Dat is ook precies de bedoeling.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:43 schreef Kurovski het volgende:
Klinkt misschien cru, maar hoe vaker/meer aanslagen worden gepleegd, hoe eerder er een zwaai wordt gemaakt naar rechts-extremisme en hoe eerder/groter de kans op een zuivering, dus eigenlijk versnellen die IS-gasten het proces alleen maar.
Ik vind dit heel naar klinken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:43 schreef Kurovski het volgende:
Klinkt misschien cru, maar hoe vaker/meer aanslagen worden gepleegd, hoe eerder er een zwaai wordt gemaakt naar rechts-extremisme en hoe eerder/groter de kans op een zuivering, dus eigenlijk versnellen die IS-gasten het proces alleen maar.
Ze hebben mensen binnengehaald die voor ditzelfde terreur zijn gevluchtquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:49 schreef Alektorophobia. het volgende:
Ik heb het tot een uur of vier vannacht gevolgd. Wordt ik rond 11:00 wakker en wat denk je?
Staan diegene die de terreur naar Europa hebben gehaald (Juncker, Merkel, Hollande, Ayrault, Schultz enz.) overal op TV schaamteloos hun medeleven te betuigen. (kots kots)
Aanslag is gepleegd door een Franse Tunesier toch? Heeft dan toch niks te maken met hetgeen jij nu zegt?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:49 schreef Alektorophobia. het volgende:
Ik heb het tot een uur of vier vannacht gevolgd. Wordt ik rond 11:00 wakker en wat denk je?
Staan diegene die de terreur naar Europa hebben gehaald (Juncker, Merkel, Hollande, Ayrault, Schultz enz.) overal op TV schaamteloos hun medeleven te betuigen. (kots kots)
Wel gek dat je dan de grenzen open laat, zodat ze daarvoor alle ruimte hebben.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies. In het oosten zijn wij het kwaad en zijn ze nu bezig met een heldhaftige guerilla oorlog oid.
Niet gek dat er genoeg mensen zijn die hier aanslagen willen plegen.
Dat is niet gek, want mensen vluchten voor dat geweld.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:51 schreef Nintex het volgende:
[..]
Wel gek dat je dan de grenzen open laat, zodat ze daarvoor alle ruimte hebben.
En wat als je dit niet onderkent lieve spek. Dan weer een aanslag en nog een. En weer verontwaardiging en geschoktheid. En stille tochten. En meer rechts extremisme tegen Moslims en discriminatie. Waarom blijven jullie na decennia de ogen sluiten en de vingers in de oren stoppen. En de symptomen ondergaan alsof het nergens vandaan komt en alles is maar toeval. Das toch godverdomde debiel?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en Obama is gay
laten we de BNW dingetjes ff bewaren voor overmorgen ofzo
Dit is het standaard profiel van al die gasten die aanslagen plegen in Europa, het waren allemaal losbandige idioten die werkelijk alles deden dat de islam verboden heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:50 schreef Slayage het volgende:
wtf moet je als inlichtingendienst met zon profiel?![]()
![]()
[..]
Dat deden ze in Vietnam ook, en in Servie, maar je ziet hier niet miljoenen Vietnamezen rondlopen of wel?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is niet gek, want mensen vluchten voor dat geweld.
Hoe had Hollande de aanslag van gisteren kunnen voorkomen?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:52 schreef VeX- het volgende:
De derde grote aanslag in Frankrijk in 18 maanden.
Ze moeten nu toch wel helemaal klaar zijn met Hollande en zijn slappe aanpak van islamitisch terrorisme. In heel Europa en de rest van de wereld wordt steeds duidelijker hoe gevaarlijk het terrorisme, dat steeds maar weer gepleegd wordt uit naam van de islam, is.
dan zou je toch verwachten dat ze hier niet overgaan tot dit geweld dan wel het faciliterenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is niet gek, want mensen vluchten voor dat geweld.
De Vietnamezen zitten voornamelijk in Amerika.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:53 schreef Nintex het volgende:
Dat deden ze in Vietnam ook, en in Servie, maar je ziet hier niet miljoenen Vietnamezen rondlopen of wel?
Zoals ik dus al zei: dit heeft niets met Syrië te maken. Gewoon de zoveelste verwarde man.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:50 schreef Slayage het volgende:
wtf moet je als inlichtingendienst met zon profiel?![]()
![]()
[..]
ik steek nooit vingers in mijn oren maar je gaat geen dingen oplossen om iets wat misschien eventueel in het jaar 1900 is gebeurtquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:53 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
En wat als je dit niet onderkent lieve spek. Dan weer een aanslag en nog een. En weer verontwaardiging en geschoktheid. En stille tochten. En meer rechts extremisme tegen Moslims en discriminatie. Waarom blijven jullie na decennia deoigen sluiten en de vingers in de oren stoppen. En de symptomen ondergaan alsof het nergens vandaan komt 3n alles is maar toeval. Das toch godverdomde debiel?
Onze vechtmachines met kaalgeschoren ballen in hun maatpak natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oh en nu is het opeens uitzetting? En dat zal zonder slag of stoot gaan? Zoals ik al zei, wie gaat er dan vechten, jij?
Niets met Syrië is natuurlijk ook niet waar. Echter is het inderdaad geen gevolg van de vluchtelingen stromen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:53 schreef SupportIceland het volgende:
Zoals ik dus al zei: dit heeft niets met Syrië te maken. Gewoon de zoveelste verwarde man.
Door nooit (extremistische) moslims en andere mongolen in je land binnen te laten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:53 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hoe had Hollande de aanslag van gisteren kunnen voorkomen?
Met door defensie aangeleverde "pang pang" mp3tjes.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:54 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Onze vechtmachines met kaalgeschoren ballen in hun maatpak natuurlijk.
Jij sowieso ook niet. Internetheld.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:54 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Onze vechtmachines met kaalgeschoren ballen in hun maatpak natuurlijk.
op dat soort momenten krijgen ze gewoon munitiequote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Met door defensie aangeleverde "pang pang" mp3tjes.
Grootste terroristische groep in de wereld met grote geldbronnen wil zoveel mogelijk aanslagen plegen in Europa, met name Frankrijk en roept dagelijks hier toe op.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:52 schreef VeX- het volgende:
De derde grote aanslag in Frankrijk in 18 maanden.
Ze moeten nu toch wel helemaal klaar zijn met Hollande en zijn slappe aanpak van islamitisch terrorisme. In heel Europa en de rest van de wereld wordt steeds duidelijker hoe gevaarlijk het terrorisme, dat steeds maar weer gepleegd wordt uit naam van de islam, is.
Hollande moet zijn volk verdedigen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:53 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hoe had Hollande de aanslag van gisteren kunnen voorkomen?
Er kan nooit een mandaat komen om 'ze' systematisch uit te roeien, wat ook een vorm van zuivering is. Afpakken dubbele nationaliteit en eruitschoppen zie ik nog wel gebeuren eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oh en nu is het opeens uitzetting? En dat zal zonder slag of stoot gaan? Zoals ik al zei, wie gaat er dan vechten, jij?
Wat heeft dit met Syrie te maken dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niets met Syrië is natuurlijk ook niet waar. Echter is het inderdaad geen gevolg van de vluchtelingen stromen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |