abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163827958
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 13:36 schreef Summers het volgende:

[..]

Sommige mensen vind ik echt teveel bezig met hoe andere moeten zijn , welk wereldbeeld ze moeten hebben , welk uitgangspunt en wat ze wel en niet mogen geloven . Als het niet met argumenten kan moet je het loslaten . Je kan niet afdwingen dat mensen het met je eens zijn of dat iedereen de waarheid ziet in jouw bepaalde benaderingswijze .
Maar dat zeg ik toch ook nergens? Noch is dat mijn "doel". Ik zit hier omdat veel (maar niet alle) BNW onderwerpen mijn interesse hebben.

quote:
Onmogelijk met 7 miljard medeaardbewoners en zelfs met 100 users bij elkaar heeft iedereen zijn eigen kennis en ervaringen en niveau .
Iedereen komt hier voor de onderwerpen en niemand komt hier om aan jouw ideaalbeeld te voldoen die jij toevallig hebt over de ideale bnw user .
Ik niet in ieder geval en een jaar later zou je dat best wel los mogen laten en mogen inzien dat dat niet werkt .

Leven en laten leven ook al gelooft niet iedereen hetzelfde is net zo goed een onmisbare vorm van volwassenheid en communicatie .
Maar dat bedoel ik toch ook niet? In basis is dit een discussieforum, geen linkdump, weblog of circlejerk. Dat bedoel ik.
pi_163959664
Ik ben er wel klaar mee. Ik weet niet of je het de laatste week hebt gevolgd hier iteejer, maar de onwil (of onkunde) van 1 mod, het constante zuigen van 2 users (notabene de TS van dit topic) weten de goeie weg waar we op zaten wel weer zo te verpesten dat ik de hoop wel heb opgegeven hier. Dit is een kansloze missie, gaat niet veranderen, hoeveel goeie wil er ook is van een deel van de users.
pi_163960314
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben er wel klaar mee. Ik weet niet of je het de laatste week hebt gevolgd hier iteejer, maar de onwil (of onkunde) van 1 mod, het constante zuigen van 2 users (notabene de TS van dit topic) weten de goeie weg waar we op zaten wel weer zo te verpesten dat ik de hoop wel heb opgegeven hier. Dit is een kansloze missie, gaat niet veranderen, hoeveel goeie wil er ook is van een deel van de users.
Pot... ketel. Verder. :W
pi_163961731
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Pot... ketel. Verder. :W
Naar wie zwaai je? Ik ga niet weg hoor. En niet pot ketel.
  maandag 25 juli 2016 @ 02:01:09 #55
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163991080
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:24 schreef Scrummie het volgende:
De goede wil schijnt te zijn dat iedereen in bnw doet denkt en handeld zoals 1 groepje dat wenst , sinds wanneer zijn jullie de leidraad voor de rest van de wereld en waarom staat het dan niet in de bnw etiquette als dat verplicht is :?
Moet je niet gewoon iedereen accepteren zoals ze zijn en respect hebben dat iedereen anders is en denkt ?
Het begint echt een controledwang en obsessie te worden om iedereen te vertellen wat ze hier mogen doen , wat ze mogen zeggen en wanneer , welk onderwerp ze aan mogen snijden en welk onderwerp niet . Dictators :{
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_163992971
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 02:01 schreef Summers het volgende:

[..]

De goede wil schijnt te zijn dat iedereen in bnw doet denkt en handeld zoals 1 groepje dat wenst , sinds wanneer zijn jullie de leidraad voor de rest van de wereld en waarom staat het dan niet in de bnw etiquette als dat verplicht is :?
Moet je niet gewoon iedereen accepteren zoals ze zijn en respect hebben dat iedereen anders is en denkt ?
Het begint echt een controledwang en obsessie te worden om iedereen te vertellen wat ze hier mogen doen , wat ze mogen zeggen en wanneer , welk onderwerp ze aan mogen snijden en welk onderwerp niet . Dictators :{
Dat wat jij denkt dat 'schijnt te zijn' is dus niet waar. Dat neem jij aan en vervolgens baseer jij daar de rest van je post op. Zonde, maar wel een herkenbaar fenomeen.
  maandag 25 juli 2016 @ 09:43:14 #57
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163993456
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 08:50 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat wat jij denkt dat 'schijnt te zijn' is dus niet waar. Dat neem jij aan en vervolgens baseer jij daar de rest van je post op. Zonde, maar wel een herkenbaar fenomeen.
Houd toch op man , iedereen kan feedback lezen en zien hoe een groep iedereen NOG STEEDS probeerd te dicteren . Nog steeds word er aangestuurd op het vertrekken van users , nog steeds word er aangestuurd op het vertrekken van een mod .

Jullie zijn een stel omhooggevallen dictators die geen reet om bnw geven , alleen om jullie zelf .
Jullie zijn degene die het forum kapot maken met jullie dwangmatige geklaag elke dag over wat de inhoud zou moeten zijn , wat iedereen wel of niet moet geloven . In welk topic users mogen komen en waar niet en wat ze moeten zeggen . Hoe de mods zich moeten gedragen en wanneer .

Heb je weleens van vrijheid van meingsuiting en geloof gehoord ? Sinds wanneer vul jij dat in voor ieder individu die op bnw komt op de autoriteit van bnw :? Is bnw aan jou gegeven :?

waarheid zoeken zijn jullie hier dood aan het maken terwijl het wereldwijd juist opkomt . Dankzij jullie moeten mensen voortaan buiten BNW lezen om op de hoogte te blijven van bnw gerelateerde onderwerpen .
Dat krijg je ervan als de smalste denkers iedereen hun eigen bekrompen grenzen opdringen .

En maar bleren over discussies terwijl je geen dag zonder klagen kan omdat je geen ruggengraat hebt om je alleen in een discussie te redden met echte waarheidszoekers .
Je wilt winnen met klagen , persoonlijke aanvallen , kleineren en censuur ipv met argumenten .

Zwak . Gaan jullie maar lekker door met bnw zuiveren en mensen wegjagen tot jullie alleen zijn overgebleven . Stel trollen die het forum de doodsteek geven en het liefst bnw dicht zien zodat de wereld niet nog meer " besmet " word met complotdenken .

Veel plezier met blijven klagen , ik kan dat geklaag niet meer aanzien .
Denk maar niet dat je complot denken of bnw informatie uit de wereld kan bannen , als dat niet hier kan gaat men wel elders en weet dat je het niet tegen kan houden wereldwijd .

Je zal moeten dealen met je medemens en met het feit dat niet iedereen hetzelfde denkt ,ziet of gelooft . Dat is een basis omgangsnorm die je blijkbaar nog moet leren en probeerd te omzeilen door je als een dictator op te stellen en iedereen wilt dicteren tot hoe ver ze mogen denken .

Ik heb nog nooit zoiets belachelijks gehoord of gezien op een volwassen forum .
pi_163993471
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:43 schreef Summers het volgende:

[..]

Houd toch op man , iedereen kan feedback lezen en zien hoe een groep iedereen NOG STEEDS probeerd te dicteren . Nog steeds word er aangestuurd op het vertrekken van users , nog steeds word er aangestuurd op het vertrekken van een mod .

Jullie zijn een stel omhooggevallen dictators die geen reet om bnw geven , alleen om jullie zelf .
Jullie zijn degene die het forum kapot maken met jullie dwangmatige geklaag elke dag over wat de inhoud zou moeten zijn , wat iedereen wel of niet moet geloven . In welk topic users mogen komen en waar niet en wat ze moeten zeggen . Hoe de mods zich moeten gedragen en wanneer .

Heb je weleens van vrijheid van meingsuiting en geloof gehoord ? Sinds wanneer vul jij dat in voor ieder individu die op bnw komt op de autoriteit van bnw :? Is bnw aan jou gegeven :?

waarheid zoeken zijn jullie hier dood aan het maken terwijl het wereldwijd juist opkomt . Dankzij jullie moeten mensen voortaan buiten BNW lezen om op de hoogte te blijven van bnw gerelateerde onderwerpen .
Dat krijg je ervan als de smalste denkers iedereen hun eigen bekrompen grenzen opdringen .

En maar bleren over discussies terwijl je geen dag zonder klagen kan omdat je geen ruggengraat hebt om je alleen in een discussie te redden met echte waarheidszoekers .
Je wilt winnen met klagen , persoonlijke aanvallen , kleineren en censuur ipv met argumenten .

Zwak . Gaan jullie maar lekker door met bnw zuiveren en mensen wegjagen tot jullie alleen zijn overgebleven . Stel trollen die het forum de doodsteek geven en het liefst bnw dicht zien zodat de wereld niet nog meer " besmet " word met complotdenken .

Denk maar niet dat je complot denken of bnw informatie uit de wereld kan bannen , als dat niet hier kan gaat men wel elders en weet dat je het niet tegen kan houden wereldwijd .

Je zal moeten dealen met je medemens en met het feit dat niet iedereen hetzelfde denkt ,ziet of gelooft . Dat is een basis omgangsnorm die je blijkbaar nog moet leren en probeerd te omzeilen door je als een dictator op te stellen en iedereen wilt dicteren tot hoe ver ze mogen denken .

Oke Summers.

Tip: als je mijn posts niet snapt, of niet wil snappen, reageer dan gewoon niet. Dit is pure tijdverspilling.
  maandag 25 juli 2016 @ 09:54:31 #59
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163993572
Dus nee we willen niet allemaal hetzelfde , ieder individu die hier komt wilt zichzelf zijn en zijn eigen denkbeelden hebben en bespreken en komt hier niet om aan het ideaalbeeld te voldoen van een omhooggevallen groep die niet begrijpt dat iedereen gelijk is en dat er maar twee mods zijn om aan te sturen en dat iedereen de inhoud bepaald op een forum . En dat je iedereen zou moeten respecteren .

Je bent niet een topickaper maar een forumkaper .
pi_163993612
Oke, ben je nu klaar met je persoonlijke aanvallen?
  maandag 25 juli 2016 @ 10:03:33 #61
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_163993660
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:43 schreef Summers het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk hoor, ik sluit me aan bij deze post. De toon is wat gematigd de laatste dagen vanwege dit topic en de opmerkingen van Iteejer anders was het gewoon zo doorgegaan maar elke leugen, poppenkast aka complot wordt nog steeds bestempeld als onzin wat dat betreft is er niet veel veranderd, daarom gebeurt er hier ook niet veel meer op bnw-gebied. Ik heb de hoop opgegeven althans voor dit forum.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_163993697
Ik ga er niet uitgebreid op in, want degene die liegen zijn jullie. Of nouja, liegen.. ik denk dat jullie serieus moeite hebben met dingen begrijpen, begrijpend lezen of hoe je het ook wil noemen. Wat Summers omschrijft (en jij, cad, onderschrijft) is niet eens hoe het gebeurd is de afgelopen week. Ik heb geen zin om dat punt voor punt te gaan weerleggen, dat is de moeite niet, want de post erop gaat Summers hetzelfde riedeltje weer herhalen, totaal het punt missend.
  maandag 25 juli 2016 @ 10:13:03 #63
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163993756
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 02:01 schreef Summers het volgende:

[..]

persoonlijk wil ik alle trollen/rotte appels uit BNW hebben, zodat het weer leuk wordt net zoals vroeger, ik kan ze niet bannen, daar moeten de mods een aanvraag voor doen.
Als dus nu blijkt dat ik al de zoveelste user bent die heeft vastgesteld dat de mods de trols niet kunnen herkennen en er ook niet op kunnen handelen.
Dan wordt het moeilijk als de mods zich niets aan trekt van een grote groep users.
Zij houden het klagen in stand,nl.
sommige mensen zijn niet ter goeder trouw hier aanwezig.
pi_163993776
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2016 10:03 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk hoor, ik sluit me aan bij deze post. De toon is wat gematigd de laatste dagen vanwege dit topic en de opmerkingen van Iteejer anders was het gewoon zo doorgegaan maar elke leugen, poppenkast aka complot wordt nog steeds bestempeld als onzin wat dat betreft is er niet veel veranderd, daarom gebeurt er hier ook niet veel meer op bnw-gebied. Ik heb de hoop opgegeven althans voor dit forum.
Nee, wat een pertinente onzin.

Waarom worden mijn topics dan niet bestempeld als onzin? Waarom ontsporen mijn topics dan niet?
(Overigens wel grappig dat de schare users die zich als " echte bnw'er" omschrijft daar nooit te vinden is, maar dat is een zij-stap. Kan best dat de interesse niet bij die onderwerpen ligt natuurlijk :* )

Ligt dat misschien aan het feit dat er daarin puur inhoudelijk wordt gediscussieerd (door mensen met verschillenden meningen!!) of niet?

Er wordt hier helemaal niets bestempeld als onzin. Er wordt wel kritisch naar alle, ja alle argumenten gekeken.

En dat zou nou juist net het doel van BNW kunnen zijn he. Kritisch denken.

Kritisch denken werkt twee kanten op.
De theorieen rond de coup in Turkije, daar was op NWS geen plaats voor.

Lees dat topic in BNW eens hierover en verbaas je hoe ook deze inhoudelijk wordt gevoerd.

En kijk dan eens waarom bepaalde topics met bepaalde archetype users wel ontsporen?

inhoud over vorm - het zijn slechts holle frasen als diegenen die het pretenderen uit te voeren niet 100% achter deze stellingname staan en tevens zelf niet bereid zijn om 100% kritisch te denken.

Overigens, mensen wegzetten als dictator (ik denk dat je Japie bedoelt die mensen hun ondertitel wil laten veranderen enzo?) is natuurlijk niet echt chique. Vooral niet als die persoon niet eens in de discussie zit nu.
pi_163993829
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 10:14 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Overigens, mensen wegzetten als dictator (ik denk dat je Japie bedoelt die mensen hun ondertitel wil laten veranderen enzo?) is natuurlijk niet echt chique. Vooral niet als die persoon niet eens in de discussie zit nu.
Haha nee, ze doelt niet op Japie. Om 1 of andere vage reden doelt ze op mij, geloof ik.
pi_163993906
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 10:13 schreef THEFXR het volgende:

[..]

persoonlijk wil ik alle trollen/rotte appels uit BNW hebben, zodat het weer leuk wordt net zoals vroeger, ik kan ze niet bannen, daar moeten de mods een aanvraag voor doen.
Als dus nu blijkt dat ik al de zoveelste user bent die heeft vastgesteld dat de mods de trols niet kunnen herkennen en er ook niet op kunnen handelen.
Dan wordt het moeilijk als de mods zich niets aan trekt van een grote groep users.
Zij houden het klagen in stand,nl.
sommige mensen zijn niet ter goeder trouw hier aanwezig.
Ik denk dat jij heel erg mis zit qua trolls. Dus ik denk niet dat mods moeite hebben met het herkennen ervan, ik denk dat jij die moeite hebt (no offence).
  maandag 25 juli 2016 @ 10:26:59 #67
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163993916
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 10:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik denk dat jij heel erg mis zit qua trolls. Dus ik denk niet dat mods moeite hebben met het herkennen ervan, ik denk dat jij die moeite hebt (no offence).
daarin verschillen wij van mening getuige de vele klachten de laatste jaren van andere users.
  maandag 25 juli 2016 @ 10:33:52 #68
189978 controlaltdelete
pi_163993992
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 10:14 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nee, wat een pertinente onzin.

Waarom worden mijn topics dan niet bestempeld als onzin? Waarom ontsporen mijn topics dan niet?
(Overigens wel grappig dat de schare users die zich als " echte bnw'er" omschrijft daar nooit te vinden is, maar dat is een zij-stap. Kan best dat de interesse niet bij die onderwerpen ligt natuurlijk :* )

Ligt dat misschien aan het feit dat er daarin puur inhoudelijk wordt gediscussieerd (door mensen met verschillenden meningen!!) of niet?

Er wordt hier helemaal niets bestempeld als onzin. Er wordt wel kritisch naar alle, ja alle argumenten gekeken.

En dat zou nou juist net het doel van BNW kunnen zijn he. Kritisch denken.

Kritisch denken werkt twee kanten op.
De theorieen rond de coup in Turkije, daar was op NWS geen plaats voor.

Lees dat topic in BNW eens hierover en verbaas je hoe ook deze inhoudelijk wordt gevoerd.

En kijk dan eens waarom bepaalde topics met bepaalde archetype users wel ontsporen?

inhoud over vorm - het zijn slechts holle frasen als diegenen die het pretenderen uit te voeren niet 100% achter deze stellingname staan en tevens zelf niet bereid zijn om 100% kritisch te denken.

Gast, je topics ontsporen niet omdat ze weinig bnw zijn. Het ontspoort hier pas als je je mening geeft in LGBT of een topic zou openen met als titel Hoax München dan zijn de rapen weer gaar. Wat dat betreft is er weinig ruimte voor het bespreken van complotten.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_163994090
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 10:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Gast, je topics ontsporen niet omdat ze weinig bnw zijn.
Ik vind het prijzenswaardig dat je mijn mening over de reële gevaren van een A.I. in de korte toekomst deelt. Toch is dit echt geen maatschappelijke gedragen mening en dus typisch voor BNW, ook omdat er instanties bewust bezig zijn om de dreiging hiervan in het onbekende te laten. :)

quote:
Het ontspoort hier pas als je je mening geeft in LGBT of een topic zou openen met als titel Hoax München dan zijn de rapen weer gaar. Wat dat betreft is er weinig ruimte voor het bespreken van complotten.
Nee, het "ontspoort" pas als men beweringen plaatst zonder ook maar 1 enkel steekhoudend argument.

BNW is voor zover ik kan lezen niet een ' fantasy playground ' waar elk argument buiten de deur gelaten kan worden.

En als ik post dat Kabouters bestaan en mijn bewijs bestaat enkel uit een soort blogjes of slecht bewerkte youtube-filmpjes dan is het logisch dat mensen daar kritische vragen over gaan stellen.

En als ik daar dan geen goed passend antwoord op heb dan kan ik een aantal dingen doen.

1. Mijn mening herzien. Zeer onwaarschijnlijk want ik heb een bepaalde overtuiging.
2. Reageren met inhoudelijke argumenten (meest gewenste, want zorgt voor kennisverbreding bij beide partijen)
3. Negeren en doorgaan met posten van mijn waarheid. Minst gewenste, waar mogelijk weer mee reactie op zal komen.
4. Mijn discussiepartner ridiculiseren of wegzetten als (bijv: ongelovig, dom, mak, schaap etc) en zo de discussie bij voorbaat al onmogelijk maken.

Ik weet namelijk zeker dat lang niet iedereen dezelfde mening deelt over bijvoorbeeld het homohuwelijk. Of over opvoeden van kinderen met twee ouders zelfde geslacht.

Maar wanneer men daar gewoon inhoudelijk op ingaat ipv afdoen met dooddoeners als "ik vind dit, lekker puh" (niet letterlijk) of meteen begint van "deze mening zal wel weer afgefakkeld worden" ja dan is de discussie zoals op punt 4 meteen doodgeslagen.

Er is echt wel inhoudelijke discussie geweest in het LGBT topic bijvoorbeeld. Op de inhoud. En dan is het ook niet erg dat aan het einde van een groep argumenten de meningen onveranderd zijn.

want het doel van BNW is niet het veranderen van meningen maar het delen van inzichten
:)

Er zijn altijd keuzes.
  maandag 25 juli 2016 @ 10:44:17 #70
189978 controlaltdelete
pi_163994164
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 10:39 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik vind het prijzenswaardig dat je mijn mening over de reële gevaren van een A.I. in de korte toekomst deelt. Toch is dit echt geen maatschappelijke gedragen mening en dus typisch voor BNW, ook omdat er instanties bewust bezig zijn om de dreiging hiervan in het onbekende te laten. :)

[..]

Nee, het "ontspoort" pas als men beweringen plaatst zonder ook maar 1 enkel steekhoudend argument.

BNW is voor zover ik kan lezen niet een ' fantasy playground ' waar elk argument buiten de deur gelaten kan worden.

En als ik post dat Kabouters bestaan en mijn bewijs bestaat enkel uit een soort blogjes of slecht bewerkte youtube-filmpjes dan is het logisch dat mensen daar kritische vragen over gaan stellen.

En als ik daar dan geen goed passend antwoord op heb dan kan ik een aantal dingen doen.

1. Mijn mening herzien. Zeer onwaarschijnlijk want ik heb een bepaalde overtuiging.
2. Reageren met inhoudelijke argumenten (meest gewenste, want zorgt voor kennisverbreding bij beide partijen)
3. Negeren en doorgaan met posten van mijn waarheid. Minst gewenste, waar mogelijk weer mee reactie op zal komen.
4. Mijn discussiepartner ridiculiseren of wegzetten als (bijv: ongelovig, dom, mak, schaap etc) en zo de discussie bij voorbaat al onmogelijk maken.

Er zijn altijd keuzes.
Er zijn voor mij zat andere wegen daar heb ik een forum als bnw echt niet voor nodig.

Succes met je topics.
pi_163994181
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 10:44 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Er zijn voor mij zat andere wegen daar heb ik een forum als bnw echt niet voor nodig.

Succes met je topics.
Het is juist deze houding die elke keer de doodsteek blijkt voor enige vooruitgang.
  maandag 25 juli 2016 @ 11:07:21 #72
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163994563
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:44 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Oke Summers.

Tip: als je mijn posts niet snapt, of niet wil snappen, reageer dan gewoon niet. Dit is pure tijdverspilling.
Doe ik nu ook Summers. Gewoon negeren, leidt tot niks. Als hij vervelend wil zijn hier op BNW en mods en admins doen er niks tegen so be it toch? Hij heeft notabene zitten roepen om een ban, allemaal dingen gezegd die (als het goed is) verboden zijn hier op BNW maar er gebeurt niks. Wat heeft het dan voor zin voor jou of mij om ons druk te maken over zulk soort dingen?
Feyenoord!
  maandag 25 juli 2016 @ 11:09:59 #73
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_163994613
quote:
15s.gif Op maandag 25 juli 2016 10:45 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Het is juist deze houding die elke keer de doodsteek blijkt voor enige vooruitgang.
En je denkt dat jouw houding helpt door mij als dictator neer te zetten en alleen maar 1 bepaald soort users aan te vallen?
Feyenoord!
pi_163994634
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 11:09 schreef Japie77 het volgende:

[..]

En je denkt dat jouw houding helpt door mij als dictator neer te zetten en alleen maar 1 bepaald soort users aan te vallen?
Eh? Dan moet je denk ik nog even goed lezen wat ik gepost heb, want ik kom juist op voor jou?

En waar val ik precies mensen aan? :?
pi_163994663
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 11:07 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Doe ik nu ook Summers. Gewoon negeren, leidt tot niks. Als hij vervelend wil zijn hier op BNW en mods en admins doen er niks tegen so be it toch? Hij heeft notabene zitten roepen om een ban, allemaal dingen gezegd die (als het goed is) verboden zijn hier op BNW maar er gebeurt niks. Wat heeft het dan voor zin voor jou of mij om ons druk te maken over zulk soort dingen?
Jammer dat Dance alle posts heeft verwijderd, de enige die jij dingen roept die 'verboden zijn' ben jij. Typisch weer. Schijnheilig als de pest dit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')