ook wel vergeten.
Ow dus alleen als ik overal heel lief tegen je doe, doe je ook lief tegen mij? Dat is nou juist de instelling die je totaal niet verder helpt en wat het grote verschil is tussen vrijdenkers en schaapjes. Vrijdenkers zijn overal kritisch op, ook op elkaars denkbeelden.
Feyenoord!
pi_163994993
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 11:26 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ow dus alleen als ik overal heel lief tegen je doe, doe je ook lief tegen mij?
Nee, dit verzin je er (weer) bij. Ik ga niet meer in discussie met mensen die mij (onterecht) betichten van liegen, elke keer weer opnieuw, en als kers op de taart het vermogen nog niet hebben om Puk van de Petteflet begrijpend te lezen (wat mogelijk een reden is dat iemand mij beticht van liegen).

Ik ben gewoon 100% klaar met jou door bovenstaand, terwijl je op THEFXR na het minst vervelend bent van alle users waar ik op BNW problemen mee heb.
  maandag 25 juli 2016 @ 11:30:37 #82
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163995008
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 11:18 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nee, ik zeg dit als reactie op de post van Summers waarin ze het over dictators heeft die hier hun wil willen opleggen (mensen zeggen wat ze moeten doen). Ik associeer dat met de meldeingen in Feedback over ondertitels van mensen (of handtekeningen hoe die dingen ook heten)

[..]

Dat vond ik niet chique van haar. Daar is ze ook niet meer op ingegaan dus ik vermoed dat ze het met me eens is.

Bovendien gaat het in mijn posts over iedereen. Duidelijker kan ik het toch niet maken? Ik denk en kijk niet in groepen maar in BNW als geheel.
Dan begin je dus niet met Nee maar met ja. Zij heeft het over een dictator en jij noemt mijn naam. Dat is wel chique????

En dan hoef ik nog niet eens uit te leggen dat ik me stoorde aan een ondertitel omdat Scrummie een andere user hier belachelijk probeerde te maken. Er is een dunne lijn tussen vrijheid van meningsuiting en respect voor elkaar. Als je de naam van de koning in die ondertitel had genoemd had Scrummie nu in de bak gezeten.

Je denkt bewust misschien niet in kampen maar zo gedraag je je wel vaak.
Feyenoord!
  maandag 25 juli 2016 @ 11:42:36 #83
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163995254
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 11:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, dit verzin je er (weer) bij. Ik ga niet meer in discussie met mensen die mij (onterecht) betichten van liegen, elke keer weer opnieuw, en als kers op de taart het vermogen nog niet hebben om Puk van de Petteflet begrijpend te lezen (wat mogelijk een reden is dat iemand mij beticht van liegen).

Ik ben gewoon 100% klaar met jou door bovenstaand, terwijl je op THEFXR na het minst vervelend bent van alle users waar ik op BNW problemen mee heb.
Gast ik heb allang aangetoond dat jij liegt.

vrijdag 15 juli 2016 @ 11:49:12 #222
Feyenoord!
pi_163995854
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 11:30 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dan begin je dus niet met Nee maar met ja. Zij heeft het over een dictator en jij noemt mijn naam. Dat is wel chique????
Ik heb het idee dat je niet leest wat er staat. Laat maar zitten dus. :)

quote:
En dan hoef ik nog niet eens uit te leggen dat ik me stoorde aan een ondertitel omdat Scrummie een andere user hier belachelijk probeerde te maken. Er is een dunne lijn tussen vrijheid van meningsuiting en respect voor elkaar. Als je de naam van de koning in die ondertitel had genoemd had Scrummie nu in de bak gezeten.
Ook hier zijn meerdere manieren voor met omgaan.

1. Negeren. Werkt het beste.
2. Melden bij de mods via DM of PM of hoe dat ook heet. Dan blaas je het niet onnodig groot op en kunnen zij er wat aan doen.
3. Er een halszaak van maken in Feedback, wat leidt tot verdere escalatie. Onnodig.

Als je er last van hebt (en dat kan ik me best voorstellen, daar oordeel ik sowieso niet over) dan lijkt me optie 2 of 1 altijd beter dan optie 3.

quote:
Je denkt bewust misschien niet in kampen maar zo gedraag je je wel vaak.
Zucht. En ook hiermee steken we de discussie weer dood helaas.

Als ik zeg dat ik het over iedereen heb, dan bedoel ik letterlijk iedereen in BNW. Ik kan het niet duidelijker maken dan dat. :)
pi_163995876
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 11:42 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Gast ik heb allang aangetoond dat jij liegt.

vrijdag 15 juli 2016 @ 11:49:12 #222
Nou, ik snap ergens wel wat Scrummie bedoelt. Zijn reactie is wel wat fel. Maar het is natuurlijk niet de eerste keer. Jullie werken op elkaar in als water en vuur blijkbaar :9

Als ik het even opbouwend mag benoemen:

In het MSM topic reageer jij ook op mij waarbij jij bij mij de woorden in de mond legt dat ik niet achter natuurgeneeskunde sta.

Dat heb ik helemaal niet genoemd. Dus misschien, als vriendelijk bedoelde tip, niet meteen overal conclusies aan verbinden. :)

Zo helpen we elkaar.
  maandag 25 juli 2016 @ 12:14:55 #86
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163995952
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:10 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nou, ik snap ergens wel wat Scrummie bedoelt. Zijn reactie is wel wat fel. Maar het is natuurlijk niet de eerste keer. Jullie werken op elkaar in als water en vuur blijkbaar :9

Als ik het even opbouwend mag benoemen:

In het MSM topic reageer jij ook op mij waarbij jij bij mij de woorden in de mond legt dat ik niet achter natuurgeneeskunde sta.

Dat heb ik helemaal niet genoemd. Dus misschien, als vriendelijk bedoelde tip, niet meteen overal conclusies aan verbinden. :)

Zo helpen we elkaar.
Tuurlijk snap jij wat Scrummie bedoelt.... _O- _O- _O-
Feyenoord!
pi_163996013
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:14 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tuurlijk snap jij wat Scrummie bedoelt.... _O- _O- _O-
Kijk dit bedoel ik nou. Inhoud in plaats van vorm, en jij gaat nu weer over tot enkel uitvergroten van een detail en de rest negeren.

Bovendien zeg ik dus niet dat ik het ermee eens ben maar ik probeer me in beiden te verplaatsen. Vandaar ook wat ik daarover zei maarja dat negeer je voor het gemak zodat je lekker verongelijkt kan reageren :N

Laat dan maar zitten. Ik voel dan niet de behoefte om er erg veel energie in te steken.
  maandag 25 juli 2016 @ 12:20:41 #88
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163996038
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:18 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Kijk dit bedoel ik nou. Inhoud in plaats van vorm, en jij gaat nu weer over tot enkel uitvergroten van een detail en de rest negeren.

Laat dan maar zitten. Ik voel dan niet de behoefte om er erg veel energie in te steken.
Ik ook niet meer als jij constant de punten en argumenten van 1 kant negeert. Geen woord over de leugens van Scrummie die ik laat zien. En dat typeert jou. Je reageert alleen maar op een soort users.
Feyenoord!
pi_163996154
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:20 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik ook niet meer als jij constant de punten en argumenten van 1 kant negeert. Geen woord over de leugens van Scrummie die ik laat zien. En dat typeert jou. Je reageert alleen maar op een soort users.
Zou jij willen stoppen met mij beschuldigen van liegen? Ik heb al gezegd; ik reageer niet meer op jou, ga dan ook niet roepen dat ik lieg.
  maandag 25 juli 2016 @ 12:30:36 #90
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163996193
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zou jij willen stoppen met mij beschuldigen van liegen? Ik heb al gezegd; ik reageer niet meer op jou, ga dan ook niet roepen dat ik lieg.
Het is een feit zoals ik boven heb aangetoond. Waarom zou ik in hemelsnaam geen feiten meer mogen vertellen hier? Omdat jij het vervelend vind? Er is ook een heleboel wat ik vervelend vind en wat jij doet. Stop je daar dan ook mee?
Feyenoord!
pi_163996214
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:30 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Het is een feit zoals ik boven heb aangetoond. Waarom zou ik in hemelsnaam geen feiten meer mogen vertellen hier? Omdat jij het vervelend vind? Er is ook een heleboel wat ik vervelend vind en wat jij doet. Stop je daar dan ook mee?
Het is geen feit. Ik wil geen discussie meer met jou, laat mij met rust.
  maandag 25 juli 2016 @ 12:36:22 #92
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163996288
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het is geen feit. Ik wil geen discussie meer met jou, laat mij met rust.
Stop dan met reageren op mij............
Feyenoord!
  maandag 25 juli 2016 @ 12:37:39 #93
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163996304
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 10:13 schreef THEFXR het volgende:

[..]

persoonlijk wil ik alle trollen/rotte appels uit BNW hebben, zodat het weer leuk wordt net zoals vroeger, ik kan ze niet bannen, daar moeten de mods een aanvraag voor doen.
Als dus nu blijkt dat ik al de zoveelste user bent die heeft vastgesteld dat de mods de trols niet kunnen herkennen en er ook niet op kunnen handelen.
Dan wordt het moeilijk als de mods zich niets aan trekt van een grote groep users.
Zij houden het klagen in stand,nl.
sommige mensen zijn niet ter goeder trouw hier aanwezig.
Eerst deden ze de users en niemand deed er iets tegen en nu is het tegen een mod en als nu nog niemand het ziet dan houd het op . Totaal geen respect voor medemensen of andersdenkenden en nu zijn monsters gecreeerd die geen grens meer hebben en het hele forum kapen met hun persoonlijke regels die nergens terug te vinden zijn maar wel over geklaagd word alsof hun de regels maken .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_163996308
Holy fuck mensen. De kinderachtigheid stijgt voorbij recordhoogtes.
pi_163996322
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:36 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Stop dan met reageren op mij............
Stop dan met mij leugenaar te noemen.
  maandag 25 juli 2016 @ 12:40:13 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163996337

Het is niet anders.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 25 juli 2016 @ 12:44:08 #97
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_163996396
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:30 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik geen aandacht aan die gozer besteden. Hij is goed in het verdraaien van, laten we het daar ophouden. Bij mij heeft dat mannetje helemaal afgedaan toen ie eindelijk kleur bekende door een top 3 bekend te maken van mensen die hij keihard zou aangeven. Dat zegt genoeg over iemand lijkt me.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 25 juli 2016 @ 12:55:38 #98
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163996622
quote:
17s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:40 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]

Het is niet anders.
Nee joh. Meeste mensen kunnen gewoon prima met elkaar overweg hoor.
Feyenoord!
  maandag 25 juli 2016 @ 12:56:58 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163996652
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:55 schreef Japie77 het volgende:

Nee joh. Meeste mensen kunnen gewoon prima met elkaar overweg hoor.
Ja, dat zie je inderdaad. Op micro-, macro- en FOK!niveau ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 25 juli 2016 @ 12:57:16 #100
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163996660
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:44 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik geen aandacht aan die gozer besteden. Hij is goed in het verdraaien van, laten we het daar ophouden. Bij mij heeft dat mannetje helemaal afgedaan toen ie eindelijk kleur bekende door een top 3 bekend te maken van mensen die hij keihard zou aangeven. Dat zegt genoeg over iemand lijkt me.
Gadver. Ik besteed ook geen aandacht meer aan hem. Negeer hem zo veel mogelijk maar hij duikt constant in elk topic weer op.
Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')