Wat een kutgesprek NOS.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:38 schreef TheVulture het volgende:
Vraag anders even waarom deze vrouw toch naar het vliegveld is gekomen?
twitter:RamiAILoIah twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 00:32:04UNBELIEVABLE CRAZY FOOTAGE #Video #Turkey army tanks run over cars in middle of the roads in Istanbul..!!!! https://t.co/80lMbgriJi reageer retweet
Wat een onzin, in Joegoslavië heeft de NAVO op een gegeven moment ook ingegrepen (al werd dat een burgeroorlog), maar dat was ook een interne aangelegenheid.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:37 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
NAVO heeft hier ook niets mee te maken, dit is een interne aangelegenheid.
Er staan ook mensen feest te vieren vanwege de actie van de militairen hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:37 schreef TheVulture het volgende:
Wel apart dat je nu alleen maar voorstanders van Erdogan op straat ziet, terwijl de helft van het land toch ook tegen hem is.
Dit ja. Echt een interview van het niveau kinderjournaal.quote:
Jij gaat wel met erg domme mensen om dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:38 schreef KennisIsMacht het volgende:
Locals die ik ken uit Istanbul zeggen dat het een neppe coup is om Erdogan sterker te maken. Omdat er niemand van de regering is gearresteerd oid en Erdogan nergens te bekennen is (ook niet op die top in Mongolie).
Bron van de eeuwquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
Volgens mijn neef worden er tanks door bugers overgoten met benzine en in brand gestoken
Mijn neef zegt van niet. Maar hij zit nu op zijn zolderkamer in Nederland.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
Volgens mijn neef worden er tanks door bugers overgoten met benzine en in brand gestoken
Turkije heeft sinds 1921 al onder controle gestaan van het leger. Er zijn vaker staatsgrepen uitgevoerd om de seculariteit van Turkije te waarborgen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:35 schreef Igen het volgende:
[..]
We zitten in Europa nu sowieso met een probleem.
De ene optie is dat de coup mislukt. Dan kan Erdogan alle dwarsliggers in het leger uit de weg ruimen en in alle paniek misschien ook wel andere politieke veranderingen erdoor duwen die zijn macht versterken.
De andere optie is dat de coup lukt. Geen enkele van de grote partijen steunt het. Je hebt dan een militaire dictatuur die zogenaamd de 'democratie en rechtsstaat' steunt, maar hoe democratisch is het als je tegen én de regering én de oppositie handelt?
Een gezonde situatie, van een leger dat onder controle staat van een democratische regering, is nu volgens mij verder weg dan ooit.
Ja nee hè, daar is Neil Young ook nu.quote:
twitter:Breaking911 twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 00:37:47MORE: Tanks Continue To Roll Through The Streets Of Ankara.WATCH LIVE: https://t.co/lhHUhoAnnfhttps://t.co/slIQWLdF3K reageer retweet
Hoi, doe je ding. We doen er een gevoelsreflectie bij en hoi.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit ja. Echt een interview van het niveau kinderjournaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |