Ben bezigquote:Op donderdag 28 juli 2016 19:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nooit te laat voor grondige renovatiewerkzaamheden.
Daarom.quote:
Zeg ikquote:Op donderdag 28 juli 2016 19:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom.
Je gaat hoe dan ook een betere kant op.
yes, sorry, ik had gewoon niet gedacht dat zo lang iemand echt dedicated kon zijn aan dit forum. Je bent een voorbeeld voor velenquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha, bedankt. Grappig. Al 15 en half jaar FOK!ker.Het gaat steeds beter, langzaam, maar wel gestaag. Zometeen wordt m'n nieuwe PC geïnstalleerd, deze is terminaal. Dus maak je borst maar nat, ik ga er straks optimistisch tegenaan.
Nog steeds geen heftig uitgaanquote:Op donderdag 28 juli 2016 18:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaan we van jouw schatting uit van dertig biertjes per uitgaansavond. Dat zou voor mij 90 bier zijn in een weekend. Per maand tijdens het uitgaan 360 biertjes. Per jaar 4320 biertjes. Ik ben vanaf m'n 18e tot 43ste ieder weekend wezen stappen. dat is 23 jaar. 25X4320= zeg maar 99 duizend biertjes. Dan zijn er nog speciale gelegenheden, zoals braderie, popfestivals, verjaardagen, vakanties en feestdagen. Zeg dat die per jaar 1000 alcoholische versnaperingen opbrengen. Komt er 23.000 bij de 99.000= 122000. Van 2000 tot vrij recent, iedere dag 2 flessen wijn. Laat ik het naar beneden afronden. 1 fles wijn is 6 biertjes. Dus minimaal iedere dag 12 bier en dat tien jaar lang. Dat wordt dan 10x365x12= naar beneden afgerond 40.000 biertjes. Opgeteld bij de 122000 geeft 162.000 biertjes in 35 jaar uitgaan en of zuipen. Ik heb vanaf m'n 18e tot m'n 50ste gerookt.
3 builen drum per week, ik draaide 50 peuken uit één buil, dat geeft 150 peuken per week, dat geeft 600 peuken per maand en 7200 peuken per jaar. 7200x32= 230.000 peuken in totaal.
Ergo, vanaf mijn 18e, 162.000 biertjes op en 230.000 sigaretten. Gewoon doorsnee dus.
Jij bent dan ook erg stoer.quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:58 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nog steeds geen heftig uitgaan![]()
En qua roken valt het ook mee.
Ik rook 1,5 pakje per dag.
2 als het mooi weer is
3 als het weekend is
Minstensquote:Op vrijdag 29 juli 2016 00:45 schreef bamibij het volgende:
16 jaar lang twee flessen wijn per dag drinken.. Gast
Ja, voor mij, de HEMA, de Albert Heijn en de slijter.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 00:45 schreef bamibij het volgende:
Was het moeilijk om daar mee te stoppen trouwens? Ja zeker?
netjesquote:Op donderdag 28 juli 2016 18:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaan we van jouw schatting uit van dertig biertjes per uitgaansavond. Dat zou voor mij 90 bier zijn in een weekend. Per maand tijdens het uitgaan 360 biertjes. Per jaar 4320 biertjes. Ik ben vanaf m'n 18e tot 43ste ieder weekend wezen stappen. dat is 23 jaar. 25X4320= zeg maar 99 duizend biertjes. Dan zijn er nog speciale gelegenheden, zoals braderie, popfestivals, verjaardagen, vakanties en feestdagen. Zeg dat die per jaar 1000 alcoholische versnaperingen opbrengen. Komt er 23.000 bij de 99.000= 122000. Van 2000 tot vrij recent, iedere dag 2 flessen wijn. Laat ik het naar beneden afronden. 1 fles wijn is 6 biertjes. Dus minimaal iedere dag 12 bier en dat tien jaar lang. Dat wordt dan 10x365x12= naar beneden afgerond 40.000 biertjes. Opgeteld bij de 122000 geeft 162.000 biertjes in 35 jaar uitgaan en of zuipen. Ik heb vanaf m'n 18e tot m'n 50ste gerookt.
3 builen drum per week, ik draaide 50 peuken uit één buil, dat geeft 150 peuken per week, dat geeft 600 peuken per maand en 7200 peuken per jaar. 7200x32= 230.000 peuken in totaal.
Ergo, vanaf mijn 18e, 162.000 biertjes op en 230.000 sigaretten. Gewoon doorsnee dus.
Je leeft toch in je jeugd nu ?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 02:22 schreef tailfox het volgende:
Ik wou dat ik mijn jeugd de schuld kon geven.
Het kost wat, maar dan heb je ook iets.quote:
in ieder geval een hoop mooie herinneringenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 03:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het kost wat, maar dan heb je ook iets.
Dat kun je wel zeggen, kan er een boek over schrijven.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 03:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
in ieder geval een hoop mooie herinneringen
ik krijg nu een beetje een Paul Gascoigne indruk van je. Liep jij ook naakt over straat richting de slijter?quote:
Hij was de slijterquote:Op vrijdag 29 juli 2016 08:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik krijg nu een beetje een Paul Gascoigne indruk van je. Liep jij ook naakt over straat richting de slijter?
Hij versleet slijters bij de vleet....quote:
Ja, hoezoquote:Op vrijdag 29 juli 2016 08:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik krijg nu een beetje een Paul Gascoigne indruk van je. Liep jij ook naakt over straat richting de slijter?
Heel wat wijven versleten. Ze noemden me in Bommel Herman de puntenslijper.quote:
Hij versleet slijters bij de vleet.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij versleet slijters bij de vleet....
Pure poëzie![]()
daar kan Tong vast wel een gedichtje van maken
Tering. Prachtig.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij versleet slijters bij de vleet.
hij versleet slijters bij de vleet
hij hijgde amechtig
het zweet druppelde stapsgewijs,
drapeerde zijn vocht bedachtzaam
hij besteedde de bron uit
beduusd van het geweld der
poriën, uitgeteld, bezweken
geraakt door natigheid
hij was dorstig, gulzig
de dronken schavuit, de schuit
voerde hem langs de kanalen
dronken van geluk, eeuwig uitgeteld
een 10 met een gniffelquote:Op vrijdag 29 juli 2016 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij versleet slijters bij de vleet.
hij versleet slijters bij de vleet
hij hijgde amechtig
het zweet druppelde stapsgewijs,
drapeerde zijn vocht bedachtzaam
hij besteedde de bron uit
beduusd van het geweld der
poriën, uitgeteld, bezweken
geraakt door natigheid
hij was dorstig, gulzig
de dronken schavuit, de schuit
voerde hem langs de kanalen
dronken van geluk, eeuwig uitgeteld
Ach, moest toch die kant op.quote:
Tongeke toch, had em gemist..quote:Op vrijdag 29 juli 2016 02:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben inmiddels gedwongen door de situatie gestopt met drinken.
Ben een sprinter Manono. Laat me dus niet zo snel schaken voor de lange loper.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 03:43 schreef Manono het volgende:
[..]
Tongeke toch, had em gemist..
Wat zal hij weer een frisse baas worden. Over 2 jaar samen Dam tot Dam loop?![]()
En aub, NOOIT meer excuus in je TT.
IK zag het. Je vergat 'm:quote:Op zaterdag 30 juli 2016 04:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben een sprinter Manono. Laat me dus niet zo snel schaken voor de lange loper.
Ergens in het middenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 04:42 schreef Manono het volgende:
[..]
IK zag het. Je vergat 'm:
Nou, dan ga ik je volgend jaar een keer achternazitten voor een potje schaak met espresso.
Ergens in het midden.
Ik dank u.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 00:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sterkte tong! Hoop dat je huisarts je stukken verder kan brengen!
Over het algemeen slecht. Met elk uurtje ben ik tevreden. Altijd al een slechte, lichte slaper geweest. Maar nu is het beetje te. Als ik 4/5 uur heb geslapen ben ik tevreden, en hoef ik overdag niet één uurtje of twee uurtjes bij te slapen. Gisteren had ik bij elkaar denk ik 2 uurtjes echt geslapen. Word dan moe wakker en ga later in de ochtend even liggen. Ook tegen de avond. Vannacht redelijk geslapen. 4 uur achter elkaar en na wakker te zijn geweest ik schat nog een uurtje. Nu kan ik er tegenaan, en weet bijna zeker dat ik vandaag gewoon uit bed kan blijven.quote:
Ik ken de regels van schaken. Kan redelijk aanvallen, maar het niet combineren met een afdoende verdediging. Als ik al iets zou spelen is het triviant, wel met mijn speciale regels, dat wil zeggen zonder dobbelsteen en zonder bord. Iemand krijgt een vraag, heeft ie hem goed krijg je twee punten, weet je het goede antwoord niet krijgt de tegenstander de kans om één punt te scoren, zo speelden mijn broer en ik het, en schakelt het de geluksfactor uit. Eén klein nadeel is dat ik dan altijd win.quote:
Dank je.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nooit gedacht dat nog uit mijn strot te krijgen, maar ik wil je nog wel geregeld een baggertopic zien openen in KLB. Al dan niet daarna verontwaardigd in ons FB-topic. Beterschap tong!
kom je wel buiten? Heb je een anders een balkon? Daglicht is belangrijk bij aanmaak slaaphormoonquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Over het algemeen slecht. Met elk uurtje ben ik tevreden. Altijd al een slechte, lichte slaper geweest. Maar nu is het beetje te. Als ik 4/5 uur heb geslapen ben ik tevreden, en hoef ik overdag niet één uurtje of twee uurtjes bij te slapen. Gisteren had ik bij elkaar denk ik 2 uurtjes echt geslapen. Word dan moe wakker en ga later in de ochtend even liggen. Ook tegen de avond. Vannacht redelijk geslapen. 4 uur achter elkaar en na wakker te zijn geweest ik schat nog een uurtje. Nu kan ik er tegenaan, en weet bijna zeker dat ik vandaag gewoon uit bed kan blijven.
Ik zat je natuurlijk ook maar een beetje op te jutten hoor, dacht, misschien gooit 'ie er weer eentje in KLB vandaagquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je.
Ik open zelden baggertopics, dat is het punt. Tegen die stigmatiserende vooroordelen loop ik continue aan. Mijn briljante of geniale, hoogstaande, unieke, bewonderingswaardige topics worden vergeten als ik me bij uitzondering aanpas aan het gepeupel en een schijtlollig topic open. Dus dat doe ik mondjesmaat en bij hoge uitzondering. In feedback m'n gelijk halen is niet mijn hobby, vind het wel leuk, alleen wordt er zelden toegegeven dat ik gelijk heb. Dat is mijn lot, ik heb er inmiddels vrede mee. Berust er in. Net zoals mijn illustere naamgenoot Willem Frederik Hermans heb ik immers altijd gelijk.
Ik kom nooit buiten, wordt aangewerkt. De laatste 15 jaar inactief geweest. Vitamine-D gebrek als resultaat. Zoals gezegd er wordt aan gewerkt, gaat stapsgewijs.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
kom je wel buiten? Heb je een anders een balkon? Daglicht is belangrijk bij aanmaak slaaphormoon
prima. Hou ajb in achterhoofd dat 10 minuten direct zonlicht per dag al enorme stap in goede richting is, je hoeft niet gelijk de 4daagse te wandelenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom nooit buiten, wordt aangewerkt. De laatste 15 jaar inactief geweest. Vitamine-D gebrek als resultaat. Zoals gezegd er wordt aan gewerkt, gaat stapsgewijs.
Dit bedoel ik dus. Ik verras je met mijn antwoord, of met mijn taalgebruik. Terwijl ik vrijwel altijd op deze manier post als ik meer dan een one-liner neerknal. Ik heb een eigen topic waar ik m'n epistels in post, in TTK, die ik elders heb geplaatst en waarvan ik denk dat ze het bewaren waard zijn. Ik zeg niet voor niets gekscherend dat ik geniaal ben, dat laat mijn briljante geest niet toe en wordt toch niet geloofd door de ongelovige ketters. Je moet eerst met je bakkes op tv zijn geweest om serieus te worden genomen, of je moet Kim Holland heten. Ik correspondeer al jaren met Frénk van der Linden, we leerden elkaar kennen in het Zomergasten topic op FOK! We deelden veel interesses, zoals W.F. Hermans, sport, kunst en bruine sjoelbakken. Ik liet hem mijn columns lezen die ik schrijf voor de internet-site van het Bommelse suffertje.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zat je natuurlijk ook maar een beetje op te jutten hoor, dacht, misschien gooit 'ie er weer eentje in KLB vandaagWe willen de originele 'tongs' natuurlijk wel blijven zien.
Dit vind ik trouwens echt een mooi semantisch stukje. Dat doe je niet altijd op deze manier, en ja, ik weet dat de boog niet altijd gespannen kan staan. Tover je dat zo uit de hoge hoed nu net?
Waarom in m'n achterhoofd ?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
prima. Hou ajb in achterhoofd dat 10 minuten direct zonlicht per dag al enorme stap in goede richting is, je hoeft niet gelijk de 4daagse te wandelen
Heb je geen balkonnetje Tong?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom nooit buiten, wordt aangewerkt. De laatste 15 jaar inactief geweest. Vitamine-D gebrek als resultaat. Zoals gezegd er wordt aan gewerkt, gaat stapsgewijs.
Ik ben niet op m'n achterhoofd gevallen.quote:
Mits je van een kale kip hebt geplukt.quote:
ik ben niet achterdoktig. Zal er eens over nadenkenj. Maar ik heb altijd licht geslapen. Vroeg laatst aan m'n buurman of ie vakantie had. Waarom vroeg ie. 'Omdat ik je niet meer hoor doortrekken om 10 over 6quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:31 schreef Bluezz het volgende:
Dat slapen he... misschien vind je het niet leuk dat ik het opper (je hebt al genoeg aan je -achter- hoofd qua dokteren) doet me denken aan slaapapneu.
Je hebt de laatste tijd geen 'slapies' dus niemand weet hoe je slaapt (als je slaapt).
Als je snurkend slaapt kan je adem stokken en denkt je lichaam hellepie! wakker worden en ademen!!
Via huisarts zou je hiervoor een longarts kunnen raadplegen.
Bluezz heeft gelijk Tong, ik had nogal een Bolle zwager, ik heb die zwager nog steeds, maar hij isquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
ik ben niet achterdoktig. Zal er eens over nadenkenj. Maar ik heb altijd licht geslapen. Vroeg laatst aan m'n buurman of ie vakantie had. Waarom vroeg ie. 'Omdat ik je niet meer hoor doortrekken om 10 over 6
Wat wil je dan dat ik post, na 5 minuten ?quote:
Ik ben niet bol. Ik heb zware botten.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:54 schreef FANN het volgende:
ik had nogal een Bolle zwager, ik heb die zwager nog steeds, maar hij is
niet zo bol meer![]()
Nou ja, je moet het zelf weten, maar Bluezz zou best eens gelijk kunnen hebben ..quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben niet bol. Ik heb zware botten.
Natuurlijk, weet ik toch, je kent me. Ik neem het ter harte. Maar het moet allemaal niet te ernstig worden. Ik moet wel mezelf blijven, en niet overkomen als een ouwe zeur. Ik reageerde binnen vijf minuten. Ik krijg zoveel adviezen, niet dat ik die van bluezzie niet serieus neem, integendeel, maar ik kan toch niet zeggen na er amper over na te hebben gedachyt 'Ik ga maandag gelijk eenj afspraak maken. Natuurlijk zit het nu in m'n achterhoofd, net zoals Anne frank in het achterhhuis zat en het wel uit haar hoofd liet het aan de grote klok te hangen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, je moet het zelf weten, maar Bluezz zou best eens gelijk kunnen hebben ..
Zou een KNO arts niet handiger zijn?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:31 schreef Bluezz het volgende:
Dat slapen he... misschien vind je het niet leuk dat ik het opper (je hebt al genoeg aan je -achter- hoofd qua dokteren) doet me denken aan slaapapneu.
Je hebt de laatste tijd geen 'slapies' dus niemand weet hoe je slaapt (als je slaapt).
Als je snurkend slaapt kan je adem stokken en denkt je lichaam hellepie! wakker worden en ademen!!
Via huisarts zou je hiervoor een longarts kunnen raadplegen.
Dan is het goedquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Natuurlijk, weet ik toch, je kent me. Ik neem het ter harte.
Ben ik al geweest, wel voor iets anders, gezwelletje in m'n mond, was gelukkig niet waar ze bang voor waren. Maar de KNO arts komt vrijwel zeker nog in beeld.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:03 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Zou een KNO arts niet handiger zijn?
Ah, als je die spreekt kun je de apneu suggestie wel aankaarten.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ik al geweest, wel voor iets anders, gezwelletje in m'n mond, was gelukkig niet waar ze bang voor waren. Maar de KNO arts komt vrijwel zeker nog in beeld.
Zeker. Waar ik erg veel last van blijf houden is de kortademigheid, die bij inspanning nog heftiger is. Zal ook bij de KNO arts, eventueel aan bod moeten komen lijkt me.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:06 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ah, als je die spreekt kun je de apneu suggestie wel aankaarten.
Weet ik tochquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:15 schreef Bluezz het volgende:
Het lullige is van klachten posten dat bemoeials die het beste met je voor hebben met allerlei tips en trucs komen, vaak omdat deze bemoeials bijv ervaring hebben met ziektes e.d.
Sorry als ik opdringerig overkom dat is niet de bedoeling.
Is dat niet gewoon het symptoom van deels de leeftijd en deels gewoon een slechte conditie? Conditie blijft niet vanzelf bestaan natuurlijk, zonder beweging en met die minstens 20 kilo teveel, die moet je ook meesleuren. Ik merk dat ook vrij hevig these days met mijn wandelingen in de Ardennen als je weer 2 kilometer klim krijgt. Dat is moordend. Ik ben voor het goeie ook 12 a 15 kilo te zwaar. En dat maakt ook dat je je geen 30 meer voelt in de heuvels.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:07 schreef tong80 het volgende:
Waar ik erg veel last van blijf houden is de kortademigheid, die bij inspanning nog heftiger is.
Heb je je hart al eens laten testen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker. Waar ik erg veel last van blijf houden is de kortademigheid, die bij inspanning nog heftiger is. Zal ook bij de KNO arts, eventueel aan bod moeten komen lijkt me.
Klopt ook. Het is alles bij elkaar. M'n huis arts begon ook over mijn leeftijd. Een ander wordt er waarschijnlijk later mee geconfronteerd. Moet ik aan gaan werken en kijken hoe, wat het opbrengt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:05 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon het symptoom van deels de leeftijd en deels gewoon een slechte conditie? Conditie blijft niet vanzelf bestaan natuurlijk, zonder beweging en met die minstens 20 kilo teveel, die moet je ook meesleuren. Ik merk dat ook vrij hevig these days met mijn wandelingen in de Ardennen als je weer 2 kilometer klim krijgt. Dat is moordend. Ik ben voor het goeie ook 12 a 15 kilo te zwaar. En dat maakt ook dat je je geen 30 meer voelt in de heuvels.
Ja, was normaal. Wel een te snelle hartslag van minimaal 120.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, was normaal. Wel een te snelle hartslag van minimaal 120.
Komt natuurlijk ook omdat je vies dik bent.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, was normaal. Wel een te snelle hartslag van minimaal 120.
Probeer je me nu te kwetsenquote:Op zondag 31 juli 2016 13:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
[..]
Komt natuurlijk ook omdat je vies dik bent.
Hihi
KLB / Overdreven gedoe om hommo'squote:Op zondag 31 juli 2016 13:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
[..]
Komt natuurlijk ook omdat je vies dik bent.
Hihi
Is gewoon hoe ik erover denk, overdreven gedoe van die queensquote:Op zondag 31 juli 2016 14:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
KLB / Overdreven gedoe om hommo's
Was je trots op dit topic ?
Ik heb een soortgelijk topic geopend. Als je die van jou en die van mij vergelijkt, is het topic van jou een opstel voor de schoolkrant in groep twee van de basisschool. Die van mij een bijlage in het boekenweekgeschenk.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:10 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Is gewoon hoe ik erover denk, overdreven gedoe van die queens![]()
Ok dus?quote:Op zondag 31 juli 2016 14:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een soortgelijk topic geopend. Als je die van jou en die van mij vergelijkt, is het topic van jou een opstel voor de schoolkrant in groep twee van de basisschool. Die van mij een bijlage in het boekenweekgeschenk.
Heb liever dat je je vinger uit m'n reet haalt. Wil weer gaan zitten.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2016 14:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb liever dat je je vinger uit m'n reet haalt. Wil weer gaan zitten.
Ik snap ook niet waarom ie steeds stickers wil uitdelen. Dat was al eerder in dit topic maar dat is verwijderd door CC.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb liever dat je je vinger uit m'n reet haalt. Wil weer gaan zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |