Goed bruggetje!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:38 schreef knokkels het volgende:
en omdat de foto bij Rammstein - Links, 2, 3, 4 me er zo aan deed denken..
Grootschalige Aanval - Traantje
quote:
Bob Rivers staat garant voor joligheidquote:
AH, tags werken weer?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:55 schreef Fogel het volgende:
Ik representeer overigens 2 luisteraars op het moment. Draai de stream op mijn telefoon (via BT speaker) die aan de andere kant van de kamer aan de lader hangt en ik heb geen zin om op te staan om naar de tags te kijken als er wat nieuws leuks voorbij komt dus ik draai de stream ook op mute op mijn laptop. Luiheid, blijheid
Ah, nog 4995 unieke luisteraars erbij, en dan hebben we een feestjequote:Stream is up at 192 kbps with 6 of 5000 listeners (5 unique)
Oei.... dit zijn onheilspellende berichten...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:03 schreef knokkels het volgende:
Fogel, haal je lederhosen maar weer uit de kast
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oei.... dit zijn onheilspellende berichten...
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:03 schreef knokkels het volgende:
Fogel, haal je lederhosen maar weer uit de kast
Ik zou ook het liefst via de directe link luisteren, maar de link in de OP klopt nu niet, volgens mij. En op de website nog wel eens "error occurred", dus dan moet je refreshen om de tag te lezen.quote:
Ik heb gewoon de link uit de OP gebruikt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou ook het liefst via de directe link luisteren, maar de link in de OP klopt nu niet, volgens mij. En op de website nog wel eens "error occurred", dus dan moet je refreshen om de tag te lezen.
Die link klopt nu wel weer.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou ook het liefst via de directe link luisteren, maar de link in de OP klopt nu niet, volgens mij. En op de website nog wel eens "error occurred", dus dan moet je refreshen om de tag te lezen.
Je hebt gelijk, de link werkt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de link uit de OP gebruikt.
Ah ja, ik was ook aan het denkenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:13 schreef Elfletterig het volgende:
Ik dacht: waar ken ik dit ook alweer van....
Ik weet het weer: er is ooit eens een semi-officiële bootleg-mix gemaakt van dit nummer met een Pet Shop Boys-nummer (Beautiful People).
Nou ja, eigenlijk bestaat Obscure FM uit Erik De Koning en Marc Pols..quote:
ik heb er wel eentje waar wordt bezongen dat er iemand van een ladder aflazertquote:
Ah okéquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk bestaat Obscure FM uit Erik De Koning en Marc Pols..
Maar die stem is Jeroen van Inkel. Of een van die lui heeft een stem die wel ernstig op die van Jeroen van Inkel lijkt
Was wel een grappig nummer toenquote:
Uhm, bier?quote:
quote:
Het is bijna morgen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:34 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
is op.
Nou ja, had vandaag toch niet meer genomen.
Ik heb pas over een paar dagen weer een show klaar. Wellicht draai ik zondag, liefst weer op de vertrouwde manier, op radio49.nl. Geen idee of Muis / L2B / Robdriessen / wie dan ook voor die tijd nog naar Gup kunnen kijken.quote:
Woah, 2.5 uur nog inderdaadquote:
Gewoon freewheelenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb pas over een paar dagen weer een show klaar. Wellicht draai ik zondag, liefst weer op de vertrouwde manier, op radio49.nl. Geen idee of Muis / L2B / Robdriessen / wie dan ook voor die tijd nog naar Gup kunnen kijken.
Ik klaag niet.quote:
Goed puntquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet nog veel te veel goede, nieuwe muziek grabben
Een band die in 2012 een heel grote hit had, heeft net een geweldig nieuw nummer uit, kan ik alvast meldenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |