En juist daarom vind ik het niet gek dat men denkt dat dit een plan was van Erdogan. Hij wilde zijn macht laten zien, laten zien dat het volk ver gaat voor hem en hij vooral hiermee een legitieme reden heeft voor het gewenste presidentiele systeem.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Al die jankbakken hier huilen omdat de coup mislukt is omdat het volk achter de Turkse overheid staat
Ze staan op de verkeerde plek, hun vrienden worden omgelegd.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Het volk heeft het vliegveld terug genomen.
Grote kans.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
Godver, krijgen we straks ook nog vluchtelingen uit Turkije.
quote:Generaal Umit Dundar, bevelhebber van het 1e Leger heeft gezegd geen coup tegen de Turkse regering te ondersteunen. Het 1e leger bestaat uit 120.000 man en is gevestigd in Selimiye, Uskudar, Istanbul.
Youtube lifestreamquote:
Prachtig maar de turkenhaters op Fok zullen dit ontkennenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Het volk heeft het vliegveld terug genomen.
Geloof me, die vent zit met het zweet op het voorhoofd elke bron die maar in zijn straatje past af te zoeken voor posts als deze. Zo'n trouwe AK fanaat, zo'n trouwe, trotste nationalistische Turk. Zo sterk zelfs, dat hij dit allemaal vanuit het veilige Nederland doet.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:12 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik kijk live op sky en daar lijkt het niet op idioot met je propaganda
Dankquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |