Ja, dat zeg ik. Als je mensen niet lastigvalt, dan is er niks mis met een afwijkende mening. Geloof en vind maar raak.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:32 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Expliciet mee bemoeien? dus bijvoorbeeld opzettelijk de trouwerij verpesten/terroriseren? ja dat is lastig vallen.
Maar ik ben dat niet van plan kan ik je zeggen. Wel heb ik mijn mening over alle bovengenoemde zaken.
Fijnquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Als je mensen niet lastigvalt, dan is er niks mis met een afwijkende mening. Geloof en vind maar raak.
wat is dan precies je mening?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:32 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Expliciet mee bemoeien? dus bijvoorbeeld opzettelijk de trouwerij verpesten/terroriseren? ja dat is lastig vallen.
Maar ik ben dat niet van plan kan ik je zeggen. Wel heb ik mijn mening over alle bovengenoemde zaken.
kijk maar uit, voor je het weet ben je een linkse fascistquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:36 schreef ems. het volgende:
Ik "accepteer" sowieso helemaal niets. Ik tolereer hoogstens
Mijn mening was in het begin al zeer duidelijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
wat is dan precies je mening?
Tot dusver komt de discussie niet verder dan dat je vindt dat iemand die LGBT accepteert dan ook maar andere vormen moet accepteren.
Dat is jouw mening..quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:39 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Mijn mening was in het begin al zeer duidelijk.
Dat is geen complot, dat is volgens mij gewoon hun open doel.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:52 schreef SupportIceland het volgende:
Maar persoonlijk denk ik dat er een LGBT-complot is. Wel is het naar mijn mening zo dat wij steeds meer extremiteiten gaan normaliseren.
Klopt, en geen neurologische afwijking.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:52 schreef jogy het volgende:
Maar toch hé, 'identiteitscrisis' is letterlijk genomen (blijkbaar) onzekerheid over de eigen identiteit.
Er wordt daarom ook heel goed gekeken of de wens tot geslachtsverandering wel is ingegeven door het transgender zijn en niet door een identiteitscrisis of andere psychische stoornis.quote:Dus al je zeker bent dat je een vrouw bent in een mannenlichaam is er geen sprake van een crisis, die heb je misschien wel gehad denk ik, een besluit als een geslachtsverandering gaat niet over één nacht ijs maar als je niet onzeker bent over je eigen identiteit dan is het geen crisis.
wat is r&p/lif?quote:Dit is trouwens meer een R&P/LIF (?) discussie geworden dan een discussie over een eventuele LBGT agenda.
Mwoah. Voor zover er een dergelijke 'agenda' bestaat, gaat die over acceptatie en vrijheid versus dwingend conservatisme en intolerantie. Dat wordt hier dan ook besproken.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:52 schreef jogy het volgende:
Dit is trouwens meer een R&P/LIF (?) discussie geworden dan een discussie over een eventuele LBGT agenda.
Relaties en psychologie / Lifestyle.quote:
Fair enough, dat is ook een goede insteek. Misschien moet ik nog even acclimatiseren van de vorige richtingen die deze reeks heeft gehad.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mwoah. Voor zover er een dergelijke 'agenda' bestaat, gaat die over acceptatie en vrijheid versus dwingend conservatisme en intolerantie. Dat wordt hier dan ook besproken.
Maar dan ben ik benieuwd wat volgens jou of eigenlijk wat de algemene strekking is van een topic in BNW, aangezien het onderschrift van dit forumdeel luidt: "Samenzwering, verborgen agenda's en geheime geschiedenis. De zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt." en dit specifieke topic voor 99% bestaat uit gebruikers die alles behalve een dergelijke zoektocht willen beginnen. Sterker nog, de OP belemmert juist het begin van zo'n zoektocht door het al bij voorbaat af te stempelen als iets dat niet bestaat. Dat heeft verder niets met BNW van doen maar is juist een digitaal kopie van de alledaagse wereld en maatschappij waarin men leeft en waarin je als debiel wordt aangemerkt als je ook maar enigszins te kennen geeft dat je ofwel een complotdenker bent ofwel met een kritisch oog kijkt naar wat het nieuws je voorschotelt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:52 schreef jogy het volgende:
Dit is trouwens meer een R&P/LIF (?) discussie geworden dan een discussie over een eventuele LBGT agenda.
En als je dat niet weigert ben je een linkse fascist/PC'er/landverrader/communist die gebrainwashed en pro pedofilie is. Je zou natuurlijk ook je eigen advies kunnen volgen en het niet de hele tijd over de zieligheidsindustrie hebben om vervolgens te klagen dat je zo benadeelt wordt en dat je mening niet gerespecteerd is. Op dat moment ben je zelf namelijk afnemer van de eerdergenoemde industrie.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:22 schreef Aguia het volgende:
[..]
Wederom dus een voorbeeld van onze huidige maatschappij waarin je een fascist/xenofoob/homofoob/vrouwenhater/nazi/ultra-rechts/conservatief/religekkie bent als je weigert mee te gaan met de stroming.
Pro-pedofilie is wel een heel opmerkelijke. Geen idee wie dat heeft gezegd. En als jij je al op je pikkie getrapt voelt door die ene schlemiele procent van dit topic die jou voor linkse rat uitmaakt, dan kun je je wellicht voorstellen hoe diezelfde minderheid hier zich voelt als 99% over hem/haar/het met frequente continuïteit heenvalt en geen ruimte laat voor een BNW waardige discussie. Kromme vergelijking dus.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:19 schreef ems. het volgende:
[..]
En als je dat niet weigert ben je een linkse fascist/PC'er/landverrader/communist die gebrainwashed en pro pedofilie is. Je zou natuurlijk ook je eigen advies kunnen volgen en het niet de hele tijd over de zieligheidsindustrie hebben om vervolgens te klagen dat je zo benadeelt wordt en dat je mening niet gerespecteerd is. Op dat moment ben je zelf namelijk afnemer van de eerdergenoemde industrie.
is meerdere malen aan bod geweest, oa als complot van homo's om middels adoptie kinderen in handen te krijgen zodat je voor misbruik de deur niet uit hoeft tot het verwijt dat als je pedo's niet gelijk stelt aan LGBT, je een linkse fascist bent...quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:36 schreef Aguia het volgende:
[..]
Pro-pedofilie is wel een heel opmerkelijke. Geen idee wie dat heeft gezegd.
Zeer correcte vergelijking juist. Het kan mij persoonlijk aan mijn reet roesten hoe ik genoemd wordt door internetrandoms. Jij vindt het klaarblijkelijk wel een probleem maar in dezelfde quote doe je zielig over dat mensen je gemene dingen noemen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:36 schreef Aguia het volgende:
[..]
En als jij je al op je pikkie getrapt voelt door die ene schlemiele procent van dit topic die jou voor linkse rat uitmaakt, dan kun je je wellicht voorstellen hoe diezelfde minderheid hier zich voelt als 99% over hem/haar/het met frequente continuïteit heenvalt en geen ruimte laat voor een BNW waardige discussie. Kromme vergelijking dus.
Dat vond ik misselijkmakend.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
is meerdere malen aan bod geweest, oa als complot van homo's om middels adoptie kinderen in handen te krijgen zodat je voor misbruik de deur niet uit hoeft tot het verwijt dat als je pedo's niet gelijk stelt aan LGBT, je een linkse fascist bent...
Het wordt natuurlijk best lastig om daar overheen te kijken wanneer dat de enige aangedragen argumenten zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:55 schreef ems. het volgende:
[..]
Kijk er gewoon overheen joh. Leer relativeren en ga niet om de zoveel tijd klagen hoe erg benadeeld je bent.
Dat is trouwens niet specifiek op jou bedoelt. Het gebeurt zo vaak dat mensen van "beide kampen" blijkbaar even moet aanmerken hoe ze gegeneraliseerd worden.
Die scheldkanonnades kunnen mij niets schelen. Mijn punt was dat er blijkbaar indirect een standaardje bestaat die binnen dit subforum past, maar ik kan 'm in dit topic niet herkennen. Waar je ook gaat op FOK, 9/10 vind je gewoon wat je zoekt binnen het forum maar alleen BNW maakt een uitzondering door juist elke discussie over een complot tegen te gaan. En hoe. Als er nog een balans was tussen voor en -tegenstanders. Maar dat is vaak ver te zoeken. Jij haakte alleen in op de geuzennamen die ik noemde.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:55 schreef ems. het volgende:
[..]
Zeer correcte vergelijking juist. Het kan mij persoonlijk aan mijn reet roesten hoe ik genoemd wordt door internetrandoms. Jij vindt het klaarblijkelijk wel een probleem maar in dezelfde quote doe je zielig over dat mensen je gemene dingen noemen.
Kijk er gewoon overheen joh. Leer relativeren en ga niet om de zoveel tijd klagen hoe erg benadeeld je bent.
Dat is trouwens niet specifiek op jou bedoelt. Het gebeurt zo vaak dat mensen van "beide kampen" blijkbaar even moet aanmerken hoe ze gegeneraliseerd worden.
Opmerkelijk dan dat je een klaagpost maakt wat betreft die kanonnades.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:28 schreef Aguia het volgende:
[..]
Die scheldkanonnades kunnen mij niets schelen.
Oprechte vraag: Wat maakt dat ook maar iets uit? Negeer het gewoon.quote:Mijn punt was dat er blijkbaar indirect een standaardje bestaat die binnen dit subforum past, maar ik kan 'm in dit topic niet herkennen.
Het lijkt me zeer wenselijk voor zowel de complotters als de anti-complotters dat dat gedaan wordt. De waarheid moet immers boven tafel gehaald worden en dat gebeurt zelden met ja-knikkerij. Zoiets moet je juist verwelkomen.quote:Waar je ook gaat op FOK, 9/10 vind je gewoon wat je zoekt binnen het forum maar alleen BNW maakt een uitzondering door juist elke discussie over een complot tegen te gaan. En hoe.
Wat maakt een balans uitquote:Als er nog een balans was tussen voor en -tegenstanders. Maar dat is vaak ver te zoeken. Jij haakte alleen in op de geuzennamen die ik noemde.
Dat deed ik niet zoals ik in mijn voorgaande post wederom aangaf. Je quote alleen mijn deel dat daar overging. Maar jij je zin, lekker alles zin voor zin gaan quoten, jouw interpretatie eraan geven en vervolgens tot een BS conclusie komen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:46 schreef ems. het volgende:
Opmerkelijk dan dat je een klaagpost maakt wat betreft die kanonnades.
Waarom betrek je alleen Nederland in je OP? Enkel omdat hier (als dat al zo is) de emancipatie dan wel voorlichting marginaal is, maakt het nog niet minder zichtbaar in het medialandschap in, ik noem maar wat, de U S of A. En zeker als je begint over "wereldheerschappij" zou ik niet direct aan Nederland denken.quote:Ook via de open kanalen lijken LGBT-organisaties niet veel voor te stellen. De meest vocale in Nederland is dan nog het COC. De Transgenderorganisatie komt niet verder dan HELE-BOZE-doch-in-keurige-ambtelijke-taal-opgestelde brieven schrijven aan de minster van VWS. Ik vind het niet echt een efficiënte manier van wereldheerschappij veroveren zo.
Ik ben dit topic begonnen omdat er in andere topics wel eens werd gesproken van een LGBT-Agenda. Ik vroeg me namelijk af wat die agenda dan zou zijn, aangezien ik van die eerste vier alvast twee lettertjes kan afvinken en en nergens vanaf weet.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:22 schreef Aguia het volgende:
[..]
Maar dan ben ik benieuwd wat volgens jou of eigenlijk wat de algemene strekking is van een topic in BNW, aangezien het onderschrift van dit forumdeel luidt: "Samenzwering, verborgen agenda's en geheime geschiedenis. De zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt." en dit specifieke topic voor 99% bestaat uit gebruikers die alles behalve een dergelijke zoektocht willen beginnen. Sterker nog, de OP belemmert juist het begin van zo'n zoektocht door het al bij voorbaat af te stempelen als iets dat niet bestaat. Dat heeft verder niets met BNW van doen maar is juist een digitaal kopie van de alledaagse wereld en maatschappij waarin men leeft en waarin je als debiel wordt aangemerkt als je ook maar enigszins te kennen geeft dat je ofwel een complotdenker bent ofwel met een kritisch oog kijkt naar wat het nieuws je voorschotelt.
Daarnaast lijkt dit topic meer op een vertolking van de zieligheidsindustrie waar zieltjes gewonnen moeten worden voor alle progressieve bewegingen en ben je een hater als je er niet mee in zee gaat. Wederom dus een voorbeeld van onze huidige maatschappij waarin je een fascist/xenofoob/homofoob/vrouwenhater/nazi/ultra-rechts/conservatief/religekkie bent als je weigert mee te gaan met de stroming. Dat is alles behalve BNW.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |