Huh, hoezo op een radiostation?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Helikopters zijn aan het vuren op het TRT gebouw
wordt hij geruild voor een Syrische vluchteling.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Asiel in Duitsland, zou dat zijn laatste kunstje zijn om de EU hier bij te betrekken
Ik weet het, morgen mag ik weer.quote:
Heb je ook nog bronnen voor je beweringen hier of roep je maar wat graag wil denken?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Aanval op de opstandelingen is begonnen?
Gulen beweging heeft macht over een hoop (nederlandse) politici in de Nederlandse tweede kamer.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die Gulen beweging moet dan wel uitermate groot en professioneel zijn.
wutquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Helikopters zijn aan het vuren op het TRT gebouw
Is het ook. Tevens veel meer westers georienteerd. Ik ben er nog niet uit maar Gülen lijkt mij niet zo'n pain in the ass zoals Erdo.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die Gulen beweging moet dan wel uitermate groot en professioneel zijn.
Net als die luchtaanvallen op IS in Irak destijds.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heb je ook nog bronnen voor je beweringen hier of roep je maar wat graag wil denken?
quote:3 minutes ago
De ANWB-alarmcentrale heeft nog geen telefoontjes gekregen van Nederlanders in Turkije die in de problemen zijn
Jij zit in Istanbul toch? Of was het Beantherio?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:43 schreef HiZ het volgende:
Deze coup was feitelijk al de hele dag aan de gang. Maar de regering kreeg het pas vanavond laat door. Ik denk niet dat er een kans is dat Erdogan aan de macht blijft.
De Seytanlar! Bring m on!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:43 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat f16's in de lucht zijn wil zeggen dat coupplegers steun van de luchtmacht hebben.
Dat soort toestellen vind je echt niet op FR24 hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:45 schreef Collide het volgende:
Iemand vliegtuig van Erdogan al gespot op FR24?
Dit, die gaat echt niet in de EU zitten nuquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Als Erdogan naar Duitsland vlucht kan hij mooi uitgeleverd worden aan het internationale strafhof in Den Haag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |