quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Geloof me, die vent zit met het zweet op het voorhoofd elke bron die maar in zijn straatje past af te zoeken voor posts als deze. Zo'n trouwe AK fanaat, zo'n trouwe, trotste nationalistische Turk. Zo sterk zelfs, dat hij dit allemaal vanuit het veilige Nederland doet.
25 miljoen of zo?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:13 schreef DrDentz het volgende:
Hemeltje lief wat wonen daar veel Turken in Istanbul
Dit.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:12 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
En juist daarom vind ik het niet gek dat men denkt dat dit een plan was van Erdogan. Hij wilde zijn macht laten zien, laten zien dat het volk ver gaat voor hem en hij vooral hiermee een legitieme reden heeft voor het gewenste presidentiele systeem.
Yani faso fiso.
twitter:obk twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 00:13:05TANKS OPENEN VUUR BIJ TURKS PARLEMENT IN ANKARA (RTR) reageer retweet
CNN een optie?quote:
twitter:nipped twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 00:07:04Tanks withdraw from airport. Erdogan communication channels remain mostly intact. Looks like tide is turning in Erdogan's favor. reageer retweet
Clapyourhands wordt door niemand serieus genomen hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Geloof me, die vent zit met het zweet op het voorhoofd elke bron die maar in zijn straatje past af te zoeken voor posts als deze. Zo'n trouwe AK fanaat, zo'n trouwe, trotste nationalistische Turk. Zo sterk zelfs, dat hij dit allemaal vanuit het veilige Nederland doet.
Volk is op straat om te protesteren, ik denk toch echt dat het mislukt isquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:13 schreef Tukker87 het volgende:
Mensen die nu al de uitslag van de coup kunnen voorspellen. Knap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |