Je moet wel behoorlijk paranoïde zijn om dat te denken.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:38 schreef KennisIsMacht het volgende:
Locals die ik ken uit Istanbul zeggen dat het een neppe coup is om Erdogan sterker te maken. Omdat er niemand van de regering is gearresteerd oid en Erdogan nergens te bekennen is (ook niet op die top in Mongolie).
Ze kunnen moeilijk ze allemaal neerschietenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:38 schreef MotherFoker het volgende:
Oké dus.. het leger trekt terug voor een horde van burgers? Whut?
Ja goed argument welquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij gaat wel met erg domme mensen om dan.
Er is/was TV die niet Pro-Erdogan is/was?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die zenden ze niet uit. Enige werkende turkse TV is pro Erdogan
Dat werkt vgm niet eensquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
Volgens mijn neef worden er tanks door bugers overgoten met benzine en in brand gestoken
Andere tijden. Men is tegenwoordig niet meer zo triggerhappy om zonder VN-mandaat ergens in te grijpen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat een onzin, in Joegoslavië heeft de NAVO op een gegeven moment ook ingegrepen (al werd dat een burgeroorlog), maar dat was ook een interne aangelegenheid.
Dit wordt overigens ook een burgeroorlog vrees ik.
twitter:PeterDeRoover1 twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 00:40:03Oproep vanop Turkse minaretten: "In naam van de staat en Allah, ga op straat en 'verdedig' uw land" reageer retweet
Al 2 uur op zwartquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:41 schreef Zelva het volgende:
[..]
Er is/was TV die niet Pro-Erdogan is/was?
dat is wel een goede BNW invalquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:38 schreef KennisIsMacht het volgende:
Locals die ik ken uit Istanbul zeggen dat het een neppe coup is om Erdogan sterker te maken. Omdat er niemand van de regering is gearresteerd oid en Erdogan nergens te bekennen is (ook niet op die top in Mongolie).
Welke post?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:41 schreef timmmmm het volgende:
Wat is er waar van die post eerder over Rusland? Heeft iemand daar een bron voor of is dat maar speculeren
Waarom? Interne aangelegenheid. En als Rusland als bondgenoot wil optreden moeten ze dat vooral doen.quote:
Voorstanders van Erdogan hebben weinig te vrezen. Tegenstanders van Erdogan hebben nogal de neiging met bosjes te sterven.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:37 schreef TheVulture het volgende:
Wel apart dat je nu alleen maar voorstanders van Erdogan op straat ziet, terwijl de helft van het land toch ook tegen hem is.
Wat denk je zelf? Geen bron dus bullshit.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:41 schreef timmmmm het volgende:
Wat is er waar van die post eerder over Rusland? Heeft iemand daar een bron voor of is dat maar speculeren
Die kunnen ze moeiljjk gaan afknallen.. Het leger is er juist voor het volk, maar blijkbaar willen die lui liever een dictatuur van ome Erdogan. Rip Turkijequote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:38 schreef MotherFoker het volgende:
Oké dus.. het leger trekt terug voor een horde van burgers? Whut?
twitter:OZurel twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 00:38:19Erdogan: we zullen het leger zuiveren van deze verraders. Ik geef opdracht om van generaals tot soldaten, iedere verrader te zuiveren. reageer retweet
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:42 schreef Infection het volgende:
Erdogan is ondertussen heel Europa al rondgevlogen als we twitter moeten geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |