Bij de vorige coup zijn er 100000 mensen "verdwenen", dan kan je misschien beter protesterenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:35 schreef BeamofLight het volgende:
Hoezo krijgt Erdogan het volk alsnog zo ver te gaan tegen het leger???????
Zijn ze dan ziooooo dom doe Turken?
Daar word ik niet heel blij vanquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:36 schreef VASND het volgende:
Russische vloot gaat zich er misschien mee bemoeien woooo
Hoezo? Echt?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:36 schreef VASND het volgende:
Wat? Dan moet NAVO wel ingrijpen, lijkt me...quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:36 schreef VASND het volgende:
Ja, feitelijk is de coup al midden op de dag begonnen zonder dat iemand het door had. Er word ook steeds meer geschoten nu.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En wat zegt dat? Schijnbaar is deze coup uitgevoerd zonder weet van de generaal, hij heeft dus geen controle over het leger. Dat vertrouwen is hoe dan ook enorm verzwakt zo.
Ja maar Turkiye 1 lan AK parti! ISLAM!quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:36 schreef HeyFreak het volgende:
Grappig, nu oproepen de straat op te gaan en een tijdje terug nog die zelfde pleinen leeg vegen..
jaquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat? Dan moet NAVO wel ingrijpen, lijkt me...
twitter:sayed_ridha twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 00:09:39Iraqi Television says that the Turkish Army has ordered its troops to withdraw from Iraq 'immediately' https://t.co/KyzqLSS7on reageer retweet
twitter:moezbhar twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 00:29:17#BREAKING: Video seems to show gunfire towards protesters in #Istanbul amid military coup. #Turkey https://t.co/KYTgrqjWLz reageer retweet
Daar kun je ook zelf voor zorgen dus ga maar naar bed. Daaag!quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
Het zal me allemaal een zorg zijn trouwens, als ik maar vermaakt word.
NAVO heeft hier ook niets mee te maken, dit is een interne aangelegenheid.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:34 schreef Kun-Aguero het volgende:
Geen enkele reactie van de nato landen.
Dat lijkt me dan ook precies de bedoeling van de Russen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat? Dan moet NAVO wel ingrijpen, lijkt me...
twitter:ArnoudvDoorn twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 00:36:04Wat de @NOS niet laat zien: duizenden mensen die 'Allahu Akhbar' roepen. https://t.co/dSq6YTRT2x reageer retweet
Dat doet de NAVO dus mooi niet.quote:
Nee daarom, vind het alleen opvallend dat er nog geen kant wordt gekozen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:36 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wat zou NATO moeten doen? Dit is een Turkse interne aangelegenheid.
Ik denk dat ze stilletjes bidden dat de coupe een succes wordt. Erdovriend had het al bijna eens voor elkaar om de NAVO een oorlog met Rusland in te slepen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:36 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wat zou NATO moeten doen? Dit is een Turkse interne aangelegenheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |