abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 juli 2016 @ 17:11:32 #201
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_163859474
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 19:52 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Precies. Anders hadden we nooit van Eermoord, haatimams, 9/11 en andere terroristische aanslagen gehoord. Jarenlang was het een ver-van-mijn-bed-show, maar nu kan ik eindelijk zeggen dat ik er geweest ben waar al die aanslagen gebeuren.
Exact! En als troef op de taart krijg je er ook nog eens lekker eten voor terug, een broodje döner o.i.d.

Dat is het natuurlijk meer dan waard! :D
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  dinsdag 19 juli 2016 @ 17:13:38 #202
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_163859527
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 15:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat heb ik nog niemand horen zeggen eigenlijk. Dat er zowel voor- als nadelen aan zitten lijkt me evident.
Wat zijn dan precies de voordelen?

Ik reis graag, ik ben 3 jaar geleden in het prachtige Marokko geweest. Mooie cultuur en prachrig land.

Maar die cultuur hou ik liever daar, daar is het mooi, Hier niet.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  dinsdag 19 juli 2016 @ 17:14:00 #203
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_163859535
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 00:46 schreef myShizzle het volgende:
9/11 is childsplay vergeleken met wat komen gaat
Een Libanon/Joegoslavië scenario lijkt me een stuk waarschijnlijker inderdaad.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 17:22:32 #204
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_163859692
TS laat je niet gek maken man.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 19 juli 2016 @ 17:28:28 #205
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_163859787
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 12:45 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet tegen de opvang van echte oorlogsvluchtelingen. Sterker nog, dat behoort een beschaafd land te doen. Maar ruim 60% van die stroom is helemaal geen oorlogsvluchteling, maar zijn economische gelukzoekers die meeliften op de kans die hun wordt geboden. Hoeveel Albanezen zitten er tussen, hoeveel mensen van het Afrikaanse continent uit landen waar helemaal geen oorlog is?

De reden dat dit kan is omdat we onze eigen landsgrenzen hebben vervangen door onstabiele Europese buitengrenzen grenzend aan landen met corrupte en bedenkelijke regimes. Dat had nooit mogen gebeuren. Dat is een grote historische fout waarvan we nu de gevolgen zien.

Ik vind niet dat we ten koste van alles de Turkse deal moeten blijven honoreren. Voor echte vluchtelingen is genoeg ruimte binnen Europa. Maar omdat veel lidstaten weigeren mee te werken of hekken bouwen rondom hun land wordt de verantwoordelijkheid neergelegd bij degene die ze wel opnemen. Dat is niet sociaal en onrechtvaardig. Maar het geeft wel het grote falen van deze Unie aan. Daar profiteert Erdogan van die de zwakke en incompetente leiders van de EU naar zijn hand weet te zetten.
Maar wat is nou het probleem? Vandaag op nu.nl een bericht dat 95% minder vluchtelingen vanuit Turkije komen vanwege die deal...
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_163859925
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:28 schreef Falco het volgende:

[..]

Maar wat is nou het probleem? Vandaag op nu.nl een bericht dat 95% minder vluchtelingen vanuit Turkije komen vanwege die deal...
Elzies ziet liever dat honderdduizenden vluchtelingen zich ophopen bij dichte grenzen ik Europa.

Dan vind ik de deal met Turkije persoonlijk een meer elegante oplossing, maar goed.

Verder goed dat Elzies erop wijst dat er voornamelijk Albanezen deze kant opkomen. Maar hij vergeet er alleen even bij te melden dat die mensen ook niet mogen blijven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_163861568
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:28 schreef Falco het volgende:

[..]

Het probleem is de houding van deze laffe en hypocriete leiders van de EU. Nu bij Turkije roepen dat de democratie heeft gewonnen, terwijl toen de Oekraïense democratisch gekozen president Janoekovitsj werd afgezet diezelfde Europese leiders stonden te juichen bij een vergelijkbare coupe. Dan hanteer je een fout en dubbel moraal en we weten allemaal waarom. Het is een teken van internationale zwakte, niet van kracht.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 19:48:31 #208
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_163862636
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:05 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het probleem is de houding van deze laffe en hypocriete leiders van de EU. Nu bij Turkije roepen dat de democratie heeft gewonnen, terwijl toen de Oekraïense democratisch gekozen president Janoekovitsj werd afgezet diezelfde Europese leiders stonden te juichen bij een vergelijkbare coupe. Dan hanteer je een fout en dubbel moraal en we weten allemaal waarom. Het is een teken van internationale zwakte, niet van kracht.
Gewoon ontopic blijven jonguh.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 20:08:55 #209
78918 SeLang
Black swans matter
pi_163863130
Coole stats (vooral de laatste tabel):

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_163866992
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:11 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Exact! En als troef op de taart krijg je er ook nog eens lekker eten voor terug, een broodje döner o.i.d.

Dat is het natuurlijk meer dan waard! :D
Of een broodje donor zoals sommige snackbars/café's het op hun kaart hebben staan. :D
pi_163875037
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:08 schreef SeLang het volgende:
Coole stats (vooral de laatste tabel):

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Apart dat ze niet het percentage van de verandering vermelden in figuur 2.Het ver-zesentwintig-voudigen bij Korea lijkt me relevanter dan de verdubbeling bij Duitsland, als je kijkt naar de groei van het aantal immigranten.

De laatste tabel is ook interessant. Opvallend die Brazilianen naar China imo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')